Tyytyväisyys premiumeihin

336 kommenttia
145791012
  • NHB:

    Ryne:
    Niin minkä näistä koelauta on ollut kallein valmistaa ja on kalleimmasta autosta?
    Kaksi näistä on premium koelautoja ja kaksi taviksia, eli pitäisi olla helppo!

    http://toyotastart.com/wp-content/uploads/2014-Toyota-Aurion-interior-610x343.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/98/2007_Mercedes-Benz_C300_Avantgarde_(W204)_interior_01.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/Audi_A4_Limousine_Attraction_1.8_TFSI_Lavagrau_Interieur.JPG/800px-Audi_A4_Limousine_Attraction_1.8_TFSI_Lavagrau_Interieur.JPG

    http://i1.mirror.co.uk/incoming/article1412888.ece/alternates/s615/Lexus%20GS%20450h



    Ihan mielenkiinnosta: mitä merkkejä noista et pidä premiumeina? Itse saan nimittäin erilaisen jakauman. Sattuiko muuten ihan vahingossa niin, että suosikkimerkeillesi hait mainoskuvat, mutta muille riittää kännykällä huonossa valaistuksessakin räpsäisty valokuvan tapainenkin?




    Mistä lähtien Audi josta oli paras ja selvin kuva on kuulunut Rynen suosikkimerkeihin? Huonoimmat ja epäselvimmät kuvathan olivat Toyotasta ja Lexsuksesta. Kuvien Premiumit olivat Lexus ja Mercedes tosin Toyotankin voisi sisustan ja muun laadun puolesta laskea samaan sarjaan. Sitä ilmeisesti tarkoitit?

      
  • NHB:

    Ryne:
    Niin minkä näistä koelauta on ollut kallein valmistaa ja on kalleimmasta autosta?
    Kaksi näistä on premium koelautoja ja kaksi taviksia, eli pitäisi olla helppo!

    http://toyotastart.com/wp-content/uploads/2014-Toyota-Aurion-interior-610x343.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/98/2007_Mercedes-Benz_C300_Avantgarde_(W204)_interior_01.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/Audi_A4_Limousine_Attraction_1.8_TFSI_Lavagrau_Interieur.JPG/800px-Audi_A4_Limousine_Attraction_1.8_TFSI_Lavagrau_Interieur.JPG

    http://i1.mirror.co.uk/incoming/article1412888.ece/alternates/s615/Lexus%20GS%20450h



    Ihan mielenkiinnosta: mitä merkkejä noista et pidä premiumeina? Itse saan nimittäin erilaisen jakauman. Sattuiko muuten ihan vahingossa niin, että suosikkimerkeillesi hait mainoskuvat, mutta muille riittää kännykällä huonossa valaistuksessakin räpsäisty valokuvan tapainenkin?




    Rynehän ei jostain syystä laske Lexusta premiumiksi. Syytä en tiedä.



    Ja tuo on aina yhtä huvittavaa, kun nämä perus trollit ottavat suosikistaan mainoskuvan ja muista autoista jonkin huonolla kamerakännykällä napatun kuvan mahdollisimman hunosti varustellusta autosta. Jo se, että täytyy tällaisia temppuja harrastaa, kertoo kaiken keskustelijasta.



    Jaahas...ja Julle vaihtoi taas nimimerkkiä tässä keskustelussa. Julle ei osaa kirjoittaa edes Lexusta oikein. Lexsuksesta!?!

      
  • Tässä "tavis", jonka sisustusta minä en erottaisi "premiumista, jos merkki peitettäisiin.



    http://www.autobild.de/bilder/vw-passat-b8-autosalon-paris-2014-sitzprobe-5194114.html#bild9



    Tosin valmistaja itsekin sanoo, että malliuudistuksen myötä auto astuu pykälää kalliimpaan luokkaan. Mielenkiintoista sitten nähdä, minkälaisia ovat tulevien uusien premiumien sisustukset. Tulevissa Volvoissahan sisustus on taas aivan uudenlainen ja se näyttää todella hyvältä. Tosin onhan XC90 varsin kallis autokin.

      
  • A-utoilija:

    Sinulle siis A6:n ja S80:n takatilat ei riitä, mutta itse en koe 190 pitkänä niissä mitään ongelmaa. Taksissa noissa on tullut takana istuttua ja hyvin on matka taittunut.


    Hyvä juttu sulle, koska löydät sopivia automalleja helpommin kuin minä. Minä olen 181, ja sentin pidemmän poikani asetuksilla en yllä polkimille kuin varpaillani. Ajamisesta ei puhettakaan.



    Takajalkatilat sen sijaan riittävät minulle melkein missä tahansa autossa. Esimerkkinä aiempi Mercedes Cee S204, jossa selvästi itseäni pitkäkoipisemman poikani ajaessa hänen takanaan istuessani polven ja etuistuimen väliin jää nyrkinmentävä tila.



    Mutta esim. Volvon tapauksessa raja menee vanhan S80 (joka on mukava) ja uuden liian matalan välillä. A6, uusi Superb ja Mondeo liftback ovat samaa sarjaa. Skodassa ja Fordissa vielä sama syy kuin vanhassa Saab 9000:ssa. Raskas takaluukku vaatii raskaan saranapalkin, joka osuu takaraivoon.



