Nyt huhutaan, että tämä tulisi oikeasti rajoitettuun tuotantoon. Ei varmasti yhtä rajuna kuin konsepti, mutta 400 hv nelivetoinen pikkuvolvo kuulostaa silti aika rajulta.
Volvofaneilta taas ihan älytöntä tuubaa. Jos jotain autosta, autotyypistä, lähteestä, testityypistä ym. tietäisitte niin... mutta ei.
Ennenkaikkea kannattaa lukea asiantuntijalehteä nimeltään TM: "Auton hinta ja ominaisuudet tulevat olemaan samaa luokkaa BMW M3:n kanssa". Voiko naurettavampia idiootteja olla kuin TM:n toimittajat?
Kyllähän Volvon tuommoinen kannattaisi tehdä, ihan vaan imagon kohottamiseksi. Mitäpä väliä sillä loppujen lopuksi on, kumpi on parempi M3 vai tuo C3 Polestar. TM nyt vaan on kirjoittanut tuommoisen vertauksen M3:een ja ehkä ovat sen jopa jostain muualta poimineet. Eli ei nyt kannata ruveta heti nimittelemään TM:n toimittajia idiooteiksi, eikä muutenkaan toisten idiooteiksi haukkuminen netissä ole kovin korrektia käytöstä.
Onhan tuosta C30 Polestarista useita koeajojakin luettavissa. Tuossa Evon ja Autoexpressin koeajot. Aikalailla kehuja satelee ajettavuudesta, mutta melu on aika kova ja kojelaudasta ovat tehneet aika ruman. Ulkoahan tuo on ihan tyylikäs. Vertailuna on mainittu, että tuo on 6 sekuntia nopeampi 1 km radalla kuin Mitsubishi EVO X. Ei siis yhtään hullumpi suorituskyky, mutta oma mielipide tuommoisista "leikkikaluista" on kuitenkin, ettei niissä juuri järkeä ole. Ovatpahan nyt kuitenkin jonkin sortin imagon kohottajia automerkeille ja jos joku haluaa tuommoiseen epämukavaan ja meluisaan rata-autoon tuhlata rahansa, niin siitä vaan.
Miten PutPut uskoisit pärjääväsi naurettavin idiootti -äänetyksessä?
Osaisin varmasti sijoittaa sinut sinne kärkeen, TM:n toimittajien ja näiden autoista mitään tietämättömien mielikuvitusVolvoista ym. hohkaavien työttömien/eläkeläisten joukkoon.
Kerros Putput vähän koulutustaustaasi. Missä ja miten olet pätevöitynyt TM:n toimittajia etevämmäksi autoasiantuntijaksi? Onko sinulla mittauslaitteita ja aikaa koeajaa eri automerkkejä, malleista puhumattakaan?
Jos kutsuu toisia idiootiksi on oltava näyttöä siitä, että itse on jotain parempaa. Kiveen hakatut besserwisser-MIELIPITEET eivät ole tosia vaikka kuinka muita keskusteluun osallistuvia vähättelisikin. Häpeä.
Kerros Putput vähän koulutustaustaasi. Missä ja miten olet pätevöitynyt TM:n toimittajia etevämmäksi autoasiantuntijaksi? Onko sinulla mittauslaitteita ja aikaa koeajaa eri automerkkejä, malleista puhumattakaan?
Jos kutsuu toisia idiootiksi on oltava näyttöä siitä, että itse on jotain parempaa. Kiveen hakatut besserwisser-MIELIPITEET eivät ole tosia vaikka kuinka muita keskusteluun osallistuvia vähättelisikin. Häpeä.
Jos artikkeli toisensa jälkeen näkyy täysin selvästi osaamattomuus, laiskuus ym. jolloin ihan perusasiat ovat pielessä ja ainoana varsinaisena antina on ennakkoasenteet ja tietyn mielikuvan myyminen valistamalla, niin ei siinä paljon kysymyksiä jää.
