Tämän ei pitäisi olla Bmw palsta, eikä tämän pitäisi olla Volvo palsta..
En muista tiedä mutta mielestäni täällä ei voi keskustella sivistyneesti ja asiallisesti hyvässä hengessä Sääli koska puitteet olisivat hyvät. Muutama kirjoittaja sabotoi palstaa olemalla "ainoa totuus". Eri mieltä ei saa olla.. Miljoona kertaa olen sanonut että jokainen meistä löytää netistä omia mielipiteitään tukevia testejä.. Muutamilla on vain seuraavaksi aikuismainen tapa erotella mieleisensä testit asiantunteviksi.. ja ne testit joissa oma mielimerkki ei pärjännyt, julistetaan valheellisiksi?!?
Eli miten tällaisella palstalla voi keskustella asiallisesti??
Ja eikö tämä Bmw vs. Volvo keskustelu jo ala olemaan aika vanha juttu?
Kuka himoitsee bemaria ja kuka Volvoa.. Jokaisella meistä on omat kriteerit millä autoa valitsee.. Sellaista "jumalaa" täällä ei olekaan kuka voi arvostella toisia, tuntemattomia ihmisiä, ja heidän omia tarpeitaan ja mielipiteitään!
Ja monenkohan omistetun mersun ja Volvon perusteella tämä kommentti tuli? Mielestäni on hupaisampaa sinulta niputtaa Subaru tuohon kastiin, mihin se ei esim. AMS:n tai Autoexpressin testien mukaan todellakaan kuulu.
Ja kyllä sulla on petos välillä ollut jo ihan perusfaktat hukassa sen lisäksi, että sijoittelet halusi mukaan erilaisia fraaseja toisten suuhun. Kun ei enää muuta keksi niin ruvetaan puhumaan "muunneltua totuutta"...
Terv. nimim. kokeile ensin omistaa kumpikin.
Taas Simpan perusteet ja jutut niin hyvällä tolalla että...
Itse puhut mm. dieseleistä niin äärimmäisillä vääristetyillä esimerkeillä ettei voi sen paremmin hakea (525i vs. 535d). Sama linja jatkuu täällä, ja sitten vielä koitetaan ratkoa asiakysymysten sijaan asia puheenaiheena olevien autojen omistuksen perusteella.
Terv. nimim. mikä se Volvon tekninen ero olikaan Octaviaan?
Hohhoi. Minua pyydettiin laittamaan yksikin esimerkki, jossa samankokoisen bensakoneen teho on pienempi kuin dieselin. Miten esimerkki oli vääristetty? kumpikin kone on käsittääkseni kolmilitrainen.
En viitsi edes vastata noihin myöhemmin laittamiisi viesteihin. Minulla ei ole tapana vääristellä kenenkään muun sanomia asioita tahallani toisin kuin sinulla. Kun argumentit loppuvat, niin valehtelu alkaa...
Tuskinpa menisi yöunet sen enempää kuin silloin kun Volvo tuli Fordin ostamaksi tai BMW osti Roverin, Minin, Land Roverin ja Rolls Roycen (sekä Sauberin).
Ei sitä tiedä miten homma menisi Bemulla uuden etuvetomerkin ostoksen kanssa, tulisiko katastrofi kuten Roverin kanssa vai jättimenestys kuten Minin kanssa.
Ja olisiko Bemu tyytyväinen ostokseen kuten Renault Nissanin suhteen vai pian myymässä taas pois kuten Ford näköjään Volvon kanssa.
Tuoreet tiedot kertovat, että Volvo on tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä JÄLLEEN tuottanut tappiota. Tämä uusista malleista huolimatta.
Jopa aivan tuore V70 on alkanut osoittaa yskimisen merkkejä; auto ei myy kuten sen pitäisi myydä, käyrät ovat lässähtäneet vaikka nyt pitäisi olla kova nousukiito päällä kun uusi malli on pelissä. Ja elinkaarta on vielä edessä 5-7 vuotta! Huh huh!
Ruotsalaiset Volvo-kauppiaat ovat jo valittaneet tehtaalle, ettei V70 ollut sellainen harppaus eteenpäin, mikä sen kovassa kilpailutilanteessa olisi pitänyt olla. Auto oli vain jonkinlainen päivitys edelliseen sukupolveen ja ulkonäkökin samaa sämpylälinjaa, joka näköjään ei vakuuta ostajia edes Ruotsissa. Suomi taitaakin olla ainoa poikkeus, missä Volvolla näyttäisi olevan tulevaisuus. Sekin johtuu siitä, ettei suomalainen uskalla/pysty ostamaan Bemaria. Siksi hän tyytyy Volvoon, jonka kuvittelee ( erheellisesti ) kuuluvan premium-luokkaan. Asiaan vaikuttaa myös se Ruotsia kohtaan tunnettu kateus ( lue: salaa ihailu ), joka saa pitämään "ruotsalaisia" tuotteita hyvinä, vaikkeivat ne välttämättä poikkea mitenkään edukseen muista tuotteista.
