Quu. sekoitti näemmä kommentillaan tämänkin keskustelun. Derrick menit itse lankaan, kun tämä kyseinen trolli häärää tässäkin tuttuun tyyliinsä.
Alfa postaus tuonne väliin ei liity mitenkään käytyyn keskusteluun.
Maksamalla voi siis mielestäsi trollata mielensä mukaan. Molemmat siis samaa mieltä. Nyt ymmärrän Derrick kommenttisi taannoin paljon paremmin.
Molemmat tunnustitte trollauksen mitä harrastatte, asia selvä.
WhatCar on trollannut Volvosta ties kuinka pitkään ja Quu piste BMW:stä ja nyt yhteisrintamassa BMW trollauksen kohteena. Onneksi löysitte vihdoin myös yhteisen kohteen.
Rauhoitu Tracktest. Se ei tarkoita trollaamista jos Quu tuo esille faktoja, myöskään se, että BMW:een turvallisuuden puutteista on näyttöjä ei ole syy vetää hernettä nenään!
"Mitä tulee siihen, että vaihdat aina uudempaan 5:eriin, ei siinä mitään, mutta BMW:een turvallisuus herättää kysymysmerkkejä. Tuo 6-sarjan tuore aikuisten suoja on huono. Jos aina tullaan 5v. perässä, se ei ole hyvä. 3-sarja 1+ tähteä, E60 parannusten jälkeen 4 tähteä ja uusiin bemareihin kaikki turvallisuusvarusteet maksaa tonneja. Voit verrata Volvoon, kaikki mukana."
WhatCar:
"Jos noista 5-sarjan E60 ja 3- sarjasta puhutaan, jo mekaanisesti korit olivat heikoimpia rakenteeltaan. Suorastaan hengenvaarallisia autoja."
"Juuri niin! Tämän takia näet uusia bemareita perä pimeänä kun lumi pöllyää. Automatiikka tutkii pelkästään valoisuutta ja totakai valoisuus on ok päivällä lumipyryssä, silti perä pimeänä. Tähän päälle valkoinen auto ja pian rysähtää."
Tracktest, jos valot ovat automaattiasennossa, miten luulet että joka kuljettaja kytkee manuaalisesti ajovalot päälle valoisalla, niin että takavalot ovat päällä lumituiskussa. Kai automatiikkaan pitäisi pystyä luottamaan.
BMW-logiikka on syvältä, varsinkin kun ledit takavaloissa kuluttaisivat vähemmän kuin kaikki sisätilan LED-himmelit jos se siitä on kiinni. Ei ole kuljettajakysymys.
Aktiivinen turvallisuus ei todellakaan ole vitossarjassa mitenkään korkealla tasolla, arvosana vitossarjalle oli vain 59 % aktiivisesta turvallisuudesta (aktiivinen turvallisuus EURO NCAP:ssa = Safety Assist-osio).
6 - sarjan GT sai aktiivisesta turvallisuudesta myös tuon melko heikon arvosanan 59 %.
Eikös tätä Volvoa pidetä täysin ylivertaisena muihin nähden kuten muutamat täällä julistavat, mutta miten on mahdollista että teidän haukkuma BMW 5-sarja onnistuu kahdella osa-alueella paremmin kuin ylistämänne Volvo S90? Miten tämän selitätte vai onko niin, että numerot eivät kerro kaikkea mutta kristallipallo kertoo?
Oli vain tarkoitus kertoa se että BMW:n vitossarjan ja BMW:n 6 GT:n aktiivinen turvallisuus on samaa tasoa kuin esimerkiksi Kia Stonicissa, kaikilla näillä kolmella autolla on arvosanana tuo 59 %.
Derrick tasapuolisuuden nimessä eikö ole hyvä että jossain myös onnistutaan ja tarkoitan nyt BMW:tä tässä turvallisuusajattelussa. Onko tätä tosi asiaa niin mahdoton myöntää, kun kyse on palvomastasi merkistä vastaan BMW?
En osaa sanoa miksi S90 sai lapsiturvallisuudesta huonomman arvosanan kuin BMW, sen ainakin tiedän että Volvolla on punainen ruksi kohdassa jossa kysytään integroidusta lastenistuimesta eteen matkustajan paikalle. Ehkä tällä seikalla on vaikutusta arvosteluun.
BMW 5-sarja on onnistunut myös jalankulkijan turvallisuudessa törmäyksessä paremmin kuin Volvo S90. Miten tämä on selitettävissä kun vastassa BMW:llä on turvallisuudessa edelläkävijänä pidetty Volvo?
BMW 5-sarja Pedestrian 81%
Volvo S90 Pedestrian 76%
Tuo 5-sarjan Safety Assist arvosana on todella yksi huonoimpia koko vuonna. Eli turvavarustus käytännössä samalla tasolla kuin Kia. 5-10t € extraa tarvii laittaa, jotta päästään 90%+ lukemiin.
Kuinka suuri merkitys sinulle tracktest noilla tuossa testissä olevan 5-sarjan tuloksilla on? Ajateltuna tulevaisuuden autovalintaasi?
Tarkennetaan siis kolaritestillä jonka linkitit.
Turvallisuutta hinnoteltaessa täytyy muistaa seikka, että BMW-konserni tekee tulosta maailmanlaajuisesti omistajille. Voittoa kertyy sarakkeeseen noin 6-7 miljardin verran vuodessa. Autoteollisuus on mitä suuremassa määrin raakaa bisnestä, joku näyttää onnistuvan hinnoittelusta huolimatta melko hyvin.
"Kuinka suuri merkitys sinulle tracktest noilla tuossa testissä olevan 5-sarjan tuloksilla on? Ajateltuna tulevaisuuden autovalintaasi?
Tarkennetaan siis kolaritestillä jonka linkitit."
Turvallisuus on tekijä mitä olen pitänyt aina tärkeänä, lähtökohtaisesti siitä syystä että isompi auto on aina turvallisempi kuin pikkuauto. Toki poikkeuksiakin saattaa löytyä, en tosin tiedä onko näin.
Volvon uusin malli XC60 menee varmasti edellä tällä hetkellä, mutta katsotaan sitten kun BMW X5 tulee myyntiin uutena mallina. BMW X3:sta taitaa olla luvut saatavilla.
Quu. sekoitti näemmä kommentillaan tämänkin keskustelun. Derrick menit itse lankaan, kun tämä kyseinen trolli häärää tässäkin tuttuun tyyliinsä.
Alfa postaus tuonne väliin ei liity mitenkään käytyyn keskusteluun.
Siis BMW:n nokittajaa ei saa mainita, älä unta näe että sinä vai hallitset näitä keskusteluja jakamalla pisteitä BMW:n kannatuksen mukaan.
Minä olen maksanut tilauksesta yli 200€ ja mielestä minä saan tuoda mielipiteeni julki jos en loukkaa ketään tai kirjoita rivouksia.
Tracktest katso peiliin!
Maksamalla voi siis mielestäsi trollata mielensä mukaan. Molemmat siis samaa mieltä. Nyt ymmärrän Derrick kommenttisi taannoin paljon paremmin.
Molemmat tunnustitte trollauksen mitä harrastatte, asia selvä.
WhatCar on trollannut Volvosta ties kuinka pitkään ja Quu piste BMW:stä ja nyt yhteisrintamassa BMW trollauksen kohteena. Onneksi löysitte vihdoin myös yhteisen kohteen.
Kritiikin ja oman mielipiteen (usei julkisista lehdistä saatua tietoa perusteluina) tuominen keskusteluun täytä trollin tittelin vaatimuksia.
Mutta tuollaiset syytökset taitaa riittää titteliin mitä tracktest harrastaa.
Rauhoitu Tracktest. Se ei tarkoita trollaamista jos Quu tuo esille faktoja, myöskään se, että BMW:een turvallisuuden puutteista on näyttöjä ei ole syy vetää hernettä nenään!
WhatCar:
"Mitä tulee siihen, että vaihdat aina uudempaan 5:eriin, ei siinä mitään, mutta BMW:een turvallisuus herättää kysymysmerkkejä. Tuo 6-sarjan tuore aikuisten suoja on huono. Jos aina tullaan 5v. perässä, se ei ole hyvä. 3-sarja 1+ tähteä, E60 parannusten jälkeen 4 tähteä ja uusiin bemareihin kaikki turvallisuusvarusteet maksaa tonneja. Voit verrata Volvoon, kaikki mukana."
WhatCar:
"Jos noista 5-sarjan E60 ja 3- sarjasta puhutaan, jo mekaanisesti korit olivat heikoimpia rakenteeltaan. Suorastaan hengenvaarallisia autoja."
Todella kiinnostavaa "tietoa" WhatCar.
Sori trolli tuli äskeinen valojuttu väärään väliin.
WhatCar:
"Juuri niin! Tämän takia näet uusia bemareita perä pimeänä kun lumi pöllyää. Automatiikka tutkii pelkästään valoisuutta ja totakai valoisuus on ok päivällä lumipyryssä, silti perä pimeänä. Tähän päälle valkoinen auto ja pian rysähtää."
Näin WhatCar niputtaa BMW-kuljettajat...
Tracktest, jos valot ovat automaattiasennossa, miten luulet että joka kuljettaja kytkee manuaalisesti ajovalot päälle valoisalla, niin että takavalot ovat päällä lumituiskussa. Kai automatiikkaan pitäisi pystyä luottamaan.
BMW-logiikka on syvältä, varsinkin kun ledit takavaloissa kuluttaisivat vähemmän kuin kaikki sisätilan LED-himmelit jos se siitä on kiinni. Ei ole kuljettajakysymys.
Euro NCAP Crash Test 2017 of BMW 5 Series
https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=f5HXYUKzFY0
Euro NCAP | BMW 5-Series | 2010 | Crash test
Aktiivinen turvallisuus ei todellakaan ole vitossarjassa mitenkään korkealla tasolla, arvosana vitossarjalle oli vain 59 % aktiivisesta turvallisuudesta (aktiivinen turvallisuus EURO NCAP:ssa = Safety Assist-osio).
6 - sarjan GT sai aktiivisesta turvallisuudesta myös tuon melko heikon arvosanan 59 %.
Tuosta löytyy loput arvosteltavaksi, huonoin nostetaan tikun nokkaan kuinkas muuten (safety assist).
BMW 5-sarja
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/26656
Tuosta muutaman henkilön palvoma Volvo S90.
Volvo S90
https://www.euroncap.com/en/results/volvo/s90/26099
BMW 5-sarjalta löytyy kaksi Volvo S90:ä vahvempaa osa-aluetta.
BMW 5-sarja Child Occupant 85%
Volvo S90 Child Occupant 80%
BMW 5-sarja Pedestrian 81%
Volvo S90 Pedestrian 76%
BMW 5-sarja jäi ikävästi edelliselle sivulle joten tässä se toistettuna.
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/26656
Eikös tätä Volvoa pidetä täysin ylivertaisena muihin nähden kuten muutamat täällä julistavat, mutta miten on mahdollista että teidän haukkuma BMW 5-sarja onnistuu kahdella osa-alueella paremmin kuin ylistämänne Volvo S90? Miten tämän selitätte vai onko niin, että numerot eivät kerro kaikkea mutta kristallipallo kertoo?
Onkohan palstan aktiivisimpiin keskustelijoihin kuuluva NHB vetänyt perseet olalle, kun keskustelu ei kiinnosta?
Oli vain tarkoitus kertoa se että BMW:n vitossarjan ja BMW:n 6 GT:n aktiivinen turvallisuus on samaa tasoa kuin esimerkiksi Kia Stonicissa, kaikilla näillä kolmella autolla on arvosanana tuo 59 %.
Derrick tasapuolisuuden nimessä eikö ole hyvä että jossain myös onnistutaan ja tarkoitan nyt BMW:tä tässä turvallisuusajattelussa. Onko tätä tosi asiaa niin mahdoton myöntää, kun kyse on palvomastasi merkistä vastaan BMW?
En osaa sanoa miksi S90 sai lapsiturvallisuudesta huonomman arvosanan kuin BMW, sen ainakin tiedän että Volvolla on punainen ruksi kohdassa jossa kysytään integroidusta lastenistuimesta eteen matkustajan paikalle. Ehkä tällä seikalla on vaikutusta arvosteluun.
BMW 5-sarja on onnistunut myös jalankulkijan turvallisuudessa törmäyksessä paremmin kuin Volvo S90. Miten tämä on selitettävissä kun vastassa BMW:llä on turvallisuudessa edelläkävijänä pidetty Volvo?
BMW 5-sarja Pedestrian 81%
Volvo S90 Pedestrian 76%
Tuo 5-sarjan Safety Assist arvosana on todella yksi huonoimpia koko vuonna. Eli turvavarustus käytännössä samalla tasolla kuin Kia. 5-10t € extraa tarvii laittaa, jotta päästään 90%+ lukemiin.
Aika moni haluaa varmasti myös panostaa turvallisuuteen muun kivan ohella, jotenka tuskin se on rahasta kiinni tässä autoluokassa.
Kuinka suuri merkitys sinulle tracktest noilla tuossa testissä olevan 5-sarjan tuloksilla on? Ajateltuna tulevaisuuden autovalintaasi?
Tarkennetaan siis kolaritestillä jonka linkitit.
Turvallisuutta hinnoteltaessa täytyy muistaa seikka, että BMW-konserni tekee tulosta maailmanlaajuisesti omistajille. Voittoa kertyy sarakkeeseen noin 6-7 miljardin verran vuodessa. Autoteollisuus on mitä suuremassa määrin raakaa bisnestä, joku näyttää onnistuvan hinnoittelusta huolimatta melko hyvin.
Jos välttämättä pitää ottaa Volvo esiin tässäkin yhteydessä, niin mainitaan nyt sitten nuo Volvo XC 60:n lukemat.
Adult Occupant 98 %
Child Occupant 87 %
Pedestrian 76 %.
Safety Assist 95 %.
"Kuinka suuri merkitys sinulle tracktest noilla tuossa testissä olevan 5-sarjan tuloksilla on? Ajateltuna tulevaisuuden autovalintaasi?
Tarkennetaan siis kolaritestillä jonka linkitit."
Turvallisuus on tekijä mitä olen pitänyt aina tärkeänä, lähtökohtaisesti siitä syystä että isompi auto on aina turvallisempi kuin pikkuauto. Toki poikkeuksiakin saattaa löytyä, en tosin tiedä onko näin.
Volvon uusin malli XC60 menee varmasti edellä tällä hetkellä, mutta katsotaan sitten kun BMW X5 tulee myyntiin uutena mallina. BMW X3:sta taitaa olla luvut saatavilla.