Esimerkiksi ko. Polestarin juttu oli jokaisen kappaleen osalta joko täysin ihmeellistä tai sitten tyhjää sivuntäytettä. Kerro yksikin kappale siitä joka on edes kelvollisesti kirjoitettu! Kolmas kappale on ehkä ok, on sen verran yksinkertainen juttu koitettu kirjoittaa että siinä on jopa onnistuttu (tosin infoanti siinäkin aika pitkälti nolla).
Positiivista, informatiivista antia siinä, kuten muissakaan, ei ole vaan ennemmin mennään reilusti misinformaation puolelle. Ja infoa aiheesta saa hirveät määrät enemmän muista lähteistä, ilman lapsellisia virheitä. Ei siinä mitään, jos vain lukijat ovat tyytyväisiä siihen mitä kirjoittavat niin saavat lehtiä myytyä niin ovat 'huippujournalistitkin' tyytyväisiä...
Haluaisin tietää millä tavalla TM:n urpot ovat 'pätevöityneet' niin hurjasti että pääsevät niinkin uskomattomaan 'huippukilpailtuun' 'asemaan' kuin kasvottomina kirjoittaviksi 'huippupalkatuiksi' (edes vakituinen työ?) 'journalisteiksi'.
Jämsän Hallin lentokentällä oli taas kesällä kaiken kansan nopeustestausmahdollisuus. Muuan kaveri ajoi Volvo V40:lla 315 km/h. Oli kuulemma kutiteltu koneesta n. 700 hv. Ihan tieliikennerekisterissä näytti ajokki olevan.
Miten PutPut uskoisit pärjääväsi naurettavin idiootti -äänetyksessä?
Osaisin varmasti sijoittaa sinut sinne kärkeen, TM:n toimittajien ja näiden autoista mitään tietämättömien mielikuvitusVolvoista ym. hohkaavien työttömien/eläkeläisten joukkoon.
Yrititkö olla jotenkin näppärä vai ymmärsitkö tosiaan noin yksinkertaisen kysymyksen väärin?
Jämsän Hallin lentokentällä oli taas kesällä kaiken kansan nopeustestausmahdollisuus. Muuan kaveri ajoi Volvo V40:lla 315 km/h. Oli kuulemma kutiteltu koneesta n. 700 hv. Ihan tieliikennerekisterissä näytti ajokki olevan.
Siinä jäi Lamborghinit ja Porschet toiseksi...
So? Kautta aikain on monenlaiset kopit saatu kulkemaan hyvin 'säädöillä', tuo V40 tuskin on pekkaa parempi.
Volvofaneilta taas ihan älytöntä tuubaa. Jos jotain autosta, autotyypistä, lähteestä, testityypistä ym. tietäisitte niin... mutta ei.
Ennenkaikkea kannattaa lukea asiantuntijalehteä nimeltään TM: "Auton hinta ja ominaisuudet tulevat olemaan samaa luokkaa BMW M3:n kanssa". Voiko naurettavampia idiootteja olla kuin TM:n toimittajat?
kyllä suuri oraakkeli putput tietää vaikka ei olisi ikinä koko autoa nähnyt saati ajanut....
Provosoivahan tuo Derrickin avaus oli, se on totta. Itse en kuitenkaan katsonut tarpeelliseksi aloittaa uutta ketjua Polestarista.
En kyllä ymmärrä, mistä PutPut veti herneen nenään. Kai täällä muistakin autoista saa keskustella kuin bemareista? Mikäli tuo C30 Polestar tulee tuotantoon, on sillä mielestäni potentiaalia olla hyvinkin mielenkiintoinen auto. Toki tehdään vaan 500 autoa, mutta pohjimmiltaan tuo lieneekin markkinatutkimus, kannataako Volvon tehdä RS-, AMG- jne. kaltaisia autoja.
Itse en jaksa uskoa, että ihan noin rajuna tulisi tuotantoon.
Lienee vaikeaa olla PutPut, kun kaikki muut ovat mistään mitään tietämättömiä idiootteja. Ei liene noin erinomaisen ja tietävän ihmisen helppoa saada juttuseuraa typeristä kanssaihmisistä.
