Reimanen:
Onko jotain erityistä syytä, miksi haluat tuon Q5:n? Jäi viimeiseksi TM:n viimekertaisessa vertailussa...
Näitä vertailu-uskovaisia riittää aina vaan
AkiK:
Yleensä taloudellinen perusmalli on selkeästi paras jälleenmyyntiarvon kannalta.
Sama koskee mielestäni myös näitä Audin eri mallien elinkaaren loppupuolella esiteltäviä Business ja Sport Edition malleja (koskee myös Volvon Clas…
Sörsselssön:
Bertone,
ostimme auton verottomana, joten hinnat eivät ole ihan samat kuin verollisella listalla.
2000 euron sisään saman hintaisia olivat (Superb halvin):
520 dA (E61) Business, Dakota nahat ja 2x 17" alut
A6 2.0 TFSI (…
No jos nyt haet kaupasta suunnilleen samalla hinnalla Audi A6 tai Skoda Superbin (kuten ymmärsin tilanteen olleen), lienee selvää että Audista saa muutaman vuoden päästä paremmin vaihdossa. Audissahan saat tällä hetkellä erittäin hyvin varusteita s…
Aika paljon enemmän autoa olisi Sörsselssön saanut sen Audin tai BMW:n valitsemalla, jos ne nyt oikeasti olivat vaihtoehtoina. Vaikea kuvitella että joku ajaisi mielummin uusikorisella Skodalla kuin vanhakorisella isolla Audilla/BMW:llä, mutta onha…
Penteles:
Onko Superb farkku todella tunnottomampi sivutuulelle kuin Superb sedan?
Eilisessä hesarin farkun tutustumisajon jutussa kirjoitettiin näin: "Valtatiellä Superb kulkee vakaasti kuin juna. Sivutuulipuhuri ei sitä heiluttele".
Kun t…
Lefa:
Skodasta sanoisin että muotoilu ei niinkään ole hakusessa, vaan linjaksi on valittu tarkoituksenmukaisuus ennen kauneutta. Autot on kautta linjan melko rumia, mutta myyvät silti koska asiakkaat eivät osta Skodiaan muotoilun vaan hinnan ja…
finman:
kannattaa muistaa myös jako vw-konsernin sisällä:
skoda tehdä "edullisia" perus autoja
seat urheilullisin (muotoilu )
vw olla skodan ja audin välissä
audi "prenium"
tietenkin bugatti,bentley ja lambo ovat oma lukunsa....
…
Lainaus:11.10.2007 klo 12:30 AkiK kirjoitti
Autoja, joista on taloudellisuus jäänyt mieleen minun ajossani ovat olleet merkkeinä erityisesti Honda ja BMW. Toyotan uskon myös olevan taloudellinen, siitä ei vaan ole paljoa kokemusta viime vuosilta. …
Kannattaisiko käydä kokeilemassa myös kohta esiteltävä Zafira 1.9 CDTi 120hv koneella? Viimeisintä tekniikkaa uusissa kuorissa ja laadunkin pitäisi olla kohdallaan tai ainakin volkkaria parempaa. Hinta 31500 6-vaihteisella manuaalilla.
Pari vuotta ja 50tkm takana tuollaisella, tosin bensaversiolla. Tyytyväinen olen ollut. Todella laadukkaan oloinen auto, myös sisustukseltaan toisin kuin joku tuossa aiemmin väitti. Vikoja ei juuri ole ollut, avain on vaihdettu ja kytkin on menos…
Miten minusta tuntuu siltä, että keskustelun avaaja on goodriden maahantuoja tai ainakin myyjä. Samaa tekstiä löytyy muiltakin keskustelupalstoilta.
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=1500000000000121&…
Eiköhän tuohon tulokseen ole ainakin osasyynä se, että kitkoja suosivat yleistäen kokeneemmat kuljettajat. Tai ainakin niin, että kokematon autoilija harvemmin valitsee autoonsa kitkarenkaita.
Joo. Astra olisi ollut testin kärjessä ESP:lla varustettuna. Golfissa se oli otettu lisävarusteeksi ja Golfin hinta oli 27ke. Astra oli yli 5ke halvempi ja TM moitti sen heikompaa varustelua Golfiin nähden. Haloo!! Astra olisi ollut samanhintai…
Melutasohan vaihtelee valtavasti jo riippuen siitä missä kohtaa tietä ajaa, saati sitten siitä millä tiellä ajaa. Siksi tämän tyyppiset vertailut saattavat olla aivan poskellaan...
Mahtaako tuo ekan viestin
Audi A4 Avant 1,8 T Ambiente 60 60 / 63 64 / 66 67 / 69 70
olla nykyistä vai edellistä Audin korimallia. Kiinnostaisi meluerot uuden ja vanhan A4 välillä.
Ihan hyviähän noi Insignian myyntiluvut ovat tässä vaiheessa. Mielenkiintoisin bensakone ja farkku puuttuvat vielä, eivätkä toimituksetkaan vielä pyöri normaalisti.
GTAm:
toi opel.de on niin sekava ettei sieltä saa mitään tolkkua...ja tuulilasin tiedoista ei tiedä mistä ne on kerätty.. Sakujen painoista puuttuu usein tuo kuskin paino..
Opel.de ilmoittaa painot 70kg kuljettajan kanssa ja tuulilas…
simppa:
Passat on tehokkaammalla turbokoneella, joten jo vertailun lähtökohta ontuu pahasti.
Eikö tässä nyt vertailtu autojen painoa, miten se liittyy moottorin tehoon? Tosin ihan sama minulle, toin tässä vain esille sen että Insignia e…
simppa:
Ja kyllä, EU-direktiivin mukaisessa painomittauksessa otetaan kuljettaja mukaan, joten Passatinkin painot lienevät aivan vertailukelpoisia.
Enpä tiedä direktiiveistä, mutta volkswagen.de kertoo selvällä Saksan kielellä ilmoittav…
simppa:
Ja mitä Insigniaan tulee, niin kyseessä on kelpo tuote. Siltikin 1825 kg on aika turkasen paljon. Turkasen painava ja iso Jaguar XF painaa V8 koneella saman verran. Pari kokoluokka isompi Jaguar XJ Jaguar painaa V8 koneella ja pidenne…