Lukija37536

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Polarin uusissa Vantage V3 ja Ignite 3 -kelloissa on kolme melko lailla ratkaisevaa parannusta: suuremmat akut, kirkkaammat amoled-näytöt ja tehokkaammat prosessorit. Vantage on nyt sitä mitä sen olisi alunperinkin olla. Olen melko lailla tyytyväine…
  • 2010-luvun 3-sarjan BMW, johon oli asennettu tarvikevanteet. Autolla ei päässyt suoraan sitten millään. Maantienopeuksissa hengenvaarallinen laite.
  • Vastauksena provosoivaan kysymykseen: polttiksen esilämmityksen tarpeesta on puhuttu vuosikymmenet. Mutta onko joku nähnyt luotettavan vertailututkimuksen aiheesta? Nykymoottoreilla ja nykyöljyillä? Niinpä. Mitä tulee hybrideihin niiden polttomoo…
  • Kustannusvertailu ei ole ihan noin yksinkertainen juttu, mutta lähtötietojen polttonesteiden ja sähköenergian hinnat on annettu roimasti yläkanttiin. Käytännön kokemuksen perusteella sähköllä ajaminen on monta kertaa halvempaa kuin polttiksilla. …
  • @Late1969 kirjoitti: @PiiJei kirjoitti: Kenellekään ei ole uutinen, että Tesla on jo vuosia myynyt olematonta autonomisen ajamisen ominaisuutta, huolimatta siitä, että toiminto ei ole laillinen missään, eikä se toimi nyt eikä tuleva…
  • Kenellekään ei ole uutinen, että Tesla on jo vuosia myynyt olematonta autonomisen ajamisen ominaisuutta, huolimatta siitä, että toiminto ei ole laillinen missään, eikä se toimi nyt eikä tulevaisuudessakaan ja se aiheuttaa jatkuvia onnettomuuksia. …
  • Taas mennään: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009293767.html
  • Nokian puhelinten kohtalo. Siis ne myydään hölmöille amerikkalaisille järkyttävään ylihintaan, minkä jälkeen lisensoidaan vanha brändi ja jatketaan rahan keräämistä?
  • Jep, tällainen olisi varmaan erinomainen taksi.
  • No niin, vajaan 20 vuoden kiivaan kehitystyön jälkeen Volkkarin sähköhippibussi on saatu Suomessakin myyntiin. Hinnat alkaen 65.530€ ja varusteisiin voi upottaa lisäksi noin kymppitonnin. Tässä autossa on todella paljon ideaa perheen kaupunkiauto…
  • Tracktest: olisiko aika hankkia elämä? Tai vaihtoehtoisesti keskityyä ketjun aiheeseen eli Audiin.
  • @Jorma L2 kirjoitti: @PiiJei kirjoitti: Alkuperäiseen kysymykseen vastaten: noin 1,5 - 2 vuotta näyttää vaihtoväli olevan. Riippuu onko jotain mielenkiintoista kiikarissa. Vaihdatko aina uuteen? Jos niin sinunlaisia au…
  • Alkuperäiseen kysymykseen vastaten: noin 1,5 - 2 vuotta näyttää vaihtoväli olevan. Riippuu onko jotain mielenkiintoista kiikarissa.
  • Eikö Mercedes jälleenmyy Saksassa autonsa itse, oman ketjun kautta?
  • Jännästi panorama-kattoa ja peräkoukkua ei saa samaan autoon. Sama oli aikaisemmin myös hybridi-C-sarjalaisen kanssa.
  • Saksassa lienee jonkinlainen veroale tai vastaava tuki sähköautoille.
  • EQE on saanut Suomen hinnat. Takavetoinen EQE+, teho 215kW, range 639km - 77.900€ Nelivetoinen AMG 43 4Matic, teho 476kW, range 532km - 109.600€ Ohjaamon laidasta laitaan ulottuva Hyperscreen ei ole saatavana hinnat alkaen -malliin. AMG43:e…
  • Samaa mieltä kysyjän kanssa. Melko eriskummallista jakaa videot Instan, tms. kautta. Ei tulisi mieleenkään hyväksyä Facebookin/Metan cookieita omissa laitteissani.
  • Normaalikäytössä ero lienee marginaalinen. Kokemusta on sekä neli- että vajaavetoisista, myös muuten samanlaisista autoista. En ole pannut merkille, että takatuupparin takarenkaat kuluisivat erityisesti enemmän. Tietysti jos liikkeellelähdöt ovat ma…
  • "Jos et ole aikeissa, niin miksi ihmettelet koko asiaa, joka on relevantti vain niille, jotka aikovat hankkia ässän?". Lähtökohtaisesti TM on kaikille avoin, Tescla Club, yms. ovat sitten erikseen. No, viestintä on taitolaji, vai mitä?
  • Kiitos vastauksesta. Jännää, että keskustelu on rajattu koskemaan vain Teslan nykyisiä tai tulevia omistajia.
  • Tasan 7 kappaletta vuosimallia 2020/-21/-22: https://www.nettiauto.com/tesla/model-s?yfrom=2020&id_country[]=73
  • Miksi S-mallin Tesloja on niin vähän myynnissä? Suomessa ilmeisesti 2 kappaletta vuosimallin 2021 ja 5 kappaletta vuosimallin 2020 autoja tarjolla.
  • Pieni reunahuomautus tähän ansiokkaaseen keskusteluun, jossa Teslan ja BMW:n.... eikun sähköautojen eduista väitellään. Tesla ei ole synonyymi sähköautolle, eikä BMW polttomoottoriautolle. Jos Tesla tuntuu kivalta, siitä vain, mutta oma kokemus o…
  • Rekkakuskeja nimenomaan pitää syyllistää, koska heillä itsellään ei ole kykyä korjata tapojaan. Ihan samalla tavalla meiltä muiltakin edellytetään ammattitaitoa omissa duuneissamme. Toimistolla sählätessä on kuitenkin vaikea tappaa ketään. Mieluimm…
  • Jokseenkin hupaisaa keskustelua. Teslalla on valmiutta tuoda markkinointi- ja kustannussyistä vaikka mitä skeidaa tuotantoon. Tai myydä olemattomia ominaisuuksia halukkaille. Mikäs siinä. Kansa ostaa, tottakai. Mutta ei se silti tee ohjauspuolipyörä…
  • Aika nostaa otsikkoa. Sama meno ainakin täällä etelän kehä- ja valtateillä jatkuu päivästä toiseen. Viimeksi tänään ajelin Kehä 3:lla suomalaisen puoliperän perässä. Kaveri painaa kollegoistaan epätoivon vimmalla ohi peilijäisellä tiellä vasenta kai…
  • Ihan mielenkiinnosta: miksi takatilat ovat niin tärkeät? Itse kuljetan oman autoni takapenkillä takkini lisäksi aniharvoin muita kuin lapsia.
  • Huijauksesta en tiedä, mutta oman bensa-hybridi-Mersuni ensimmäisen 15.000 km:n bensankulutus 2,3l/100km auton oman ajotietokoneen mukaan. Aika paljon on fyrkkaa polttoainekuluissa säästynyt edelliseen verrattuna.
  • Vaihdoin itse Amphionit hiljattain Geneleceihin (8330A) ja samalla kotiteatterivahvistimen NAD:in striimeriin. Käyttö on suurimmaksi osaksi TV:n katselua, mutta hifistelyä toki aika ajoin. Eroa telkkarikäytössä on kuin yöllä ja päivällä! Nyt Karpink…
Default Avatar
Jäsen 13.05.2015 alkaen
8 aloitettua keskustelua
234 viestiä
0 ×   46 ×