Pointti oli se että on aika typerää selitellä näistä Volvon mielikuvitusautoista yhtään mitään. Saati verrata niitä pitkään tuotannossa olleisiin (ja tuotannosta jo poistuneisiin) autoihin ties missä ratasäädöissä ja ties millä renkailla (ja ties millä vielä-se-yhden-lehdistöesittelyn-kestää turbopaineilla ilmeisesti Fordin kehittelemässä Volvon koneessa?).
Saa vaikka Ladankin tuota vauhtia kulkemaan jos haluaa, enkä ymmärrä mitä ideaa noin teoreettisella spekulaatiolla on.
Ei taida olla Volvolla MITÄÄN saumaa saada autoa myyntiin asti joka pärjäisi nopeudessa, urheilullisuudessa tai haluttavuudessa sillä hintalapulla joka autoon jouduttaisiin laittamaan. Jos se näin onnistuu tekemään niin puhutaan sitten. Siihen asti nämä 'urheilulliset autot' ja 'sähköautot' on Volvolla pelkkää puhetta eikä millään tavalla konkretiaa.
Ideana ihan hyvä juttu laittaa kevyeen autoon tehokas kone ja taka-akselille tehot (jos täytyy samalla laittaa etuakselillekin niin laittakoot) plus vielä kunnon Quaifen mekaaniset lukot. Volvo ei vain taida olla se taho jonka kannattaa tuollaista pistää tuotantoon, viimeksi tällä viikolla ihmettelin kun C30:ä mainostettiin autolehdessä mainoksella jossa kolme henkilöä uimapuvussa -kolma miestä siis!
Quaifen lukot saa useimpiin autoihin muutenkin alle kahdella tonnilla asennuksineen, chiptuning onnistuu samoin kaikkiin ahdettuihin. Agressiiviset coil-over alustasetit rata-ajoon sopivine pyöränkulmineen ei myöskään paljon maksa. Pehmeäseoksiset renkaat tulevat kilometrien kertyessä kalliiksi (siksi niitä ei taviksille myydyissä autoissa ikinä näe) mutta ei se pr-osastoja koske kun pitää vain saada toimittajat kierrätettyä pari kertaa -ei siinä mene kuin korkeintaan pari rengassarjaa.
TM:n 'uutisartikkeli' taas oli korkeintaan vasemmalla kädellä minuutissa huitaistu juttu jossa ei ollut ajatusta ollenkaan.
Hela den här avdelningen är en annons...
En ollu koskaan kuullutkaan Cosworth-Subarusta.
http://www.topspeed.com/cars/subaru/2010-cosworth-subaru-impreza-sti-cs400-ar87423/picture362607.html
mitähän ihmeellistä tässä on , tehokkain auto on yllättäen nopein
Nyt huhutaan, että tämä tulisi oikeasti rajoitettuun tuotantoon. Ei varmasti yhtä rajuna kuin konsepti, mutta 400 hv nelivetoinen pikkuvolvo kuulostaa silti aika rajulta.
https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/volvolta-tulossa-kilpailija-bmw-m3lle
Konsepti koeajossa:
https://www.youtube.com/watch?v=0Qv0ye2ucYM
Volvofaneilta taas ihan älytöntä tuubaa. Jos jotain autosta, autotyypistä, lähteestä, testityypistä ym. tietäisitte niin... mutta ei.
Ennenkaikkea kannattaa lukea asiantuntijalehteä nimeltään TM: "Auton hinta ja ominaisuudet tulevat olemaan samaa luokkaa BMW M3:n kanssa". Voiko naurettavampia idiootteja olla kuin TM:n toimittajat?
Kyllähän Volvon tuommoinen kannattaisi tehdä, ihan vaan imagon kohottamiseksi. Mitäpä väliä sillä loppujen lopuksi on, kumpi on parempi M3 vai tuo C3 Polestar. TM nyt vaan on kirjoittanut tuommoisen vertauksen M3:een ja ehkä ovat sen jopa jostain muualta poimineet. Eli ei nyt kannata ruveta heti nimittelemään TM:n toimittajia idiooteiksi, eikä muutenkaan toisten idiooteiksi haukkuminen netissä ole kovin korrektia käytöstä.
