Taksi-Jorma

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Lainaus:24.01.2005 klo 09:20 SixPack kirjoitti [/quote] Tiedoksi vain, että Nissan omistaa Renaultista muistaakseni noin 20%-siivun. Joku kiinnostunut voi tarkistaa tarkan prosenttimäärän.... [/quote] Asia on päinvastainen. Nissan on ollut suuriss…
  • Lainaus:22.01.2005 klo 16:15 juster kirjoitti Sisämarkkina-alueena EU on toki maailman suurin, Jenkit ovat ”vasta” toisena. Japanin taloudella ei ole mennyt yli vuosikymmeneen kovinkaan hyvin, mm. pankki sektori on samassa kunnossa kuin meillä kymm…
  • Lainaus:07.04.2005 klo 16:21 Stormrider kirjoitti Eiköhän toi ollut aika höpöhöpö testi jos ajatellaan kokonaisuutta. Sporttitestinä varmaan menee noilla kriteereillä. Jäi vaan vähän ihmetyttämään kun Audi, Cadillac, Infinity, Jaguar ja Lexus tuoda…
  • Kyllä Lexus IS200/300 on laadukas auto, mutta alkaa olla jo elinkaarensa lopussa. Tämä näkyy erityisesti muotoilussa. Kilpailijoista esim. Infiniti G35, BMW3-sarja sekä M-B C ja Audi A4 ovat parempia. Must farkku IS on sedania parempi. http://www.c…
  • Kyllä Pathfinderin pitäisi tulla Suomeen kesällä. Hyvä peli pitäisi olla. Aivan eri luokkaa kuin esim. kivikautinen Patrol. Ainakin auto on saanut positiivisiä arvosteluja autolehdissä rapakon takana, esim. Autoweek, Motortrend ja Car And Driver. Jo…
  • BMW:n 3-sarja on hieno auto, mutta sen voittaa tällä hetkellä luokassaan yksi auto, Infiniti G35. http://www.motortrend.com/oftheyear/car/112_0301_coyw/index2.html
  • Lainaus:22.03.2005 klo 15:23 villej kirjoitti Lainaus:22.03.2005 klo 10:20 olmi kirjoitti Tosiasia on se, että kun ajat Subarulla pihaan niin ihmiset luulevat sen arvoksi ehkä 30 000€. Tuo voidaan laskea joko eduksi tai haitaksi, itse pidän …
  • Tässä vertailuja Audi TT:stä ja Nissan 350Z:sta. http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=15&article_id=6846 http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=15&article_id=1938
  • Vinnes ja SickPack! Kun kerran olette niin omistautuneita tälle asialle, niin haluaisin tietää esim. Nissanin kohdalla, mistä seuraavat mallit on kopioitu: Murano, Primera, Micra, Cube, Z350, Armada, Parthfinder, Infiniti FX35/45.
  • Lainaus:21.11.2004 klo 13:56 SixPack kirjoitti Olisi mielenkiintoista suorittaa autontunnistuskilpailu niin, että autosta riistuaan etuvalot ja maski sekä takavalot, siitä arvailtaisiin profiileja sitten. Katsoessa uutta Infiniti M45, TM Automaail…
  • Kaskon palovakuutus korvaa tulipalon, vaikka kyse olisi teknisestä viasta.....
  • Lainaus:07.02.2005 klo 14:31 Vinnes kirjoitti Eipä ole olmikaan puolestaan lukenut muuta kuin Toyotan mainoslehtisiä. Kuinka monella noista mainituista "innovaatioista" on todellista merkitystä? Tässä muuten linkki mielenkiintoiselle sivulle: http:…
  • Lainaus:01.10.2004 klo 13:57 Tuomas kirjoitti Lainaus:01.10.2004 klo 13:53 Mie Ite kirjoitti G, M ja R sarja palvelee tulevaisuudessa maasturipuolta. G säilytetään "työjuhtana" tosin sivistettynä, M on suht perinteinen "citymaasturi" eli iso SUV, …
  • Mielestäni keskelle sijoitettu mittaristo on lähinnä tottumiskysymys tai makuasia. Primeran koeajaneena voin sanoa, että mittaristo oli positiivinen kokemus. Se tuo kyllä monia etuja. Yksi etu, mitä ei ole vielä mainittu on se, että keskellä mittari…
  • Lainaus:31.01.2005 klo 11:36 PPi kirjoitti Lainaus:31.01.2005 klo 10:04 Taksi-Jorma kirjoitti Ei amerikkalaisten mieltymykset autojen ajettavuuden suhteen poikkea enää kovin paljon eurooppalaisista, ainakaan autotoimittajien kohdalla. Esim. eivät …
  • Lainaus:28.01.2005 klo 16:20 PPi kirjoitti Lainaus:28.01.2005 klo 16:12 olmi kirjoitti Edellisen sukupolven Acura RL ja Infiniti M olivat aika kilpailukyvyttömiä mutta näitä uusia malleja suunniteltaessa on pistetty "kaikki peliin" ja tulos vaikut…
  • Alunperinhän Infiniti piti lanseerata Euroopassa jo vuonna 2006. Tehokkaan diesel-moottorin puute on suurin syy Infinitin tulon viivästymiseen. Myyntimäärät ilman tehokasta diesel-moottoria jäisivät pieniksi ja näin merkin lanseeraus ei olisi taloud…
Default Avatar
Jäsen 05.12.2014 alkaen
5 aloitettua keskustelua
17 viestiä
0 ×   0 ×