Tuskinpa ostavat. Mercedes esim. tarjoaa erittäin kattavat myynti- ja huoltopalvelut takseille, taksi-isännille on omat organisaatiot. Taksimaine syö palan imagoa, mieti jos aina taksin tilatessa olisi Porsche pihassa, olisiko merkki enää niin spesiaali. Sama koskee BMW:eetä.
Itse saisin tuollaisen M5:n ostettua jos möisin toisen asuntoni, josta saisin rahaa noin 150.000 euroa. Myös säästöt pitäisi käyttää kokonaisuudessaan. Seatista pitäisi myös saada kunnon hyvitys. Ikävää tietenkin jos tuollaista autoa joutuisi pitämään kylmässä autotallissa.
Hybridin valintaa perustellaan järkisyillä, kun verottaja uskoo sokeasti autonvalmistajien ilmoittamiin päästö/kulutuslukemiin. Onko tämä oikein? Näillä toimilla saadaan diesel-autoilla ajavat voimaan henkisesti pahoin kun ajavat saastuttavilla autoillaan ilmaston pilaten. Pahoinvointi on monella ajattelevalla ihmisellä ilmeistä. Täälläkin lähes jokaisessa keskustelussa nousee esiin hybridin valinnan järkisyyt, vaikka esimerkiksi 740 GLE on hyvin perustellut omat syynsä valita aikoinaan toisin. Lähes agitoinniksi mennyt hypetys hybridin puolesta on poikkeuksellista, mutta liiikenneministeriön linjaukset ohjaavat nyt valintoja vahvasti tähän suuntaan. Ei ole kauaa aikaa kun patistettiin ostamaan diesel-autoja. Saa nähdä kun hybridit lisääntyvät kovalla vauhdilla niin sitten alkavat todennäköisesti vanhan taktiikan mukaan rangaista verotuksellisesti hybridejä ja helpottaa täyssähköautoja.
Tuulilasin testissä (VW Golf GTE, Hyundai Ioniq, Kia Niro, Toyota Prius) sanottiin että lataushybridin hankinta on sitä järkevämpää mitä enemmän autoa ladataan.
Teknikens Världin listasta taas ilmenee, että esimerkiksi Kia Optimalla pääsee pelkällä sähköllä tosi pitkälle, jopa 59,2 km. Nirolla ja Ioniqillä pääsee myös pitkälle pelkällä sähköllä.
Kaupunkiajoa enemmän, tässä pelkästään kaupungissa ajavat saisivat valita täyssähköauton, mutta valinnanvaraa ei ole vielä riittävästi. Isot autonvalmistajat, kun rupeavat toden teolla lisäämään mallejaan täyssähköautoihin niin tilanne muuttuu huomattavasti muutaman vuoden sisällä.
Puhu vain omasta puolestasi. Esimerkiksi oma autoni liikkuu aivan yhtä hienosti riippumatta siitä, onko akkuja ladattu asunnon parkkihallissa, kylässä vai duunipaikalla. Työpäivän aikana ehtii akkuin tiputella sähköä niin paljon, että se riittää normaaleihin päivittäisiin ajoihin helposti.
Ajoin Passat Alltrack 176kW:lla Hki-Vardö-Hki vajaalla neljällä tankilisella. Täyssähköllä tuo matka olisi melko -sanoisinko haasteellinen. Näillä lakeuksilla ei sähkö ole realistista. Oli koeajossa Passat GTE, olisin halunnut ladata auton Isossa Omenassa. Kokonaista kuusi latauspaikkaa, joista kaksi liityntäliikenteelle. tai ei ainakaan löytänyt enempää. Latauspisteelle pääsy on sattumankauppaa.
Kyllä minä puhun kymmenientuhansien kantakaupungissa asuvien puolesta, heillä ei ole muuta autopaikkaa kuin kadunvarsi.
Työpaikkojen henkilökunnan latausmahdollisuus keskustassa hah hah on kehno vitsi.
Pitääkö tyhmyyttään oikein korostaa jokaisessa vastauksessa tai paremmin älyttömissä möläytyksissä? Älä vastaa tähän, kun tuotos on hyvin ennalta arvattava.
Katto ei lähde laskeutumaan liian aikaisin, oviaukko on korkeampi silloin ja päätila takana parempi. Tosin tuotakin pitäisi päästä koeistumaan, jotta voisi varmistaa asian. Useissa autoissa alkaa kattolinja viemään päätilaa ja mataloittamaan oviaukkoa takaosasta. Ja vielä voisi sanoa, että tuollainen Camry kelpaisi muotoilunsa puolesta.
Tuskinpa ostavat. Mercedes esim. tarjoaa erittäin kattavat myynti- ja huoltopalvelut takseille, taksi-isännille on omat organisaatiot. Taksimaine syö palan imagoa, mieti jos aina taksin tilatessa olisi Porsche pihassa, olisiko merkki enää niin spesiaali. Sama koskee BMW:eetä.
No nyt tulikin paras perustelu miksi asiakkaat menee Mersulle ja Volvolle ettei BMW:tä mene pesiaalisuus.
Tuossa taksirivissä ei muuten pahemmin muita taksiautoja ole kuin Mersuja keltaisessa taksivärissä. Ihan kuin tuossa olisi S-sarjankin Mersu.
Saksalaisvalmistaja ylitti tavoitteensa. Myös muilla menee hyvin.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/autonvalmistaja-uhosi-myyvansa-100-000-sahkoista-autoa-tana-vuonna---tavoite-tayttyi-marraskuussa/dEVk9q6u
Kuvia uudesta BMW M5:sta.
https://www.netcarshow.com/bmw/2018-m5/800x600/wallpaper_03.htm
Itse saisin tuollaisen M5:n ostettua jos möisin toisen asuntoni, josta saisin rahaa noin 150.000 euroa. Myös säästöt pitäisi käyttää kokonaisuudessaan. Seatista pitäisi myös saada kunnon hyvitys. Ikävää tietenkin jos tuollaista autoa joutuisi pitämään kylmässä autotallissa.
"Toteutua unelmiasi, älä haaveile"
Kerran täällä vain eletään.
Hybridin valintaa perustellaan järkisyillä, kun verottaja uskoo sokeasti autonvalmistajien ilmoittamiin päästö/kulutuslukemiin. Onko tämä oikein? Näillä toimilla saadaan diesel-autoilla ajavat voimaan henkisesti pahoin kun ajavat saastuttavilla autoillaan ilmaston pilaten. Pahoinvointi on monella ajattelevalla ihmisellä ilmeistä. Täälläkin lähes jokaisessa keskustelussa nousee esiin hybridin valinnan järkisyyt, vaikka esimerkiksi 740 GLE on hyvin perustellut omat syynsä valita aikoinaan toisin. Lähes agitoinniksi mennyt hypetys hybridin puolesta on poikkeuksellista, mutta liiikenneministeriön linjaukset ohjaavat nyt valintoja vahvasti tähän suuntaan. Ei ole kauaa aikaa kun patistettiin ostamaan diesel-autoja. Saa nähdä kun hybridit lisääntyvät kovalla vauhdilla niin sitten alkavat todennäköisesti vanhan taktiikan mukaan rangaista verotuksellisesti hybridejä ja helpottaa täyssähköautoja.
Tuulilasin testissä (VW Golf GTE, Hyundai Ioniq, Kia Niro, Toyota Prius) sanottiin että lataushybridin hankinta on sitä järkevämpää mitä enemmän autoa ladataan.
Teknikens Världin listasta taas ilmenee, että esimerkiksi Kia Optimalla pääsee pelkällä sähköllä tosi pitkälle, jopa 59,2 km. Nirolla ja Ioniqillä pääsee myös pitkälle pelkällä sähköllä.
http://teknikensvarld.se/sa-langt-kommer-tio-laddhybrider-pa-el-542984/
Kaupunkiajoa enemmän, tässä pelkästään kaupungissa ajavat saisivat valita täyssähköauton, mutta valinnanvaraa ei ole vielä riittävästi. Isot autonvalmistajat, kun rupeavat toden teolla lisäämään mallejaan täyssähköautoihin niin tilanne muuttuu huomattavasti muutaman vuoden sisällä.
Kadunvarsipysäköintiin alistettu kaupunkilainen ei tee sähköautolla mitään nykyisillä latausajoilla / latauspaikoilla
Puhu vain omasta puolestasi. Esimerkiksi oma autoni liikkuu aivan yhtä hienosti riippumatta siitä, onko akkuja ladattu asunnon parkkihallissa, kylässä vai duunipaikalla. Työpäivän aikana ehtii akkuin tiputella sähköä niin paljon, että se riittää normaaleihin päivittäisiin ajoihin helposti.
Ajoin Passat Alltrack 176kW:lla Hki-Vardö-Hki vajaalla neljällä tankilisella. Täyssähköllä tuo matka olisi melko -sanoisinko haasteellinen. Näillä lakeuksilla ei sähkö ole realistista. Oli koeajossa Passat GTE, olisin halunnut ladata auton Isossa Omenassa. Kokonaista kuusi latauspaikkaa, joista kaksi liityntäliikenteelle. tai ei ainakaan löytänyt enempää. Latauspisteelle pääsy on sattumankauppaa.
Kyllä minä puhun kymmenientuhansien kantakaupungissa asuvien puolesta, heillä ei ole muuta autopaikkaa kuin kadunvarsi.
Työpaikkojen henkilökunnan latausmahdollisuus keskustassa hah hah on kehno vitsi.
Onko kämppä jo myynnissä intelligenstest?
"Onko kämppä jo myynnissä intelligenstest?"
Tuossa on oma henkilökohtainen unelmani, kahden miljoonan dollarin äänentoistolaitteet.
Nyt menee jo niin överiksi bmw:n maski ettei se ainakaan myyntiä lisää.
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/2017/11/1116-bmw-x7-concept-630x400.jpg
Onko tässä kolarin jäljiltä laitettu väärä takakontti kun valot ei ole linjassa=
https://www.ford-veho.fi/Kuva/Ajoneuvonkuva/1116734/2/bmw-5-sarja-520d-turbo-aut-xdrive-ltd-sedan-edition.jpg?s=2000&h=jQgeoXz0Gp
Pitääkö tyhmyyttään oikein korostaa jokaisessa vastauksessa tai paremmin älyttömissä möläytyksissä? Älä vastaa tähän, kun tuotos on hyvin ennalta arvattava.
VW:llä on edelleen asiallinen tulevaisuus muotoilussa:
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/2018/01/1231-vw-i.d.-630x400.jpg
Tämä jo latistaa osto halut kokonaan:
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/2018/01/0106-toyota-camry-1024x683.jpg
Tuolla suunnalla muotoilu on ollut hukassa jo pidemmän aikaa, eikä loppua näy.
Makuasioita
Kumppani, juuri näin.
Muotoilu ei ole pelkästään makuasia. Camryn kattolinja on Hyundai Grandeurin tavoin takamatkustajien kannalta oikein mukavan näköinen.
740 GLE hyvä huomio, pitää paikkansa.
Mitä erikoista kattolinjassa on?
https://65e81151f52e248c552b-fe74cd567ea2f1228f846834bd67571e.ssl.cf1.rackcdn.com/Toyota/2018 Camry/2018-Camry-Red.png
Katto ei lähde laskeutumaan liian aikaisin, oviaukko on korkeampi silloin ja päätila takana parempi. Tosin tuotakin pitäisi päästä koeistumaan, jotta voisi varmistaa asian. Useissa autoissa alkaa kattolinja viemään päätilaa ja mataloittamaan oviaukkoa takaosasta. Ja vielä voisi sanoa, että tuollainen Camry kelpaisi muotoilunsa puolesta.
Linnakundin kanssa samaa mieltä niin kattolinjasta, päätilasta, koeistumisen tarpeellisuudesta kuin Camryn muodostakin.
Ulkomuoto ei tosiaan kerro koko totuutta. Tämän tiesin kokemuksesta ikävän matalaksi takana (=pää vastaa kattoon):
http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/ford/ford-mondeo-titanium-20-tdci-180-2015-review/
Sen vuoksi Hyundai Grandeur oli erittäin positiivinen yllätys mukavasti riittävällä korkeudellaan, myös takana:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Grandeur#/media/File:Hyundai_Azera_V6_GLS_2014_(14489241593).jpg
Kuvia verratessani huomaan antaneeni yllä väärän todistuksen. Grandeurissa on hyvin tilaa vaikkei päältä päin siltä näytäkään.
Toyota Camry on kuitenkin USA:n eniten myyty sedan, kaikissa versiossa ei ole ihan karmeita valaan kiduksia.