sähköautot

18 kommenttia

missä lienee suomalaiskeksintö taroid (menikö oikein ).jossain vaiheessa mainittiin mm, Mika Salon olevan mukana ja auton tähtäävän johonkin kestävyys ajoon.

  
  • @juhani111 kirjoitti:
    missä lienee suomalaiskeksintö taroid (menikö oikein ).jossain vaiheessa mainittiin mm, Mika Salon olevan mukana ja auton tähtäävän johonkin kestävyys ajoon.

    https://tekniikanmaailma.fi/suomalainen-toroidion-voi-saada-sahkourheiluauton-syksylla-tuotantoon-250-000-euron-superauton-voi-pian-tilata-netista-pienella-varausmaksulla/

      
  • ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

      
  • @_Quu kirjoitti:
    ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

    Nyt ei olla saksassa, eikä kunnollista julkasua ole vielä tehty edes. Olisi tietysti kiva olla väärässä, mutta tuskin olen koska ainahan sähköautoilijoiden ennakkohehkutukset on ollut täyttä roskaa.

      
  • @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:
    ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

    Nyt ei olla saksassa, eikä kunnollista julkasua ole vielä tehty edes. Olisi tietysti kiva olla väärässä, mutta tuskin olen koska ainahan sähköautoilijoiden ennakkohehkutukset on ollut täyttä roskaa.

    ID.3 On tuotanto valmis ja tulee suomenkin markkinoille sähköautokammoisten kauhuksi.
    Ei siitä sähköiskua saa kun kierrät tarpeeksi kaukaa.

      
  • muokattu 28.09.2019 16:27

    @_Quu kirjoitti:

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:
    ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

    Nyt ei olla saksassa, eikä kunnollista julkasua ole vielä tehty edes. Olisi tietysti kiva olla väärässä, mutta tuskin olen koska ainahan sähköautoilijoiden ennakkohehkutukset on ollut täyttä roskaa.

    ID.3 On tuotanto valmis ja tulee suomenkin markkinoille sähköautokammoisten kauhuksi.
    Ei siitä sähköiskua saa kun kierrät tarpeeksi kaukaa.

    Uskoisin että saa kun ottaa huomioon VAG-komppanian surkean laadun viimeisen 15v. ajalta. Ei yhtään toimivaa kunnollista moottoria tai voimalinjaa ja jatkuvaa huijausta päästötesteissä. ID3 tulee olemaan tyylikäs tämän perinteen jatkaja akkupaloineen, sähköiskuineen jne. =)

    Se kirjotetaan muuten tuotantovalmis. Olen pitäny aina ihmisiä jotka ei osaa edes perustason yhdyssanoja vähän b-luokan kansalaisina, mitä useimmiten autoihmiset puolestaan ovat järjenjuoksultaan, kun eivät osaa ilmaista itseään edes kirjallisesti.

      
  • @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:
    ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

    Nyt ei olla saksassa, eikä kunnollista julkasua ole vielä tehty edes. Olisi tietysti kiva olla väärässä, mutta tuskin olen koska ainahan sähköautoilijoiden ennakkohehkutukset on ollut täyttä roskaa.

    ID.3 On tuotanto valmis ja tulee suomenkin markkinoille sähköautokammoisten kauhuksi.
    Ei siitä sähköiskua saa kun kierrät tarpeeksi kaukaa.

    Uskoisin että saa kun ottaa huomioon VAG-komppanian surkean laadun viimeisen 15v. ajalta. Ei yhtään toimivaa kunnollista moottoria tai voimalinjaa ja jatkuvaa huijausta päästötesteissä. ID3 tulee olemaan tyylikäs tämän perinteen jatkaja akkupaloineen, sähköiskuineen jne. =)

    Se kirjotetaan muuten tuotantovalmis. Olen pitäny aina ihmisiä jotka ei osaa edes perustason yhdyssanoja vähän b-luokan kansalaisina, mitä useimmiten autoihmiset puolestaan ovat järjenjuoksultaan, kun eivät osaa ilmaista itseään edes kirjallisesti.

    Minä b-luokan kasalaisena olen kyllä huomioinut VAG:n menestyksen maailman autojen myyntiluvuissa, mikä laatu kelpaa kuluttajille.

      
  • @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:
    ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

    Nyt ei olla saksassa, eikä kunnollista julkasua ole vielä tehty edes. Olisi tietysti kiva olla väärässä, mutta tuskin olen koska ainahan sähköautoilijoiden ennakkohehkutukset on ollut täyttä roskaa.

    ID.3 On tuotanto valmis ja tulee suomenkin markkinoille sähköautokammoisten kauhuksi.
    Ei siitä sähköiskua saa kun kierrät tarpeeksi kaukaa.

    Uskoisin että saa kun ottaa huomioon VAG-komppanian surkean laadun viimeisen 15v. ajalta. Ei yhtään toimivaa kunnollista moottoria tai voimalinjaa ja jatkuvaa huijausta päästötesteissä. ID3 tulee olemaan tyylikäs tämän perinteen jatkaja akkupaloineen, sähköiskuineen jne. =)

    Se kirjotetaan muuten tuotantovalmis. Olen pitäny aina ihmisiä jotka ei osaa edes perustason yhdyssanoja vähän b-luokan kansalaisina, mitä useimmiten autoihmiset puolestaan ovat järjenjuoksultaan, kun eivät osaa ilmaista itseään edes kirjallisesti.

    Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka eivät hallitse edes yleisimpien välimerkkien käyttöä?

      
  • Perussuomalainen peittää tietämättömyytensä sähköautoista henkilön julkaisujen oikolukuun, mikä on keskustelunkannalta asiatonta moukkamaisuutta. Hänenlaisia varten on television sekokieliuutiset.

      
  • Itseäni kiinnostaisi tietää se että valmistaako VW sähköautojaan suurissa sarjoissa vai laitetaanko niitä myyntiin vain vähäisiä määriä kokeilumielessä.

      
  • Ensimmäiset VW ID 1st Edition -autot pääsevät ostajille myös Suomessa kesäkuussa 2020. Mikko Mykrän mukaan myyntitavoite on noin tuhat autoa vuodessa.
    Tavoite saattaa toteutua, sillä kiinnostusta on: kun varauskirjat avattiin kello 14.00 Suomen aikaa keskiviikkona 8.5, niin jo ensimmäisen puolen tunnin aikana Suomesta oli tehty jo kymmeniä maksettuja ennakkovarauksia autoon.

      
  • muokattu 30.09.2019 10:09

    Ja sitten perussuomalaisen seuraavat raivonpuuskat tulee, kun itselataavat vetyhybridit alkaa ottamaan oman markkinaosuutensa laajemmin Euroopankin sähköautomarkkinoista.

      
  • muokattu 02.10.2019 06:18

    @_Quu kirjoitti:
    Ja sitten perussuomalaisen seuraavat raivonpuuskat tulee, kun itselataavat vetyhybridit alkaa ottamaan oman markkinaosuutensa laajemmin Euroopankin sähköautomarkkinoista.

    Itselatava vetyhybridi? Ne lääkkeet Quu Lääkkeet! Sunkaltasille pelleille nauraa aina kaikki autoihmiset. Olet niitä harvinaisia sekopäitä jotka sössöttää että vetyautotkin on sähköautoja kun niissä on jopa sähköinen voimansiirto, vaikka voimansiirto ei ole ikinä ollut synonyymi autolle. Onkos pojalle jo ajokortti tulossa ja harjoteltu pissapojan täyttöä? =)

    Itselataavahan on synonyymi sanalle ikikliikkuja, Quu siis kuvittelee aktivoituaan kahta aivosoluaan että esim. toyota prius on ikiliikkuja.

      
  • @NHB kirjoitti:

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:
    ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

    Nyt ei olla saksassa, eikä kunnollista julkasua ole vielä tehty edes. Olisi tietysti kiva olla väärässä, mutta tuskin olen koska ainahan sähköautoilijoiden ennakkohehkutukset on ollut täyttä roskaa.

    ID.3 On tuotanto valmis ja tulee suomenkin markkinoille sähköautokammoisten kauhuksi.
    Ei siitä sähköiskua saa kun kierrät tarpeeksi kaukaa.

    Uskoisin että saa kun ottaa huomioon VAG-komppanian surkean laadun viimeisen 15v. ajalta. Ei yhtään toimivaa kunnollista moottoria tai voimalinjaa ja jatkuvaa huijausta päästötesteissä. ID3 tulee olemaan tyylikäs tämän perinteen jatkaja akkupaloineen, sähköiskuineen jne. =)

    Se kirjotetaan muuten tuotantovalmis. Olen pitäny aina ihmisiä jotka ei osaa edes perustason yhdyssanoja vähän b-luokan kansalaisina, mitä useimmiten autoihmiset puolestaan ovat järjenjuoksultaan, kun eivät osaa ilmaista itseään edes kirjallisesti.

    Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka eivät hallitse edes yleisimpien välimerkkien käyttöä?

    No sunkaltaset sähköautosössöttäjät tarjoaa aina päivittäin hupia - haen teistä vain viihdettä teidän harhaisissa todellisuuskuvissanne. Sinäkin olet käynyt kuulema jopa Norjassa mikä sekin on täydellinen vale, kun et huomannut Norjassa edes pohjoismaiden suurinta biokaasujalostamoa.

      
  • muokattu 02.10.2019 08:35

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:
    Ja sitten perussuomalaisen seuraavat raivonpuuskat tulee, kun itselataavat vetyhybridit alkaa ottamaan oman markkinaosuutensa laajemmin Euroopankin sähköautomarkkinoista.

    Itselatava vetyhybridi? Ne lääkkeet Quu Lääkkeet! Sunkaltasille pelleille nauraa aina kaikki autoihmiset. Olet niitä harvinaisia sekopäitä jotka sössöttää että vetyautotkin on sähköautoja kun niissä on jopa sähköinen voimansiirto, vaikka voimansiirto ei ole ikinä ollut synonyymi autolle. Onkos pojalle jo ajokortti tulossa ja harjoteltu pissapojan täyttöä? =)

    Itselataavahan on synonyymi sanalle ikikliikkuja, Quu siis kuvittelee aktivoituaan kahta aivosoluaan että esim. toyota prius on ikiliikkuja.

    Itselataava täyshybridi, joka lataa ajoneuvon akun jarrutusenergiantalteenotolla sekä polttomoottorilla generoimalla ajon aikana. Tällaista hybridiä ei siis tarvitse erikseen ladata pistokkeesta.
    Vetyauto on sähköauto, jota ei tarvitse ladata.
    Polttokennojärjestelmä yhdistää ajoneuvossa kuljetettavan vedyn ilmassa olevan hapen kanssa tuottaen sähköenergiaa.
    Tämä poika on ajanut autokoulunjälkeen n.2 miljoonaakilometriä.

      
  • NHBNHB
    muokattu 02.10.2019 08:45

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @NHB kirjoitti:

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:

    @perussuomalainen kirjoitti:

    @_Quu kirjoitti:
    ID.3 on myös takavedon paluu
    Skaalattava akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan
    290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)
    ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

    Nyt ei olla saksassa, eikä kunnollista julkasua ole vielä tehty edes. Olisi tietysti kiva olla väärässä, mutta tuskin olen koska ainahan sähköautoilijoiden ennakkohehkutukset on ollut täyttä roskaa.

    ID.3 On tuotanto valmis ja tulee suomenkin markkinoille sähköautokammoisten kauhuksi.
    Ei siitä sähköiskua saa kun kierrät tarpeeksi kaukaa.

    Uskoisin että saa kun ottaa huomioon VAG-komppanian surkean laadun viimeisen 15v. ajalta. Ei yhtään toimivaa kunnollista moottoria tai voimalinjaa ja jatkuvaa huijausta päästötesteissä. ID3 tulee olemaan tyylikäs tämän perinteen jatkaja akkupaloineen, sähköiskuineen jne. =)

    Se kirjotetaan muuten tuotantovalmis. Olen pitäny aina ihmisiä jotka ei osaa edes perustason yhdyssanoja vähän b-luokan kansalaisina, mitä useimmiten autoihmiset puolestaan ovat järjenjuoksultaan, kun eivät osaa ilmaista itseään edes kirjallisesti.

    Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka eivät hallitse edes yleisimpien välimerkkien käyttöä?

    No sunkaltaset sähköautosössöttäjät tarjoaa aina päivittäin hupia - haen teistä vain viihdettä teidän harhaisissa todellisuuskuvissanne. Sinäkin olet käynyt kuulema jopa Norjassa mikä sekin on täydellinen vale, kun et huomannut Norjassa edes pohjoismaiden suurinta biokaasujalostamoa.

    Jaha ja taas alkoivat Persun rattaat suttaaamaan tyhjää. Kerro toki lisää tuosta mielikuvituskeskustelusta matkastani Norjaan ja biokaasujalostamoista. Ajoinko muistisi mukaan tuonne Norjaan kenties Bemarilla?

      
  • @perussuomalaiselta menne taas muutamapäivä, että kehittää jotain itsensä nolaavaa trollitekstiä.

      
  • Toimitus voisi bannata jäähylle täällä mesovat ot- ja tyhjänjauhajat sekä toisten mollaajat. Menkööt omatasoiseensa someen purkamaan...
    Pysyisi tämäkin lehden osio lukukelpoisena ja oikeata, asioihin liittyvää mielenkiintoa herättävänä!

      
  • @Wille kirjoitti:
    Toimitus voisi bannata jäähylle täällä mesovat ot- ja tyhjänjauhajat sekä toisten mollaajat. Menkööt omatasoiseensa someen purkamaan...
    Pysyisi tämäkin lehden osio lukukelpoisena ja oikeata, asioihin liittyvää mielenkiintoa herättävänä!

    Ei näillä keskustelupalstojen höpinöillä ole mitään vaikutusta varsinaisen lehden sisältöön, tämä on ainoa keskustelupalsta, mihin minä tilaajana osallistun niiltä osin mikä minua kiinnostaa.
    Eihän näillä ole kuin viihde arvo, ei näitä jupinoita kannata vakavasti ottaa.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit