Kannattamaton Volvo pannaan myyntiin

246 kommenttia
1356789
  • A-utoilija:


    Kannattaa klikata tämän Röllin aiempia viestejä, niin näkee miten viisaita hän tänne onkaan kirjoitellut eli joka viesti on parin lauseen Volvon mollaus hieman eri sanoin. Ihmettelen mikä vimma ajaa tämän "Rölli-metsänpeikon" tänne palstalle kirjoittelemaan, kun oikeaa asiaa ei kuitenkaan ole.




    Mitä asiaa sinulla on olevinaan ?

    Soitat suutasi jokaisessa viestissä ja provosoit ensisijaisesti Bemarin omistajia noilla typerillä lausahduksillasi, yrität pönkittää mielipidettäsi jollain naurettavilla linkeillä joihinkin typeriin testeihin ja tilastoihin joissa volle on jonkun pölkkypään mielestä maailman paras.

      
  • Rölli:


    Mitä asiaa sinulla on olevinaan ?
    Soitat suutasi jokaisessa viestissä ja provosoit ensisijaisesti Bemarin omistajia noilla typerillä lausahduksillasi, yrität pönkittää mielipidettäsi jollain naurettavilla linkeillä joihinkin typeriin testeihin ja tilastoihin joissa volle on jonkun pölkkypään mielestä maailman paras.




    Ja taas, ei niin sitten mitään oikeaa ja asiallista sanottavaa. Pelkkää tyhjänpäiväistä suunsoittoa joka viesti, hohhoijaa!!!

      
  • simppa:

    Tuossa haluttavuuslinkissäsi kolme parasta olivat Audi, VW ja Volvo. Tukee siis sitä, että Volvo on suomessa haluttu auto.

    Merkkien Merkki tutkimuksessakin Volvo oli roimasti paremmalla sijalla kuin keskivertomerkki, vaikkei BMW:n tasolle yltänytkään. Kaikki kunnia kuitenkin baijeriin tuosta suorituksesta.




    näissä on sellainen pieni ongelma, että tilastoissa on vain eniten myydyt merkit...vaikka merkkien merkissä vain 20 eniten myytyä merkkiä

      
  • A-utoilija:


    Simpan linkissä on hyvin kiteytetty miksi Volvoa arvostetaan:
    "Volvossa lukijat arvostivat turvallisuutta ja luotettavuutta sekä laatua ja toimivuutta järkevään hintaan. Merkkiä ei pidetty pröystäilevänä."

    Eiköhän tässä olekin jo yhdeksi kertaa Volvo provoilijoille purtavaa, joten annetaan puheenvuoro taas heille ...




    Niin noissa A-utoilijan keksimissä jutuissa on aina paljon purtavaa, sen verran mielenkiintoisia ne ovat. Tuokin lainattu lause toimii aivan samoin, tai oikeastaa paremmin kun merkiksi vaihdetaan esim. Skoda tai Toyota!



    Onko Volvossa muka turvallisuutta enemmän kuin halpis-tavisluokan autoissakaan? Ei. Onko Volvon luotettavuus muka hyvää? Ei. Onko laatu yhtään sen parempi kuin halpis-tavis luokan autoissa? Ei. Onko toimivuus millään tavalla erottuva muista muuten kuin negatiivisesti vanhanaikaisten ratkaisujen vuoksi? Ei.



    Mutta hieno että A-utoilija jaksaa selittää tarinoita Volvosta. Mielenkiintoista kuinka kaikki väitteet ovat täysin tavanomaisista jutuista joissa Volvo ei erotu millään tavalla ihan tavallisista autoista. Jotkut mallit korkeintaan vähän hiljaisempia, mutta vastapainona onkin nähtävillä miten se on saatu aikaan.

      
  • Onneksi pian tulee S80:lle ja V70:lle kilpailija Citroenilta kun näitä ylempää luokkaa olevasta C6:sta on muokattu C5-malli. Katsotaan pärjääkö Volvot millään A-utoilijan kehumalla osa-alueella sille.

