Uusi BMW 5-sarja G30

1240 kommenttia
1212224262742
  • Jokos tuo uusi viitonen kulkee suoraan myös tien kallistuksissa, tuulessa ja urissa?
    Tuo ns. tunnon vähentäminen voi olla hyväkin asia. Ainakin itseä on haitannut sekä bemarissa että Audissa ohjauksen vetely urissa ja jopa tien kallistuksissa. Ehkä uusi ohjaus on se mikä tekee ajosta leppoisan vaivatonta. Sekään ei tietysti auta jos auto valuu ja vaeltaa. Saapas nähdä.

    Ohjauksen suhteen tämä muutos ainakin itsessä herättää kiinnostusta koska ohjaus ja alusta oli ne syyt miksi vaihdoin bemarileiristä pois.

      
  • Milloin viimeksi olet BMW:llä ajanut ja oliko kyseessä 5-sarjan BMW? Kuvaamasi asiat eivät vastaa todellisuutta missään määrin.

      
  • Ajoin kolme vuotta uudella 3-sarjalaisella (184hp). Sen vaihdoin vuosi sitten nykyiseen autoon. Asiat oli oikein todellisia kyseiselle autoyksilölle. En osaa sanoa muista bemareista kun olen ajanut pidempään vain tuolla.
    Kamala se kuitenkin oli ajaa. Tykkäsin voimansiirrosta ja moottorista muuten mutta se pakettiautomainen dieselin raksutus ja raaka jyrisevä ääni ei innostanut.
    Uusi 190hp diesel on parempi, se tuli vuosi sitten kokeiltua silloin myynnissä olevalla 5-sarjalaisella. Koneen ääni oli vaimea ja erityisesti sävyltään parempi.

    Uusi viitonen on kokeilematta ja varmasti se tulee kokeiltua jahka auton vaihto on lähempänä, vaikka viitonen kyllä on vähän turhan kookas auto ulkomitoiltaan. Eihän sitä koskaan tiedä miten itsensä onnistuu vakuuttamaan :-)
    Jotenkin vaan harmittaa että valmistajat tekee vain vitosen kokoisista mukavia mitä itse arvostan ja sitten pienemmät "sporttisia" ei niin mukavia.

      
  • Aika eri käsitys ohjauksesta ja dynamiikasta on kuten jo mainitsin Auto Expressillä

    Erityisesti kiitettiin: SHARP DRIVING, DYNAMICS.
    Yhteenveto 5 tähteä.
    – Engine, performance and drive 5 tähteä.

    What Car, UK valitsi uuden 5-sarjan vuoden 2017 autoksi, 5 tähteä. Ohjaus/ alusta sai täydet 5 tähteä:

    "The words ‘capable’ and ‘clinical’ spring to mind when describing the way the 5 Series handles. How it controls its hefty body through corners is truly remarkable, and there’s so much grip you’d swear you were sucked to the road by a big magnet. High-speed stability is also extraordinary; a 70mph cruise feels like you’re bumbling along at about 40mph."

    Laitetaan tähän vielä AMS Sverigen koeajon kommentti, nr3/17:

    Styrning (ohjaus 4,5p/ 5). Precis som tidigare en bil som gillar aktiv körning. Superfint chassi OCH KOMMUNIKATIV STYRNING.

    Eli loistava alusta, mainio aktiiviseen ajoon JA HYVÄ OHJAUSVASTE. Auto 520d A.

    Lopputulos oli muuten:
    1. Mercedes-Benz E
    2. BMW 5
    3. Volvo S90

    Suosittelen ettei heti yleistetä TL:n testaajaan kantaa.

      
  • Ei muuta kuin uutta 5-sarjaa kokeilemaan. Itse pidän 5-sarjaa sopivan kokoisena omiin tarpeisiini, X5 saattaa olla myös hyvä vaihtoehto kun uutta seuraavaksi katselen. Itselläni ei ole kokemusta 3-sarjasta. Nelivetoisena yhden tutun mukaan hyvä auto ilman kuvaamiasi ongelmia.

      
  • WhatCar juuri näin kuin edellä kuvaat. Yhteen moittivaan mielipiteeseen ei kannata takertua jos suurin osa pitää autoa erinomaisena viiden tähden autona.

      
  • Car and Driver ei tuossa "sporttisedan"-testissään pitänyt uutta vitossarjaa kovinkaan urheilullisena autona, vaan lähinnä mukavana luksus-sedanina. (Vaikka testin BMW oli varustettu M-Sport-paketilla sekä Dynamic Handling Packagella).

