Provot ja oman merkin ylistämiset, muualle kiitos! Niitä voi tehdä ko. merkkien palstoilla...
Sovit muuten mainiosti tuohon kuvaukseen. Kehut Saabin menestystä, vaikka Saab itsekin myöntää menestyksen olleen heikkoa. Tuo on selkeää suokkarimerkin ylistämistä. Haukut saksalaisia siitä, kuinka he uusivat mallistoaan kahden vuoden välein. Et suostu perustelemaan väitettäsi. Kukaan muu ei ole tuollaista havainnut. Tämä on taas selvää provoilua. Tietenkin voit vielä yllättää ja perustella väitteesi. Epäilen kuitenkin, että perusteita ei vieläkään löydy ja jatkat päättömien "faktojesi" esittämistä.
Ihan vain sivukommenttina... tuli nähtyä Saab 95, musta lentokentällä yhtenä taksina. Oli jo pimeä, ja ainakin tuossa näytti todella hienolta autolta. Ulkonäössä on kyllä kehumista, toivottavasti sisustusremontti tuo saman tyylin sisälle.
Juu, mutta vain tuon lipan ja pienen vasemmalla olevan kaistaleen päällä. Mutta tuntuu toimivan hyvin, kun kerran kaikki hehkuttaa että laatuvaikutelma on noussut huimasti.
Vaikka epäilenkin tuon olevan keinonahkaa, on tuossa ollut varmaan aika helppo keino parantaa puutteellista laatuvaikutelmaa, kun toisena vaihtoehtona olisi muuttaa koko koelautaa.
Mutta niinkuin sanoin, positiiviselle näyttää Outlanderin sisusta.
Ainakin Mitsun uuteen Outlanderiin saa nahkaa kojelautaan. just osui silmään citymaasturi-threadissä.
En usko. Neulottua jäljitelmää se vain on. Jos on nahkaa niin sille! Yleensä penkeissäkään ei ole nahkaa kuin etupuolella eikä siinäkään reunoissa. Muuta kuin siis ääri-premium autoissa.
Juu, mutta vain tuon lipan ja pienen vasemmalla olevan kaistaleen päällä. Mutta tuntuu toimivan hyvin, kun kerran kaikki hehkuttaa että laatuvaikutelma on noussut huimasti.
Vaikka epäilenkin tuon olevan keinonahkaa, on tuossa ollut varmaan aika helppo keino parantaa puutteellista laatuvaikutelmaa, kun toisena vaihtoehtona olisi muuttaa koko koelautaa.
Mutta niinkuin sanoin, positiiviselle näyttää Outlanderin sisusta.
Tiesittekö muuten, että eräs premium-merkki alkaa tarjota elinikäistä sisustusverhoilutakuu-pakettia optiona. Siihen kuuluu luovutushetkellä pari vasikkaa takakontissa, lisätyökaluja ja kuvitettu opaskirja.
Provot ja oman merkin ylistämiset, muualle kiitos! Niitä voi tehdä ko. merkkien palstoilla...
Sovit muuten mainiosti tuohon kuvaukseen. Kehut Saabin menestystä, vaikka Saab itsekin myöntää menestyksen olleen heikkoa. Tuo on selkeää suokkarimerkin ylistämistä. Haukut saksalaisia siitä, kuinka he uusivat mallistoaan kahden vuoden välein. Et suostu perustelemaan väitettäsi. Kukaan muu ei ole tuollaista havainnut. Tämä on taas selvää provoilua. Tietenkin voit vielä yllättää ja perustella väitteesi. Epäilen kuitenkin, että perusteita ei vieläkään löydy ja jatkat päättömien "faktojesi" esittämistä.