    A-utoilija:

    Uuden Mazda6:n takatiloja en ole kokeillut


    Minä olen. Sedan on minulle liian matala. Farkku kelpaa tältä osin. Mutta kahdesta edellisestä farmarimallista sain tarpeekseni muusta syystä (meteli, näkyvyys, luukun avaus).



    A-utoilija:

    Volvo 740 oli aikanaan yksi karmeimpia esimerkkejä laatikko-autosta.


    Ulkonäöstä voi olla monta mieltä, mutta Seittenneliskanttisen tilat ovat meidän perheen referenssinä. Amazonista uransa aloittanut muotoilija Jan Wilsgaard kuvasi muotoilijan haastetta tarpeena sovittaa yhteen aerodynamiikka, ulkonäkö ja funktionaalisuus. Alun perin Kartanoautoksi suunniteltua Swedish Brickiä katsoessa ymmärtää, mihin suuntaan hänen viimeiseksi jäänyt kompromissinsa painottui. IMHO, Wilsgaardin ensimmäinen (Amazon) oli kaunein. Myös Ama on ollut perheessä, eikä sitä takapenkkiä ole ikävä, vaikka useimpia nykyautoja mukavampi sekin on.



    740 on historiaa, mutta sen tiloista ehti muodostua meillä saavutettu etuus, josta olisi ikävä tinkiä. On mielenkiintoista, että vaikka farmariautoja tehdään vielä kohtuullisen tilavia, jopa Volvollakin, on tilavan sedanin valmistajia paljon vähemmän. Tässä on käynyt selkeä arvostuksen muutos. Esim. Golf on kautta aikojen ollut mukavan tilava, myös takana. Ihme homma, ettei isompaan ja kalliimpaan Passatiin tunnuta saavan edes yhtä hyviä takatiloja?



    744 päätila on korkean ja muuten mukavan takapenkin vuoksi myös rajatapaus. Kallo ei kolahda, mutta myssy raapii kattoa siinäkin, vaikka 740 GLE:tä ja 740 GLE:tä vierekkäin katsoessa ei siltä näyttäisikään.



    Persjalakane Pohojalaane :kiss:

      
  • Mikä ajaa ihmisen vimmaiseen vääntämiseen jostain kojetaulujen ulkonäostä, kun asialla ei ole paskankaan merkitystä mihinkään, ja miksi siitä täytyy yleensä puhua jos ne niin ylivetoja ovat kuten väitetään, en ymmärrä.



    Väittää etteivät muut vastaa kysymyksiin vaikka ei itse sitä tee, kun ei osaa vastata niin vaihtaa aihetta.



    Opettaa äidinkieltä, vaikka tekee itse joka jutussa kirjoitusvirheitä.



    Väittää lähes kaikkia trollaajiksi, vaikka itse on pahin tapaus ja löytyy peilistä jos viitsii katsoa.



    Ei koskaan arvostele taviksia, ja keksii alatyylin ilmaisuja vaikka ei ymmärrä mitään materiaalien ominaisuuksista.



    Koko ketjussa ei siis ole vähimmässäkään määrin kysymys autoista, vaan juttu jatkuu trollaajan härnäämisenä jota ei tämä itse edes huomaa.



    Väittää muitten olevan olevan urpoja yms. ja elää omassa harhaisessa todellisuudessaan jossa muut eivät ymmärrä ja asioissa ei ole kuin hänen totuutensa

      
  • misar:

    Mikä ajaa ihmisen vimmaiseen vääntämiseen jostain kojetaulujen ulkonäostä, kun asialla ei ole paskankaan merkitystä mihinkään, ja miksi siitä täytyy yleensä puhua jos ne niin ylivetoja ovat kuten väitetään, en ymmärrä.

    Väittää etteivät muut vastaa kysymyksiin vaikka ei itse sitä tee, kun ei osaa vastata niin vaihtaa aihetta.

    Opettaa äidinkieltä, vaikka tekee itse joka jutussa kirjoitusvirheitä.

    Väittää lähes kaikkia trollaajiksi, vaikka itse on pahin tapaus ja löytyy peilistä jos viitsii katsoa.

    Ei koskaan arvostele taviksia, ja keksii alatyylin ilmaisuja vaikka ei ymmärrä mitään materiaalien ominaisuuksista.

    Koko ketjussa ei siis ole vähimmässäkään määrin kysymys autoista, vaan juttu jatkuu trollaajan härnäämisenä jota ei tämä itse edes huomaa.

    Väittää muitten olevan olevan urpoja yms. ja elää omassa harhaisessa todellisuudessaan jossa muut eivät ymmärrä ja asioissa ei ole kuin hänen totuutensa




    Olipas tyhjentävästi kirjoitettu Ajattelijasta ja kaikki vielä täysin totta. Ihmetelen itsekin välillä onko hän tosiaan niin yksinkertainen ettei huomaa kun häntä provosoidaan ja siinä toiset onnistuvat toistuvasti.



