Tällä hetkellä Suomen markkinoilla niin vähän vielä malleja, jotta voisi testata kaikki ladattavat hybridit ja niiden erilaisten ajoavustimien käyttö ja hyöty taloudellisuuteen tulisi myös huomioiduksi.
TM:n puolesta en voi vastata, mutta mielipiteeni otsikon ksymykseen: Saadaan todella kiinnostavaa tietoa noiden autojen ominaisuuksista. Aivan kuten talvitestissä saadaan tietoa testiryhmän ominaisuuksista, vaikka testiryhmä kattaa markkinoiden valikoimasta ehkä prosentin suuruusluokkaa olevan osuuden.
Viisitoista viime vuonna esiteltyä uutuusmallia otti toisistaan mittaa Suomen talvessa ja lisäksi testattiin kuusi sähköautoa samoissa olosuhteissa.
Lähes neljänkymmenen vuoden ajan Tekniikan Maailma on tehnyt lähes tieteellisellä tarkkuudella uutuusmallien talvitestin, jolle ei ole kilpailijoita maailmassa sen enempää laadun kuin koon suhteen.
Viisitoista viime vuonna esiteltyä uutuusmallia otti toisistaan mittaa Suomen talvessa ja lisäksi testattiin kuusi sähköautoa samoissa olosuhteissa.
Lähes neljänkymmenen vuoden ajan Tekniikan Maailma on tehnyt lähes tieteellisellä tarkkuudella uutuusmallien talvitestin, jolle ei ole kilpailijoita maailmassa sen enempää laadun kuin koon suhteen.
Kiitos kun olet ryhtynyt lisäämään viitteen lainauksiisi.
Nyt en tosin ihan ymmärtänyt mitä halusit sanoa tällä.
Nyt vasta luin itse artikkelin. Erittäin mielenkiintoinen testi tulossa. Jos tuohon nyt jonkun lisää olisi kaivannut, niin ehkä Octavian joka sekin on sama kuin Passat. Muuta luokkaan sopivaa ei äkkiseltään tule mieleen.
@M880 kirjoitti:
Nyt vasta luin itse artikkelin. Erittäin mielenkiintoinen testi tulossa. Jos tuohon nyt jonkun lisää olisi kaivannut, niin ehkä Octavian joka sekin on sama kuin Passat. Muuta luokkaan sopivaa ei äkkiseltään tule mieleen.
Keveämpänä autona Ocu olisi ihan mielenkiintoinen verrokki demoamaan massan vaikutusta hybridissä.
"Mikä on kulutus hybridi-ohjelmalla, jolloin polttoaine ja sähkömoottori tekevät yhteistyötä?"
Näissäkö kaikissa on sellainen hybridijärjestelmä, jossa polttomoottori ja sähkömoottori tekevät yhteistyötä? Markkinoilla on paljon ladattavia hybridejä, joissa polttomoottori ja sähkömoottori eivät tee mitään yhteistyötä. Tästä johtuen niiden polttoaineen kulutus sähkön loputtua on kohtuuttoman korkea.
Mitä järkeä on plugaritestissä jossa ei kerrota toimintamatkaa sähköllä, vaikka range sähköllä on tärkein asia ? Farmariplugarit Peugeot, Skoda ja VW testissä.
Tai luinko väärin jotakin Autozeitungin testissä.?
Eikös noita ole jo melkeinpä merkillä kuin merkillä ja osalla jopa useampia.
TM:n puolesta en voi vastata, mutta mielipiteeni otsikon ksymykseen: Saadaan todella kiinnostavaa tietoa noiden autojen ominaisuuksista. Aivan kuten talvitestissä saadaan tietoa testiryhmän ominaisuuksista, vaikka testiryhmä kattaa markkinoiden valikoimasta ehkä prosentin suuruusluokkaa olevan osuuden.
Ilta Sanomat Julkaistu: 25.2.2019 6:52
Viisitoista viime vuonna esiteltyä uutuusmallia otti toisistaan mittaa Suomen talvessa ja lisäksi testattiin kuusi sähköautoa samoissa olosuhteissa.
Lähes neljänkymmenen vuoden ajan Tekniikan Maailma on tehnyt lähes tieteellisellä tarkkuudella uutuusmallien talvitestin, jolle ei ole kilpailijoita maailmassa sen enempää laadun kuin koon suhteen.
Kiitos kun olet ryhtynyt lisäämään viitteen lainauksiisi.
Nyt en tosin ihan ymmärtänyt mitä halusit sanoa tällä.
Nyt vasta luin itse artikkelin. Erittäin mielenkiintoinen testi tulossa. Jos tuohon nyt jonkun lisää olisi kaivannut, niin ehkä Octavian joka sekin on sama kuin Passat. Muuta luokkaan sopivaa ei äkkiseltään tule mieleen.
Keveämpänä autona Ocu olisi ihan mielenkiintoinen verrokki demoamaan massan vaikutusta hybridissä.
"Mikä on kulutus hybridi-ohjelmalla, jolloin polttoaine ja sähkömoottori tekevät yhteistyötä?"
Näissäkö kaikissa on sellainen hybridijärjestelmä, jossa polttomoottori ja sähkömoottori tekevät yhteistyötä? Markkinoilla on paljon ladattavia hybridejä, joissa polttomoottori ja sähkömoottori eivät tee mitään yhteistyötä. Tästä johtuen niiden polttoaineen kulutus sähkön loputtua on kohtuuttoman korkea.
Muistutatko nyt vielä, mitkä hybridit ovat tällaisia yhteistyökyvyttömiä?
Mitä järkeä on plugaritestissä jossa ei kerrota toimintamatkaa sähköllä, vaikka range sähköllä on tärkein asia ? Farmariplugarit Peugeot, Skoda ja VW testissä.
Tai luinko väärin jotakin Autozeitungin testissä.?
https://www.autozeitung.de/peugeot-508-sw-hybrid-skoda-superb-combi-iv-vw-passat-variant-gte-vergleichstest-198230.html#