Se on halpaa lainarahaa 30 miljardin euron korvusten maksamiseen.
Onko Volkkari ilmaissut tietämättömyytensä? Ymmärtääkse Volkkari ei ole aikataulujaan muuttanut.
id.3:n varanneet ovat saaneet viestin, joka näyttäisi vahvistavan sen, mitä epäilin jo aluksi. Huhaalehti haki vain huomiota keksimällä satuja, jotka TM nieli ja antoi tuolle huuhaalle lisää näkyvyyttä. Lähdekritiikki olisi ihan suotavaa.
"Viime päivinä medioissa on kirjoitettu ID.3:n ohjelmisto-ongelmista ja niiden seurauksena auton lanseerauksen viivästymisestä. Aikataulu, jota olemme kommunikoineet, ei ole muuttunut. Maailman ensiesittely oli Frankfurtin IAA:ssa syyskuussa 2019. Tuotanto käynnistyi aikataulun mukaan marraskuussa 2019 ja ID.3 lanseerataan kesän 2020 lopulla.
ID.3 1ST-mallin tuotanto on käynnistynyt maltillisesti ja tuotantomääriä nostetaan tasaisesti kesän lanseerauksen lähestyessä. Volkswagenin tavoitteena on toimittaa Euroopassa 30 000 ID.3 1ST-mallia vuoden 2020 loppuun mennessä.
Ennakkotilaukset
Tavoitteemme oli saada hinnastot julki ja ennakkomyynti käyntiin ensimmäisen kvartaalin aikana. Tästä tavoitteesta joudumme valitettavasti tinkimään, mutta ennakkomyynti käynnistyy kuitenkin toisen kvartaalin aikana.
Hinnoittelu
Tyyppihyväksyntä ID.3-mallille ei ole vielä valmistunut. Tämän johdosta emme voi vielä vahvistaa lopullisia hintoja. Tulemme kuitenkin kertomaan hinnoista hyvissä ajoin ennen ennakkomyynnin aloitusta.
Oheisella liitteellä kerromme sekä 1st-lanseerausmallin että ID.3-tuotantomallin varusteista, lataamisesta yleisesti ja ID.Charger -latauslaitteista, jotka tulevat myyntiin Volkswagenin Elli-latauslaitteiden verkkokauppaan. Tiedotamme verkkokaupan avautumisesta erikseen lähiviikkoina.
Aurinkoista ja mukavaa viikonloppua toivottaa
ID.3-tiimi / Volkswagen Suomi"
Tässä ei voi pyristellä vastaan kun laki määrää näin: Eurooppalainen lainsäädäntö pakottaa autonvalmistajat investoimaan puhtaampaan teknologiaan. Valmistajille on luvassa sanktioita, mikäli ne eivät täytä hiilidioksidipäästötavoitteita. Tämä ei siis liity eri ihmisten mieleen mitenkään on taas kokonaan toinen asia jos ei ymmärrä mitä tuossa sanotaan.
Hyvä kun olet huomannut väitteesi menneen metsään. Viiden vuoden päästä siis tuon arvion mukaan myydään puolet sähköistettyjä ja loput pelkällä polttomoottorilla täydellä hinnalla, vaikka sinun mukaan pelkällä polttomoottorilla varustettujen piti olla arvottomia jo vuosia sitten.
Eikä EU ole kieltämässä polttomoottoristen autojen myyntiä vielä pitkään aikaan, jos koskaan. Katukivi taitaa olla palstan ainoa trolli, joka on onnistunut avaamaan suunnilleen kaikki keskustelunsa täysin valheellisilla väittämillä.
Korjaus edelliseen, ei valkkari vaan volkkari.
Kaksi työsuhde Fordia riitti minulle, tosin aikana kun kaksoiskytkimistä ei ollut tietoakaan.
id.3:n varanneet ovat saaneet viestin, joka näyttäisi vahvistavan sen, mitä epäilin jo aluksi. Huhaalehti haki vain huomiota keksimällä satuja, jotka TM nieli ja antoi tuolle huuhaalle lisää näkyvyyttä. Lähdekritiikki olisi ihan suotavaa.
"Viime päivinä medioissa on kirjoitettu ID.3:n ohjelmisto-ongelmista ja niiden seurauksena auton lanseerauksen viivästymisestä. Aikataulu, jota olemme kommunikoineet, ei ole muuttunut. Maailman ensiesittely oli Frankfurtin IAA:ssa syyskuussa 2019. Tuotanto käynnistyi aikataulun mukaan marraskuussa 2019 ja ID.3 lanseerataan kesän 2020 lopulla.
ID.3 1ST-mallin tuotanto on käynnistynyt maltillisesti ja tuotantomääriä nostetaan tasaisesti kesän lanseerauksen lähestyessä. Volkswagenin tavoitteena on toimittaa Euroopassa 30 000 ID.3 1ST-mallia vuoden 2020 loppuun mennessä.
Ennakkotilaukset
Tavoitteemme oli saada hinnastot julki ja ennakkomyynti käyntiin ensimmäisen kvartaalin aikana. Tästä tavoitteesta joudumme valitettavasti tinkimään, mutta ennakkomyynti käynnistyy kuitenkin toisen kvartaalin aikana.
Hinnoittelu
Tyyppihyväksyntä ID.3-mallille ei ole vielä valmistunut. Tämän johdosta emme voi vielä vahvistaa lopullisia hintoja. Tulemme kuitenkin kertomaan hinnoista hyvissä ajoin ennen ennakkomyynnin aloitusta.
Oheisella liitteellä kerromme sekä 1st-lanseerausmallin että ID.3-tuotantomallin varusteista, lataamisesta yleisesti ja ID.Charger -latauslaitteista, jotka tulevat myyntiin Volkswagenin Elli-latauslaitteiden verkkokauppaan. Tiedotamme verkkokaupan avautumisesta erikseen lähiviikkoina.
Aurinkoista ja mukavaa viikonloppua toivottaa
ID.3-tiimi / Volkswagen Suomi"
Ettei totuus unohtuisi. Ihmisten yksinkertainen mieli ei tällaisia usko, vaikka totuus on totuus:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/28c4ee86-64ed-42b4-8c48-35670b068c54
Tuttuakin tutumpaa tunteenpurkausta keskustelun aloittajalta.
Tässä ei voi pyristellä vastaan kun laki määrää näin: Eurooppalainen lainsäädäntö pakottaa autonvalmistajat investoimaan puhtaampaan teknologiaan. Valmistajille on luvassa sanktioita, mikäli ne eivät täytä hiilidioksidipäästötavoitteita. Tämä ei siis liity eri ihmisten mieleen mitenkään on taas kokonaan toinen asia jos ei ymmärrä mitä tuossa sanotaan.
Hyvä kun olet huomannut väitteesi menneen metsään. Viiden vuoden päästä siis tuon arvion mukaan myydään puolet sähköistettyjä ja loput pelkällä polttomoottorilla täydellä hinnalla, vaikka sinun mukaan pelkällä polttomoottorilla varustettujen piti olla arvottomia jo vuosia sitten.
Eikä EU ole kieltämässä polttomoottoristen autojen myyntiä vielä pitkään aikaan, jos koskaan. Katukivi taitaa olla palstan ainoa trolli, joka on onnistunut avaamaan suunnilleen kaikki keskustelunsa täysin valheellisilla väittämillä.