Maybach 57 S - ja 62 S -mallien moottoriteho on noussut 13 kW (18 hv) 463 kW:iin (630 hv) samalla kun keskikulutus on alentunut 0,6 litralla 15,8 litraan /100 km. 57- ja 62-mallien tehot ovat ennallaan, mutta keskikulutus on pienentynyt 0,9 litralla tasan 15 litraan/100 km.
Haluaisinpa nähdä nuo vaaleat sisustukset yhden hirvijahtireissun jälkeen. Koiran kynnet pistäneet nahkapenkit hajalle ja hirven veressä joka paikka.
Itse en ole koskaan Maybachista tykännyt, mutta olipa päätön kommentti. Ei kai nyt kukaan takavetoisella valtavan kokoisella edustusautolla mene hirvijahtiin. Oikeasti rikkailla on muitankin autoja, tuskin on sellaista taloutta jossa Maybach olisi ainoa auto. Mettälle voi mennä sitten sillä Range Roverilla tai Land Roverilla.
Itse en ole koskaan Maybachista tykännyt, mutta olipa päätön kommentti. Ei kai nyt kukaan takavetoisella valtavan kokoisella edustusautolla mene hirvijahtiin. Oikeasti rikkailla on muitankin autoja, tuskin on sellaista taloutta jossa Maybach olisi ainoa auto. Mettälle voi mennä sitten sillä Range Roverilla tai Land Roverilla.
Oikein simppa,hirvi reissuille sopisi vaikka tämä.
Tuo näyttää kyllä laadukkaalta, eli luotettavalta autolta. Mutta kuinkahan vaimo saa tuon pysäköityä ostoskeskuksen parkkihalliin? Näyttää isolta ja hankalalta peruuttaa.
Kyllä hirviporukat näyttää ihan tavallisilla henkilöautoilla jahtiin pääsevän. Ei sivutiet niin huonoja ole, että maasturia tarvitaan ja onneksi passipaikalle voi viimeiset metrit kävelläkin.
Kyllä hirviporukat näyttää ihan tavallisilla henkilöautoilla jahtiin pääsevän. Ei sivutiet niin huonoja ole, että maasturia tarvitaan ja onneksi passipaikalle voi viimeiset metrit kävelläkin.
Näin onneksi on, metsäautotietkin on pidettävä melko hyvin kunnossa, että rekat pääsee pöllipinojensa viereen,yleensä päässe normaali akselivällisellä henkilö autollakin melko pitkälle,ja jalkaisinhan se on metsään mentävä tietääkseni ajoneuvosta ei saa edes ampua.
Tuo näyttää kyllä laadukkaalta, eli luotettavalta autolta. Mutta kuinkahan vaimo saa tuon pysäköityä ostoskeskuksen parkkihalliin? Näyttää isolta ja hankalalta peruuttaa.
Ei tuota vaimot aja, talossa on kuljettaja palkattu siihen hommaan.
Python-amfibiauto on isojen poikien lelu.Rahakas veneilystä ja autoilusta pitävä tarvitsee harrastuksiinsa vain yhden ajopelin. Yhdysvaltalaisen Water Car -yhtiön Python kulkee kuivalla maalla V8-moottorin voimin enimmillään 160 kilometriä tunnissa.Vedessä sitä liikuttaa vesiskoottereissakin käytetty propulsiomoottori. Huippunopeus vesillä on 100 kilometriä tunnissa. Perusmallin hinta on noin 140?000 euroa.
Luulen, että Rangea ei ole tehty arkiseen arkeen sopivaksi autoksi. 2-ovisuus kertoo jo jotain. Tyylikkään oloinen auto, mutta tekniikka (kulutus) kivikauden tasoa Mitsuun verrattuna. Ei siis tarjoa vastinetta unelmilleni.
Harmi, että autopesuissa voi tulla vähän ongelmaa. Vaikka olisi läpiajettavaa tyyppiä, niin voi olla joku tyhmä mutka vaikka poistuttaessa, johon tuo ei taivu.
Menee siis käsinpesuun, ja siihenkin olisi hyvä olla iso porukka.