Kyl maar näin on ja olen huomannut, että jos täällä arvostelee saksalaista autoteollisuutta (etenkin Baijerin tuotantoa), saa hyvin äkkiä kuraa niskaan ja sylkeä päälle. Lisäksi on ollut näitä "Saab vs Volvo"-lannanheittokilpoja. Sitten kun ilmaisen tyytyväisyyteni tämän palstan merkkiin , josta palstalla "pitäisi puhua" niin herranjestas mikä "premiumin tyrkytys" lähtee käyntiin. Anteeksi jos olen sanonut ko. merkistä jtn hyvää, mutta olen listannut myös merkkiin liittyneen huonon taloudellisen tilanteen ja vaikeudet!
Mutta tässä nyt tärkein pointti oli se, että minkä ihmeen takia täällä jauhetaan esim. jostain Outlanderista, siitä aiheesta voi itse tehdä oman aiheen! Ihmeellistä aiheestaeksymistä...
Ja faktat faceliftin suhteen on faktoja, mikä järki koko ajan satsata ufojen näköisiin ja tuntuisiin konsepteihin näyttelyissä ja uudistaa mallistoa jatkuvalla syötöllä? Saksalaisyritykset ovat päässeet markkinoille näitä keinoja käyttäen puhumalla ympäristöystävällisestä kehityksestä ja laadusta siinä sivussa...
Ihan vain sivukommenttina... tuli nähtyä Saab 95, musta lentokentällä yhtenä taksina. Oli jo pimeä, ja ainakin tuossa näytti todella hienolta autolta. Ulkonäössä on kyllä kehumista, toivottavasti sisustusremontti tuo saman tyylin sisälle.
Niinpä, ulkonäkö on enemmän kuin kohdillaan, mutta sisusta muistuttaa liikaa Opel Insigniaa...
Ja faktat faceliftin suhteen on faktoja, mikä järki koko ajan satsata ufojen näköisiin ja tuntuisiin konsepteihin näyttelyissä ja uudistaa mallistoa jatkuvalla syötöllä? Saksalaisyritykset ovat päässeet markkinoille näitä keinoja käyttäen puhumalla ympäristöystävällisestä kehityksestä ja laadusta siinä sivussa...
Niinpä, ulkonäkö on enemmän kuin kohdillaan, mutta sisusta muistuttaa liikaa Opel Insigniaa...
Ottamatta sen enempää kantaa kumpi on hienompi, niin ei nuo kaksi kyllä mielestäni hirveästi toisiaan muistuta. Rattihan on toki sama, Insigniaan se sopii, mutta Sabaan ei.
Ja faktat faceliftin suhteen on faktoja, mikä järki koko ajan satsata ufojen näköisiin ja tuntuisiin konsepteihin näyttelyissä ja uudistaa mallistoa jatkuvalla syötöllä?
En tiedä jatkuvasta malliston uudistamisesta, mutta jotenkin tuntuu fiksulta ainakin joskus uudistaa mallistoaan. Saab on minusta erityisen tunnettu siitä, että se esittelee ideoita ja konsepteja, joita tuotannossa ei sitten kuitenkaan nähdä. Luulisi tulleen aika kalliiksi tuon taktiikan.
Ja faktat faceliftin suhteen on faktoja, mikä järki koko ajan satsata ufojen näköisiin ja tuntuisiin konsepteihin näyttelyissä ja uudistaa mallistoa jatkuvalla syötöllä?
Jos aikoo saada tuotteitaan myydyksi on mallistoa pakko uudistaa tiheään. Autotehtaat esittelevät uutuuksiaan eri vuosina ja kuka haluaa ostaa auton joka 7-8 vuotta ollut samanlainen ulkoa, sisältä ja tekniikaltaan? Saabin osaltahan faceliftejä nähtiin myös ja hyvä, että edes niitä.
Sama asiahan se on muunkin tekniikan osalta, kehitystä on muuallakin ja on suorastaan typerää jumittua kymmeneksi vuodeksi paikoilleen. Tuskin tänä päivänä kännykkää hankkiessasikaan ostaisit Nokian 2110:n?
