Tämän kuljettajan ominaisuudet voidaan kertoa tässä ja nyt reilut 30 vuotta ilman sakkoja ja vahinkoja. Ennakoivaa ajotapaa, liikennesääntöjä ja tarkkaavaisuutta noudattaen ei siinä sen kummempaa tarvita.
@juntra kirjoitti:
RAV4 näyttää kuitenkin täysin toisen puolen. Käyttäytyminen välttämistesteissä on niin vaarallinen, että suosittelemme, ettei Toyotaa uskalla ostaa, ennen kuin Toyota on korjannut virheen.
@Topi27 kirjoitti:
tracktest kerro vielä miten tiekaide hyökkäsi BMW:n kimppuun.
Miksi yhden BMW kuljettajan pitäisi vastata muiden BMW kuljettajien ajamisesta?
Mikä on sinun vastuusi siihen, että 20 vuoden kokemukseni mukaan lähes aina kun vasemmalle ryhmittynyt ja vasemmalle vilkuttava kotilokuski yrittää teilata motoristin tempaisemalla viime hetkellä käännöksen oikealle kahden kaistan ylitse tai tekee silmät kiinni jotain muuta täysin absurdia, niin lähes joka kerta asialla on japanilaisen auton kuski?
Ei ole olemassa mitään tojotaukkojen tai Bemarikuskien yhteisvastuuta, vaan jokainen vastaa ajamisistaan ihan itse.
Myöskin automerkkien onnettomuustiheyden keskiarvo kertoo ainoastaan koko otannasta yhtenä joukkona, eikä se kuvaa yhtään ainoaa otannan yksilöä.
Itse asiassa 740GLE:n kommentti ei ole totta. Takavetoisten ”teiniautojen” kolariherkkyys on tilastollisesti vahvistettu ja akateemisesti tutkittu jo silloin kun Taunus oli siinä missä BMW nyt tracktestin märissä päiväunissa. Näiden poikateinien into saada itsensä hengiltä takatuuppareillaan on edelleen sitä luokkaa, että oikein muuta ratkaisua kuin yhteisvastuu lasten kasvatuksessa ei ole keksitty. Darwin awardseja jaetaan edelleen. Sama toki pätee nuorten miesten autoiluun vetotavasta huolimatta. Tai moottoripyöräilyyn, jne.
PiiJei onko pää kipeä? Niputat ihmisiä täysin käsittämättömällä tavalla. Kaikki vuodet mitkä olen BMW:llä ajanut siis reilut 30 vuotta on menty 5-sarjan BMW:llä. Olet totaalisen pihalla näillä älyttömillä yleistyksilläsi. Elät ilmeisesti omassa kuplassasi pienissä piireissä jossa järjen käyttö on varsin rajallista.
@740 GLE kirjoitti:
Myöskin automerkkien onnettomuustiheyden keskiarvo kertoo ainoastaan koko otannasta yhtenä joukkona, eikä se kuvaa yhtään ainoaa otannan yksilöä.
Itse asiassa 740GLE:n kommentti ei ole totta.
Mikä osa ei ole totta?
Takavetoisten ”teiniautojen” kolariherkkyys on tilastollisesti vahvistettu ja akateemisesti tutkittu jo silloin kun Taunus oli siinä missä BMW nyt tracktestin märissä päiväunissa.
Tämäkin tilastotieto muuttuu ajan funktiona, koska ennen sinun muistelemaasi aikaa Taunus oli harmaapukuisten keski-ikäisten kuljettajien tavallinen arkiauto vailla mitään havaittavia erikoisuuksia. Se oli niin tavallinen kuin olla voi.
Sen muuttuminen myöhemmin vanhana ja halpana teiniautoksi kuvaa myöskin ainoastaan tuota myöhäisempää omistajakuntaa koko yhteisönä, mutta ei yhtään sen yksilöä.
Näiden poikateinien into saada itsensä hengiltä takatuuppareillaan on edelleen sitä luokkaa, että oikein muuta ratkaisua kuin yhteisvastuu lasten kasvatuksessa ei ole keksitty.
Vaarallisten kuljettajien taipumus valita tietyn tyyppinen auto on tunnettua, mutta se ei tee sinusta vaarallista kuljettajaa Taunuksen, Sierra Cosworthin tai vanhan 300-sarjan Bemarin ratin taakse istuessasi.