    "We expected a lot more sportiness from the new 5-series, certainly when equipped with two handling packages. Instead, it's simply a very nice luxury car."

      
  • Tuulilasi kirjoittaa BMW:n mysteeriohjauksesta näin.

    "BMW toteuttaa tällä hetkellä asiakkaittensa toiveita. He eivät kuulemma halua tuntea ohjauspyörällä minkäänlaisia häiriövoimia -tässä on kieltämättä onnistuttu. Kääntöpuolena on se että ohjaustunto on menetetty siinä määrin, että luottamusta autoon ei synny. Kun tähän yhdistetään vielä se että Viitonen tuntuu kilpakumppaneitaan massiivisemmalta, on ajamisen ilo aika kaukana. Pitävällä mutkapätkällä voi todeta alustan toimivan oikein hyvin, mutta ohjaustunnon puute vesittää ajonautinnon."

      
  • Mersun ja Volvon ohjaustuntumaa kehutaan Tuulilasin testissä.

    "Tunnokkuus on sellainen asia, jota tässä autoluokassa pitää arvostaa. Siirtyessämme pienemmälle lumipäällysteiselle tielle paljastuivat autojen väliset erot heti. Mercedes tuntuu polveilevalla mutkatiellä kepeimmältä, vaikka todellisuudessa se on painavin. Muuttuvavälityksinen ohjaus on nopea ja kertoo erinomaisesti tien ja renkaan välisistä tapahtumista. Volvossakin on oikein hyvä ohjaustunto, vaikkakaan ihan Mercedeksen tarkkuuteen se ei yllä. Luotto kumpaankin kasvaa todella nopeasti."

    Testissä tämän tekstin jälkeen tulee tuo edellä selostettu kappale BMW:n ohjauksesta.

      
  • Derrickillä näyttää nyt olevan pakottava tarve vääntää väkisin BMW:n ohjaus täysin kelvottomaksi. Kiinalaisuudella joka on todettu Volvon kohdalla erinomaiseksi asiaksi Volvo-fanaattikkojen mielestä. Kuinka ollakkaan BMW:hen liitettynä siitä tuleekin fanaatikoiden mielestä täysin kelvoton yhdistelmä. Ja pyöri tässä aluksi myös Pohjois-Amerikka mahdollisena syynä ohjauksen muutoksiin, vaikka todellisuudessa BMW:n mukaan tämä ohjauksen muutos on toteutettu asiakkaiden toiveiden mukaan. Tätä ei BMW:n taholta ole selvennetty mitkä maat ovat olleet kyselyssä mukana, kaikki muu tähän liittyvä on siis niin sanottua spekulaatiota. Tunnetta näyttää taas olevan kun kyseessä on BMW kuinkas muuten.

    En arvosta tuulilasin testejä pätkääkään. Lopetin tämän lehden tilauksen aikoinaan puolueellisuuden takia. Saabia valmistetiin aikoinaan Uudessakaupungissa ja se näkyi suomalaisten autolehtien sivuilla jutuissa ja testeissä niin läpinäkyvästi että oikein hirvitti. Nyt kun siellä valmistetaan MB:iä se näkyy taas tavalla joka on kuin kertausta menneestä joten mikään ei lehtien osalta ole muuttunut mihinkään.

      
  • Tässä koeajovideo, jossa todetaan ohjauksen olevan parasta tasoa ja auto todella on 'the ultimate driving machine'.

      
  • Kyllähän tälle palstalle saa kirjoittaa mikäli keskittyy autojen ominaisuuksiin.

    Laittaisinkin muutamia markkinoilla olevia autoja seuraavan järjestykseen ohjaustuntuman perusteella.

    1. Mercedes E-sarja.
    2. Ford Mondeo.
    3. Volvo S90.
    4. BMW 5-sarja.

    Epäilen hieman tuon Ruotsin Automotorsportin testaajien ammattitaitoa, kun lehti näköjään kirjoittaa ettei uuden vitossarjan ohjauksessa ole tapahtunut mitään merkittäviä muutoksia aikaisempaan malliin nähden.

      
  • tracktest:
    Tunnetta näyttää taas olevan kun kyseessä on BMW kuinkas muuten.

    Kyllähän sinä sen tiedät itsestäsikin, heh!

      
  • Derrick tuossahan on kyse mielipiteistä ja mieltymyksistä ei sen kummemasta asiasta. Mieltymysten ja mielipiteiden erossa ei ainoata oikeata ole. Ohjaustuntuman muutoksessa saattaa olla kyse niin pienestä muutoksesta ettei toiset sitä edes huomaa tai ei pidä muutosta niin suurena että siitä pitäisi erikseen mainita. Tämä nyt kyllästymiseen asti jauhettu ohjaustuntuma on tiettyjen toimittajien lempilapsi. Kuten aiemmin totesin vuonna 2004 heikosta ohjaustuntumasta moitittiin Audia, BMW:tä, MB:iä ja Maybachia. Joten ei mitään uutta tämän suhteen, pitäähän sitä juttua olla kun autotoimittajaksi itseään kutsuvat vaikkakin taas kerran itseään toistaen. Tälle tarinoinille voi laittaa painoarvoa tai sitten ei. Itselleni näillä jutuilla ei ole mitään merkitystä koska teen päätelmiä itsenäisesti koeajon jälkeen, en tarvitse kenenkään tukea tai rohkaisua valinnoissani. Muutama keskustelija tällä foorumilla jankuttaa asiasta, kuin muuta ei olisi vaikka uudessa BMW 5-sarjassa olisi kyllä paljon muutakin keskusteltavaa.

      
  • Onko tällaisessa keskustelussa ideaa? Jos Bemarin uuden 5-sarjan ohjauksesta ei pidä, niin sitten ei varmaan osta sellaista? Jos pitää tai asia ei häiritse, voipi harkita Bemaria muiden muassa. Muitakin autoja löytyy ja hyviä - hyvä on makuasia! Tuskin kukaan tekee valintaansa pelkästään lehtien koeajojen perusteella, ainakin itsellä oma koeajo on ratkaisevin. Ja toimittajilla on omat mieltymyksensä kuten muillakin. Täydellistä autoa ei ole tehty. Ja jos on liian hyvä ei sekään miellytä. Kuten TM:n koeajossa Tesla Model X:stä - ilmeisesti ajo-ominaisuuksista ei löytynyt moitittavaa koskapa ne ajo-ominaisuudet kuulemma ovat tylsät...

      
  • "

    Onko tällaisessa keskustelussa ideaa? Jos Bemarin uuden 5-sarjan ohjauksesta ei pidä, niin sitten ei varmaan osta sellaista? Jos pitää tai asia ei häiritse, voipi harkita Bemaria muiden muassa."

    Tästä tulee mieleen se vuosia kestänyt märehtiminen Volvon nelisylinterisestä moottorista. Ylläolevaa mukaillen; jos neljä ei riitä, niin sitten ei varmaan osta sellaista. Jos asia ei häiritse, on Volvo vaihtoehto muiden joukossa. Ja useimpia ei häiritse.

      
  • Tätä on odotettu: kuudennen sukupolven BMW M5 – muotoilu ei jätä kylmäksi.

    Yli kolmekymmentä vuotta sitten esitelty BMW M5 siirtyy nyt kuudenteen sukupolveen mallilla, joka esitellään virallisesti syyskuussa Frankfurtin autonäyttelyssä.

    Tärkein muutos kaikkiin edeltäjiin verrattuna on neliveto, jota valmistaja kuvaa luokkansa eniten tunteisiin vetoavaksi. Kuljettaja voi valita tavallisen nelivedon, enemmän taakse voimaa antavan nelivedon ja pelkän takavedon välillä. Ajettavuuteen vaikuttaa myös taka-akselille sijoitettu tasauspyörästön luistonrajoitin, jonka lukituksen voi säätää portaattomasti nollan ja sadan prosentin välillä.

    Moottorina on edelleen kehitetty 4,4-litrainen V8, joka kehittää uudessa kuosissaan 441 kilowattia ja 750 Nm. Voima kulkee 8-vaihteisen automaatin kautta kaikille neljälle pyörälle. BMW M5 kiihtyy nollasta sataan 3,4 sekunnissa ja 200 km/h saavutetaan 11,1 sekunnissa.

    Huippunopeus on saksalaisittain rajoitettu 250 km/h, mutta ostamalla lisähintaan M-ajajan paketin huippunopeus nousee arvoon 305 km/h.

    Muotoilu ei jätä kylmäksi, vaan aggressiivisuus keulan suurine ilmanottoaukkoineen paljastaa heti auton luonteen. Kesymmistä 5-sarjalaisista M5:n erottavat lisäksi erittäin aerodynaamiset peilit, veistoksellinen konepelti ja hiilikuituinen katto. Takana puskuriin on integroitu diffuusori ja neljä pakoputkien päätä kertovat omaa kieltään voimasta. Kuljettaja voi muuttaa kvartetin sointia sähkötoimisen palokaasuläpän ohjausta säätämällä.

