@M880 kirjoitti: Esan kunniaksi pitää sanoa että kyllä ne Länsiväylän ja Tuusulanväylän 80km/h rajoitukset risoo minuakin 🙂
Niin minuakin, pakko hyväksyä kun niille on perustellut syyt.
Kyse ei välttämättä olekaan pelkästään turvallisuudesta, vaan myös logistiikasta. Vilkas liikenne takkuaa vähiten nopeudella, johon kaikki pystyvät.
Älkää vain menkö kertomaan kenellekään, että optimi throughput on jossain 60 km/h tienoilla.
Poliisin mielipide tieliikennekameravalvontaan. Toimii.
https://moottori.fi/liikenne/jutut/poliisi-on-tyytyvainen-tilastoihin-nain-kameravalvonta-vaikuttaa-valtateilla-nelja-ja-kuusi/
Miten kameratolppa valvonta ajan jaksolla kuolemaan johtaneet onnettomuudet olisi voineet vähentyä, kun aiemmin ei edes ollut niitä tolppia?
@Eskoo kirjoitti: Miten kameratolppa valvonta ajan jaksolla kuolemaan johtaneet onnettomuudet olisi voineet vähentyä, kun aiemmin ei edes ollut niitä tolppia?
Ja onko kameratolpat laitettu paikkoihin missä aikaisemmin kuoli liikenneonnettomuuksissa.
Niin minuakin, pakko hyväksyä kun niille on perustellut syyt.
Kyse ei välttämättä olekaan pelkästään turvallisuudesta, vaan myös logistiikasta. Vilkas liikenne takkuaa vähiten nopeudella, johon kaikki pystyvät.
Älkää vain menkö kertomaan kenellekään, että optimi throughput on jossain 60 km/h tienoilla.
Poliisin mielipide tieliikennekameravalvontaan. Toimii.
https://moottori.fi/liikenne/jutut/poliisi-on-tyytyvainen-tilastoihin-nain-kameravalvonta-vaikuttaa-valtateilla-nelja-ja-kuusi/
Miten kameratolppa valvonta ajan jaksolla kuolemaan johtaneet onnettomuudet olisi voineet vähentyä, kun aiemmin ei edes ollut niitä tolppia?
Ja onko kameratolpat laitettu paikkoihin missä aikaisemmin kuoli liikenneonnettomuuksissa.