Näiden keskimääräisyyksien perusteella ei voi automerkin perusteella tunnistaa yksittäisten kuljettajien riskejä. Keskiarvo kuvaa vain koko otantaa, eikä se osaa kertoa otannan yhdestäkään yksilöstä yhtään mitään.
Selitätkö, miten tuo yhteisvastuu lasten kasvatuksesta tarkoittaa käytännössä?
Darwin awardseja jaetaan edelleen. Sama toki pätee nuorten miesten autoiluun vetotavasta huolimatta. Tai moottoripyöräilyyn, jne.
Ja heihinkin vain tilasto-otannan kokonaisuutena leimaamatta yhtään yksilöä.
Meidän perheen saldo on sellainen, että aikuinen kokenut turvallisuustietoinen ja monet lisäkoulutukset käynyt motoristi on tuhonnut yhden moottoripyörän tuhannen päreiksi ratakaiteeseen, mutta nuoret eivät ole suurista ajomääristään huolimatta rikkoneet vielä mitään. Useamman yhdessä tehdyn harjoituksen ja EAK:n jälkeen katsoin koulutusvastuuni päättyneeksi perheen nuorimman motoristin painuessa noin kahtasataa ohitseni pääsuoran jarrumerkilläni.
Kuljettaja vastaa omasta ajamisestaan ihan itse, ja siihen on turha huutaa merkkikerhoa apuun.
Folksamin tutkimus vuodelta 2014. BMW:llä ajavien kolarialttius kymmenkertainen Toyotalla ajaviin verrattuna. Tämä kertonee siitä kuinka riskejä otetaan liikenteessä.
Tunnetun kliseen mukaan liikenteen piittaamattomimmat kuskit ajavat BMW:llä. Mutta onko väitteessä todella perää?
Kyllä – tai ainakin bemarikuski on kaikkein vahinkoherkin, selviää vakuutusyhtiö Ifin julkaisemista vahinkotilastoista.
Vakuutusyhtiöt hyödyntävät tilastoja vakuutusten hinnoittelussa, ja Ifin tilastot ovat yhtiön verkkosivuilla julkisesti nähtävillä.
Tilastot paljastavat, että selkeästi vahinkoalttiimpia ovat yli 20 vuotta vanhoilla, BMW-merkkisillä autoilla ajavat kuljettajat.
Kuskin tekemästä virheestä kertovat parhaiten kaksi kategoriaa: omaisuusvahinko – eli korvaus, joka maksetaan vastapuolelle oman auton liikennevakuutuksesta – sekä törmäysvahinko, joka maksetaan itselle omasta kasko-vakuutuksesta.
Bemarit pitävät kärkisijoja molemmissa kategorioissa. BMW on ainoa merkki, jonka uusille, 0–3 vuoden ikäisille autoille sattuu yli 30 omaisuusvahinkoa 1 000 asiakasta kohti.
Myös yli 20 vuoden ikäisissä autoissa Bemari on ylivoimainen ykkönen: 36 omaisuusvahinkoa 1 000 asiakasta kohti.
Törmäysvahinkoja vanhoista BMW:n autoista maksetaan vielä enemmän: yli 87 per 1 000 asiakasta. Samanikäisten autojen keskiarvo on 30 törmäysvahinkoa 1 000 asiakasta kohti.
Monesti suuret ajokilometrit selittävät osan autojen vahinkoherkkyydestä. Esimerkiksi BMW ja Mercedes Benz ovat tyypillisesti autoja, joilla ajetaan vuosikausia.
Mutta kun vertailee näitä kahta saksalaismerkkiä, Bemarin vahinkoherkkyys on huomattavasti korkeampi kuin Mersun.
Ifin graafiin voi valita automerkin ja sen vahingot 1000 autoa kohti. Kun vaihtelee eri merkit läpi huomaa BMW olevan ylhäisessä kärjessä Mersun tullessa hyvänä kakkosena (yllättävää luulin pappamalleiksi) Audin käyrä seuraa lähes keskiarvoa.
Jokainen vastaa omasta ajamisestaan ihan itse. Jos sinä tahdot syyllistää automerkin perusteella kaikki samaan muottiin niin siitä vain. Tämähän on tuttua yksisilmäistä ajattelua johon sortuu yksi jos toinenkin. Sopulilauman tavoin toimivat yksilöt kiittävät.
Älä hermostu vain faktaa Ifin vahinkotilastoista Suomessa ei siinä sen kummempaa.
Onhan BMW vakuutusmaksut tuosta johtuen aina olleet korkeampia. Mopoautoissa taisi jollain vuodella olla kova piikki myös.
En hermostu ole huoleti. Reilut 30 vuotta 5-sarjan BMW:llä ei ainuttakaan sakkoa eikä vahinkoa kyllä sekin onnistuu jos vain asenne on kohdallaan. Minä en ole vastuussa kenenkään tekemisistä mutta esimerkistä käy. Moniko täällä keskustelevista voi sanoa samaa oli merkki sitten mikä hyvänsä.
En lukenut IFin tilastoja läpi, mutta oliko noissa omaisuusvahingoissa eritelty ilkivallan takia maksetut korvaukset? Näitä jostain syystä BMW merkkisille autoille tapahtuu kokemuksen ja kuulemieni juttujen perusteella huomattavasti enemmän kuin muille merkeille. Itsekin joutunut muutaman viimeisen vuoden aikana tekemään kolme kertaa vahinkoilmoituksen (kahden eri uudehkon auton osalta) ilkivallan takia. Samaa kertovat tutut automaalarit. Yleensä auton kylki on naarmutettu jollain terävällä metalliesineellä koko kyljen matkalta tai ovi on lyöty lommolle parkkipaikalla (vaikka kuinka kauas/rauhalliseen paikkaan yrittäisi jättää). Omasta kokemuksesta voin keroa että kojelautakamerat ainakin omalla kohdalla ovat haukkuneet hintansa säästettyjen vakuutusomavastuiden vuoksi.
nimenomaan ilkivaltavakuutuksen piikkiin joka taitaa sisältyä halvimpiinkin osakaskoihin, vaikkakin viimevuosina tuokin on mennyt omavastuulliseksi, mutta ainakaan omat bonukset ei tipu.
Kyseisen nimimerkin elämäntehtävä on nostaa näitä ikäviä uutisia palstalle, syynä on tietenkin DNA:ssa saatu viha tätä tiettyä automerkkiä kohtaan. Tämä hulluushan menee siemennesteen mukana isältä pojalle. Naiset on fiksumpia nämä matalamieliset ajatukset eivät tietenkään junnaa korvien välissä.
Tietyillä toimittajilla on sama tarve uutisoida ikäviä tapahtumia tietyllä kaavalla, eihän esimerkiksi Toyotalla tai Volkswagenilla ajettua kolaria uutisoida niin että otsikossa mainitaan automerkki. Näin maksimoidaan klikkauksien määrä. Esimerkiksi päin valopylvästä ajettu Toyota on vain auto, tyyliin auto päin valaisinpylvästä kolarista selvittiin pelkillä peltivaurioilla.
PiiJein matalamielisen postauksen kohdalla nostaisin esiin poliisipartion ripeän ja esimerkillisen toiminnan joka pelasti autossa olleiden hengen. Poliiseille järkevästä toiminnasta mitalit vaikka Sauli Niinistön toimesta tämä olisi enemmän kuin paikallaan.
Te jotka otatte elämäntehtäväksenne tämänkaltaisten uutisten postaukset tänne voin sanoa teette itsestänne täysiä idiootteja sillä tässäkin tapauksessa syy törmäykseen voi olla vaikka sairauskohtaus ja oli se syy sitten mikä hyvänsä vakavasti loukkaantuneilla irvailu on alhaisinta toimintaa mitä voi olla. Kyseinen nimimerkki PiiJei saa puristettua päästään vain ikävän tutuksi tullutta tavaraa.
Heh. Ei minulla toki ole BMW:tä tai mitään muutkaan tuotetta vastaan yhtään mitään. Ne ovat tuotteita. Sen sijaan kahden aikaisemman kommentoijan keskenkasvuista ajatusmaailmaa vastaan minulla on hyvinkin paljon. Kuten jokainen ymmärtää, esimerkiksi viimeöinen romutus ei liity mitenkään sairaskohtaukseen. Syynä on vain ja ainoastaan ajattelemattomien testosteronihöyryissä toimivien nuorten miesten sekoilu. Usein myös kännissä tai pilvessä. Autojen tapauksessa tätä sekoilua toteutetaan useimmiten vanhojen BMW:iden ratissa. Tilastoista asian voi lukea kuka tahansa täysin aukottomasti. Ilmiötä on tutkittu paljon.
Tämän sekoilun, jota toki harjoitetaan yhtä lailla mopoilla ja moottoripyörillä, ihannointiin ja edistämiseen liittyy em. herrojen kirjoittelu TM:n palstoilla. Toisin sanoen tuollaisessa pikkupoikatason kuolaamisessa jonkun kaupallisen vimpaimen perään on harvinaisen vähän järkeä. Etenkään kun se myötävaikuttaa onnettomuuksien syntymiseen pöljän käytöksen kautta.
Muutaman kerran kun käy raapimassa näitä vainajia romuista, tai heidän hautajaisissaan katsomassa omaisten surua, ajatukset ”BMW:n ylivertaisuudesta” saaattavat menettää merkityksensä.
Täysin järjetön ulostus taas kerran. Miten helvetissä saat siirrettyä vastuun tänne muutamille kirjoittajille jos joku ajaa huumeissa tai juovuksissa autoa, moottoripyörää tai jotain muuta ajoneuvoa? Selvästi on havaittavissa vihasi kohteet rekkakuskit on yksi avautumisesi kohde ja BMW toinen ja nyt lisäsit vihasi kohteiksi vielä muutamat keskustelijat. Sanon vaan näin jos joku vihaa rautaa, peltiä ja muovia, kannattaisi hyvällä syyllä tutkituttaa pääsi mikä siellä viiraa. Vihasi vaikuttaa aidolta joten hae apua. Tämä saattaa helpottaa elämääsi tai sitten ei, lääkityksestä saattaa olla apua ainakin kannattaa kokeilla jos sitä kautta saat omaa oloasi kevennettyä. Tämän enempää en matalamielisen henkilön kanssa keskustele voi jatkaa keskustelua psykiatrin kanssa joten onnea matkaan.
Hienovarainen vihje Tracktestille osoitetuista kommenteista lienee mennyt perille, vaikka kyse olikin auton, eikä kuljettajan ominaisuuksista.
Tämän kuljettajan ominaisuudet voidaan kertoa tässä ja nyt reilut 30 vuotta ilman sakkoja ja vahinkoja. Ennakoivaa ajotapaa, liikennesääntöjä ja tarkkaavaisuutta noudattaen ei siinä sen kummempaa tarvita.
Tässä artikkeli Toyotan ja TV:n yhteistyöstä asian tiimoilta.
https://teknikensvarld.se/toyota-atgardar-rav4-efter-algtestet/?utm_source=Adobe&utm_medium=Newsletter&utm_campaign=newsletterAdobe_30/12/2019
Itse asiassa 740GLE:n kommentti ei ole totta. Takavetoisten ”teiniautojen” kolariherkkyys on tilastollisesti vahvistettu ja akateemisesti tutkittu jo silloin kun Taunus oli siinä missä BMW nyt tracktestin märissä päiväunissa. Näiden poikateinien into saada itsensä hengiltä takatuuppareillaan on edelleen sitä luokkaa, että oikein muuta ratkaisua kuin yhteisvastuu lasten kasvatuksessa ei ole keksitty. Darwin awardseja jaetaan edelleen. Sama toki pätee nuorten miesten autoiluun vetotavasta huolimatta. Tai moottoripyöräilyyn, jne.
https://www.aamulehti.fi/a/ff89d3e6-f2e0-49a5-9509-313f8be33c66?c=1522737894164
PiiJei onko pää kipeä? Niputat ihmisiä täysin käsittämättömällä tavalla. Kaikki vuodet mitkä olen BMW:llä ajanut siis reilut 30 vuotta on menty 5-sarjan BMW:llä. Olet totaalisen pihalla näillä älyttömillä yleistyksilläsi. Elät ilmeisesti omassa kuplassasi pienissä piireissä jossa järjen käyttö on varsin rajallista.
Tuon uutisen postaaminen tähän keskusteluun kuvastaa paremmin kuin hyvin sinun heikkoja älynlahjojasi.
Mikä osa ei ole totta?
Tämäkin tilastotieto muuttuu ajan funktiona, koska ennen sinun muistelemaasi aikaa Taunus oli harmaapukuisten keski-ikäisten kuljettajien tavallinen arkiauto vailla mitään havaittavia erikoisuuksia. Se oli niin tavallinen kuin olla voi.
Sen muuttuminen myöhemmin vanhana ja halpana teiniautoksi kuvaa myöskin ainoastaan tuota myöhäisempää omistajakuntaa koko yhteisönä, mutta ei yhtään sen yksilöä.
Vaarallisten kuljettajien taipumus valita tietyn tyyppinen auto on tunnettua, mutta se ei tee sinusta vaarallista kuljettajaa Taunuksen, Sierra Cosworthin tai vanhan 300-sarjan Bemarin ratin taakse istuessasi.
Näiden keskimääräisyyksien perusteella ei voi automerkin perusteella tunnistaa yksittäisten kuljettajien riskejä. Keskiarvo kuvaa vain koko otantaa, eikä se osaa kertoa otannan yhdestäkään yksilöstä yhtään mitään.
Selitätkö, miten tuo yhteisvastuu lasten kasvatuksesta tarkoittaa käytännössä?
Ja heihinkin vain tilasto-otannan kokonaisuutena leimaamatta yhtään yksilöä.
Meidän perheen saldo on sellainen, että aikuinen kokenut turvallisuustietoinen ja monet lisäkoulutukset käynyt motoristi on tuhonnut yhden moottoripyörän tuhannen päreiksi ratakaiteeseen, mutta nuoret eivät ole suurista ajomääristään huolimatta rikkoneet vielä mitään. Useamman yhdessä tehdyn harjoituksen ja EAK:n jälkeen katsoin koulutusvastuuni päättyneeksi perheen nuorimman motoristin painuessa noin kahtasataa ohitseni pääsuoran jarrumerkilläni.
Kuljettaja vastaa omasta ajamisestaan ihan itse, ja siihen on turha huutaa merkkikerhoa apuun.
Nyt tiedän:
https://keskustelu.tekniikanmaailma.fi/discussion/258855/oman-ajamisen-turvallisuusoptimointi#latest
Folksamin tutkimus vuodelta 2014. BMW:llä ajavien kolarialttius kymmenkertainen Toyotalla ajaviin verrattuna. Tämä kertonee siitä kuinka riskejä otetaan liikenteessä.
https://nyhetsrum.folksam.se/sv/2014/06/27/bmw-de-risktagande-bilforarnas-favorit/
Vähän tuoreempaa tutkimusta USA:sta.
Tutkimus selvitti, millä autoilla ajetaan eniten kolareita USA:ssa – Suurin osa oli japanilaisautoja!
https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-selvitti-milla-autoilla-ajetaan-eniten-kolareita-usassa-suurin-osa-oli-japanilaisautoja/
Vakuutusyhtiön tilastot paljastavat bemarikuskeista esitetyn väitteen todeksi
Tunnetun kliseen mukaan liikenteen piittaamattomimmat kuskit ajavat BMW:llä. Mutta onko väitteessä todella perää?
Kyllä – tai ainakin bemarikuski on kaikkein vahinkoherkin, selviää vakuutusyhtiö Ifin julkaisemista vahinkotilastoista.
Vakuutusyhtiöt hyödyntävät tilastoja vakuutusten hinnoittelussa, ja Ifin tilastot ovat yhtiön verkkosivuilla julkisesti nähtävillä.
Tilastot paljastavat, että selkeästi vahinkoalttiimpia ovat yli 20 vuotta vanhoilla, BMW-merkkisillä autoilla ajavat kuljettajat.
Kuskin tekemästä virheestä kertovat parhaiten kaksi kategoriaa: omaisuusvahinko – eli korvaus, joka maksetaan vastapuolelle oman auton liikennevakuutuksesta – sekä törmäysvahinko, joka maksetaan itselle omasta kasko-vakuutuksesta.
Bemarit pitävät kärkisijoja molemmissa kategorioissa. BMW on ainoa merkki, jonka uusille, 0–3 vuoden ikäisille autoille sattuu yli 30 omaisuusvahinkoa 1 000 asiakasta kohti.
Myös yli 20 vuoden ikäisissä autoissa Bemari on ylivoimainen ykkönen: 36 omaisuusvahinkoa 1 000 asiakasta kohti.
Törmäysvahinkoja vanhoista BMW:n autoista maksetaan vielä enemmän: yli 87 per 1 000 asiakasta. Samanikäisten autojen keskiarvo on 30 törmäysvahinkoa 1 000 asiakasta kohti.
Monesti suuret ajokilometrit selittävät osan autojen vahinkoherkkyydestä. Esimerkiksi BMW ja Mercedes Benz ovat tyypillisesti autoja, joilla ajetaan vuosikausia.
Mutta kun vertailee näitä kahta saksalaismerkkiä, Bemarin vahinkoherkkyys on huomattavasti korkeampi kuin Mersun.
https://www.satakunnankansa.fi/a/200386711
Ifin graafiin voi valita automerkin ja sen vahingot 1000 autoa kohti. Kun vaihtelee eri merkit läpi huomaa BMW olevan ylhäisessä kärjessä Mersun tullessa hyvänä kakkosena (yllättävää luulin pappamalleiksi) Audin käyrä seuraa lähes keskiarvoa.
https://www.if.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/autovakuutus/autovahinkotilasto
Jokainen vastaa omasta ajamisestaan ihan itse. Jos sinä tahdot syyllistää automerkin perusteella kaikki samaan muottiin niin siitä vain. Tämähän on tuttua yksisilmäistä ajattelua johon sortuu yksi jos toinenkin. Sopulilauman tavoin toimivat yksilöt kiittävät.
Älä hermostu vain faktaa Ifin vahinkotilastoista Suomessa ei siinä sen kummempaa.
Onhan BMW vakuutusmaksut tuosta johtuen aina olleet korkeampia. Mopoautoissa taisi jollain vuodella olla kova piikki myös.
En hermostu ole huoleti. Reilut 30 vuotta 5-sarjan BMW:llä ei ainuttakaan sakkoa eikä vahinkoa kyllä sekin onnistuu jos vain asenne on kohdallaan. Minä en ole vastuussa kenenkään tekemisistä mutta esimerkistä käy. Moniko täällä keskustelevista voi sanoa samaa oli merkki sitten mikä hyvänsä.
En lukenut IFin tilastoja läpi, mutta oliko noissa omaisuusvahingoissa eritelty ilkivallan takia maksetut korvaukset? Näitä jostain syystä BMW merkkisille autoille tapahtuu kokemuksen ja kuulemieni juttujen perusteella huomattavasti enemmän kuin muille merkeille. Itsekin joutunut muutaman viimeisen vuoden aikana tekemään kolme kertaa vahinkoilmoituksen (kahden eri uudehkon auton osalta) ilkivallan takia. Samaa kertovat tutut automaalarit. Yleensä auton kylki on naarmutettu jollain terävällä metalliesineellä koko kyljen matkalta tai ovi on lyöty lommolle parkkipaikalla (vaikka kuinka kauas/rauhalliseen paikkaan yrittäisi jättää). Omasta kokemuksesta voin keroa että kojelautakamerat ainakin omalla kohdalla ovat haukkuneet hintansa säästettyjen vakuutusomavastuiden vuoksi.
Yksi kokemus ilkivallasta kaikki vanteet naarmutettiin, hälytin (BMW M5) ei noteerannut vanteiden naarmutusta. Korvaus tuli kyllä täysimääräisenä.
Ilkivaltavakuutus!
nimenomaan ilkivaltavakuutuksen piikkiin joka taitaa sisältyä halvimpiinkin osakaskoihin, vaikkakin viimevuosina tuokin on mennyt omavastuulliseksi, mutta ainakaan omat bonukset ei tipu.
Ja tämä siis keskimäärin kaikkien BMW-kuljettajien keskiarvoa edustavana otantana.
Vai tuleeko sinusta onnettomuusaltis laina-Bemaria ajaessasi?
Taas mennään. Voimia omaisille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3dbd4ef7-d114-4d3d-8ac7-a0c9b33eda37
Seuraava BMW romuna: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4c48aa41-5377-46d7-a0f0-2d10c8c2820c
Minä kysyn PiiJei onko tuollaiset uutisvinkit oikeassa paikassa ja yleensäkään tarpeellisia tekniikanmaailmassa.
Kyseisen nimimerkin elämäntehtävä on nostaa näitä ikäviä uutisia palstalle, syynä on tietenkin DNA:ssa saatu viha tätä tiettyä automerkkiä kohtaan. Tämä hulluushan menee siemennesteen mukana isältä pojalle. Naiset on fiksumpia nämä matalamieliset ajatukset eivät tietenkään junnaa korvien välissä.
Tietyillä toimittajilla on sama tarve uutisoida ikäviä tapahtumia tietyllä kaavalla, eihän esimerkiksi Toyotalla tai Volkswagenilla ajettua kolaria uutisoida niin että otsikossa mainitaan automerkki. Näin maksimoidaan klikkauksien määrä. Esimerkiksi päin valopylvästä ajettu Toyota on vain auto, tyyliin auto päin valaisinpylvästä kolarista selvittiin pelkillä peltivaurioilla.
PiiJein matalamielisen postauksen kohdalla nostaisin esiin poliisipartion ripeän ja esimerkillisen toiminnan joka pelasti autossa olleiden hengen. Poliiseille järkevästä toiminnasta mitalit vaikka Sauli Niinistön toimesta tämä olisi enemmän kuin paikallaan.
Te jotka otatte elämäntehtäväksenne tämänkaltaisten uutisten postaukset tänne voin sanoa teette itsestänne täysiä idiootteja sillä tässäkin tapauksessa syy törmäykseen voi olla vaikka sairauskohtaus ja oli se syy sitten mikä hyvänsä vakavasti loukkaantuneilla irvailu on alhaisinta toimintaa mitä voi olla. Kyseinen nimimerkki PiiJei saa puristettua päästään vain ikävän tutuksi tullutta tavaraa.
Heh. Ei minulla toki ole BMW:tä tai mitään muutkaan tuotetta vastaan yhtään mitään. Ne ovat tuotteita. Sen sijaan kahden aikaisemman kommentoijan keskenkasvuista ajatusmaailmaa vastaan minulla on hyvinkin paljon. Kuten jokainen ymmärtää, esimerkiksi viimeöinen romutus ei liity mitenkään sairaskohtaukseen. Syynä on vain ja ainoastaan ajattelemattomien testosteronihöyryissä toimivien nuorten miesten sekoilu. Usein myös kännissä tai pilvessä. Autojen tapauksessa tätä sekoilua toteutetaan useimmiten vanhojen BMW:iden ratissa. Tilastoista asian voi lukea kuka tahansa täysin aukottomasti. Ilmiötä on tutkittu paljon.
Tämän sekoilun, jota toki harjoitetaan yhtä lailla mopoilla ja moottoripyörillä, ihannointiin ja edistämiseen liittyy em. herrojen kirjoittelu TM:n palstoilla. Toisin sanoen tuollaisessa pikkupoikatason kuolaamisessa jonkun kaupallisen vimpaimen perään on harvinaisen vähän järkeä. Etenkään kun se myötävaikuttaa onnettomuuksien syntymiseen pöljän käytöksen kautta.
Muutaman kerran kun käy raapimassa näitä vainajia romuista, tai heidän hautajaisissaan katsomassa omaisten surua, ajatukset ”BMW:n ylivertaisuudesta” saaattavat menettää merkityksensä.
Täysin järjetön ulostus taas kerran. Miten helvetissä saat siirrettyä vastuun tänne muutamille kirjoittajille jos joku ajaa huumeissa tai juovuksissa autoa, moottoripyörää tai jotain muuta ajoneuvoa? Selvästi on havaittavissa vihasi kohteet rekkakuskit on yksi avautumisesi kohde ja BMW toinen ja nyt lisäsit vihasi kohteiksi vielä muutamat keskustelijat. Sanon vaan näin jos joku vihaa rautaa, peltiä ja muovia, kannattaisi hyvällä syyllä tutkituttaa pääsi mikä siellä viiraa. Vihasi vaikuttaa aidolta joten hae apua. Tämä saattaa helpottaa elämääsi tai sitten ei, lääkityksestä saattaa olla apua ainakin kannattaa kokeilla jos sitä kautta saat omaa oloasi kevennettyä. Tämän enempää en matalamielisen henkilön kanssa keskustele voi jatkaa keskustelua psykiatrin kanssa joten onnea matkaan.
Ei noista automerkeissä kannata välittää onnettomuuksilla mässäily on kuvottavaa vaikka olisi kuinka kade bmwstä