    Kuljettaja voi valita sähköisen iskunvaimennuksen kolmesta vaihtoehdosta ja samalla muuttuu myös ohjauksen tehostus. Ohjauspyörässä on M1- ja M2-napit, joiden taakse voi valita omat säädöt moottorille, vaihteistolle, jousitukselle, nelivedolle, luistonestolle ja tuulilasinäytölle.

    Vakiona autossa on 19-tuumaiset vanteet ja autossa on komposiittijarrut, jotka ovat teräksisiä kevyemmät. Lisävarusteena on saatavana 20-tuumaiset vanteet ja hiilikeraamiset jarrut, joiden avulla jousittamaton paino vähenee 23 kilolla.

    Ohjaamossa on tunnelmaan sopiva ohjauspyörä, Merino-nahalla verhoillut mainion tuen antavat istuimet ja alumiinikoristelu. Tarjolla ovat myös monisäätöisemmät M-istuimet, joiden antama tuki on huippuluokkaa.

    Vaikka BMW M5:ssa on neliveto ja paljon enemmän varusteita, on sen paino vain 1 855 kiloa eli paljon alhaisempi kuin edeltäjän. Tilauksia aletaan ottaa vastaan syyskuussa ja Saksassa hinnat alkavat 117 900 eurosta.

    Tarjolle tulee M5 First Edition, joka on mattametallipunainen ja korissa on paljon kiiltävänmustia elementtejä, minkä lisäksi myös 20-tuumaiset vanteet ovat mustat. Ohjaamossa on M:n erikoisistuimet ja viimeistely on pianolakattua mustaa. Kiinnostuneiden on oltava nopeita, sillä vakiomallia 19 500 euroa kalliimpia M5 First Editioneita valmistetaan vain 400 kappaletta. Sekä vakiomallin että First Editionin toimitukset alkavat keväällä.

    https://tekniikanmaailma.fi/autot/tata-odotettu-kuudennen-sukupolven-bmw-m5-muotoilu-ei-jata-kylmaksi/

    https://www.netcarshow.com/bmw/2018-m5_first_edition/800x600/wallpaper_03.htm

      
  • Tracktest lempipuuhissaan: kopioimassa myyntiesitteitä.

      
  • Kumppani metsään meni kuten yleensä nämä sinun tarpeettomat täsmätölväisyt. Tekniikan Maailman juttu kuten alla olevasta linkistä tarkkaavainen heti huomaa.

    Keskityt nykyisin pelkkään trollaukseen sen takia sinun kanssasi ei halua juuri kukaan keskustella. Keskustelu on parhaimmillaan kriittisen ja analyyttisen ajattelun kykyä analysoida asioita. Kumppanilta tämä osa on tyystin kadonnut jos sitä on koskaan edes ollut. Kysymysten automaatti jolla sekoitat lähes kaikki keskustelut ja itse asia mistä milloinkin keskustellaan unohtuu täysin, mutta se kai on tarkoituksesi.

      
  • tracktest:
    Keskustelu on parhaimmillaan kriittisen ja analyyttisen ajattelun kykyä analysoida asioita.

    Tarkoitatko jotakin tällaista, jota juuri erään toisen otsikon alla kirjoittelit (Volvo S/V90 22.09.2017, 22:14):
    Taitaa olla useilla keskustelijoilla lääkitys päällä, kun on niin hiljaista tänä iltana. Saattaa tosin olla hyvä ettei näppäile, kun avaa korkin

    Palatakseni tuohon kirjoitukseesi jota kommentoin, niin en pidä tuollaisia oikein keskusteluna. Mainospuheita.

      
  • Etkö huomaa että syylllistyt jatkuvasti samaan typerään poimintaan, kuin et ymmärtäisi mitään toisen kirjoittamista vinkeistä itse asiasta?

    Kumppani sinua voi hyvällä syyllä kutsua tästä lähtien tuhansien typerien kysymysten esittäjäksi.

      
  • Minusta poimintani tuossa edellä oli a)osuva b) aiheellinen.

    Et huomaa itse syyllistyväsi samoihin asioihin, joista kovin kärkkäästi muita muistat yrittää torua. Sinua voisi ihan hyvin kutsua tästä lähtien... noh, olkoot.