    Muiden äidinkiellen opetus ja trolliksi haukkuminen alkaa aina kun toinen keskustelija pistää hänelle liian pahan kysymyksen tai paljastaa valehtelusta. Vaikka hän tosiaan tekee itsekkin joka ikisessä jutussa kirjoitusvirheitä.

      
  • No nyt on NHB:lle mainoskuva niin tulee paremmin esille se ylivoimainen premium muovi! Hah hah.



    http://dezcargaz.com/wp-content/uploads/2014/06/mercedes-c350-interior2010-mercedes-benz-c-class---price-photos-reviews-features-grjz6uiv.png



    Jo se, että ei voi myöntää itselleen, ettei niisä sakuissa ole sen kummenpaa se muovi kertoo kaiken oleellisen keskustelijasta. Noissa kuvien japseissa oli vakiovarustelu päällä. Eihän niihin edes saa mitään lisävarusteita niinkuin premeihin ja olette itsekin sen todenneet monen kertaan.



    Hyi helvetti mikä sisusta noissa Ajattelijan kuvissa. Muovi ja kangas ollut sen kummenpaa kuin jossain Dacia Dusterissa tai puolta halvemassa perus japsissa.



    http://www.tflcar.com/wp-content/uploads/2013/03/dacia-duster-dci-01.jpg



    http://cdn.wemotor.my/blog/wp-content/uploads/2013/10/2014-Subaru-BRZ-Premium-Sports-Edition-17.jpg





      
  • misar:

    Mikä ajaa ihmisen vimmaiseen vääntämiseen jostain kojetaulujen ulkonäostä, kun asialla ei ole paskankaan merkitystä mihinkään, ja miksi siitä täytyy yleensä puhua jos ne niin ylivetoja ovat kuten väitetään, en ymmärrä.

    Väittää etteivät muut vastaa kysymyksiin vaikka ei itse sitä tee, kun ei osaa vastata niin vaihtaa aihetta.

    Opettaa äidinkieltä, vaikka tekee itse joka jutussa kirjoitusvirheitä.

    Väittää lähes kaikkia trollaajiksi, vaikka itse on pahin tapaus ja löytyy peilistä jos viitsii katsoa.

    Ei koskaan arvostele taviksia, ja keksii alatyylin ilmaisuja vaikka ei ymmärrä mitään materiaalien ominaisuuksista.

    Koko ketjussa ei siis ole vähimmässäkään määrin kysymys autoista, vaan juttu jatkuu trollaajan härnäämisenä jota ei tämä itse edes huomaa.

    Väittää muitten olevan olevan urpoja yms. ja elää omassa harhaisessa todellisuudessaan jossa muut eivät ymmärrä ja asioissa ei ole kuin hänen totuutensa




    Olipa purkaus. :smile: Ottaapa sinulla koville.En minä täällä yksin niistä kojetauluista ole keskustellut. Ja aika moni niistä on vääntänyt jo ennen minua. Mikä ajaa sinut noin vimmaiseen vääntämiseen kojelaudan muovista?



    Mihin kysymykseen minä en ole vastannut?



    Kuinka montaa henkilöä olen väittänyt trollaajaksi? Yksi henkilö kirjoittaa kymmenillä nimimerkeillä, ja hän on trollaaja. Hänen äidinkielen tasonsa on kuin alakoululaisella, joten nimimerkkien vaihtamisesta huolimatta Jullea ei ole vaikeaa tunnistaa. Jokainen täällä tekee välillä kirjoitusvirheitä, koska tuskin kukaan jaksaa näitä viestejä kovin tarkkaan kirjoittaa. Mutta yksi kirjoittaja ei osaa kirjoittaa oikein edes sanaa kangas. Kun sama kirjoittaja yrittää esittää useita henkilöitä ja kopioi muiden nimimerkkejä sekä tekstejä, niin tuollaisista kirjoitusvirheistä huomauttaminen lienee paikallaan.



    Ryne on umpisurkea trolli, joka on lukuisia kertoja jäänyt kiinni suorasta valehtelusta. Hänen juttuihin en viitsi pahemmin edes vastata, koska hän ei edes yritä pysyä totuudessa.



    Ahaa, se ämpärimuoviko sai sinut noin tolaltasi? Sanon jälleen, en arvostele taviksia sen enempää kuin muitakaan autoja. Taviksessa ei ole mitään vikaa ja sellaisen ostamisessa ei ole mitään ongelmaa. Mutta eipä ole premiumin ostamisessakaan vikaa, kuten tutkimuskin osoittaa. Niihin ollaan erittäin tyytyväisiä.



    Ryne, kuvasi on muuten vanhasta C Mersusta. Onko autotoimittajat ympäri maailman lahjottuja, kun lähes kaikissa testeissä uuden C:n sisustustaa on kehuttu todella vuolaasti.

      
  • Ajattelija2013:

    misar:
    Mikä ajaa ihmisen vimmaiseen vääntämiseen jostain kojetaulujen ulkonäostä, kun asialla ei ole paskankaan merkitystä mihinkään, ja miksi siitä täytyy yleensä puhua jos ne niin ylivetoja ovat kuten väitetään, en ymmärrä.

    Väittää etteivät muut vastaa kysymyksiin vaikka ei itse sitä tee, kun ei osaa vastata niin vaihtaa aihetta.

    Opettaa äidinkieltä, vaikka tekee itse joka jutussa kirjoitusvirheitä.

    Väittää lähes kaikkia trollaajiksi, vaikka itse on pahin tapaus ja löytyy peilistä jos viitsii katsoa.

    Ei koskaan arvostele taviksia, ja keksii alatyylin ilmaisuja vaikka ei ymmärrä mitään materiaalien ominaisuuksista.

    Koko ketjussa ei siis ole vähimmässäkään määrin kysymys autoista, vaan juttu jatkuu trollaajan härnäämisenä jota ei tämä itse edes huomaa.

    Väittää muitten olevan olevan urpoja yms. ja elää omassa harhaisessa todellisuudessaan jossa muut eivät ymmärrä ja asioissa ei ole kuin hänen totuutensa


    Olipa purkaus. :smile: Ottaapa sinulla koville.En minä täällä yksin niistä kojetauluista ole keskustellut. Ja aika moni niistä on vääntänyt jo ennen minua. Mikä ajaa sinut noin vimmaiseen vääntämiseen kojelaudan muovista?

    Mihin kysymykseen minä en ole vastannut?

    Kuinka montaa henkilöä olen väittänyt trollaajaksi? Yksi henkilö kirjoittaa kymmenillä nimimerkeillä, ja hän on trollaaja. Hänen äidinkielen tasonsa on kuin alakoululaisella, joten nimimerkkien vaihtamisesta huolimatta Jullea ei ole vaikeaa tunnistaa. Jokainen täällä tekee välillä kirjoitusvirheitä, koska tuskin kukaan jaksaa näitä viestejä kovin tarkkaan kirjoittaa. Mutta yksi kirjoittaja ei osaa kirjoittaa oikein edes sanaa kangas. Kun sama kirjoittaja yrittää esittää useita henkilöitä ja kopioi muiden nimimerkkejä sekä tekstejä, niin tuollaisista kirjoitusvirheistä huomauttaminen lienee paikallaan.

    Ryne on umpisurkea trolli, joka on lukuisia kertoja jäänyt kiinni suorasta valehtelusta. Hänen juttuihin en viitsi pahemmin edes vastata, koska hän ei edes yritä pysyä totuudessa.

    Ahaa, se ämpärimuoviko sai sinut noin tolaltasi? Sanon jälleen, en arvostele taviksia sen enempää kuin muitakaan autoja. Taviksessa ei ole mitään vikaa ja sellaisen ostamisessa ei ole mitään ongelmaa. Mutta eipä ole premiumin ostamisessakaan vikaa, kuten tutkimuskin osoittaa. Niihin ollaan erittäin tyytyväisiä.

    Ryne, kuvasi on muuten vanhasta C Mersusta. Onko autotoimittajat ympäri maailman lahjottuja, kun lähes kaikissa testeissä uuden C:n sisustustaa on kehuttu todella vuolaasti.




    Mistä epäilet että Misar tarkoitti sinua? sopiiko mielestäsi kuvaus muka sinuun? :lol: :lol: :lol:

      
  • Epäilen että Ajattelijan suuri ja toistuva arvostelu täällä johtuu vain kateudesta koska hän tietää kaiken ja on aina oikeassa. Varmasti se ärsyttää näitä alakoululaisia kirjoitustaidottomia trollaavia Julleja täällä kun joku kertoo heille miten asiat oikeasti on. Itse en ole kyllä koskaan nähnyt että Ajattelija olisi tehnyt kirjoitus tai muita virheitä. Ainut mikä vähän ihmetyttää miten Ajattelijan tasoinen älykkö edes viitsii tuhlata kallista aikaansa täällä intävien vähä älyisten kanssa.

      
  • Krhmmmm...... joo-o :kiss:



    No mutta, takaisin asiaan:



    Ajattelija2013:

    Tosin (VW:n) valmistaja itsekin sanoo, että malliuudistuksen myötä auto astuu pykälää kalliimpaan luokkaan. Mielenkiintoista sitten nähdä, minkälaisia ovat tulevien uusien premiumien sisustukset.




    Itse asiassa tuosta tulikin mieleen, että PSA-konsernihan on päättänyt eriyttää DS-sarjan omaksi automerkikseen. Autot ovat muutenkin pykälää kalliimmassa luokassa, mutta saattavat nousta vielä. Mielenkiintoista nähdä minkälaisia ovat tulevien (vai jo siellä olevien) lisähintaisten sisustukset. Ovat tosin nyt jo hienon näköiset.



    Ajattelija2013:

    Tulevissa Volvoissahan sisustus on taas aivan uudenlainen ja se näyttää todella hyvältä. Tosin onhan XC90 varsin kallis autokin.




    Ja muut mallit eivät? Tuosta ei kyllä ymmärrä mikä liittyy ja mihin?

      
  • Mahtaako uusi Passat olla premium edes Highline-varustelulla ?

      
  • Ajattelija2013:

    Taviksessa ei ole mitään vikaa ja sellaisen ostamisessa ei ole mitään ongelmaa. Mutta eipä ole premiumin ostamisessakaan vikaa, kuten tutkimuskin osoittaa. Niihin ollaan erittäin tyytyväisiä.




    Luulin, että tämä tuli jo aiemmin selväksi, mutta olin väärässä.



    Tutkimus osoittaa sen, että premiumin ostaneet ovat valintaansa tyytyväisiä. Se on aivan eri asia kuin että premiumin ostamisessa ei olisi vikaa, joten mainitsemaasi päätelmää ei tutkimuksen perustella voi tehdä.

      
  • Herbert:

    Ajattelija2013:
    Taviksessa ei ole mitään vikaa ja sellaisen ostamisessa ei ole mitään ongelmaa. Mutta eipä ole premiumin ostamisessakaan vikaa, kuten tutkimuskin osoittaa. Niihin ollaan erittäin tyytyväisiä.


    Luulin, että tämä tuli jo aiemmin selväksi, mutta olin väärässä.

    Tutkimus osoittaa sen, että premiumin ostaneet ovat valintaansa tyytyväisiä. Se on aivan eri asia kuin että premiumin ostamisessa ei olisi vikaa, joten mainitsemaasi päätelmää ei tutkimuksen perustella voi tehdä.




    Minä kun ajattelen niin, että jos kuluttaja on ostokseensa tyytyväinen, niin silloin ostos on ollut hyvä. Eli ostoksessa ei ole vikaa.



    Oletko sinä siis sitä mieltä, että premiumin ostamisessa on vikaa, vai mitä ajat takaa?

      
  • Ajattelija2013:

    Herbert:
    Ajattelija2013:
    Taviksessa ei ole mitään vikaa ja sellaisen ostamisessa ei ole mitään ongelmaa. Mutta eipä ole premiumin ostamisessakaan vikaa, kuten tutkimuskin osoittaa. Niihin ollaan erittäin tyytyväisiä.


    Luulin, että tämä tuli jo aiemmin selväksi, mutta olin väärässä.

    Tutkimus osoittaa sen, että premiumin ostaneet ovat valintaansa tyytyväisiä. Se on aivan eri asia kuin että premiumin ostamisessa ei olisi vikaa, joten mainitsemaasi päätelmää ei tutkimuksen perustella voi tehdä.


    Minä kun ajattelen niin, että jos kuluttaja on ostokseensa tyytyväinen, niin silloin ostos on ollut hyvä. Eli ostoksessa ei ole vikaa.

    Oletko sinä siis sitä mieltä, että premiumin ostamisessa on vikaa, vai mitä ajat takaa?




    Tämä meneillään oleva keskustelu on huvittavuutensa takia jo aivan ainutlaatuista viihdettä.



    Ei premiumin-tuotteissa ole vikaa, tuotteet ovat kaikilta osin parasta mitä olla saattaa. Tämä kritiikki kohdistuu premium-tuotteita ostavaan kansanosaan. Tämä toiminta kyseenalaistetaan siksi että nämä eivät ymmärrä että vähemmälläkin rahalla (siis sillä kalliilla turhakkeella) pääsee paikasta A paikkaan B. Mutta olkaa toki huoleti eihän se teiltä ole pois se on näiden takataskusta jotka eivät ymmärrä että ajamisesta nauttiminen on aivan järjetöntä. Tätä voi perustella vaikka sillä ettei ajamisesta pidä eikä kuuulukkaan nauttia.



    Itse kuulun niihin jotka haluaa nauttia kaikesta mitä ajamisen viihdyttävyydeksi esimerkiksi BMW on saanut aikaiseksi. Ja sanalla sanoen siitä todella nauttii ja aion nautiskella jatkossakin. Tämä maan päällä vietetty aika on niin lyhyt että aion nauttia kaikesta täysillä kun siihen kerran on mahdollisuus. Tehkää kukin niin kuin haluatte ja omatuntonne sanoo. Sehän se on kaikkein tärkeitä siitä se makea fiilis lähtee kun ei haaskaa aikaa siihen mitä mieltä toiset on.



    Voin väittää pitkällä kokemuksella, että ajamisesta nautiskelu ja hyvän fiiliksen tuottama nautinto on todellakin kokemisen arvoinen. Aamuisin auton käynnistys on yhtä huumaava kuin silloin joskus nuorena miehenä. Nimittäin ne ensimmäiset kilometrit BMW:llä kun tajusi tää on mun juttu. Ei se silti tätä tärkeintä voita mikä tulee oman rakkaan vaimon huomiosta siitä nauttii kaikista eniten se kai on täysin kiistaton tosiasia mitä olla voi. Mutta nyt keskityttiinkin yhteen niistä nautinnoista mitä voi tehdä housut jalassa. :sunglasses:

      
  • Ihan syystä ainakin tavisnaiset sanovat autoa miehensä toiseksi vaimoksi tai tyttöystäväksi. Auto ei ikinä pihtaile. Sen syleilyyn voi aina mennä, kun siltä tuntuu.



    Kaikki naiset ovat kauniita, ulkoisesti. Pellin alla oleva tekniikka ratkaisee.

      
  • Kuukeri:

    Ihan syystä ainakin tavisnaiset sanovat autoa miehensä toiseksi vaimoksi tai tyttöystäväksi. Auto ei ikinä pihtaile. Sen syleilyyn voi aina mennä, kun siltä tuntuu.

    Kaikki naiset ovat kauniita, ulkoisesti. Pellin alla oleva tekniikka ratkaisee.




    Hyvä kommentti Kuukeri. Ehkä on ollut onni myötä sillä oma vaimoni ei ole millään mittapuulla tavisnainen.

      
  • Toisten autojen haukkuminen on kuin hidän vaimojensa haukkumista. Kyllähän omaansa saa kehua, mutta...



    Jos yhteinen kemia kerran toimii, niin hulluahan se on muiden arvostella, että miksi tuollaisen kanssa olet: että parempiakin olis tarjolla.

      
  • Premium-autoihin ei koskaan tule mitään vikaa. Lopulta ne vain lakkaavat toimimasta, erityisesti Mersut, varsinkin bensakoneella: http://www.ilkka.fi/uutiset/poliisiuutiset/auto-syttyi-palamaan-kesken-ajon-jalasjarvella-1.1642809

      
  • Kuukeri:

    Toisten autojen haukkuminen on kuin hidän vaimojensa haukkumista. Kyllähän omaansa saa kehua, mutta...

    Jos yhteinen kemia kerran toimii, niin hulluahan se on muiden arvostella, että miksi tuollaisen kanssa olet: että parempiakin olis tarjolla.




    Ymmärrän kansanauton valintaan päätyneiden argumentit täysin ja se on valinta siinä missä premium-auton valinta yhtäkaikki.



    Se että haukutaan toisen valintaa erilaisilla yleistyksillä on tyhmää ja ajattelematonta. Jos kokee että on valinnut väärin niin mies vaihtaa eikä lepertele olemattomia kaiken päivää näin se on veljet. Ei muuta kun akat ja autot vaihtoon jos siltä tuntuu näin yksinkertaista se on. :sunglasses:

      
  • misar:

    Mikä ajaa ihmisen vimmaiseen vääntämiseen jostain kojetaulujen ulkonäostä, kun asialla ei ole paskankaan merkitystä mihinkään, ja miksi siitä täytyy yleensä puhua jos ne niin ylivetoja ovat kuten väitetään, en ymmärrä.

    Väittää etteivät muut vastaa kysymyksiin vaikka ei itse sitä tee, kun ei osaa vastata niin vaihtaa aihetta.

    Opettaa äidinkieltä, vaikka tekee itse joka jutussa kirjoitusvirheitä.

    Väittää lähes kaikkia trollaajiksi, vaikka itse on pahin tapaus ja löytyy peilistä jos viitsii katsoa.

    Ei koskaan arvostele taviksia, ja keksii alatyylin ilmaisuja vaikka ei ymmärrä mitään materiaalien ominaisuuksista.

    Koko ketjussa ei siis ole vähimmässäkään määrin kysymys autoista, vaan juttu jatkuu trollaajan härnäämisenä jota ei tämä itse edes huomaa.

    Väittää muitten olevan olevan urpoja yms. ja elää omassa harhaisessa todellisuudessaan jossa muut eivät ymmärrä ja asioissa ei ole kuin hänen totuutensa


    Hienosti kiteytit koko ketjun. Tunnistan tuosta useita kirjoittajia :flower:



    Aiempi laskelmani osoittaa, että kannattaa sijoittaa. Tämä koko keskustelu osoittaa, miksi kannattaa sijoittaa merkkituotteiden valmistajiin. Vapaaehtoisia maksajia löytyy.

      
  • tracktest:

    Se että haukutaan toisen valintaa erilaisilla yleistyksillä on tyhmää ja ajattelematonta. Jos kokee että on valinnut väärin niin mies vaihtaa eikä lepertele olemattomia kaiken päivää näin se on veljet.


    +1

      
  • Osake höpinöitä ei tähän keskusteluun olisi kannattanut mielestäni tuoda. Noissakin on niin monta hutikutia että oksat pois ja millon kannattaa myydä ja milloin ostaa vaatii melkoista paneutumista asiaan ja silti homma menee vaikeaksi. Ja jos on mielestään oikeassa voi sekin osoittatua pelkäksi luuloksi mikään kun ei ole niin varmaa kuin epävarma. Onnea ja menestystä vaan kaikille jotka osakkeiden kanssa pelaa parempiakin sijoituskohteita on ja autot pääsääntöisesti niitä vihoviimeisiä. :sunglasses:

      
  • tracktest:

    Osake höpinöitä ei tähän keskusteluun olisi kannattanut mielestäni tuoda. Noissakin on niin monta hutikutia että oksat pois ja millon kannattaa myydä ja milloin ostaa vaatii melkoista paneutumista asiaan ja silti homma menee vaikeaksi. Ja jos on mielestään oikeassa voi sekin osoittatua pelkäksi luuloksi mikään kun ei ole niin varmaa kuin epävarma. Onnea ja menestystä vaan kaikille jotka osakkeiden kanssa pelaa parempiakin sijoituskohteita on ja autot pääsääntöisesti niitä vihoviimeisiä. :sunglasses:




    Ensimmäisen kirjoituksesi kanssa olen harvinaisen samaa mieltä.



    Osakkeet eivät tähän keskusteluun kuulu, mutta en voi olla kommentoimatta, että osakkeilla voi pelata, tai sitten niihin voi sijoittaa, ja kyseessä on kaksi aivan eri asiaa. Pelaaminen, eli jatkuva ostaminen ja myyminen on ainakin piensijoittajalle käytännössä arpapelia. Pitkäjänteinen eri tavoin hajautettu sijoittaminen taas on jokseenkin ainoa keino, jolla "tavallinen palkansaaja" voi vaurastua, ehkä jopa rikastua. Sillä tavalla on myöskin lähes mahdotonta hävitä rahojaan.



    Autorahat kannattaa pitää erillään niistä osakerahoista. Auto ei ole sijoitus, vaan se on elämänlaadun parantamista, johon sijoittamisella pääsääntöisesti pyritään. Se on sitten jokaisen oma asia, mikä kenenkin elämänlaatua parantaa. :smile:

      

  • Laadukkaimmin tehty auto on se mistä tietää tasan tarkaan mitä saa jokaisen tilatun yksilön kanssa. jotain vikaa on tuotantoketjussa jos jokainen yksilö ei ole samanlainen kuin se koeajettu.

    Ehkä eniten äänessä olevat voisivat muistuttaa välillä itseään että jokainen yksilö ei yhdelläkään merkillä ole virheetön. Eikä se auton kuntoon saaminen huollon kanssakaan aina niin helppoa ole.



    Ongelmayksilön pois vaihtaminen ei aina edes ole niin yksinkertaista. Häviäminen vajaan vuoden vanhassa kiesissä on aika julmettu ja aina se ei ole edes mahdollista kuten työsuhdeautojen kanssa vaan aika on kärsittävä/nautittava loppuun asti.



    Henkilökohtaisuuksiin meneminen on aina ollut luuserien tavaramerkki.



    Hyvää kesää kaikille :flower:

      
  • Ajattelija2013:

    Minä kun ajattelen niin, että jos kuluttaja on ostokseensa tyytyväinen, niin silloin ostos on ollut hyvä. Eli ostoksessa ei ole vikaa.




    Tuo pitää paikkaansa.



    Oletko sinä siis sitä mieltä, että premiumin ostamisessa on vikaa, vai mitä ajat takaa?




    Olen sitä mieltä, että tutkimus ei ota kantaa premiumin ostamisen järkevyyteen, vaikka jo toistamiseen vetoat tutkimustulokseen pohtiessasi premiumin ostamisen järkevyyttä.

      
  • Herbert:

    Ajattelija2013:
    Minä kun ajattelen niin, että jos kuluttaja on ostokseensa tyytyväinen, niin silloin ostos on ollut hyvä. Eli ostoksessa ei ole vikaa.


    Tuo pitää paikkaansa.

    Oletko sinä siis sitä mieltä, että premiumin ostamisessa on vikaa, vai mitä ajat takaa?


    Olen sitä mieltä, että tutkimus ei ota kantaa premiumin ostamisen järkevyyteen, vaikka jo toistamiseen vetoat tutkimustulokseen pohtiessasi premiumin ostamisen järkevyyttä.




    Höpiset taas omiasi. Minähän kirjoitin, että premiumin ostamisessa ei ole tutkimuksen mukaan mitään vikaa. Ja näin voi sanoa, koska ostajat ovat tyytyväisiä. Järkevyydestä en kyseisessä viestissä puhunut mitään.



    Ja miksi sinä tuota samaa jankutat, kun minä sinulle jo totesin, että milloinkaan en ole väittänyt, että premiumin ostaminen olisi kaikille järkevää. Se on tutkimuksen mukaan ollut hyvä ostos niille, jotka siihen ovat päätyneet. Seitsemän lapsen perheelle Porschen ostaminen ei varmasti olisi järkevää, eikä monelle muullekaan.

      
  • Kyllähän nuo kaikki Merkkien Merkki-tutkimuksessa menestyneet ovat ihan hyviä autoja ja omistajat niistä tuntuu pitävän. Ne myös antavat varmasti vastinetta rahalle hyvin. Vuodesta toiseen tuo kärkiporukka on sama, joten sattumasta ei voi olla kyse.



    Itselläni on ollut monen merkkisiä autoja ja kyllä niistä se aito premium-laatu on erottunut käytössä. Nykyiseen merkkiini olen erittäin tyytyväinen, vaikka ei sitä premiumksi voi lukea vaikka laatu onkin huippua hintaluokassaan. Autoni ei nimittäin raavi takaa ja huollonpihassa ei ole nimettyä parkkipaikkaa, joten se viimeisin silaus uupuu. Silti tähän merkkiin on tullut palattua jo monta kertaa "syrjähyppyjen" jälkeen. Ehkä kyse on siitä, että olen sen verran pedantti omistajana, että kaiken vaan pitää pelata tyylillä ja sujuvasti. Harrasteautoani kyllä sitten jaksaa näpertää ja korjailla, mutta auto jolla haluaa viedä perheensä mukavasti ja turvallisesti paikasta toiseen tulee täyttää aika isot kriteerit.



    Autojen laadusta kertoo paljon myös auton arvostus ikääntyneenä ja mielestäni se pitäisi huomioida yhtenä premiumin tunnusmerkeistä, sillä uutenahan likimain kaikki ovat aika hyviä jos vaan kyse ei ole ns. halpiksesta:



    http://www.tuulilasi.fi/uutiset/ostamassa-halpista-nailla-autoilla-ajat-pisimpaan



    http://www.toyota.fi/toyota/laatu/paras_jalleenmyyntiarvo.tmex

      
  • Ajattelija2013:

    tracktest:
    Osake höpinöitä ei tähän keskusteluun olisi kannattanut mielestäni tuoda.

    Osakkeet eivät tähän keskusteluun kuulu, mutta en voi olla kommentoimatta, että osakkeilla voi pelata, tai sitten niihin voi sijoittaa, ja kyseessä on kaksi aivan eri asiaa.


    Anteeksi vain, lähti vähän lapasesta, kun aloin kirjoittaa toisesta pitkäaikaisesta harrastuksestani :kiss:



    Asiatonta se ei silti mielestäni ollut, vaikka vähempikin olisi varmaan riittänyt. Jos koko rönsyilevästä keskustelusta pitää nimetä yksi punainen lanka, niin minusta se olisi: onko premiumin lisähinta perusteltu?



    Ellei rahalle lasketa hintaa, putoaa yllä olevalta kysymykseltä pohja pois. Myös oman valinnan järkevyyden puolustaminen tai muiden valintojen kritisointi ylihintaiseksi on perusteetonta, ellei rahalla ole arvoa.



    Uuden auton perusteleminen taloudellisella järkevyydella vaatii lähtöoletuksekseen autoon kulutetun rahan arvon nollaamisen. Juuri siksi tullaankin tähän yhteenvetoosi, jonka olen itse kiteyttänyt sanoilla: "mä halusin tällasen":



    Ajattelija2013:

    Autorahat kannattaa pitää erillään niistä osakerahoista. Auto ei ole sijoitus, vaan se on elämänlaadun parantamista, johon sijoittamisella pääsääntöisesti pyritään. Se on sitten jokaisen oma asia, mikä kenenkin elämänlaatua parantaa. :smile:
      
  • A Tapio:

    Kyllähän nuo kaikki Merkkien Merkki-tutkimuksessa menestyneet ovat ihan hyviä autoja ja omistajat niistä tuntuu pitävän. Ne myös antavat varmasti vastinetta rahalle hyvin. Vuodesta toiseen tuo kärkiporukka on sama, joten sattumasta ei voi olla kyse.

    Itselläni on ollut monen merkkisiä autoja ja kyllä niistä se aito premium-laatu on erottunut käytössä. Nykyiseen merkkiini olen erittäin tyytyväinen, vaikka ei sitä premiumksi voi lukea vaikka laatu onkin huippua hintaluokassaan. Autoni ei nimittäin raavi takaa ja huollonpihassa ei ole nimettyä parkkipaikkaa, joten se viimeisin silaus uupuu. Silti tähän merkkiin on tullut palattua jo monta kertaa "syrjähyppyjen" jälkeen. Ehkä kyse on siitä, että olen sen verran pedantti omistajana, että kaiken vaan pitää pelata tyylillä ja sujuvasti. Harrasteautoani kyllä sitten jaksaa näpertää ja korjailla, mutta auto jolla haluaa viedä perheensä mukavasti ja turvallisesti paikasta toiseen tulee täyttää aika isot kriteerit.

    Autojen laadusta kertoo paljon myös auton arvostus ikääntyneenä ja mielestäni se pitäisi huomioida yhtenä premiumin tunnusmerkeistä, sillä uutenahan likimain kaikki ovat aika hyviä jos vaan kyse ei ole ns. halpiksesta:

    http://www.tuulilasi.fi/uutiset/ostamassa-halpista-nailla-autoilla-ajat-pisimpaan

    http://www.toyota.fi/toyota/laatu/paras_jalleenmyyntiarvo.tmex




    Ei kai ikäloppua autoa tarvitse arvostaa jollei ole sen kanssa naimisissa. Ja se ei ole kovin viisasta. Oli sitten kyseessä mikä tahansa merkki paaliin se kuuluu. Tämän ikuisuusautoilun samalla kulkineella saisi jo kuolla ja kuopata, mutta korkean verotuksen maassa se on vain haave.



    Harrasteautot on sitten kokonaan eri juttu ja sitä ei tähän pidä sekoittaa. Näistä löytyy itselläkin kokemusta ja hauskaahan se on ja palkitsevaakin. Respect.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit