Pidän ratin keskellä olevasta näytöstä. Hyvin esillä ja katse löytää helposti. Hienoa on myös puun käyttö oiva materiaali ympäristön ja kuljetettavien kannalta.
Valkokankaalta kun voi elokuvien lisäksi harrastaa pelejä niin voikohan sähköistä rattia käyttää autopeleissä ohjaimena polkimineen päivineen.
Niin mikä auto? No VW ID Life konseptimalli:
https://www.theverge.com/2021/9/7/22660827/volkswagen-id-life-concept-electric-car-iaa-mobility-2021
Autohan edustaa saksalaista perinnemuotoilua parhaimmillaan. Auton sähköistyminen ei näy niin mitenkään mallissa ja siitähän saksalaiset on tunnettuja. Kuulemma. Ihan kuin Polot joihin on totuttu.
Autohan on tosiaan konsepti. Vasta kun tulee tuotantoversio voidaan arvioida mitä jäi jäljelle noista hyvistä uusista ideoista.
Minusta tuo on liian alhaalla. Mieluummin Pösön tapainen ratin yli katseltava mittaristo, joka ei rajoita ratin laskemista niin alas kuin se on käsivarsien kannalta mukava laittaa pidemmälle matkalle.
Saatan tosin olla jäävi arvostelemaan pikkuautoja, kun en ole niiden kohderyhmää?
Minä tykkään kanssa tuosta Pösön mittariston sijoituksesta - yhden Pösön omistaneena en tosin ole valmis ostamaan sellaista.
@740 GLE kirjoitti:
Jotenkin tuosta voisi kuvitella, että mielestäsi VW on tehnyt ratkaisun siksi, että kori on pieni. En näe suoraan asiayhteyttä, eli minusta tuo näyttö ratin keskellä saattaa ilmestyä minkä kokoluokan malliin vaan, sinänsä. Konseptista on kyse edelleen tuossa Lifessä ja varmasti sen kanssa "haistellaan" reaktioita vasta. Aika näyttää jääkö sitten tuotantoautoon - missään niistä.
Teslassa tuollainen on ollut jo pari vuotta. Eiköhän VW tuonkin idean kopioi?
https://www.theverge.com/2019/6/18/18684297/tesla-arcade-model-3-hands-on-beach-buggy-racing-2-demo-electric-cars