    Vain jees-jees-kirjoittajat hymistelevät näillä palstoilla! Minusta siitä ei tosiaankaan synny keskustelua! Ehkä sinä ylimielisesti kuvittelet täällä niitä riittävän ja sitten häkellyt kun tulee vastaveto.

    Jos sinua hämää kysymykset, typerät tai asialliset, niin ehkä kysyjä sitten osuu maaliin. "Totuutesi" voidaan aina kyseenalaistaa ja yhtenä keinona siihen on kysymykset. Toisekseen kysymyksillä haetaan tarkennuksia siihen, onko ymmärtänyt oikein. Sävyjä voit tulkita äärestä laitaan minun puolestani.

    Kysyn silloin kun on kysyttävää, ihan kuten kuka tahansa höhh! Niitä syntyy parhaimmillaan kun tekee kriittistä ja analyyttistä ajattelua toisten kirjoituksista. Sitähän sinä tuossa tilaat edellä! Yritän parhaani, mutta tiedän ettei se sinultakaan onnistu täydellisesti, vaikka niin voisi joku äkkiväärä jees-jees-lukija kuvitella sinun tarkoittaneen...

      
  • Häkeltymiseen ei näissä keskusteluissa ole mitään syytä ilmennyt ainakaan itseni kohdalla, jos joku keskusteluissa häkeltyy se lienee vain ja ainoastaan häkeltyneen oma häpeä. Asialliset kysymykset ovat asia erikseen ja kysymyksissä lienee viisauden alku että ihminen voi ylipäänsä kehittyä. Älykkäiden ihmisten takia oppivainen ihminen kehittyy mukana jos vain on vastaanottavainen kaikkeen tietoon mitä eteen tulee. Tarkennuksia ymmärtämiseen kysymyksillä itse asiasta mistä keskustellaan on aina paikkansa. Kuka meistä on täydellinen tuskin kukaan ja ne jotka itseään pitävät täydellisenä eivät näe nenäänsä pidemmälle. Kumppani tämä oli rakentavaa keskustelua kiitos siitä. Tästä on hyvä jatkaa kun pöytä on siivottu ja paikalla ollut tuuletus tehty.

      
  • Suurin osa myydyistä 5-sarjalaisista tulee jälleen olemaan 520DA business eikä sitten juuri mitään lisävarustetta sen päälle.
    Sen mitä itse esittelyn yhteydessä kävin istuskelemassa uutuutta, niin eipä se juuri vanhasta eronnut eikä sisusta nyt mitenkään hienostuneelta vaikuttanut (perus varustelu). Toimiva sisustahan edellisessäkin oli mutta jotenkin olisi toivonut että aika paljon kohonneen hinnan vastineeksi olisi jotain luxusta tai hienostuneisuutta sisustassa. Ei juuri eroa 3-sarjasta tai edes ykkösestä.
    Tämä taitaa olla vähän kaikkien premium merkkien ongelma. halvimmasta kalleimpaan kaikki näyttää samalta eikä myydyimmän setin varustelukaan päätä huimaa jääden isomman keskiluokan varustelusta, siis kun verrataan oikeasti myydyimpiä settejä.

    Bmw on vähän parantanut ulkopeilien muotoilua näkyvyyden kannalta mutta ei ne vieläkään kummoiset ole. Kovin vaikeaan on tämän päivän tekniikalla saada hyviä sivupeilejä autoihin.

      
  • Onneksi on kuitenkin vapaus valita mieleisensä, se mihin kukin tyytyy on sitten kokonaan toinen juttu.

    https://www.netcarshow.com/bmw/2017-5-series/800x600/wallpaper_9b.htm

      
  • tracktest:
    Älykkäiden ihmisten takia oppivainen ihminen kehittyy mukana jos vain on vastaanottavainen kaikkeen tietoon mitä eteen tulee.

    Kaikkeen ei tarvitse olla vastaanottavainen, vaan kehittymistä on myös mediakriittiseksi oppiminen. On opittava suodattamaankin!

    Kumppani tämä oli rakentavaa keskustelua kiitos siitä. Tästä on hyvä jatkaa kun pöytä on siivottu ja paikalla ollut tuuletus tehty.

    Näillä mennään. Kiitos asiallisesta kuittauksestasi.

      
  • No tuo Tracktestin linkkaama bemarin sisusta on väriltään kyllä hitusen verran kamalan suuntaan. Varmasti joku tykkää tuostakin mutta omaan makuun penkkien maali on vähän väärän värinen.
    Bemari ei oikein koskaan ole osannut valita hienostuneita värejä penkkeihin. Ongelma tietysti on nykyään se että väripaletit on kaluttu läpi jo moneen kertaan ja uusia värejä mitkä edes jollainlailla olisi hyväksyttäviä, on vaikea keksiä.