Onhan tuosta C30 Polestarista useita koeajojakin luettavissa. Tuossa Evon ja Autoexpressin koeajot. Aikalailla kehuja satelee ajettavuudesta, mutta melu on aika kova ja kojelaudasta ovat tehneet aika ruman. Ulkoahan tuo on ihan tyylikäs. Vertailuna on mainittu, että tuo on 6 sekuntia nopeampi 1 km radalla kuin Mitsubishi EVO X. Ei siis yhtään hullumpi suorituskyky, mutta oma mielipide tuommoisista "leikkikaluista" on kuitenkin, ettei niissä juuri järkeä ole. Ovatpahan nyt kuitenkin jonkin sortin imagon kohottajia automerkeille ja jos joku haluaa tuommoiseen epämukavaan ja meluisaan rata-autoon tuhlata rahansa, niin siitä vaan.
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/252307/volvo_c30_polestar_review.html
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/252241/volvo_c30_polestar_performance.html
Hapan-papan-höpön-löpön taas A-utoilija. Varmaan kiva puhua noin paljon asioista joista ei ymmärrä mitään.
Kyllä selvää idioottia saa sanoa suoraan idiootiksi.
Miten PutPut uskoisit pärjääväsi naurettavin idiootti -äänetyksessä?
NHB:
Osaisin varmasti sijoittaa sinut sinne kärkeen, TM:n toimittajien ja näiden autoista mitään tietämättömien mielikuvitusVolvoista ym. hohkaavien työttömien/eläkeläisten joukkoon.
Kerros Putput vähän koulutustaustaasi. Missä ja miten olet pätevöitynyt TM:n toimittajia etevämmäksi autoasiantuntijaksi? Onko sinulla mittauslaitteita ja aikaa koeajaa eri automerkkejä, malleista puhumattakaan?
Jos kutsuu toisia idiootiksi on oltava näyttöä siitä, että itse on jotain parempaa. Kiveen hakatut besserwisser-MIELIPITEET eivät ole tosia vaikka kuinka muita keskusteluun osallistuvia vähättelisikin. Häpeä.
Harms:
Jos artikkeli toisensa jälkeen näkyy täysin selvästi osaamattomuus, laiskuus ym. jolloin ihan perusasiat ovat pielessä ja ainoana varsinaisena antina on ennakkoasenteet ja tietyn mielikuvan myyminen valistamalla, niin ei siinä paljon kysymyksiä jää.
Esimerkiksi ko. Polestarin juttu oli jokaisen kappaleen osalta joko täysin ihmeellistä tai sitten tyhjää sivuntäytettä. Kerro yksikin kappale siitä joka on edes kelvollisesti kirjoitettu! Kolmas kappale on ehkä ok, on sen verran yksinkertainen juttu koitettu kirjoittaa että siinä on jopa onnistuttu (tosin infoanti siinäkin aika pitkälti nolla).
Positiivista, informatiivista antia siinä, kuten muissakaan, ei ole vaan ennemmin mennään reilusti misinformaation puolelle. Ja infoa aiheesta saa hirveät määrät enemmän muista lähteistä, ilman lapsellisia virheitä. Ei siinä mitään, jos vain lukijat ovat tyytyväisiä siihen mitä kirjoittavat niin saavat lehtiä myytyä niin ovat 'huippujournalistitkin' tyytyväisiä...
Haluaisin tietää millä tavalla TM:n urpot ovat 'pätevöityneet' niin hurjasti että pääsevät niinkin uskomattomaan 'huippukilpailtuun' 'asemaan' kuin kasvottomina kirjoittaviksi 'huippupalkatuiksi' (edes vakituinen työ?) 'journalisteiksi'.
Jämsän Hallin lentokentällä oli taas kesällä kaiken kansan nopeustestausmahdollisuus. Muuan kaveri ajoi Volvo V40:lla 315 km/h. Oli kuulemma kutiteltu koneesta n. 700 hv. Ihan tieliikennerekisterissä näytti ajokki olevan.
Siinä jäi Lamborghinit ja Porschet toiseksi...
mitä??
