multicar

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Tänään ainakin peltipoliisi Pasterstein on tyytyväinen kun traktorimarssin takia liikenne kulkee 30 km/h kaikilla Helsingin valtaväylillä.
  • Kehä l tunnelin suun 60 nopeusrajoitus on käsittätön. Ensin rakennetaan miljoonilla monikaistainen tunneli jotta Suomen vilkkaimman väylän liikenne alkaisi vetää ja sitten joku virkaintoinen peltipoliisi Pasterstein järjestää sinne 60 rajoituksen j…
  • Uusimmassa TM:ssä on uuden A4 kattavampi testi. Yksi asia ihmetyttää. Kaikissa muiden suomalaisten lehtien testeissä on A4 moitittu ankarasti sporttialustaisen auton erittäin kovasta ja epämukavasta jousituksesta. TM testissä tästä puhuttu sanaakaan…
  • Kovastipa tämä peltipoliisiterrori saa ymmärrystä ja tukea TM:n lukijoilta. Kyseisellä matkallani ilmeisesti törmäsin johonkin teistä rantatie 8:lla. Koko kasitie on talvella pelkkää 60 ja 80 rajoitusta. Siis Turusta Ouluun. Tie on yksi Suomen valta…
  • SP. Tervetuloa oikeaan elämään. Olin ajamassa työreissua edestakaisin vajaa 1000 km yhtä soittoa. Ajaisitko itse tuon matkan kolmeakymppiä liikennemerkkejä arvaillen. Sakot tuli maantiella alueella jossa ei ollut ensimmäistäkään taloa tai risteystä …
  • Lisään vielä, että jos haluaisin viedä oikeuden tutkittavaksi minun pitäisi aikanaan matkustaa tekopaikan käräjäoikeuteen 300 km päähän. Tämä peltipoliisien rikesakoista valittaminen on tehty niin vaikeaksi ja kalliiksi että tulee halvemmaksi maksaa…
  • Kumppanille: Yritin koko casella kuvata tätä peltipoliisivalvonnan epäoikeudenmukaisuutta. Tienpitäjällä ei mitään vastuuta, poliisilla ei mitään vastuuta. Kyseisellä tapahtumapaikalla ei ollut mitään ulkoista merkkiä mistä voisi päätellä oliko paik…
  • Samalla TM voisi kertoa testejä tekevien alihankkijoidensa kytkennät alan teollisuuteen samoin kuin toimittajiensa/avustajiensa taustat ja työhistoriat. Hieman haisee jos TM:n avustajat kirjoittelevat juttuja automaahantuojien asiakaslehtiin ja reng…
  • Tekniikan Maailma - Suomi Kukas tän lehden Tekniikan Maailma-Suomi oikein omistaa ja mitkä intressit on lehden taustalla. Kun tää lehti vaikuttaa pikkasen joltain markkinointiläpyskältä. Onko tämä lehti jotenkin sukua ruotsalaiselle Teknikens Värl…
  • A-autoilijalle lisää muistinvirkistystä Volvon automaatista. Ilta-Sanomat Lasse Erola Volvo S80 2.5TA 5.12.06: "Alle kahdentuhannen kierroksen alueella automaatti viivyttelee. Kuin kaasua silloin painaa kunnolla, kone säpsähtää hereille ja vaihtei…
  • TM 9/07 Ajettua Volvo S 80 3,2A: "Koeajoyksilön vaihteiston toiminnassa oli hieman sanomista, sillä varsinkin taajama-ajossa vaihdot tuntuivat suurempina nykäyksinä kuin tämän luokan autolta odottaisi. Risteysajossa tyypillinen tilanne, jossa ensin…
  • Älkääpäs hätäilkö. Kyllä uusi S 80 ainakin Teknikens Världin ja Aftonbladetin testeissä tullaan sijoittamaan ykköseksi. Ei tulle Volvo kaatuilemaan Collinin legendaarisessa "hirvitestissäkään". Hakkashan XC 90 ko. lehdissä Audi Q:n, Lexuksen ja uude…
  • Käsittääkseni Toyota on myynyt Priusta tähän saakka Suomessa tappiolla. Imagosyistä parin kymmenen auton myynti tappiolla ei Suomen Toyotaa hetkauta, mutta satojen jo kyllä. Tuskin tehdas antaa Priusta enää Suomeen samalla persnetolla kuin ennen ver…
  • MatLogille, En tarkoittanut flopilla pelkkää myyntimenestystä. Auris ja uusi C-sarja käyvät varmasti hyvin kaupaksi. Mutta kenelle. Entisille Toyota ja Mersu asiakkaille. Juuri tällä viikolla lehdissä todisteltiin näiden kahden merkin omistajien ol…
  • Vuoden Ekoautoksi valittiin kylläkin vanha Picasso Xsara 1.6 D. Että, se siitä ekologisesta pitkäikäisyydestä. Mersun typerä idea pakkomuotoilla kaikki mallit jonkin uuden muotoilulinjan mukaan ei ole kestävä. Merkki-identiteetin tunnistettavuuden …
  • Lisäänpä tuohon aloitukseeni rehellisyyden nimissä toisenkin autokonsernin jolle meluttomuus tuotekehittelyssä on ollut sivuseikka. Se on Ford. Kaikki edellä Audiin ja VW:n kohdistamani melu-jousitusmukavuus-arvostelu pätee myös kaikkiin Fordin mall…
  • "Kitkakallelle", eikö sama Suomen markkinoiden marginaalisuus koske vielä enemmän BMW:tä ja Mersua. Toiseksi uutta Passattia on moitittu erittäin äänekkääksi juuri KITKARENKAILLA, mm. Autobild/Suomi ja iltapäivälehdet. VW:ssa ja Audeissa on lisänä…
  • "kun katsovat automaatin tarpeelliseksi"....Heheh. Muut ovat katsoneet 50 vuotta sen tarpeelliseksi. ML-Mersuun ja muihin saksalaisiin saa valittua muunkin värisen sisustuksen kuin hiirenharmaan. Noin niinku tiedoksi. Tuohon uuteen Camryyn tuntui sa…
  • Aivan tyylikäs peli. Tosin uuden S-Mersun ja Maybachin kopio, niinkuin kaikki Toyotat. Siis sivulinja ja perä. Edustavuudesta voi ollakin sitten eri mieltä. Eiköhän Camry ole pikemminkin "neekerimalli" USAssa. Hiirenharmaa kovamuovi sisutus on Toyot…
  • Cayennen face-lift-kuvat ilmestyivät tänään auto, motor und sport /de lehden nettisivuille. Muuttuu todella edukseen. Toivottavasti myös huonolaatuinen sisusmateriaali vaihtuu.
  • Koko titteli "Vuoden Auto" on harhaanjohtava. Pitäisi olla "Vuoden Autouutuus". Senkin voisi jakaa muutamaan eri kategoriaan. On väärin, että eniten uusia innovaatoita markkinoille tuovat automallit jäävät vaille ansaitsemaansa huomiota. "Vuoden Aut…
  • Kaiken ne Teknikens Världin toimittajat huomaakin. Clio on julistettava ajokieltoon. Tähän ei olisi Volvo pystynyt. Teknikens Värld on Vuoden Autolehti 2006.
  • Kumma tyyppi tämä Matlog. Ensin eurooppalaiset dieselien automaatit ovat paskoja. Ja tarpeettomia. Sitten hän kertoo niiden suurimman valmistajan olevankin Toyotan omistama Aisin. Eikö niiden pitäisi siinä tapauksessa olla maailman parhaita, niinkui…
  • Matlogiin selitysten mukaan japanilaiset eivät ole varustaneet suurempia mallejaan dieselmoottoreilla. Ei vielä ja viis niistä. Toyota valmistaa Yarista, Corollaa ja Avensista dieselinä. Mutta ei automaattilaatikolla. Ei katso tarvitsevansa; selität…
  • Seli, seli. Kohta kaikki autot alkaa olla poikittaismoottorisia. Ehkä kannattaisi pikku hiljaa alkaa opetella tekemään niihin niitä automaatteja. Jos japsi-insinööri on niin nero kun väitätte, asian luulisi hoituvan hetkessä vaikka vasemmalla kädell…
  • Totta hemmetissä tiedetään japanilaisten tekevän hyviä automaatteja, oli kopiotuja tai ei. Kysymys onkin ollut siitä miksei yhdelläkään japanilaisella autonvalmistajalla ei ole tarjota dieselmoottoreihinsa näitä automaatteja. Missä mättää. Ei pitäis…
  • Milloinka Hondan ihmedieselin automaattilaatikko valmistuu. Eikö Suomen taksikuskit ole tilailleet sitä tarpeeksi, samoin kuin Toyotan kohdalla vai. Hehheh. Maailman toiseksi suurin autonvalmistaja ei kykene valmistamaan automaattia dieselmalleinsa.…
  • Tunnustakaa nyt kerrankin Toyota/Lexus-fanit, että maailman toiseksi suurin autonvalmistaja ei kykene valmistaan dieselmoottoreihinsa toimivaa automaattivaihteistoa. Japseilla taitaa kopiopaperi loppua eurodiiseleiden kohdalla kansainvälisissä auton…
  • Joko Lexuksen diesel-automaatit on hinnoiteltu.
  • Uskomatonta miten niin persoonaton ja muovinen eurooppalaispremiumien sekasikiökopio voi herättää näin suuria tunteita tällä palstalla. Jos on lapsesta saakka istunut kavereiden pilkkaamana isä Corolloissa on tällainen puolustusreaktio tietenkin ymm…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
15 aloitettua keskustelua
79 viestiä
0 ×   0 ×