Ei pöllömmältä. Itse olen ajellut ´11 Priuksella viime keväästä asti ja tämä on paljon fiksumpi laitos kuin edeltävän sukupolven malli. Sellaisella ajelin kolme vuotta.
Miksi haluat viestistä toiseen kirjoittaa yleisestä ongelmasta, vaikka ole ainoa joka sellaisesta on kirjoittanut? Nastat varmasti saataisiin pysymään nykyistä paremmn, mutta se taasen sotii muita om…
Mutta silti yrität leimata minua nastojen vihaajaksi ja kaivella mukaan asiaan liittymättömiä vanhoja keskusteluja, vaikka en ole tässä sanallakaan nastarenkaita haukkunut tai ylipäätääkään ottanut k…
Kovastihan sinä niitä DSG laatikkoja puolustelit kuitenkin. Et ole ainoa nimittäin jolla muisti pelaa... Lisäksi edellisessä väännössämme jo sanoin, että tuo "muoviosa" on vain symbolinen s…
Toki VW voi ongelmitta jatkaa DSG polulla, koska eivät nuo laatikon särkymiset heille oikeastaan mitään maksa! Vagarenallakin löytyy esimerkkejä siitä, kuinka DSG on takuuajan jälkeen porsinut ja teh…
Kuinka nykyaikana on vielä mahdollista että voidaan tehdä televisio joka maksaa yli 1000 euroa ja silti siinä on huono teksti-tv, hankala valikkorakenne, jne. Äänentoiston jotenkin ymmärtää kun kotel…
Eipä taida välttämättä merkkiä vaihtamalla parantua. Nyky dieseleissä noita vikoja vaan tuppaa olemaan. Toisaalta mikä tahansa muu merkki hoitaisi nuo takuuasiat tyylikkäämin kuin vw.