Niinpä, ulkonäkö on enemmän kuin kohdillaan, mutta sisusta muistuttaa liikaa Opel Insigniaa...
Ottamatta sen enempää kantaa kumpi on hienompi, niin ei nuo kaksi kyllä mielestäni hirveästi toisiaan muistuta. Rattihan on toki sama, Insigniaan se sopii, mutta Sabaan ei.
Ulkoisestihan samankaltaisuutta saa hakea luupin ja suurennuslasin kanssa, mutta sisustassa on yhteneväisyyksiä erityisesti tuon ratin suhteen. Toisaalta kojelaudan käytettävyyshän on luokassaan arvioidenkin mukaan kärkeä. Night Panel kunniaan!
Kyl maar näin on ja olen huomannut, että jos täällä arvostelee saksalaista autoteollisuutta (etenkin Baijerin tuotantoa), saa hyvin äkkiä kuraa niskaan ja sylkeä päälle.
Ja faktat faceliftin suhteen on faktoja, mikä järki koko ajan satsata ufojen näköisiin ja tuntuisiin konsepteihin näyttelyissä ja uudistaa mallistoa jatkuvalla syötöllä? Saksalaisyritykset ovat päässeet markkinoille näitä keinoja käyttäen puhumalla ympäristöystävällisestä kehityksestä ja laadusta siinä sivussa...
Nythän on kyse siitä, että sinä kirjoitat täyttä potaskaa tänne. Väität saksalaisten uusivan mallistoaan vähintään kahden vuoden välein. Tuohan on selvä valhe. Kuraa niskaasi saat siis valehtemisesta etkä saksalaisten autojen arvostelemisesta.
Ufojen näköiset konseptit ovat tärkeä työkalu muotoilijoille. Niillä tutkitaan ja kehitetään tulevaisuude mallien muotokieltä. Kaikki vakavasti otettavat valmistajat tekevät niitä. Niitä tekee myös Saab.
Mitä tulee facelifteihin, niin Saabistina aiheen luulisi olevan tuttu. Ensimmäisen 9-5:n kuluneet kasvot uudistettiin poikkeuksellisen monta kertaa. Uuden 9-5:n ensimmäisen päivitys ilmoitettiin saapuvan ennätyksellisen nopeasti.
Ulkoisestihan samankaltaisuutta saa hakea luupin ja suurennuslasin kanssa, mutta sisustassa on yhteneväisyyksiä erityisesti tuon ratin suhteen.
Sisustassa ei ole muuta samaa verrattuna Insigniaan kuin ratissa eikä se ihme olekaan, kun se on siitä lainattu". Juttusi ovat siis aivan puuta heinää.
Sisustassa ei ole muuta samaa verrattuna Insigniaan kuin ratissa eikä se ihme olekaan, kun se on siitä lainattu"
Minusta tuo Insignian sisustus on selvästi tasapainoisempi kuin Saabin. Tuo Saabin sisustus on jotenkin ikäänkuin koottu irrallisista osasista, kokonaisuus ei ole harmoninen kuten tuon luokan autossa pitäisi minusta olla. Ainakin noin kuvien perusteella.
Ulkoisestihan samankaltaisuutta saa hakea luupin ja suurennuslasin kanssa, mutta sisustassa on yhteneväisyyksiä erityisesti tuon ratin suhteen.
Sisustassa ei ole muuta samaa verrattuna Insigniaan kuin ratissa eikä se ihme olekaan, kun se on siitä lainattu". Juttusi ovat siis aivan puuta heinää.
Itse kun sisustoja vertailin, niin silmiini osuivat samoina osina mm. ratti, manuaalin vaihdekeppi, valokatkaisin, viikset, lasinnostimien käyttökytkimet, peilinsäädin, vasemman puolen tavaralokeron luukku, käsijarrun käyttökytkin, aurinkotunnistin kojelaudan päällä, polkimet, konepellin avausvipu, ratin säätömekanismin säätövipu, ovien lukkonupit, etuturvavöiden säätömekanismi b-pilarissa, kauhukahvat, aurinkolipat, sisätaustapeili, kynnyslistat(ainoastaan eri teksti, muuten samanlaiset).
Eli on niissä ihan selvää yhtäläisyyttä toisiinsa. Asian huomaa helposti, kun istuu peräkkäin kumpaankin ja katselee ympäriinsä.
Tässä listaa tuloksista premiumien ja wanna-be-premiumien osalta, Saksalaiset odotetusti pärjäsivät jällen hyvin:
2. Porche
10. Audi
10. BMW
10. Mercedes
19. Volvo
24. Lexus
31. Saab
Korjataanpa vähän tuota sinun vääristelevää tiedonantoasi:
Ensimmäisenä oli Skoda. Premium-merkki? Ilmeisesti. Ainakin tuota saksalaiskatrasta edellä. Väliin mahtui myös mm. sellaisia premium-merkkejä kuin Daihatsu, Hyundai, Jeep, Seat ja Mitsubishi. Kaikki nämä siis Audin, bemarin ja mersun edellä.
Tuo What Car:n lista on lähinnä vitsi, jossa ei ole kerrottu edes mitään perusteita järjestykselle. Ihmiset on tainneet antaa vastauksia johonkin epämääräiseen kyselyyn aika kieli poskella ja niistä lehti vielä viitsii laatia paremmuuslistan, jota nyt käytetään, että saadaan lyödä Saabia. Kuka tarvii tuollaisia listoja? Olen arvostanut yleensä What Caria, mutta julkaisevat valitettavasti myös ohessa tuollaista roskaa.
Tuo What Car:n lista on lähinnä vitsi, jossa ei ole kerrottu edes mitään perusteita järjestykselle. Ihmiset on tainneet antaa vastauksia johonkin epämääräiseen kyselyyn aika kieli poskella ja niistä lehti vielä viitsii laatia paremmuuslistan, jota nyt käytetään, että saadaan lyödä Saabia. Kuka tarvii tuollaisia listoja? Olen arvostanut yleensä What Caria, mutta julkaisevat valitettavasti myös ohessa tuollaista roskaa.
Kannattaa klikata sisällysluettelosta kohtaa introduction. Siellähän tuo arvosteluperuste on selitetty. Ei siellä mihinkään epämääräiseen kysymykseen ole vastattu.
Mikä tuosta tekee roskaa? Ovatko Autocarin lukijoiden huomiot vääriä vai mistä kenkä puristaa?
Luultavasti Ladan ostajan odotukset/vaatimukset autostaan ovat hieman erilaisia(vähemmän vaativia) kuin mersun ostajan, mutta jos ladamies antaa autostaan 9 pistettä, ja mersumies omastaan 8 pistettä, niin tuskinpa se lada kuitenkaan mersua parempi auto on?
Joo viltteri! Kehitys kehittyy ja Mersu ei ole tänä päivänä sama status kuin menneinä vuosina. Lisäksi sinun mielipiteesi aliarvioi muiden kuin itsesi mielipiteitä.
Henzkuh93:
Sovit muuten mainiosti tuohon kuvaukseen. Kehut Saabin menestystä, vaikka Saab itsekin myöntää menestyksen olleen heikkoa. Tuo on selkeää suokkarimerkin ylistämistä. Haukut saksalaisia siitä, kuinka he uusivat mallistoaan kahden vuoden välein. Et suostu perustelemaan väitettäsi. Kukaan muu ei ole tuollaista havainnut. Tämä on taas selvää provoilua. Tietenkin voit vielä yllättää ja perustella väitteesi. Epäilen kuitenkin, että perusteita ei vieläkään löydy ja jatkat päättömien "faktojesi" esittämistä.
Ihan vain sivukommenttina... tuli nähtyä Saab 95, musta lentokentällä yhtenä taksina. Oli jo pimeä, ja ainakin tuossa näytti todella hienolta autolta. Ulkonäössä on kyllä kehumista, toivottavasti sisustusremontti tuo saman tyylin sisälle.
Tuota:
Juu, mutta vain tuon lipan ja pienen vasemmalla olevan kaistaleen päällä. Mutta tuntuu toimivan hyvin, kun kerran kaikki hehkuttaa että laatuvaikutelma on noussut huimasti.
Vaikka epäilenkin tuon olevan keinonahkaa, on tuossa ollut varmaan aika helppo keino parantaa puutteellista laatuvaikutelmaa, kun toisena vaihtoehtona olisi muuttaa koko koelautaa.
Mutta niinkuin sanoin, positiiviselle näyttää Outlanderin sisusta.
En usko. Neulottua jäljitelmää se vain on. Jos on nahkaa niin sille! Yleensä penkeissäkään ei ole nahkaa kuin etupuolella eikä siinäkään reunoissa. Muuta kuin siis ääri-premium autoissa.
individual:
Tiesittekö muuten, että eräs premium-merkki alkaa tarjota elinikäistä sisustusverhoilutakuu-pakettia optiona. Siihen kuuluu luovutushetkellä pari vasikkaa takakontissa, lisätyökaluja ja kuvitettu opaskirja.
NHB:
Kyl maar näin on ja olen huomannut, että jos täällä arvostelee saksalaista autoteollisuutta (etenkin Baijerin tuotantoa), saa hyvin äkkiä kuraa niskaan ja sylkeä päälle. Lisäksi on ollut näitä "Saab vs Volvo"-lannanheittokilpoja. Sitten kun ilmaisen tyytyväisyyteni tämän palstan merkkiin , josta palstalla "pitäisi puhua" niin herranjestas mikä "premiumin tyrkytys" lähtee käyntiin. Anteeksi jos olen sanonut ko. merkistä jtn hyvää, mutta olen listannut myös merkkiin liittyneen huonon taloudellisen tilanteen ja vaikeudet!
Mutta tässä nyt tärkein pointti oli se, että minkä ihmeen takia täällä jauhetaan esim. jostain Outlanderista, siitä aiheesta voi itse tehdä oman aiheen! Ihmeellistä aiheestaeksymistä...
Ja faktat faceliftin suhteen on faktoja, mikä järki koko ajan satsata ufojen näköisiin ja tuntuisiin konsepteihin näyttelyissä ja uudistaa mallistoa jatkuvalla syötöllä? Saksalaisyritykset ovat päässeet markkinoille näitä keinoja käyttäen puhumalla ympäristöystävällisestä kehityksestä ja laadusta siinä sivussa...
Bugracer:
Niinpä, ulkonäkö on enemmän kuin kohdillaan, mutta sisusta muistuttaa liikaa Opel Insigniaa...
Henzkuh93:
Faktat on faktoja ja ei siitä sen enempää?
Henzkuh93:
Ottamatta sen enempää kantaa kumpi on hienompi, niin ei nuo kaksi kyllä mielestäni hirveästi toisiaan muistuta. Rattihan on toki sama, Insigniaan se sopii, mutta Sabaan ei.
http://carwallpaper.pk/blog/wp-content/uploads/2008/06/opel-insignia-36.jpg
http://images.saabsunited.com/Saab9-5interiorCocoa.jpg
http://www.km77.com/fotos/Saab/9-5_2010/Saab-9-5_2010-2.8T_300_CV_XWD_Aut.-Aero-Turismo-Interior-Salpicadero-4_puertas-201009240027.html?modelId=1201&finishId=2273&photoType=2&order=2&division=acabado&galleryLimit=12&galleryBackLimit=8
http://www.clutchd.com/wp-content/gallery/14_may_2009-opel-insignia-opc-spy/opel-insignia-sports-tourer-opc-9.jpg
Henzkuh93:
En tiedä jatkuvasta malliston uudistamisesta, mutta jotenkin tuntuu fiksulta ainakin joskus uudistaa mallistoaan. Saab on minusta erityisen tunnettu siitä, että se esittelee ideoita ja konsepteja, joita tuotannossa ei sitten kuitenkaan nähdä. Luulisi tulleen aika kalliiksi tuon taktiikan.