Luulen, että Rangea ei ole tehty arkiseen arkeen sopivaksi autoksi. 2-ovisuus kertoo jo jotain. Tyylikkään oloinen auto, mutta tekniikka (kulutus) kivikauden tasoa Mitsuun verrattuna. Ei siis tarjoa vastinetta unelmilleni.
Ei ainakaan 2-vetoisen dieselmoottorilla varustetun Evoquen yhdistetty kulutus ole paha, 4,9 l/100 km ja CO2-päästöt jäävät alle 130 g/km.
Et tainnut huomata viimeistä linkkiä, auton saa myös viisiovisena.
Tuo viisiovinen versio tosiaan jäi huomamatta. Kuvan perusteella onkin ihan fiksulta vaikuttava auto. Ehkä hiukan ahdas, mutta se selviää aikanaan.
Jos unelmista puhutaan, ei Rangen 4,9 litran kulutus ole mikään saavutus. Qashqai menee luultavasti käytännössä yhtä vähällä. Mitsulle luvataan bensakoneella alle 2 l/100 km kulutus. Koska kyseessä on hybridi (töpseli), en edes yritä arvioida todellista kulutusta. 2 l/100 km se ei käytännössä varmaankaan ole. Noissahan lukemat voidaan ilmoittaa melkein miten tahansa. Unelmani on kuitenkin naulattu tuollaisiin lukuihin käyttökelpoisen oloisessa autossa.
Luultavasti en vielä seuraavaksi autokseni unelmaani saa hankittua, koska sellaista ei markkinoilla ole. Mutta ehkä sen jälkeen. Rangella voisi ajella tuon siirtymäajan ajot, jos hinta on kohdallaan. Tuskin on.
Rangella voisi ajella tuon siirtymäajan ajot, jos hinta on kohdallaan. Tuskin on.
Range Rover ei ole koskaan ollut persaukisten tai muuten vain pihien nihilistien auto - ja tuskin tulee sitä olemaan tulevaisuudessakaan.
Kyllähän sellaisella lordit tiluksiaan kiertävät ja sheikit öljylähteitään tarkastavat, mutta suomalaiselle palkkatasolle Dacia Duster lienee lähempänä todellisuutta.
Reca:
Haluaisinpa nähdä nuo vaaleat sisustukset yhden hirvijahtireissun jälkeen. Koiran kynnet pistäneet nahkapenkit hajalle ja hirven veressä joka paikka.
Itse en ole koskaan Maybachista tykännyt, mutta olipa päätön kommentti. Ei kai nyt kukaan takavetoisella valtavan kokoisella edustusautolla mene hirvijahtiin. Oikeasti rikkailla on muitankin autoja, tuskin on sellaista taloutta jossa Maybach olisi ainoa auto. Mettälle voi mennä sitten sillä Range Roverilla tai Land Roverilla.
simppa:
Oikein simppa,hirvi reissuille sopisi vaikka tämä.
Tuo näyttää kyllä laadukkaalta, eli luotettavalta autolta. Mutta kuinkahan vaimo saa tuon pysäköityä ostoskeskuksen parkkihalliin? Näyttää isolta ja hankalalta peruuttaa.
Kyllä hirviporukat näyttää ihan tavallisilla henkilöautoilla jahtiin pääsevän. Ei sivutiet niin huonoja ole, että maasturia tarvitaan ja onneksi passipaikalle voi viimeiset metrit kävelläkin.
Herbert:
Näin onneksi on, metsäautotietkin on pidettävä melko hyvin kunnossa, että rekat pääsee pöllipinojensa viereen,yleensä päässe normaali akselivällisellä henkilö autollakin melko pitkälle,ja jalkaisinhan se on metsään mentävä tietääkseni ajoneuvosta ei saa edes ampua.
ddr5:
Ei tuota vaimot aja, talossa on kuljettaja palkattu siihen hommaan.
No hyvä. Vaimo istukoon lavalla. Siellä on enemmän tilaakin olla ostoskassien kanssa.
Ainakin hp:ia löytyy. Bloodhoundissa on 135 000 hevosvoimaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2010072112074841_au.shtml
Vähän suuremmallekkin.
Tyylikkäin on tämä.
http://www.musclepricecars.com/images/1968-buick-riviera.JPG
http://static.howstuffworks.com/gif/1966-1970-buick-riviera-6.jpg
Reca:
Unelmoitko tuollaisesta?