Putput:
Yrititkö olla jotenkin näppärä vai ymmärsitkö tosiaan noin yksinkertaisen kysymyksen väärin?
Zagarat:
So? Kautta aikain on monenlaiset kopit saatu kulkemaan hyvin 'säädöillä', tuo V40 tuskin on pekkaa parempi.
https://www.youtube.com/watch?v=eh_WiStN4Tk
Nissanista ei saa Porschea vaikka siinä olisi 2000hp(muuta itsellesi mieleiset merkit tilalle).
Putput:
mitäs jos joku sanoo sinua siksi?
Putput:
kyllä suuri oraakkeli putput tietää vaikka ei olisi ikinä koko autoa nähnyt saati ajanut....
Provosoivahan tuo Derrickin avaus oli, se on totta. Itse en kuitenkaan katsonut tarpeelliseksi aloittaa uutta ketjua Polestarista.
En kyllä ymmärrä, mistä PutPut veti herneen nenään. Kai täällä muistakin autoista saa keskustella kuin bemareista? Mikäli tuo C30 Polestar tulee tuotantoon, on sillä mielestäni potentiaalia olla hyvinkin mielenkiintoinen auto. Toki tehdään vaan 500 autoa, mutta pohjimmiltaan tuo lieneekin markkinatutkimus, kannataako Volvon tehdä RS-, AMG- jne. kaltaisia autoja.
Itse en jaksa uskoa, että ihan noin rajuna tulisi tuotantoon.
Lienee vaikeaa olla PutPut, kun kaikki muut ovat mistään mitään tietämättömiä idiootteja. Ei liene noin erinomaisen ja tietävän ihmisen helppoa saada juttuseuraa typeristä kanssaihmisistä.
Pointti oli se että on aika typerää selitellä näistä Volvon mielikuvitusautoista yhtään mitään. Saati verrata niitä pitkään tuotannossa olleisiin (ja tuotannosta jo poistuneisiin) autoihin ties missä ratasäädöissä ja ties millä renkailla (ja ties millä vielä-se-yhden-lehdistöesittelyn-kestää turbopaineilla ilmeisesti Fordin kehittelemässä Volvon koneessa?).
Saa vaikka Ladankin tuota vauhtia kulkemaan jos haluaa, enkä ymmärrä mitä ideaa noin teoreettisella spekulaatiolla on.
Ei taida olla Volvolla MITÄÄN saumaa saada autoa myyntiin asti joka pärjäisi nopeudessa, urheilullisuudessa tai haluttavuudessa sillä hintalapulla joka autoon jouduttaisiin laittamaan. Jos se näin onnistuu tekemään niin puhutaan sitten. Siihen asti nämä 'urheilulliset autot' ja 'sähköautot' on Volvolla pelkkää puhetta eikä millään tavalla konkretiaa.
Ideana ihan hyvä juttu laittaa kevyeen autoon tehokas kone ja taka-akselille tehot (jos täytyy samalla laittaa etuakselillekin niin laittakoot) plus vielä kunnon Quaifen mekaaniset lukot. Volvo ei vain taida olla se taho jonka kannattaa tuollaista pistää tuotantoon, viimeksi tällä viikolla ihmettelin kun C30:ä mainostettiin autolehdessä mainoksella jossa kolme henkilöä uimapuvussa -kolma miestä siis!
Quaifen lukot saa useimpiin autoihin muutenkin alle kahdella tonnilla asennuksineen, chiptuning onnistuu samoin kaikkiin ahdettuihin. Agressiiviset coil-over alustasetit rata-ajoon sopivine pyöränkulmineen ei myöskään paljon maksa. Pehmeäseoksiset renkaat tulevat kilometrien kertyessä kalliiksi (siksi niitä ei taviksille myydyissä autoissa ikinä näe) mutta ei se pr-osastoja koske kun pitää vain saada toimittajat kierrätettyä pari kertaa -ei siinä mene kuin korkeintaan pari rengassarjaa.
TM:n 'uutisartikkeli' taas oli korkeintaan vasemmalla kädellä minuutissa huitaistu juttu jossa ei ollut ajatusta ollenkaan.