Henzkuh93:
Jos aikoo saada tuotteitaan myydyksi on mallistoa pakko uudistaa tiheään. Autotehtaat esittelevät uutuuksiaan eri vuosina ja kuka haluaa ostaa auton joka 7-8 vuotta ollut samanlainen ulkoa, sisältä ja tekniikaltaan? Saabin osaltahan faceliftejä nähtiin myös ja hyvä, että edes niitä.
Sama asiahan se on muunkin tekniikan osalta, kehitystä on muuallakin ja on suorastaan typerää jumittua kymmeneksi vuodeksi paikoilleen. Tuskin tänä päivänä kännykkää hankkiessasikaan ostaisit Nokian 2110:n?
Opelixi:
Ulkoisestihan samankaltaisuutta saa hakea luupin ja suurennuslasin kanssa, mutta sisustassa on yhteneväisyyksiä erityisesti tuon ratin suhteen. Toisaalta kojelaudan käytettävyyshän on luokassaan arvioidenkin mukaan kärkeä. Night Panel kunniaan!
Henzkuh93:
Nythän on kyse siitä, että sinä kirjoitat täyttä potaskaa tänne. Väität saksalaisten uusivan mallistoaan vähintään kahden vuoden välein. Tuohan on selvä valhe. Kuraa niskaasi saat siis valehtemisesta etkä saksalaisten autojen arvostelemisesta.
Ufojen näköiset konseptit ovat tärkeä työkalu muotoilijoille. Niillä tutkitaan ja kehitetään tulevaisuude mallien muotokieltä. Kaikki vakavasti otettavat valmistajat tekevät niitä. Niitä tekee myös Saab.
Mitä tulee facelifteihin, niin Saabistina aiheen luulisi olevan tuttu. Ensimmäisen 9-5:n kuluneet kasvot uudistettiin poikkeuksellisen monta kertaa. Uuden 9-5:n ensimmäisen päivitys ilmoitettiin saapuvan ennätyksellisen nopeasti.
Henzkuh93:
Sisustassa ei ole muuta samaa verrattuna Insigniaan kuin ratissa eikä se ihme olekaan, kun se on siitä lainattu". Juttusi ovat siis aivan puuta heinää.
NHB:
Uudistettiinko enemmän kuin kaksi kertaa? Ei minusta mitenkään poikkeuksellista. Vastaavia tapauksia löytyy sakemanneistakin.
Opelixi:
Minusta tuo Insignian sisustus on selvästi tasapainoisempi kuin Saabin. Tuo Saabin sisustus on jotenkin ikäänkuin koottu irrallisista osasista, kokonaisuus ei ole harmoninen kuten tuon luokan autossa pitäisi minusta olla. Ainakin noin kuvien perusteella.
Opelixi:
Itse kun sisustoja vertailin, niin silmiini osuivat samoina osina mm. ratti, manuaalin vaihdekeppi, valokatkaisin, viikset, lasinnostimien käyttökytkimet, peilinsäädin, vasemman puolen tavaralokeron luukku, käsijarrun käyttökytkin, aurinkotunnistin kojelaudan päällä, polkimet, konepellin avausvipu, ratin säätömekanismin säätövipu, ovien lukkonupit, etuturvavöiden säätömekanismi b-pilarissa, kauhukahvat, aurinkolipat, sisätaustapeili, kynnyslistat(ainoastaan eri teksti, muuten samanlaiset).
Eli on niissä ihan selvää yhtäläisyyttä toisiinsa. Asian huomaa helposti, kun istuu peräkkäin kumpaankin ja katselee ympäriinsä.
Britit ei enää arvosta Saabia.
http://www.ksml.fi/teemat/autot/autotalli/brittilehti-saab-on-huonoin-valmistaja/620268
ja paras farmari tuon lehden lukijoiden mukaan on mini clubman!!!
paras kaikkiaan bmw 1-sarjan coupe ,mutta omassa luokassaan 1-sarja vasta sijalla 14 ,hiukan erikoista...
Heinzman:
osaatkos vastata miten sait audin,bmw ja mersun sijalle 10 mutta volvon vasta sijalle 19 ja lexuksen sijalle 24?
vaikka muuten täytyy kiittää hyvästä provosta....
Valmistajat:
http://www.whatcar.com/car-news/what-car-reader-awards-2010/best-and-worst-manufacturer/254220
Heinzman:
taitaa olla joku ihan sun oma premium lista....
Heinzman:
Korjataanpa vähän tuota sinun vääristelevää tiedonantoasi:
Ensimmäisenä oli Skoda. Premium-merkki? Ilmeisesti. Ainakin tuota saksalaiskatrasta edellä. Väliin mahtui myös mm. sellaisia premium-merkkejä kuin Daihatsu, Hyundai, Jeep, Seat ja Mitsubishi. Kaikki nämä siis Audin, bemarin ja mersun edellä.
Tässä koko lista:
1. Skoda
2. Porsche
3. Daihatsu
4. Alfa Romeo
5. Hyundai
6. Jaguar
7. Seat
8. Jeep
9. Mitsubishi
10. BMW
11. Audi
12. MB
13. Citroen
14. Fiat
15. Nissan
16. Honda
17. Mazda
18. Suzuki
19. Volvo
20. Kia
21. Mini
22. Renault
23. Land Rover
24. Lexus
25. Ford
26. Toyota
27. Chevrolet
28. Peugeot
29. Volkswagen
30. Vauxhall
31. Saab
ps. Minkälainen auto Porche muuten on?
Tuo What Car:n lista on lähinnä vitsi, jossa ei ole kerrottu edes mitään perusteita järjestykselle. Ihmiset on tainneet antaa vastauksia johonkin epämääräiseen kyselyyn aika kieli poskella ja niistä lehti vielä viitsii laatia paremmuuslistan, jota nyt käytetään, että saadaan lyödä Saabia. Kuka tarvii tuollaisia listoja? Olen arvostanut yleensä What Caria, mutta julkaisevat valitettavasti myös ohessa tuollaista roskaa.
A-utoilija:
Kannattaa klikata sisällysluettelosta kohtaa introduction. Siellähän tuo arvosteluperuste on selitetty. Ei siellä mihinkään epämääräiseen kysymykseen ole vastattu.
Mikä tuosta tekee roskaa? Ovatko Autocarin lukijoiden huomiot vääriä vai mistä kenkä puristaa?
Joo! Ilman muuta esim. Seat on parempi kuin Audi tai VW.
viltteri valjami:
Miksei Skoda voisi vastata Audia paremmin asiakkaiden odotuksiin?
Luultavasti Ladan ostajan odotukset/vaatimukset autostaan ovat hieman erilaisia(vähemmän vaativia) kuin mersun ostajan, mutta jos ladamies antaa autostaan 9 pistettä, ja mersumies omastaan 8 pistettä, niin tuskinpa se lada kuitenkaan mersua parempi auto on?
Joo viltteri! Kehitys kehittyy ja Mersu ei ole tänä päivänä sama status kuin menneinä vuosina. Lisäksi sinun mielipiteesi aliarvioi muiden kuin itsesi mielipiteitä.
Mielipide on kuin persereikä, jokaisella oma.