Derrick:
Ei huono, sanoisi Uotinen!
Herbert:
Miksipä ei, varsinkin jos lahjaksi sais !
Uotisen auto sisältä.
http://www.automotorblog.com/wp-content/uploads/2009/10/fiat-500-so-pink-4.jpg
unelma autoni olisi toki joku iso ja nopea,komea ja kiiltävä joka aiheuttaa hieman ihailevia katseita.
Mutta kaikkien tärkeitä ominaisuus olisi minulle
täysin MAKSUTON auto!
Niin että joku muu huolehtisi KAIKKI autoilun kulut.
Se vasta unelmaa olisi
Cadillac deville 1961
Herbert:
Oletko huomannut miten saman näköinen on Range Roverin Evoque? Kävisikö Evoque unelma-autosta?
https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/mitsubishi-concept-px-miev-tokiossa
https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lisaa-tietoa-range-rover-evoquesta
https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/range-rover-evoque-myos-viisiovisena
Luulen, että Rangea ei ole tehty arkiseen arkeen sopivaksi autoksi. 2-ovisuus kertoo jo jotain. Tyylikkään oloinen auto, mutta tekniikka (kulutus) kivikauden tasoa Mitsuun verrattuna. Ei siis tarjoa vastinetta unelmilleni.
Reca:
Harmi, että autopesuissa voi tulla vähän ongelmaa. Vaikka olisi läpiajettavaa tyyppiä, niin voi olla joku tyhmä mutka vaikka poistuttaessa, johon tuo ei taivu.
Menee siis käsinpesuun, ja siihenkin olisi hyvä olla iso porukka.
Eikä tuo käänny tiepiston päässä. Tukkirekka olisi paljon parempi metsästyskäyttöön.
Penteles:
Käy unelmaksi aivan tarpeeksi monelle, ja osalle unelmaksi jääkin.
Herbert:
Ei ainakaan 2-vetoisen dieselmoottorilla varustetun Evoquen yhdistetty kulutus ole paha, 4,9 l/100 km ja CO2-päästöt jäävät alle 130 g/km.
Et tainnut huomata viimeistä linkkiä, auton saa myös viisiovisena.
https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/range-rover-evoque-myos-viisiovisena
Tuo viisiovinen versio tosiaan jäi huomamatta. Kuvan perusteella onkin ihan fiksulta vaikuttava auto. Ehkä hiukan ahdas, mutta se selviää aikanaan.
Jos unelmista puhutaan, ei Rangen 4,9 litran kulutus ole mikään saavutus. Qashqai menee luultavasti käytännössä yhtä vähällä. Mitsulle luvataan bensakoneella alle 2 l/100 km kulutus. Koska kyseessä on hybridi (töpseli), en edes yritä arvioida todellista kulutusta. 2 l/100 km se ei käytännössä varmaankaan ole. Noissahan lukemat voidaan ilmoittaa melkein miten tahansa. Unelmani on kuitenkin naulattu tuollaisiin lukuihin käyttökelpoisen oloisessa autossa.
Luultavasti en vielä seuraavaksi autokseni unelmaani saa hankittua, koska sellaista ei markkinoilla ole. Mutta ehkä sen jälkeen. Rangella voisi ajella tuon siirtymäajan ajot, jos hinta on kohdallaan. Tuskin on.
Herbert:
Range Rover ei ole koskaan ollut persaukisten tai muuten vain pihien nihilistien auto - ja tuskin tulee sitä olemaan tulevaisuudessakaan.
Kyllähän sellaisella lordit tiluksiaan kiertävät ja sheikit öljylähteitään tarkastavat, mutta suomalaiselle palkkatasolle Dacia Duster lienee lähempänä todellisuutta.
Tämä voisi olla jo todellisuutta.
2.0 Mpi 5MT Comfort
Iskutilavuus 1998
Teho HP 163
Hinta (alkaen) 29 232
Muita tietoja linkistä.
http://www.automerkit.fi/uutiset-trendit/autoesittelyt/artikkelit/autoesittely-hyundai-ix35-2010.html
http://www.iltalehti.fi/autot/2010101712535546_au.shtml