    Audilla on sisustan suhteen vähän enemmän yritystä kuin bemarilla mutta audi on vähän ampunut yli ja vempleet on käytettävyydeltään paikoitellen surkeita kun taas bemarin kojelauta on parempi käytettävyydeltään.
    Audin 3-vyöhykeilmastoinnin näyttöpaneeli on surkea kun ilman koskematta ei näe millä nopeudella puhallin juuri nyt veivaa. Lisäksi ne vaihdekepin edessä olevat pikavalinnat on kuin viimehetken paikko unohtuneelle asialle.
    Bemari on tylsä mutta paremmin suunniteltu paitti se ratin lämmittimen kytkin. Miksi ihmeessä se pitää olla ratin kehän takana. Onneksi nyt sentään kerrotaan näytössä päälläolon tila kun nappia painelee. Aiemmin piti kurkkia ratin taakse, jotta on napissa valo vai ei.

    Mikähän siinä on että aurinkolippa ei suojaa sivusuunnalta ollenkaan? Eiköhän tuohon hintaa pitäisi saada kunnollinen aurinkolippasysteemi. Joko niin että lipan sisältä voi vetää jatko tai niin että oven päällä on toinen lippa. Näitä molempia on nähty muissa merkeissä.

    Lyhyt vertailu radioista kertoi samaa kuin aiemminkin. Peruskaiuttimet on kuraa mutta BMWn kura on selvästi audia parempaa. Sanoisin jopa siedettävää. Toki rahalla saa mutta kun tavan mukaan liikkeillä ei ole edes esittelymalleissa muuta kuin perusäänentoisto niin aika paha uskaltaa pistää 3ke sokkona tuohon.

    Ilmanvaihtokin on edelleen sama kuin aiemmin. Vetoa on ja runsaasti. Mihin niitä suunnattavia vetoventtiileitä oikein tarvitaan? Talvella ei varmasti kukaan suuntaa kuuma ailmaa kehoon, eikä sen puoleen kesällä kylmää puhallusta. Suuttimien suuntaaminen johonkin muualle aiheutta silti vetoa.
    Näin tehdään kun on ehty jo 40 vuotta. Se on sitä kehitystä.

    Eipä tunnu premium merkeillä olevan ihan tällaisissa perusasioissa sen enempää osaamista tai halua parannuksiin kuin tavismerkeilläkään.

    Hyvä auto tuo uusi 5-sarjalainen taas on mutta tosiaan jotain uskallusta ja keulan vetoa muihin olisi odottanut. Vähän turhan laskennallisesti tehty uudistus. Aivan kuin Passat. Eli, monelta osin huippua mutta äärettömän tylsä. Ainoat kiksit vois aada ostamalla ison padan mutta auto sinällään ei tarjoa mitään mitä ei olisi jo nähty ja koettu.

      
  • Erittäin tärkeä pointti, kaiken tiedon suodattaminen on tärkeää. Mediakriittisyys on järkevää joka tuutista tulee niin paljon juttua, että suodatus on todellakin tarpeen. Näillä mennään, kiitos samoin.

      
  • Makuasioista ja mieltymyksistä on turha kiistellä. Tuo nyt oli vaan esimerkki siitä mitä on tarjolla. Aina on löytynyt BMW 5-sarjasta se mieluinen sisustus ja vaihtelu virkistää ettei jämähdä samaan sisustukseen pitkäksi aikaa.

    Tuossa yksi, siitäkin jokin löytää pelkästään moitittavaa, mutta mielipiteitä niitähän mahtuu mailmaan niin paljon kuin on tarinan kertojia.

    https://www.netcarshow.com/bmw/2018-m5/800x600/wallpaper_1c.htm

    Erittäin ikävää ettet löydä saksalaisista premiumeista itsellesi sopivaa minä olen löytänyt BMW:ltä aina mieluisan menopelin. Toivotttavasti löydät joskus sen lähes täydellisen, sekin voi joskus jopa totetua. Täydellistä tuskin mikään valmistaja kykenee tekemään joka kaikkia miellyttäisi.

    https://www.netcarshow.com/bmw/2017-5-series/800x600/wallpaper_9c.htm

      
  • No ei todellakaan miellytä ennen kuin ne kamalat munuaiset häviää maskista ja sedaniin tulee jotain oikeasti uutta muotoilua.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit