tracktest: ...Tämä kaikki ilman värilaseja hyvä Kumppani..... Kokemusta on kaksipyöräisistä alkaen ja monenlaisesta muusta menopelistä. Valitettavasti en rupea yksilöimään tarkemmin.
Minäkin olen ajanut jopa 3-pyöräistä pikkupoikana ja vaikkapa panssariajoneuvoa. En minä kysellyt "yksilöintejä" mistään muista kuin niistä mainitsemistasi M-sarjan erikseen mainituista kilpailijoista Mesellä (AMG) ja Audilla (R(S)). Päättelen, ettei sinulla siis ole kokemusta. Sen takia moni voisi helpostikin päätellä, että värilaseilla on vaikutusta, etenkin kun toistelet vielä mainosläppämäisesti tekstiä.
Kumppani älä irroita sanapareja kesken lauseita, jos haluat keskustella asioista etkä sekoittaa keskustelua niin toimi kuten muutkin fiksut keskustelijat tekevät. Epämääräisyydellä ei keskustelua synny selvät kysymykset tuottavat varmasti selvät vastaukset. Typeriin kysymyksiin joiden tarkoitus on vain sekoittaa keskustelun kulkua en vastaa.
Minä kysyn niistä asioista, jotka ovat epämääräisissä kirjoituksissa epäselvää, tai kuulostavat typeriltä. Mitä kumman jankutusta tuosta pidät sinäkin? Et lukeudu suoraan palstan trolleihin ja tuskin siihen haluatkaan, mutta vaikka sitten vain sieltä tekstisi seasta sen oleellisen poimimalla voi suoraan kysyä siitä, mikä hämmentää silti. Jos keskusteltaisiin ääneen, niin ihan tavanomaisesti voitaisiin sanoa vaikka, että "tartun tuohon kommenttiisi asiasta x, koska minusta...." jne. Tai vaihtoehtoisesti "mitä tarkoitit kun kerroit että...". Täällä säästyy palstamillejä kun ei koruile, heh
NHB nykyaikaisilla jarruilla viittasin tuohon keskusteluun näistä vanhoista autoista joita myös sinä olet tiettävästi ajanut siis jarrujen kehitykseen. Viittaus uuteen M5:seen ei oikein istu tuohon, pakko sinunkin on myöntää, että uusi BMW M5 sisältää paljon modernia tekniikkaa ja edistyksellisiä ratkaisuja. En tiedä milloin NHB ajoi ensimmäisen kerran autolla, mutta itse ajoin ensimmäisen kerran autolla noin kymmenen vanhana kun yletyin polkimille.
Kumppani voit tehdä vapaasti mitä tahansa päätelmiä.
Jokeri: "Tässä leppoisan jutustelun lomassa on nimetty ihan uusi autoluokkakin!"
Juuri näin. Uusi BMW M5 M xDrive suurteho-urheilusedan näin sitä voimme hyvällä syyllä kutsua uutena autoluokkana.
Näin TM kirjoittaa lopuksi uudesta nelivetoisesta BMW M5:sta, mielestäni hyvin osuvasti.
BMW TASAPAINOILEE hienosti urheiluauton ja sivistyneen premium-sedanin välimaastossa. Hämmästyttävän hyvin se on onnistunut luomaan huipputuotteen molempiin kategorioihin. Suorituskyvyn ja ajettavuuden puolesta autolla viihtyisi radalla vaikka kuinka pitkään, eikä toisaalta matka sinne ja takaisin kauempaakaan tunnu yhtään vastenmieliseltä.
Yes ja yhteistä näille 3 merkille on se, että ei millään piipittäjä 4-pytty 1,9-litraisilla koneilla olla matkassa, vaan litroja löytyy ja mukeja, kuin saundeja myös.
TM M5:sta: "Ulkoa kuunneltuna äänet aiheuttavat kunnioitusta"
Tosiaankin kaikki kunnia tuon suuruisten autoverojen maksajille! Verotuloja kaivataan lisää! Eli käykää nyt hyvät ihmiset ostamassa itsellenne tuollaiset menevät autot haaveilemisen sijaan!
Jotenkin ajattelin, että Whatcar tarkoitti VW konsernin kaunisäänistä 1.9 pumppusuutindieseliä. Menevässä Touranin korissa sillä piti kiertää varovasti talvisella kylätiellä jyrkässä ylämäessä kiinni jääneitä silloisen uuden BMW:n ja vanhemman MB:n omistajia. Oli ne ennen talvetkin kunnollisia...
Niin, maksetaan Suomelle 75 k€ veroja jos M5 kiinnostaa. Kukaan tuskin odottaa selviäkseen pienemmällä verolla. MUTTA alle saa yhden upeimmista autoista mitä saatavilla on. Riippuu lompsan paksuudesta.
HUIPPUNOPEUTTA ei ole saksalaiseen malliin rajoitettu 250 kilometriin tunnissa, vaan se on 283 km/h. Myös ilmoitettu 3,8:n sekunnin kiihtyvyys 0-100 km/h on luokassaan vaikuttava. Kilpailijoita ei juuri ole, varsinkaan tehopainosuhteen mukaan arvioituna.
Ajotilavalintoihin kuuluu vielä Dynamic-asetusta rajumpi Race-asetus, joka lisää röyhkeyttä ja ääntä.
Istuimen ote oikein säädettynä on napakka, ja ohjauspyörän saa tarpeeksi lähelle.
GIULIAN JA STELVION supernopea ohjausvälitys sopii erinomaisesti auton luonteeseen. Ajettavuus on niin hyvää ja helppoa, että yhdistettynä raakaan suorituskykyyn tuloksena on lähes välitön vauhtisokeus. Mutkat voi ajaa nopeudella, joka on katumaasturille melkein käsittämätön, ja suorat katoavat olemattomiin. Pakoääni on juuri sopiva: äreä, muttei rasittava.
Ainoa varsinainen puhdas trolli eli tinkimätön yhden asian julistaja ja muitten ärsyttäjä tällä palstalla on tämä nimimerkki WhatCar. Joka siis lähinnä kirjoittelee muita ärsyttääkseen. Itse en usko mitään siitä mitä tämä henkilö kirjoittelee.
Trollaus tarkoittaa ensisijaisesti tahallista ärsyttämistä tai häiriköintiä Internet-keskusteluissa. Tämä kuvaelma sopii parhaiten monella nimimerkillä "keskustelevalle" tai paremminkin häiriköivälle nimimerkille Quu, Quu. ja 2016. Tässä muutamia tämän henkilön käyttämiä nimimerkkejä vain mainitakseni, joku muistaa helposti lisää.
"Trollaus tarkoittaa ensisijaisesti tahallista ärsyttämistä tai häiriköintiä Internet-keskusteluissa. Tämä kuvaelma sopii parhaiten monella nimimerkillä ”keskustelevalle” tai paremminkin häiriköivälle nimimerkille Quu, Quu. ja 2016. Tässä muutamia tämän henkilön käyttämiä nimimerkkejä vain mainitakseni, joku muistaa helposti lisää."
Miten Alfa Romeon testin referointi voi olla trollausta ?
Jotkut nimimerkit luovat tällä palstalla sääntöjä, joita eivät itse noudata mutta edellyttävät että toiset noudattavat näitä sääntöjä. Tätä voidaan kutsua kaksilla rattailla ajamiseksi.
On Audissakin levyjarrut ja neliveto harraste auto hintaluokassa. Korin ruostekestävyys pidentää harrastevuosien aikaa huomattavasti.
tracktest:
...Tämä kaikki ilman värilaseja hyvä Kumppani..... Kokemusta on kaksipyöräisistä alkaen ja monenlaisesta muusta menopelistä. Valitettavasti en rupea yksilöimään tarkemmin.
Minäkin olen ajanut jopa 3-pyöräistä pikkupoikana ja vaikkapa panssariajoneuvoa. En minä kysellyt "yksilöintejä" mistään muista kuin niistä mainitsemistasi M-sarjan erikseen mainituista kilpailijoista Mesellä (AMG) ja Audilla (R(S)). Päättelen, ettei sinulla siis ole kokemusta. Sen takia moni voisi helpostikin päätellä, että värilaseilla on vaikutusta, etenkin kun toistelet vielä mainosläppämäisesti tekstiä.
Kumppani älä irroita sanapareja kesken lauseita, jos haluat keskustella asioista etkä sekoittaa keskustelua niin toimi kuten muutkin fiksut keskustelijat tekevät. Epämääräisyydellä ei keskustelua synny selvät kysymykset tuottavat varmasti selvät vastaukset. Typeriin kysymyksiin joiden tarkoitus on vain sekoittaa keskustelun kulkua en vastaa.
Minä kysyn niistä asioista, jotka ovat epämääräisissä kirjoituksissa epäselvää, tai kuulostavat typeriltä. Mitä kumman jankutusta tuosta pidät sinäkin? Et lukeudu suoraan palstan trolleihin ja tuskin siihen haluatkaan, mutta vaikka sitten vain sieltä tekstisi seasta sen oleellisen poimimalla voi suoraan kysyä siitä, mikä hämmentää silti. Jos keskusteltaisiin ääneen, niin ihan tavanomaisesti voitaisiin sanoa vaikka, että "tartun tuohon kommenttiisi asiasta x, koska minusta...." jne. Tai vaihtoehtoisesti "mitä tarkoitit kun kerroit että...". Täällä säästyy palstamillejä kun ei koruile, heh
NHB nykyaikaisilla jarruilla viittasin tuohon keskusteluun näistä vanhoista autoista joita myös sinä olet tiettävästi ajanut siis jarrujen kehitykseen. Viittaus uuteen M5:seen ei oikein istu tuohon, pakko sinunkin on myöntää, että uusi BMW M5 sisältää paljon modernia tekniikkaa ja edistyksellisiä ratkaisuja. En tiedä milloin NHB ajoi ensimmäisen kerran autolla, mutta itse ajoin ensimmäisen kerran autolla noin kymmenen vanhana kun yletyin polkimille.
Kumppani voit tehdä vapaasti mitä tahansa päätelmiä.
Tottakai voin tehdä päätelmiä vapaasti, sinäkö estäisit! Sinun tekstistäsi riippuu silti, millaisia niistä tulee.
tracktest:
nelivetoinen suurteho-urheilusedan melkein superauto.
Tässä leppoisan jutustelun lomassa on nimetty ihan uusi autoluokkakin!
Kyllä kolmesta Saksan sedanista Audi, Bmw ja Mersu, niin Audi on ajajan auto ilman junioreille tärkeitä näyttäviä ja vaarallisia peränlipsumisia.
Suosittelen Audia etenkin ensiautoksi, niin pääsee nauttimaan ajamisen turvallisista ajo ominaisuuksia heti alusta lähtien.
Jokeri: "Tässä leppoisan jutustelun lomassa on nimetty ihan uusi autoluokkakin!"
Juuri näin. Uusi BMW M5 M xDrive suurteho-urheilusedan näin sitä voimme hyvällä syyllä kutsua uutena autoluokkana.
Näin TM kirjoittaa lopuksi uudesta nelivetoisesta BMW M5:sta, mielestäni hyvin osuvasti.
BMW TASAPAINOILEE hienosti urheiluauton ja sivistyneen premium-sedanin välimaastossa. Hämmästyttävän hyvin se on onnistunut luomaan huipputuotteen molempiin kategorioihin. Suorituskyvyn ja ajettavuuden puolesta autolla viihtyisi radalla vaikka kuinka pitkään, eikä toisaalta matka sinne ja takaisin kauempaakaan tunnu yhtään vastenmieliseltä.
Eipä tuossa autoluokassa mitään uutta ole. M5 on jo yli 30 vuotias.
Aivan, mutta silloin se ei ollut "suurtehourheilusedan" vissiin?
Aivan täysin samassa luokassa nuo M5:t ovat alusta alkaen olleet.
Jokerin heitto oli huumoria ei muuta ja jatko myös. Uusi BMW M5 on peto joka ei jätä ketään kylmäksi se on kiistaton fakta.
No ei se kyllä minua lämmitä, joten se siitä faktasta siltä osin ainakin.
Vai huumoria...
Yhdyn edellisiin kommentteihin ja suurteho-urheilusedan on osuva kategoria-nimi. Tuohon samaan menee ne Mesen AMG:eet ja R(S) Auditkin.
WhatCar juuri näin. Hyvin osuva kategoria-nimike kaikille kolmelle valmistajalle.
Yes ja yhteistä näille 3 merkille on se, että ei millään piipittäjä 4-pytty 1,9-litraisilla koneilla olla matkassa, vaan litroja löytyy ja mukeja, kuin saundeja myös.
TM M5:sta: "Ulkoa kuunneltuna äänet aiheuttavat kunnioitusta"
Autoveron määrä 74.676,31 euroa herättää kanssa kunnioitusta.
Pörinät ja isot polttomoottorit ovat niin eillispäivän juttuja...
Tosiaankin kaikki kunnia tuon suuruisten autoverojen maksajille! Verotuloja kaivataan lisää! Eli käykää nyt hyvät ihmiset ostamassa itsellenne tuollaiset menevät autot haaveilemisen sijaan!
Jotenkin ajattelin, että Whatcar tarkoitti VW konsernin kaunisäänistä 1.9 pumppusuutindieseliä. Menevässä Touranin korissa sillä piti kiertää varovasti talvisella kylätiellä jyrkässä ylämäessä kiinni jääneitä silloisen uuden BMW:n ja vanhemman MB:n omistajia. Oli ne ennen talvetkin kunnollisia...
Ketkäs hehkuttajista nyt olivat itse menossa ostoksille? Uusien siis...
Jokaisesta näköjään löytyy se pikkuinen trolli kun tynnyrin kantta hieman raottaa.
Niin, maksetaan Suomelle 75 k€ veroja jos M5 kiinnostaa. Kukaan tuskin odottaa selviäkseen pienemmällä verolla. MUTTA alle saa yhden upeimmista autoista mitä saatavilla on. Riippuu lompsan paksuudesta.
Inspektor70:Jotenkin ajattelin, että Whatcar tarkoitti VW konsernin kaunisäänistä 1.9 pumppusuutindieseliä.
Eikös ne kaikki Volvon mootorit ole näitä 4-pytty 1,9-litraisia masiinoita? Oli sitten V40 tai XC90?
HUIPPUNOPEUTTA ei ole saksalaiseen malliin rajoitettu 250 kilometriin tunnissa, vaan se on 283 km/h. Myös ilmoitettu 3,8:n sekunnin kiihtyvyys 0-100 km/h on luokassaan vaikuttava. Kilpailijoita ei juuri ole, varsinkaan tehopainosuhteen mukaan arvioituna.
Ajotilavalintoihin kuuluu vielä Dynamic-asetusta rajumpi Race-asetus, joka lisää röyhkeyttä ja ääntä.
Istuimen ote oikein säädettynä on napakka, ja ohjauspyörän saa tarpeeksi lähelle.
GIULIAN JA STELVION supernopea ohjausvälitys sopii erinomaisesti auton luonteeseen. Ajettavuus on niin hyvää ja helppoa, että yhdistettynä raakaan suorituskykyyn tuloksena on lähes välitön vauhtisokeus. Mutkat voi ajaa nopeudella, joka on katumaasturille melkein käsittämätön, ja suorat katoavat olemattomiin. Pakoääni on juuri sopiva: äreä, muttei rasittava.
WhatCar trolliin ei kannata haaskata aikaa se on täysin hukkaan heitettyä aikaa, tyyliin helmiä sioille.
Hehee- jokaisessa meissä kasvaa pieni trolli- ainakin tällä palstalla.
Inspektor70 ei anneta sen kasvaa edes tällä palstalla. Yksi iso mörkö riittää.
Ainoa varsinainen puhdas trolli eli tinkimätön yhden asian julistaja ja muitten ärsyttäjä tällä palstalla on tämä nimimerkki WhatCar. Joka siis lähinnä kirjoittelee muita ärsyttääkseen. Itse en usko mitään siitä mitä tämä henkilö kirjoittelee.
Trollaus tarkoittaa ensisijaisesti tahallista ärsyttämistä tai häiriköintiä Internet-keskusteluissa. Tämä kuvaelma sopii parhaiten monella nimimerkillä "keskustelevalle" tai paremminkin häiriköivälle nimimerkille Quu, Quu. ja 2016. Tässä muutamia tämän henkilön käyttämiä nimimerkkejä vain mainitakseni, joku muistaa helposti lisää.
Eihän se minun ansiota ole Jos Alfa Romeo vie BMW:n sedanilta pisteet kotiin.
Turha siitä on hermostua henkilökohtaiseen solvaukseen asti.
"Trollaus tarkoittaa ensisijaisesti tahallista ärsyttämistä tai häiriköintiä Internet-keskusteluissa. Tämä kuvaelma sopii parhaiten monella nimimerkillä ”keskustelevalle” tai paremminkin häiriköivälle nimimerkille Quu, Quu. ja 2016. Tässä muutamia tämän henkilön käyttämiä nimimerkkejä vain mainitakseni, joku muistaa helposti lisää."
Miten Alfa Romeon testin referointi voi olla trollausta ?
Jotkut nimimerkit luovat tällä palstalla sääntöjä, joita eivät itse noudata mutta edellyttävät että toiset noudattavat näitä sääntöjä. Tätä voidaan kutsua kaksilla rattailla ajamiseksi.