Jatkuvasti nimimerkkiään vaihtavien toimintatavat eivät ole jääneet kenellekkään epäselväksi, puskista tulevat huutelut ja hyökkäykset kuvaavat parhaiten teidän toimianne palstalla. Kyttäätte aamusta iltaan tilaisuutta hyökkäykselle se on teidän toimintatapanne, mutta jos elämällä ei ole muuta sisältöä kuin kyttäys ja trollaus niin ei voi mitään. Tylsää ja ankeaa mutta itsepähän olette valintannne tehneet. Täytyy pysytellä näistä provokatiivisista keskustelun aloituksista jatkossa ulkona, näin säästyy varmasti monelta harmilta.
Rauhoitu tracktest, jos tänne aletaan hyväksymään vain sinun lapsellinen mielipideasenne autoihin niin tämän lehden keskustelupasta kuihtuu lopullisesti.
Ei kukaan ota sinulta namupalaa pois, mutta annat niin hyviä syöttöjä ettei niihin malta olla lyömättä.
Quu sinuna en puhuisi lapsellisuudesta sanaakaan niin monesti olet ollut eri keskusteluissa täysin pihalla. Trollit käy kimppuun kaiken aikaa vain sen takia, että valitsee autonsa eri tavoin kuin he ja tietenkin päätyyy väärään merkkiin heidän näkökulmastaan katsottuna. Pelkästään tämä riittää hyökkäyksen aloitukseen. Se vasta lapsellista on siis makuasioiden ja valintojen tähden, ei voi mitenkään ymmärtää tälläistä yksinkertaisuutta. Idioottien kanssa keskustelu on ikävää siinä kun asioilla, tekniikalla ei ole sijaa kaikki menee tunteiden viemänä samaa polkua suoraan suohon. Nyt lähden lomallle ja palaan kevään mittaan jos asiaa ilmenee, typeriin keskusteluihin ja trollien jauhantaan en enää aio osallistua. Hyvää kevättä tämä oli tällä erää tässä.
Nyt olisi kiva saada vinkkejä mitkä automerkit on vapautettu ensimmäisestä katsastuksesta.
Jos tämä Toyota vielä silloin on omistuksessani, jätän katsastuksen huollon huoleksi.
tracktest: Trollit käy kimppuun kaiken aikaa vain sen takia, että valitsee autonsa eri tavoin kuin he ja tietenkin päätyyy väärään merkkiin heidän näkökulmastaan katsottuna.
...kirjoittaa siis nimimerkki "BMW yli kaiken" ja jatkaa "volvomiesten" jahtaamistaan.
Se vasta lapsellista on siis makuasioiden ja valintojen tähden, ei voi mitenkään ymmärtää tälläistä yksinkertaisuutta.
Juuri samaa mieltä olen sinun kirjoituksistasi. Ja vielä olevinasi asiallisen kirjoittamisen asialla, pöh...
Volvolla tosiaan näyttäisi menevän aika lujaa ainakin malliuudistuksien suhteen. Vasta juuri esiteltiin uusi XC40, joka on kehuttu ehkä luokkansa parhaaksi autoksi. Itse en ulkonäöstä niin tykkää, mutta parempi niin, kuin että olisi suora kopio isosisaristaan.
Nyt esiteltiin ja hinnoiteltiin V60, joka vaikuttaa oikein onnistuneelta ja ainakin hybridin hinta on todella kilpailukykyinen. Kuka olisi pari vuotta sitten uskonut, että voit ostaa melko tilavan "premium"farmarin, jonka suorituskyky vastaa Tesla Model S:n tai Porsche 911:n perusmalleja ja hintaa on rapiat 60 tonnia hyvillä varusteilla. Verrokkina voisi olla vaikka hyvin varusteltu Audi S4, jonka hinta Suomessa karkaisi varmaan reilusti sadan tonnin paremmalle puolelle.
Saa nähdä milloin tulee tarjolle miedompia hybridejä, mutta ainakin Suomen verotuksella juuri nämä tehokkaammat hybridit ovat todella mielenkiintoisia vaihtoehtoja perinteisille tehomalleille.
Mikko-L: Kuka olisi pari vuotta sitten uskonut, että voit ostaa melko tilavan ”premium”farmarin, jonka suorituskyky vastaa Tesla Model S:n tai Porsche 911:n perusmalleja ja hintaa on rapiat 60 tonnia hyvillä varusteilla.
Onhan näitä muitakin, mutta eivät toki ole hybridejä:
Seat Leon ST Cupra - 46600e
Golf R Variant - 54100e
Audi S3 Sportback - 59500e
Car and Driverin testissä Volvo XC 60 T8:ia verrattiin suorituskyvyn osalta Porsche Macan Turboon, joka tosin lienee hieman suorituskykyisempi. Tuntuu muuten aika ylimieliseltä ja röyhkeältä sellainen väittämä että tätä XC 60 T8:ia tulisi verrata 204 hp diesel-Mersuun.
Mielenkiintoista havaita että suorituskyky kiehtoo nykyisin melkein kaikkia keskustelijoita, vaikka suurin osa suomalaisista ajaa tälläkin hetkellä keskinkertaisen suorituskyvyn menopeleillä.
Kyllä se ainakin itseäni on aina kiehtonut, vaikka siinä ei juuri järkeä olekaan. Hybridien myötä suorituskykyä alkaa myös saamaan järkevään hintaan jopa Suomessa. Aikaisemmin reippaampi tehon lisäys on äkkiä tarkoittanut auton hinnan tuplaantumista, pahimmillaan vielä enemmän.
Kun noista kulutuksista puhuttiin, niin saksalaisessa lehdessä testattiin nyt noita XC60 luokan maastureita Q5, GLC ja X3 3.0 l dieseleinä. Edelleen jäävät Volvolle suorituskyvyssä, mutta nämä ovat jo jokseenkin samalla tasolla Volvon kanssa. Näiden testikulutukset olivat luokkaa 9 l/100 km, joten eivät nuo kulutukset nyt niin oleellisesti Volvoa paremmat ole (oliko Volvolla 9,8 l?) huomioiden, että testitilanne Saksassa ei luultavasti ole sellaista ajoa, jota varten hybridi kannattaa hankkia. Tietysti nämä ovat eri testejä, enkä edelleenkään tiedä miten autoilla oikeasti ajettiin, joten tulokset ovat vain suuntaa antavia. Tämä kuitenkin tukee sitä väitettäni, että ei se hybridin kulutus ole mitenkään aivan posketonta, vaikka ajo ei olisikaan pelkkää kaupunkisahaamista ja näin ollen hybridin hankintaa voi pitää ihan hyvänä ratkaisuna.
Tässä uutisessa oli vielä illalla merkki mainittuna, nyt aamulla auton merkki on jostain syystä otettu uutisesta pois. Kuvasta ja videosta merkki on kyllä hyvin tunnistettavissa.
Ehkä merkin poisto johtuu siitä, että ainakin minun ymmärtääkseni nämä autot ajavat Uberin eikä Volvon tekniikalla itsenäisesti. Jos niin on, niin Volvo ei oikeastaan liity asiaan mitenkään ja ihan ymmärrettävästi vaatii merkin poistamista uutisesta, jotta Volvon maine ei tahraantuisi.
Tosin ei kai onnettomuuden syyllistä muutoinkaan vielä tiedetä, joten ei vielä syytetä edes Uberia. Eipä siinä robottikaan mitään voi, jos ihminen polkee suoraan alle.
Se kuitenkin on uskoakseni varmaa, että itsenäisiä autoja emme ihan lähiaikoina tulla näkemään esimerkiksi Suomen talvessa. Vaikea ylipäätään ymmärtää, miten robottiautot pärjäävät liikenteessä niin kauan, kuin seassa on vielä ihmisiä sähläämässä ja rikkomassa sääntöjä joko tahallisesti tai tahattomasti. Erittäin suuri ongelma lienee myös se, että hyväksymme mielummin 1000 ihmisen aiheuttamaa kuolemaa, kuin 10 robotin aiheuttamaa kuolemaa.
Mediaseksikkäät saksalaiset merkit (Audi, BMW ja MB) olisivat uutisessa mainittu klikkauksien toivossa jo otsikossa ns sensaatiotyyliin.
Mikko-L eikö Uber siis luota Volvon omaan automaattiseen jarrutusjärjestelmään?
Mikko-L siinä olet oikeassa että osalle kuljettajista ei olisi missään nimessä koskaan pitänyt myöntää ajokorttia. Nopeat reaktiot ja liikenteen seuraaminen ilman häiriötekijöitä on paras tapa turvalliseen liikkumiseen. Unohtamatta ennakoivaa ajotapaa jonka oppiminen on ensisijaisen tärkeää kun kokemusta on karttunut jo jonkin aikaa.
Nyt kuulostaa pieneltä ylilyönniltä nuo mediaseksikkäät merkit.
No ei kai Uber voi köyttää Volvon järjestelmiä, jos tarkoitus on testata omia järjestelmiä - jos oikein asian olen ymmärtänyt. Tosin eihän Volvo itsekään luota noihin järjestelmiin, eikä anna kuskille lupaa luottaa niihin, vaan kyse on ainoastaan avustimista.
Itselleni on jäänyt epäselväksi kummanko jäjestelmä on ollut käytössä. Kuljettajan avustimia nämä järjestelmät ovat ja sellaisiksi saavat minun puolestani myös jäädä. Esimerkkinä luistonestojärjestelmä, ajonvakautushallintajärjestelmä jotka ovat erinomaisia kuljettajaa avustavaia järjestelmiä. Kuljettaja avustimineen on ensisijainen auton ajaja, robottien ajamia autoja ei saisi koskaan päästää yksin liikenteeseen. Yhdistelmä on kaiken paras ratkaisu jossa ihmistä auttaa ajamisessa tarvittaessa toimiva järjestelmä.
tracktestin kommenttiin taasen: osalle kuljettajista ei olisi missään nimessä koskaan pitänyt myöntää ajokorttia. Nopeat reaktiot ja liikenteen seuraaminen ilman häiriötekijöitä on paras tapa turvalliseen liikkumiseen. Unohtamatta ennakoivaa ajotapaa jonka oppiminen on ensisijaisen tärkeää kun kokemusta on karttunut jo jonkin aikaa.
Tuotanoin... Varmaan oli tarkoitus kuulostaa viisammalta kuin miltä näyttää.
Antaisitko kortin vain, jos on todistettavasti nopeat reaktiot? Mikä määrittää nopeuden? Eikö pelkästään liikenteen seuraaminen ilman häiriötekijöitä ja ennakoiva ajotapa edistä turvallista liikkumista, jolloin nopeita reaktioita ei niinkään edes tarvita (ei toki poissuljekaan)? Entäs jos kuskilla on tuhannen nopeat reaktiot, mutta ei ennakoi eikä seuraa liikennettä ja tumpuloi, kortti pois vai? Eikö ennakoivasti voi ajaa ennen kuin on karttunut kokemusta? Vai tarkoititko, että ennakointitarve tulee vasta myöhemmin, kun ajokokemusta on tarttunut? Miksi muka?
Tässä tapauksessa nainen oli ylittänyt tietä suojatien ulkopuolella ilmeisesti hämärässä. Voi olla että auton kuljettaja jää ilman rangaistusta tässä tilanteessa.
Höpsistä tracktest! Sinähän se kirjoitit jo kommentissasi 20.03.2018 07:33 lopuksi - puolet sisällöstä - omalla polullasi. Kuten todettua, niin varmasti omasta mielestäsi kuulostit viisaalta, mutta...
On kyllä mahdoton keksiä työyhteisöä tai työtä mihin Kumppanin kaltainen saivartelija ja omituinen höpöttäjä mitenkään soveltuisi. Palaverit Kumppanin vetäminä olisi loputtoman saivartelun, höpöttämisen ja kysymysten sekamelskaa missä muut keskustelijat tylsistyisvät hengiltä.
Kumppani jos olisi mahdollista antaisin sinulle hieman lisää älliä, niin et tarvitsiisi enää yhtään sitä rullakaupallla tuhlaamaasi rautalankaa. Elämä on.
Jatkuvasti nimimerkkiään vaihtavien toimintatavat eivät ole jääneet kenellekkään epäselväksi, puskista tulevat huutelut ja hyökkäykset kuvaavat parhaiten teidän toimianne palstalla. Kyttäätte aamusta iltaan tilaisuutta hyökkäykselle se on teidän toimintatapanne, mutta jos elämällä ei ole muuta sisältöä kuin kyttäys ja trollaus niin ei voi mitään. Tylsää ja ankeaa mutta itsepähän olette valintannne tehneet. Täytyy pysytellä näistä provokatiivisista keskustelun aloituksista jatkossa ulkona, näin säästyy varmasti monelta harmilta.
Rauhoitu tracktest, jos tänne aletaan hyväksymään vain sinun lapsellinen mielipideasenne autoihin niin tämän lehden keskustelupasta kuihtuu lopullisesti.
Ei kukaan ota sinulta namupalaa pois, mutta annat niin hyviä syöttöjä ettei niihin malta olla lyömättä.
Quu sinuna en puhuisi lapsellisuudesta sanaakaan niin monesti olet ollut eri keskusteluissa täysin pihalla. Trollit käy kimppuun kaiken aikaa vain sen takia, että valitsee autonsa eri tavoin kuin he ja tietenkin päätyyy väärään merkkiin heidän näkökulmastaan katsottuna. Pelkästään tämä riittää hyökkäyksen aloitukseen. Se vasta lapsellista on siis makuasioiden ja valintojen tähden, ei voi mitenkään ymmärtää tälläistä yksinkertaisuutta. Idioottien kanssa keskustelu on ikävää siinä kun asioilla, tekniikalla ei ole sijaa kaikki menee tunteiden viemänä samaa polkua suoraan suohon. Nyt lähden lomallle ja palaan kevään mittaan jos asiaa ilmenee, typeriin keskusteluihin ja trollien jauhantaan en enää aio osallistua. Hyvää kevättä tämä oli tällä erää tässä.
Juu on myönnettävä että olen käytettyjen autojen suhteen pihalla.
Nyt uhkaavasti lähestyy syksyllä ensimmäinen katsastus käynti.
Jos auton ensimmäinen katsastuskäynti tuntuu uhkaavalta, silloin on kolme vuotta sitten tehty väärä valinta.
OHHOH! Tracktestin viimeisimmässä kirjoituksessa (olisiko jo sadannet hyvästit) ei näkynyt kertaakaan kirjainyhdistelmää BMW.
Nyt olisi kiva saada vinkkejä mitkä automerkit on vapautettu ensimmäisestä katsastuksesta.
Jos tämä Toyota vielä silloin on omistuksessani, jätän katsastuksen huollon huoleksi.
tracktest:
Trollit käy kimppuun kaiken aikaa vain sen takia, että valitsee autonsa eri tavoin kuin he ja tietenkin päätyyy väärään merkkiin heidän näkökulmastaan katsottuna.
...kirjoittaa siis nimimerkki "BMW yli kaiken" ja jatkaa "volvomiesten" jahtaamistaan.
Se vasta lapsellista on siis makuasioiden ja valintojen tähden, ei voi mitenkään ymmärtää tälläistä yksinkertaisuutta.
Juuri samaa mieltä olen sinun kirjoituksistasi. Ja vielä olevinasi asiallisen kirjoittamisen asialla, pöh...
Volvolla tosiaan näyttäisi menevän aika lujaa ainakin malliuudistuksien suhteen. Vasta juuri esiteltiin uusi XC40, joka on kehuttu ehkä luokkansa parhaaksi autoksi. Itse en ulkonäöstä niin tykkää, mutta parempi niin, kuin että olisi suora kopio isosisaristaan.
Nyt esiteltiin ja hinnoiteltiin V60, joka vaikuttaa oikein onnistuneelta ja ainakin hybridin hinta on todella kilpailukykyinen. Kuka olisi pari vuotta sitten uskonut, että voit ostaa melko tilavan "premium"farmarin, jonka suorituskyky vastaa Tesla Model S:n tai Porsche 911:n perusmalleja ja hintaa on rapiat 60 tonnia hyvillä varusteilla. Verrokkina voisi olla vaikka hyvin varusteltu Audi S4, jonka hinta Suomessa karkaisi varmaan reilusti sadan tonnin paremmalle puolelle.
Saa nähdä milloin tulee tarjolle miedompia hybridejä, mutta ainakin Suomen verotuksella juuri nämä tehokkaammat hybridit ovat todella mielenkiintoisia vaihtoehtoja perinteisille tehomalleille.
Mikko-L: Kuka olisi pari vuotta sitten uskonut, että voit ostaa melko tilavan ”premium”farmarin, jonka suorituskyky vastaa Tesla Model S:n tai Porsche 911:n perusmalleja ja hintaa on rapiat 60 tonnia hyvillä varusteilla.
Onhan näitä muitakin, mutta eivät toki ole hybridejä:
Seat Leon ST Cupra - 46600e
Golf R Variant - 54100e
Audi S3 Sportback - 59500e
Car and Driverin testissä Volvo XC 60 T8:ia verrattiin suorituskyvyn osalta Porsche Macan Turboon, joka tosin lienee hieman suorituskykyisempi. Tuntuu muuten aika ylimieliseltä ja röyhkeältä sellainen väittämä että tätä XC 60 T8:ia tulisi verrata 204 hp diesel-Mersuun.
Mielenkiintoista havaita että suorituskyky kiehtoo nykyisin melkein kaikkia keskustelijoita, vaikka suurin osa suomalaisista ajaa tälläkin hetkellä keskinkertaisen suorituskyvyn menopeleillä.
Kyllä se ainakin itseäni on aina kiehtonut, vaikka siinä ei juuri järkeä olekaan. Hybridien myötä suorituskykyä alkaa myös saamaan järkevään hintaan jopa Suomessa. Aikaisemmin reippaampi tehon lisäys on äkkiä tarkoittanut auton hinnan tuplaantumista, pahimmillaan vielä enemmän.
Kun noista kulutuksista puhuttiin, niin saksalaisessa lehdessä testattiin nyt noita XC60 luokan maastureita Q5, GLC ja X3 3.0 l dieseleinä. Edelleen jäävät Volvolle suorituskyvyssä, mutta nämä ovat jo jokseenkin samalla tasolla Volvon kanssa. Näiden testikulutukset olivat luokkaa 9 l/100 km, joten eivät nuo kulutukset nyt niin oleellisesti Volvoa paremmat ole (oliko Volvolla 9,8 l?) huomioiden, että testitilanne Saksassa ei luultavasti ole sellaista ajoa, jota varten hybridi kannattaa hankkia. Tietysti nämä ovat eri testejä, enkä edelleenkään tiedä miten autoilla oikeasti ajettiin, joten tulokset ovat vain suuntaa antavia. Tämä kuitenkin tukee sitä väitettäni, että ei se hybridin kulutus ole mitenkään aivan posketonta, vaikka ajo ei olisikaan pelkkää kaupunkisahaamista ja näin ollen hybridin hankintaa voi pitää ihan hyvänä ratkaisuna.
nyt menee liian lujaa
https://www.autoblog.com/2018/03/19/uber-autonomous-volvo-fatality/
ihme että Volvo on moisissa edessä mukana, menee pian maine turvallisena autona...
Tämä video on hyvä muistutus siitä kun automaattinen jarrutusjärjestelmä pettää.
Automatic braking system test fails!
Tässä uutisessa oli vielä illalla merkki mainittuna, nyt aamulla auton merkki on jostain syystä otettu uutisesta pois. Kuvasta ja videosta merkki on kyllä hyvin tunnistettavissa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803192200822870_ul.shtml
Ehkä merkin poisto johtuu siitä, että ainakin minun ymmärtääkseni nämä autot ajavat Uberin eikä Volvon tekniikalla itsenäisesti. Jos niin on, niin Volvo ei oikeastaan liity asiaan mitenkään ja ihan ymmärrettävästi vaatii merkin poistamista uutisesta, jotta Volvon maine ei tahraantuisi.
Tosin ei kai onnettomuuden syyllistä muutoinkaan vielä tiedetä, joten ei vielä syytetä edes Uberia. Eipä siinä robottikaan mitään voi, jos ihminen polkee suoraan alle.
Se kuitenkin on uskoakseni varmaa, että itsenäisiä autoja emme ihan lähiaikoina tulla näkemään esimerkiksi Suomen talvessa. Vaikea ylipäätään ymmärtää, miten robottiautot pärjäävät liikenteessä niin kauan, kuin seassa on vielä ihmisiä sähläämässä ja rikkomassa sääntöjä joko tahallisesti tai tahattomasti. Erittäin suuri ongelma lienee myös se, että hyväksymme mielummin 1000 ihmisen aiheuttamaa kuolemaa, kuin 10 robotin aiheuttamaa kuolemaa.
Mediaseksikkäät saksalaiset merkit (Audi, BMW ja MB) olisivat uutisessa mainittu klikkauksien toivossa jo otsikossa ns sensaatiotyyliin.
Mikko-L eikö Uber siis luota Volvon omaan automaattiseen jarrutusjärjestelmään?
Mikko-L siinä olet oikeassa että osalle kuljettajista ei olisi missään nimessä koskaan pitänyt myöntää ajokorttia. Nopeat reaktiot ja liikenteen seuraaminen ilman häiriötekijöitä on paras tapa turvalliseen liikkumiseen. Unohtamatta ennakoivaa ajotapaa jonka oppiminen on ensisijaisen tärkeää kun kokemusta on karttunut jo jonkin aikaa.
Nyt kuulostaa pieneltä ylilyönniltä nuo mediaseksikkäät merkit.
No ei kai Uber voi köyttää Volvon järjestelmiä, jos tarkoitus on testata omia järjestelmiä - jos oikein asian olen ymmärtänyt. Tosin eihän Volvo itsekään luota noihin järjestelmiin, eikä anna kuskille lupaa luottaa niihin, vaan kyse on ainoastaan avustimista.
Itselleni on jäänyt epäselväksi kummanko jäjestelmä on ollut käytössä. Kuljettajan avustimia nämä järjestelmät ovat ja sellaisiksi saavat minun puolestani myös jäädä. Esimerkkinä luistonestojärjestelmä, ajonvakautushallintajärjestelmä jotka ovat erinomaisia kuljettajaa avustavaia järjestelmiä. Kuljettaja avustimineen on ensisijainen auton ajaja, robottien ajamia autoja ei saisi koskaan päästää yksin liikenteeseen. Yhdistelmä on kaiken paras ratkaisu jossa ihmistä auttaa ajamisessa tarvittaessa toimiva järjestelmä.
Juuri noin Mikko-L
tracktestin kommenttiin taasen:
osalle kuljettajista ei olisi missään nimessä koskaan pitänyt myöntää ajokorttia. Nopeat reaktiot ja liikenteen seuraaminen ilman häiriötekijöitä on paras tapa turvalliseen liikkumiseen. Unohtamatta ennakoivaa ajotapaa jonka oppiminen on ensisijaisen tärkeää kun kokemusta on karttunut jo jonkin aikaa.
Tuotanoin... Varmaan oli tarkoitus kuulostaa viisammalta kuin miltä näyttää.
Antaisitko kortin vain, jos on todistettavasti nopeat reaktiot? Mikä määrittää nopeuden? Eikö pelkästään liikenteen seuraaminen ilman häiriötekijöitä ja ennakoiva ajotapa edistä turvallista liikkumista, jolloin nopeita reaktioita ei niinkään edes tarvita (ei toki poissuljekaan)? Entäs jos kuskilla on tuhannen nopeat reaktiot, mutta ei ennakoi eikä seuraa liikennettä ja tumpuloi, kortti pois vai? Eikö ennakoivasti voi ajaa ennen kuin on karttunut kokemusta? Vai tarkoititko, että ennakointitarve tulee vasta myöhemmin, kun ajokokemusta on tarttunut? Miksi muka?
Tässä tapauksessa nainen oli ylittänyt tietä suojatien ulkopuolella ilmeisesti hämärässä. Voi olla että auton kuljettaja jää ilman rangaistusta tässä tilanteessa.
Kumppani lähti tuttuun tapaan viemään keskustelua omille poluilleen, joten ei siitä sen enempää. Älyttömiä kysymyksiä ja helvetisti rautalankaa.
Höpsistä tracktest! Sinähän se kirjoitit jo kommentissasi 20.03.2018 07:33 lopuksi - puolet sisällöstä - omalla polullasi. Kuten todettua, niin varmasti omasta mielestäsi kuulostit viisaalta, mutta...
Ei auto pysähdy jos tilanne tulee auton jarrutusmatkaa aikaisemmin.
On kyllä mahdoton keksiä työyhteisöä tai työtä mihin Kumppanin kaltainen saivartelija ja omituinen höpöttäjä mitenkään soveltuisi. Palaverit Kumppanin vetäminä olisi loputtoman saivartelun, höpöttämisen ja kysymysten sekamelskaa missä muut keskustelijat tylsistyisvät hengiltä.
Tracktestin vetämissä palavereissa taas varmasti pysyy mielenkiinto yllä, koska kaikki yrittävät pysyä kärryillä siitä, mistä hän on puhuvinaan.
Tosin jälkeenpäin sitten manataan, että tulipa mukafiksua jargonia, aika turha palsu taas kerran...
Kumppani jos olisi mahdollista antaisin sinulle hieman lisää älliä, niin et tarvitsiisi enää yhtään sitä rullakaupallla tuhlaamaasi rautalankaa. Elämä on.
Ehdottaisin sinulle rautalangasta vääntämisen ajatuksen kertaamista vielä kuitenkin. Elämä on.