Trollauksesi pääpaino on nimenomaan BMW, saa siitä osansa joskus joku muukin merkki. Tapasi mollata kaikkea mitä kirjoitan tai esitän on helvetin lapsellista.
@tracktest kirjoitti:
Trollauksesi pääpaino on nimenomaan BMW, saa siitä osansa joskus joku muukin merkki. Tapasi mollata kaikkea mitä kirjoitan tai esitän on helvetin lapsellista.
Sait peukkua, vain samaa mieltä oleminen on aikuismaista. Enpä vain esittänyt omaa mielipidettäni, vaan ihan autotoimittajien kirjoittamaa.
Mielestäni sillä on merkitystä kirjoittaako analyysia lehden mobiililaitteiden asiantuntija vaiko toimittaja, joka näkee asiat makuasioiden ja mieltymystensä pohjalta. Luotan asiantuntijan analyysiin enemmän, kuin rivitoimittajan joka katsoo asioita omasta näkökulmastaan. Trollaus pitäisi kieltää tämän tason julkaisun keskustelupalstalla. Samaa mieltä on varmasti suuri osa lukijoista, en siis ole yksin ajatusteni kanssa.
@tracktest kirjoitti:
Mielestäni sillä on merkitystä kirjoittaako analyysia lehden mobiililaitteiden asiantuntija vaiko toimittaja, joka näkee asiat makuasioiden ja mieltymystensä pohjalta. Luotan asiantuntijan analyysiin enemmän, kuin rivitoimittajan joka katsoo asioita omasta näkökulmastaan. Trollaus pitäisi kieltää tämän tason julkaisun keskustelupalstalla. Samaa mieltä on varmasti suuri osa lukijoista, en siis ole yksin ajatusteni kanssa.
Olet vahvasti HR:n kanssa samaa mieltä. TM:n autotoimittajat ovat ammattitaidottomia amatöörikirjoittelijoita, jotka painattavat lehteen vääriä mielipiteitään. Onko heidänkin kirjoittelunsa trollausta vai vain heidän kirjoittamaansa viittaus eli täällä pitää unohtaa mitä lehdessä kirjoitellaan?
Kyllä kait BMW mobiili on, mutta yleensä mobiililaitteilla taidetaan tarkoittaa jotain muuta. En laittaisi BMW:tä mobiilitoimittajan testattavaksi varsinkaan käytettävyyden osalta, hän ei ole alan asiantuntija.
@Kumppani kirjoitti:
Miltäs näyttikään se ihan ns. perusmalli?
Mikä on perusmalli? Sellainen, jossa moottori tuottaa luonnollisen tehonsa vai sellainen, jossa moottorin teho on keinotekoisesti kuristettu ja polttoaineen kulutusta kasvatettu?
Joskus teininä, tai ehkä parikymppisenäkin, sellainen edes jotenkin realistinen unelma-autoni (tai ainakin yksi niistä) oli 5-sarjan tehoversio, jostain syystä nimenomaan farkkuna
En enää muista saiko silloin,25 vuotta sitten, jo M5 farkkuna, mutta sen muistan että ainakin vaihtoehtona oli silloinen tehokkain diesel, mikä lienikään mallimerkinnältään. 540d?
Tuo kuvan auto voisi maistua parikymppiselle minulle, mutta keski-ikäinen nimimerkki M880 pitää tuota perää aika mauttomana, eikä yksikään polttis enää aiheuta mitään mielihaluja.
Auton nopeus riippuu kuljettajasta ei automerkistä. BMW:n mallisto on niin kattava, että sieltä löytyy sopiva auto jokaiselle. Toisille auton ulkonäkö voi olla hyvin merkittävä tekijä, mutta suurimmalle osalle auton käyttötarkoitus on kuitenkin se ratkaisevin tekijä.
@tracktest kirjoitti:
Auton nopeus riippuu kuljettajasta ei automerkistä. BMW:n mallisto on niin kattava, että sieltä löytyy sopiva auto jokaiselle. Toisille auton ulkonäkö voi olla hyvin merkittävä tekijä, mutta suurimmalle osalle auton käyttötarkoitus on kuitenkin se ratkaisevin tekijä.
@tracktest kirjoitti:
Auton nopeus riippuu kuljettajasta ei automerkistä. BMW:n mallisto on niin kattava, että sieltä löytyy sopiva auto jokaiselle. Toisille auton ulkonäkö voi olla hyvin merkittävä tekijä, mutta suurimmalle osalle auton käyttötarkoitus on kuitenkin se ratkaisevin tekijä.
Siinä onkin perustellut syyt mennä vw kauppaan.
En menisi VW kauppaan senkään takia, että tarvitsisin pakettiautoa koska olen tottunut Toyotaan.
Jarrutoimittaja Continental puolestaan julkaisi oman lausuntonsa jarrupainajaisesta. Sen mukaan jarrujärjestelmän todennäköisesti viallinen elektroninen komponentti korvataan uudella, mutta koko järjestelmää ei uusita.
Trollauksesi pääpaino on nimenomaan BMW, saa siitä osansa joskus joku muukin merkki. Tapasi mollata kaikkea mitä kirjoitan tai esitän on helvetin lapsellista.
Sait peukkua, vain samaa mieltä oleminen on aikuismaista. Enpä vain esittänyt omaa mielipidettäni, vaan ihan autotoimittajien kirjoittamaa.
Mielestäni sillä on merkitystä kirjoittaako analyysia lehden mobiililaitteiden asiantuntija vaiko toimittaja, joka näkee asiat makuasioiden ja mieltymystensä pohjalta. Luotan asiantuntijan analyysiin enemmän, kuin rivitoimittajan joka katsoo asioita omasta näkökulmastaan. Trollaus pitäisi kieltää tämän tason julkaisun keskustelupalstalla. Samaa mieltä on varmasti suuri osa lukijoista, en siis ole yksin ajatusteni kanssa.
Olet vahvasti HR:n kanssa samaa mieltä. TM:n autotoimittajat ovat ammattitaidottomia amatöörikirjoittelijoita, jotka painattavat lehteen vääriä mielipiteitään. Onko heidänkin kirjoittelunsa trollausta vai vain heidän kirjoittamaansa viittaus eli täällä pitää unohtaa mitä lehdessä kirjoitellaan?
Kyllä kait BMW mobiili on, mutta yleensä mobiililaitteilla taidetaan tarkoittaa jotain muuta. En laittaisi BMW:tä mobiilitoimittajan testattavaksi varsinkaan käytettävyyden osalta, hän ei ole alan asiantuntija.
Laitat sanoja suuhuni, mutta niinhän trolli tekee. Voit jatkaa tätä ajatustesi tulvaa yksinäsi minun yksinpuheluni päättyy tähän.
Kuvissa odotetut uutuusmallit BMW i5 Touring ja BMW i5 M60 Touring!
https://www.netcarshow.com/bmw/2025-i5_touring/1280x960/wallpaper_01.htm
https://www.netcarshow.com/bmw/2025-i5_m60_touring/1280x960/wallpaper_03.htm
Niinhän se väistämättä on, että naama rumenee vanhetessa.
BMW i5 M60 Touring G61
Kovin on ulkonäkökeskeistä. Mutta saahan autonsa valita silläkin perusteella.
Niinhän sitä sanotaan, vanhassa vara parempi.
Kyllä minä henkilökohtaisesti nuoremmannäköisen valitsisin.
Miltäs näyttikään se ihan ns. perusmalli?
Mikä on perusmalli? Sellainen, jossa moottori tuottaa luonnollisen tehonsa vai sellainen, jossa moottorin teho on keinotekoisesti kuristettu ja polttoaineen kulutusta kasvatettu?
Onpas ruma takapuskuri omaan silmään ja keulan munuaiset noh., ikävä on jopa Banglen autoja
2025 BMW M5 G99 Touring!
Joka amiksen unelmarassi!
Joskus teininä, tai ehkä parikymppisenäkin, sellainen edes jotenkin realistinen unelma-autoni (tai ainakin yksi niistä) oli 5-sarjan tehoversio, jostain syystä nimenomaan farkkuna
En enää muista saiko silloin,25 vuotta sitten, jo M5 farkkuna, mutta sen muistan että ainakin vaihtoehtona oli silloinen tehokkain diesel, mikä lienikään mallimerkinnältään. 540d?
Tuo kuvan auto voisi maistua parikymppiselle minulle, mutta keski-ikäinen nimimerkki M880 pitää tuota perää aika mauttomana, eikä yksikään polttis enää aiheuta mitään mielihaluja.
Tyylikkäitäkin Bemareita on olemassa, mutta tämä ei kuulu siihen joukkoon.
tracktestin ansiosta tiedämme, ettei Bemari tee nykyisin muita kuin ulkonäkömalleja, joilla kuuluu ajaa vain lujaa ja näyttävästi.
Auton nopeus riippuu kuljettajasta ei automerkistä. BMW:n mallisto on niin kattava, että sieltä löytyy sopiva auto jokaiselle. Toisille auton ulkonäkö voi olla hyvin merkittävä tekijä, mutta suurimmalle osalle auton käyttötarkoitus on kuitenkin se ratkaisevin tekijä.
Siinä onkin perustellut syyt mennä vw kauppaan.
En menisi VW kauppaan senkään takia, että tarvitsisin pakettiautoa koska olen tottunut Toyotaan.
@Lukija209751 kirjoitti:
M-mallin vastakohta, jos ymmärrät paremmin. Edullisin, lähtömalli jne.
Kuuluukohan oheinen uutinen tämän otsikon alle? Koskenee toki muitakin malleja.
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/bd8e79d9-4ca7-4247-9376-cef68662713c?ref=ampparit:6868&_gl=1*niyv2u*_ga*MTg4NzExMDYyOS4xNjc3MzA4NzQ4*_ga_3L539PMN3X*MTcyNjA3MjE4OC4xMzA2LjEuMTcyNjA3MzA2MS4wLjAuMA..
Jarrutoimittaja Continental puolestaan julkaisi oman lausuntonsa jarrupainajaisesta. Sen mukaan jarrujärjestelmän todennäköisesti viallinen elektroninen komponentti korvataan uudella, mutta koko järjestelmää ei uusita.