Ford on vakuutellut, ettei se myy Volvoa. Uskokoon, ken haluaa. Myyntiin se menee viimeistään kun tappioita on tullut pari vuotta lisää...
Tämän ei pitäisi olla Bmw palsta, eikä tämän pitäisi olla Volvo palsta..
En muista tiedä mutta mielestäni täällä ei voi keskustella sivistyneesti ja asiallisesti hyvässä hengessä Sääli koska puitteet olisivat hyvät. Muutama kirjoittaja sabotoi palstaa olemalla "ainoa totuus". Eri mieltä ei saa olla.. Miljoona kertaa olen sanonut että jokainen meistä löytää netistä omia mielipiteitään tukevia testejä.. Muutamilla on vain seuraavaksi aikuismainen tapa erotella mieleisensä testit asiantunteviksi.. ja ne testit joissa oma mielimerkki ei pärjännyt, julistetaan valheellisiksi?!?
Eli miten tällaisella palstalla voi keskustella asiallisesti??
Ja eikö tämä Bmw vs. Volvo keskustelu jo ala olemaan aika vanha juttu?
Kuka himoitsee bemaria ja kuka Volvoa.. Jokaisella meistä on omat kriteerit millä autoa valitsee.. Sellaista "jumalaa" täällä ei olekaan kuka voi arvostella toisia, tuntemattomia ihmisiä, ja heidän omia tarpeitaan ja mielipiteitään!
Putput:
Hohhoi. Minua pyydettiin laittamaan yksikin esimerkki, jossa samankokoisen bensakoneen teho on pienempi kuin dieselin. Miten esimerkki oli vääristetty? kumpikin kone on käsittääkseni kolmilitrainen.
En viitsi edes vastata noihin myöhemmin laittamiisi viesteihin. Minulla ei ole tapana vääristellä kenenkään muun sanomia asioita tahallani toisin kuin sinulla. Kun argumentit loppuvat, niin valehtelu alkaa...
taitaisi mennä monelta täällä kirjoittavalta yöunet jos vaikka bmw ostaisi volvon...
Tuskinpa menisi yöunet sen enempää kuin silloin kun Volvo tuli Fordin ostamaksi tai BMW osti Roverin, Minin, Land Roverin ja Rolls Roycen (sekä Sauberin).
Ei sitä tiedä miten homma menisi Bemulla uuden etuvetomerkin ostoksen kanssa, tulisiko katastrofi kuten Roverin kanssa vai jättimenestys kuten Minin kanssa.
Ja olisiko Bemu tyytyväinen ostokseen kuten Renault Nissanin suhteen vai pian myymässä taas pois kuten Ford näköjään Volvon kanssa.
en tiedä mikä meni väärin bmw:ltä roverin kanssa oliko ajankohta liian aikainen roverin ostoon kun mielestäni 75 oli paras retro muotoiltu
malli ja ainakin muutama tuttu jotka sen ovat omistaneet sanoivat
hyväksi autoksi.
vai painoiko vanha 80 luvun laatu maine vielä liikaa...
volvon suurimmat ongelmat ovat dollarin huono kurssi je fordin
kuralla oleva talous ei taida antaa mahdollisuutta kehittää uutta???
Tuoreet tiedot kertovat, että Volvo on tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä JÄLLEEN tuottanut tappiota. Tämä uusista malleista huolimatta.
Jopa aivan tuore V70 on alkanut osoittaa yskimisen merkkejä; auto ei myy kuten sen pitäisi myydä, käyrät ovat lässähtäneet vaikka nyt pitäisi olla kova nousukiito päällä kun uusi malli on pelissä. Ja elinkaarta on vielä edessä 5-7 vuotta! Huh huh!
Ruotsalaiset Volvo-kauppiaat ovat jo valittaneet tehtaalle, ettei V70 ollut sellainen harppaus eteenpäin, mikä sen kovassa kilpailutilanteessa olisi pitänyt olla. Auto oli vain jonkinlainen päivitys edelliseen sukupolveen ja ulkonäkökin samaa sämpylälinjaa, joka näköjään ei vakuuta ostajia edes Ruotsissa. Suomi taitaakin olla ainoa poikkeus, missä Volvolla näyttäisi olevan tulevaisuus. Sekin johtuu siitä, ettei suomalainen uskalla/pysty ostamaan Bemaria. Siksi hän tyytyy Volvoon, jonka kuvittelee ( erheellisesti ) kuuluvan premium-luokkaan. Asiaan vaikuttaa myös se Ruotsia kohtaan tunnettu kateus ( lue: salaa ihailu ), joka saa pitämään "ruotsalaisia" tuotteita hyvinä, vaikkeivat ne välttämättä poikkea mitenkään edukseen muista tuotteista.
Ford on vakuutellut, ettei se myy Volvoa. Uskokoon, ken haluaa. Myyntiin se menee viimeistään kun tappioita on tullut pari vuotta lisää...