Lainaus:04.04.2006 klo 07:49 citroen5 kirjoitti
Kun itkette polttoaineen hintaa , niin kokeilkaapa säästää kulutuksessa pienentämällä nopeutta. Tekniikan Maailma lehden koeajotestien mukaan lähes kaikissa autoissa kulutus kasvaa 10 % kun nopeutta n…
Sitten tuli mieleen vielä majoitusvaihtoehtoja. Erittäin halpa ja hyvä majoitus löytyy F1 hotellista. Niitä on pilvin pimein Saksassa ja varsinkin Ranskassa. www.hotelformule1.com Niitä voi varata puhelimella tai netin kautta ja sisään pääsee luotto…
Pari vinkkiä. Toimii myös Suomessa.
Älä kuhnaile ohituskaistalla
Kun etsit jotain paikkaa tai luet karttaa, pysäytä auto mieluummin kuin ajelet 20km/h pujotellen.
Siinä se pähkinänkuoressa
Ja jos Eteläiseen Ranskaan olet menossa niin älä mistää…
Lainaus:04.01.2006 klo 17:46 jokuny kirjoitti
Eihän se mikään uutinen ole, että volvo on viimeinen.
Niin ja siinä taidettiin mainita että erittäin hyvä kuitenkin.
"Hauskaa" nähdä kuinka joidenkin mielestä vertailutulos on suora kuvaus siitä…
Lainaus:16.06.2006 klo 14:21 Niilonpoika kirjoitti
Lainaus:16.06.2006 klo 14:09 Green1 kirjoitti
Mutta nää on aivan mahtavia jotka kirjoittavat tänne sekä TM:n postilaatikkoon että tämä yksi testi tms aiheutti sen verran mielipahaa että vuodesta 1…
Hyvä että tuollaisia testejä tehdään. Toki olisin halunnut hieman laajempaa testiä mutta hyvä edes näin. Mainostukseen nähden kieltämättä vähän vaatimaton esitys.
Mutta nää on aivan mahtavia jotka kirjoittavat tänne sekä TM:n postilaatikkoon että t…
Lainaus:18.09.2005 klo 18:43 Lefa kirjoitti
Neljäsataatuhatta, hah. Eihän tuollainen teini-Lambo maksa kuin reilut kakssataatonnia, ja sen verran meikäläiseltä putoaa taskusta joka kerta kun kaivelen nenäliinaa. Sitä paitsi, kyllä aito italialainen…
Lainaus:22.08.2005 klo 22:34 Anders-Simo kirjoitti
Se on Skoda Fabia. Tai ainakin sen 1,2 - litrainen versio, sillä auto "kiihtyy" nollasta sataan täysin USKOMATTOMASSA 18,5 sekunnissa! Sen nopeampi sisar, 1,4:lla koneella varustettu versio taasen …
Laitetaan sama viesti kuin tohon toiseenkin ketjuun:
Niin ja siinä taidettiin mainita että erittäin hyvä kuitenkin.
"Hauskaa" nähdä kuinka joidenkin mielestä vertailutulos on suora kuvaus siitä mikä on paras ja huonoin ja kaikkea siltä väliltä. To…
Lainaus:09.08.2004 klo 22:12 Tuomas kirjoitti
On mielestäni aika yllättävää että 307 on parempi auto kuin 607, siis parempi talviauto. Ehkä muutenkin...
Pitäiskö Tuomas jättää noi "musta tuntuu...", "mutsin kaverilla oli ja kuulin että...…
No kyllä täytyisi myös vannoutuneen italofanin tunnustaa että kyllä tuo NR oli aikaansa edellä. Siitä ei pääse mihinkään. Eri asia on sitten miten sillä kiertäisi radan verrattuna nykyisiin kyykkyihin.
Italopyörät ovat kyllä ihan hienoja. Ei siinä …
Lainaus:14.02.2007 klo 17:57 911 kirjoitti
-Turha
-Kawasaki on Kawasaki vaikka olis 2500cc!
Turha? Perustele. Vai oletko näitä joiden mielestä kaikki yli 25kw ja stonga on turhia?
Mitä toi Kawasaki on Kawasaki tarkoittaa?
Lainaus:27.03.2006 klo 12:50 EsaZX12R kirjoitti
Olen testaillut lähes kaikki yleisimmät renkaat.
Pirelli tuntui pidoltaan parhaalta, pakkauksen kera autobaanavauhdeissa, mutta antoi jotenkin löysän, heijaavan tunnelman. Pirelli katosi myös kaikke…
Lainaus:06.04.2006 klo 18:59 911 kirjoitti
Yamaha R46-pyörää ei ole ilmeisesti tehty kuin vm 2005..?
Entä millainen evoluutio on ollut Suzuki RF-sarjalla, 600- ja 900 kuutioisilla..?
Ja entäs Honda CBR 900; milloin esiteltiin, milloin facelifta…
Lainaus:26.07.2004 klo 13:49 Tuomas kirjoitti
Muistaakseni ZX-10 Kawa meni 270-280km/h 35 sekunnissa. Muistaakseni Audi A8 6,0-litran koneella menisi 250km/h 38 sekunnissa!
ZX-10 Kawa onkin jo lähes museoikäinen. Ja kulki ehkä juuri tuon…