      
  • A-utoilija:

    Mikä ihmeen sotatila aina vallitsee Volvon ja Bemarin välillä? Tämä havainto ei ole pelkästään tältä palstalta tehty, vaikka täällähän tuo asia loistaa päivänselvänä.




    Olen myös ihmetellyt miksi joillain on tarve vetää BMW Volvo keskusteluun mukaan, mielestäni eivät edes ole suoria kilpailijoita keskenään vaan aivan erilaisia autoja. Halvemmatkin Saksalaiset päihittää Volvon Ajettavuudessa mennen tullen, silti BMW:n "kiemurtelu" otetaan esiin joka topicissa ja vääntö pääsee taas alkamaan.

      
  • A-utoilija:


    Ja hermoromahdus senkun pahenee, kun sanon että ainakin Volvo S80 on yksi parhaista kuviteltavissa olevista autoista nimenomaan Suomen teillä tapahtuvaa maantieajettavuutta ajatellen. Ja minun ajoni kun tapahtuu kaikki yleisellä maantiellä, niin suuntavakavuus on silloin yksi tärkeimpiä kriteereitä.




    HAHHAHHAH! Tämä kertoo kaiken A-utoilijasta! Siis lukekaa tuota p***aa mitä hän syytää!!



    Taisi olla aika ihmeellinen asia se Volvon hankkiminen noin Mazdaan tottuneelle... Miksi A-utoilijan ja hänen Volvon rakkaussuhteesta tulee aina mieleen pieni lapsi ylpeänä 'My First Sony' korvalappustereon kanssa?



    Kuten olen sanonut, A-utoilija ei ole edes autoista kiinnostunut. Taitaa kiinnostaa vain oma merkki (joka kai on yhteydessä statuksen hakemiseen) vissiin kun ei muuta ole millä omaa itseään määritellä. Eihän hän osaa edes sanoa tarkalleen miksi Volvo on niin loistava, eikä varsinkaan osaa verrata muihin autoihin. Puhumattakaan että hänellä olisi lähtökohtana kiinnostus autoihin, autotekniikkaan, joihinkin ominaisuuksiin tai muuta. Lähtökohtana on Volvo ja sitten katsotaan miten sitä voi kehua muihin nähden (lehtien avulla eikä omien kokemusten perusteella)



    Ja oikeasti, jaksaako nuo Volvon myyntispekulaatiot ketään kovin paljon kiinnostaa? Asia selviää aikanaan ja Volvon omistajille sillä ei tule olemaan mitään merkitystä. Tästähän on jo yksi ketju avattu aiemminkin, josta puuttui tuo muu tässä avauksessa ollut paskanjauhanta ja ketjuhan ei kiinnostanut ketään. Tämä ketjuhan kiinnostaa pelkästään siitä syystä, kun noita provoja heitellään puolin ja toisin ja mikäs siinä, hyvä että keskustellaan edes jostakin.


    Eihän A-utoilija halua puhua mistään Volvoon liittyvästä joka ei ole sitä ylistävää. Tottakai haluat sensuroida kaikki puheet Volvon tilanteesta ja kurkistukset kulissien taakse... Voithan aloittaa uuden keskustelun Volvon mainoksista ja siitä kuinka Volvoa parempaa autoa ei voi olla Suomen teille.



    Aika vähissähän nuo jutun aiheet ilman Volvoa tällä palstalla olisikin eli sikäli auto tuntuu kiinnostavan. Tosin ihmettelen miksi kaikkein kärkkäimmät Volvon arvostelijat tuntuu olevan aina Bemari-kuskeja. Mikä ihmeen sotatila aina vallitsee Volvon ja Bemarin välillä? Tämä havainto ei ole pelkästään tältä palstalta tehty, vaikka täällähän tuo asia loistaa päivänselvänä.


    Voisit katsoa mistä 'sota' on tässäkin keskustelussa aiheutunut. Sinulle tärkeintä taitaakin olla että 'vastapuolella' olisi 'Bemari-kuskeja' jotta tuntisit Volvon olevan Bemun 'vastustaja'.

      
  • A-utoilija:


    Juuri näihin hourupäisiin Bemari-kuskien kommentteihin tuolla jo aiemminkin viittasin ja tämä uusin nimimerkki Röllihän se tuntuu olevan sieltä pahimmasta päästä. Tänne on vaan pakko tulla uudestaan ja uudestaan laukomaan hölmöjä kommentteja Volvosta.




    Niin, kaikki kommentit Volvosta joissa ei sanota sitä parhaimmaksi kuviteltavissa olevaksi autoksi ovat A-utoilijan mielestä hölmöjä kommentteja...



    Esim. Volvo S80:n lähimpänä kilpailijana voidaan pitää Audi A6:tta ja se ei tarjoa Volvoa parempia ajo-ominaisuuksia missään normaaliliikenteessä havaittavissa asioissa, mutta saat ihan vapaasti elää tuossa harhakuvitelmassasi.


    Minusta taas Mondeo on paljon lähempänä Volvoa, samoin taitaa olla uusi C5, Laguna jne. Ai niin, mutta eihän se ole totta kun A6:kaan ei ole millään tapaa Volvoa parempi (jos on niin se on osa-alueella jolla ei tietenkään ole merkityst&#228:wink: sillä Volvohan on paras kuviteltavissa oleva auto!

      
  • Onko Bemarissa muka turvallisuutta enemmän kuin halpis-tavisluokan autoissakaan? Ei. Onko Bemarin luotettavuus muka hyvää? Ei. Onko laatu yhtään sen parempi kuin halpis-tavis luokan autoissa? Ei. Onko toimivuus millään tavalla erottuva muista vaikka kuitenkin edustaa omilla teknisillä ratkaisuillaan uusinta teknologiaa?? Ei.

    :lol:







    Voi tätä taistelua.. Itse en katsele kulkuani Volvon ratin takaa.. mutta silti tuo Volvon vihaaminen "eräillä" ihmetyttää, tai oikeammin se naurattaa :smile:



    Tämä naurettava taistelu eri merkkien välillä vie uskottavuuden kaikilta täällä kirjoittavilta.. Volvosta ja Bemarista on väitelty niin kauan että alkaa jo väsyttämään.. Subarusta puhuttiin ja siitähän alkoikin oikein kunnon roihu!



    Onko täällä aikuisia???



    Miksi täällä mukamas aikuiset ihmiset eivät ymmärrä että erimerkkiset autot ovat erilaisia.. kuten Volvo ja Bemari! Mikä viehättää toista, niin toista se taas ärsyttää.. Jonkun mielestä Volvo on Bemariin nähden löysä "lulla".. Hmm. Miksi esim Citroenilla ajavia ei mollata? Volvo ei ole koskaan ollut mielestäni mikään sportti auto joten miksi siinä pitäisi olla jäykempi alusta? Toisia taas juuri kiinnostaa Bemarin agressiivinen ulkonäkö ja ajettavuus?



    Miksi näiden kahden niin erilaisen auton välillä ei voi elää? Niin suosittu auto kuin Volvo on, ei kaikki Volvolla ajavat voi olla väärässä? Jos Volvo olisi niin huono auto kuin joillakin yksittäisillä kirjoittajilla mielikuvanaan on, en usko että Volvo yltäisi moisiin myyntilukuihin! Ja omalla paikkakunnallani Volvoa ja Bemaria myydään samassa liikkeessä juuri sen takia että ne ovat käyttöominaisuuksiltaan niin erilaiset ja vetävät erilaisia ja erilaisessa elämäntilanteessa olevia puoleensa..



    Jonkun mielestä Volvon tekniikka ei edusta aivan sitä uusinta uutta.. Kieltämättä Bmw käyttää uudempia teknisiä ratkaisuja mutta se näkyy myös luotettavuudessa.. Etenkin uusimman korimallin 500-sarjalainen on oikea murheen pesiintymä verrattuna vanhempaan sisareensa. Bemarin automaattivaihteisto on heikkoa tekoa dieselmalleihinsa.. lukuisissa 530D malleissa on 6000-7000 euron remontti kun loota ei kestä! Ja tämä ei ole minun keksimää.. Vaan sitä että uusinta uusin tekniikka niin hienoa kuin se onkin, heikentää Bemarin luotettavuutta ja minun silmissäni myös haluttavuutta!



    Onko Volvon ruotsalaisuus joillekin punainen vaate?



    Toiset moittivat ulkonäöllisiä ja sisustaa koskevia asioita.. Niistä oikeastaan on hieman turha väitellä koska jokaisella on oma makunsa.. Muuten voidaan riidellä mikä on parempi väri autoon..



    Tuosta toisten mielestä Volvon huonosta laadusta sen verran että itselläni oli aiemmin pari vuotta uutena ostettu V70.. oli kesä tai talvi, kuuma tai todella kylmä, siinä ei noita joidenkin mainittuja nitinöitä ja natinoita ollut.. auton vuosimalli oli -05, joten en tiedä onko aiemmissa malleissa sellaisia ongelmia ollut mutta olen minäkin ollut 530d taksissa jossa keskikonsoli piti kaupunkiajossa äänekästä natinaa.. en vaan ole niin lapsellinen että yleistäisin sen jokaiseen Bemariin.. Entä sitten ruostuminen? Volvo on korikestävyydeltään ihan eri tasoa kuin Bemari! Kiinnostaako se Bemarin ostajaa, en tiedä..



    Pointti varmaan kuitenkin tuli jo ilmi.. Joku varmaan vetää herneitä pussillisen nenään lukiessaan tätä mutta tarkoitukseni ei ollut kehua toista ja haukkua toista..



    Tarkoitin vaan taas kerran sitä että niin erilaisille autoille löytyy aina omat kannattajansa.. eri asia on se kannattaako sen takia riidellä, kuka arvostaa mitäkin.



    Ja Subaru sitten onkin sitten erikseen..



    :tongue:

      
  • Jan79:



    Ja Subaru sitten onkin sitten erikseen..

    :tongue:






    jatka ihmeessä juttuasi subarunkin osalta? :tongue:

      
  • Jan79:



    Onko täällä aikuisia???

    :tongue:




    Asiallinen viesti Jan79:ltä. Tuosta onko täällä aikuisia, en kyllä ole kovinkaan varma, ainakaan näiden kiihkomielisten Bemari-kuskien osalta. Ei kai nyt aikuiset, jo useita eri autoja ja -merkkejä omistaneet, kirjoittele tuollaista tekstiä mitä nuo muutama Bemari-kuski tekee ja viesti viestin jälkeen jaksaa mollata jotain yksittäistä automerkkiä. Aika lapsellista puuhaa ollakseen aikuisten tekemää.



    Ja tämä riitely on siitäkin outoa, että se on kokolailla yksipuoleista ja jos mainitsee, että Volvossa on jotain hyviä ominaisuuksia, niin miten ihmeessä silloin samalla on arvostellut Bemaria, kun ei ole edes maininnut koko autoa. Minun kirjoituksissanikaan ei ole edes koko sanaa BMW vilahdellut pitkään aikaan, mieluummin vertaan Volvoa ja Audia, koska koen Audin muutenkin Volvon läheisimmäksi kilpailijaksi jo etuvedon takia. Moneen kertaan olen myös jo tällä palstalla maininnut, että todennäköisesti seuraava autoni löytyy kolmikosta Audi, BMW, Volvo. Audi ja BMW uusivat sopivasti mallejaan juuri kun seuraava autonvaihto on ajankohtainen ja aika näyttää mitä Volvo silloin tarjoaa.



    On tämä vaan hölmö palsta, kun ei täällä voi keskustella autoista asiallisessa hengessä. :sleepy:

      
  • petos:

    Jan79:


    Ja Subaru sitten onkin sitten erikseen..

    :tongue:



    jatka ihmeessä juttuasi subarunkin osalta? :tongue:








    :smile: enää ei jaksa samanlaista romaania kirjoittaa.. Mielestäni jos uudesta Subarusta puhutaan.. Subaru on erinomainen auto. Subaru ei koskaan ole ollut mikään kansan suosikki ehkäpä jo vaihtelevan maahantuonnin takia. Subaruisssa on luotettava tekniikka japanilaiseen tapaan.



    Tänä päivänä jo pelkästään polttoaineiden hinnan takia Subaru ei ole kovinkaan houkutteleva vaihtoehto.. Subarussa on teknisesti erittäin toimiva neliveto joka myös osaltaan lisää kulutusta.. Maasturi ei kuitenkaan ole joten jokaiselle ei ole tarvetta nelikko henkilöautolle :smile: Subarujen heikkous on jälleenmyyntiarvo joka laskee kuin lehmän häntä :confused: Olen käynyt istuskelemassa upouudessa Imprezassa ja pakko kehua..



    Sitten tuo hinta.. jos ei erikseen nelikkoa kaipaa, ei kannata maksaa siitä subarussa.. Ja oikeaa kunnon nelikkoa kaipaavalle ei mitkään henkilöautomallit eikä city maasturit ole edes vaihtoehto :sunglasses: Ja hintaan nähden ihan perusvarustelu on aika vaatimaton..



    Muuten kyllä loistava menopeli



      
  • Jan79:




    ihan asiaa janilta, mutta parista jutusta olen toista mieltä.


    Subarujen heikkous on jälleenmyyntiarvo joka laskee kuin lehmän häntä :confused:

    -tuosta olen kyllä eri mieltä. Jokin aika sitten omaani etsiessä ja vertailuja tehneenä näkisin ettei ainakaan huonompi kuin muilla tuo arvonlasku ole.

    melko kovissa hinnoissa ovat jos vertaa moneen kilpailijaan samoilla ajomäärillä, vuosimallilla, jne.

    tosin toiset tiputtaa hinnan melko alas kun haluavat nopeuttaa myymistä, koska se voi olla tuskaa vähäisten tarvitsijoiden eli potentiaalisten ostajien takia.


    Olen käynyt istuskelemassa upouudessa Imprezassa ja pakko kehua..

    -kyllä, tuolla uudella imprezalla on karistettu kaikki corollat ja golffit kauas taakse. Kehuja on tullut jopa mukavuudesta ja autoa on luonnehdittu luokkaa isomman auton oloiseksi ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan kuin se itseasiassa onkaan.

    simppa voi jatkaa tästä haukkumalla jälleen imprezaa ja ylistämällä mazda kolmosta.


    Ja hintaan nähden ihan perusvarustelu on aika vaatimaton..

    -en tiedä mistä puhut, mutta jos Legacya katsoo niin tässä olet kyllä aivan hakoteillä!

    mm. start!-ohjelman koeajosta lainattu:


    ''Valtteina hinta ja varustelu

    Kilpailukykyinen hinta ja hyvä varustelu ovat hienon ajettavuuden
    lisäksi syitä, miksi Startin myöntämä ja järjestyksessä toinen Hyvät Kaupat -valinta kohdistui Legacyyn.

    Esimerkiksi neliveto, automaatti-ilmastointi, vakionopeudensäädin, kaksoisksenonvalot, 17-tuuman alumiinivanteet ja kuuden cd:n vaihtaja MP3 soittimella kuuluvat perusmallin vakiovarusteisiin. Porrasperäisenä ja manuaalivaihtein tämä kaksilitrainen hinnat alkaen -malli maksaa vähän vajaa 33 000 euroa. Farmarina hinta on tonnin enemmän. Ripeän kolmelitraisen saa halvimmillaan uudella, paremmin toimivalla automaattivaihteistolla varustettuna vajaalla 48 000 eurolla. ''

    mitä oleellista tuosta puuttuu? jopa erinomaiset tuplaxsenonit ovat vakiona. Myös tuossa TM-testissä josta ollaan jauhettu, sai legacy muistaakseni kärkipisteet varustelusta.


    Muuten kyllä loistava menopeli

    -onko muuten käyttökokemuksia subaruista?

    nelivetomiehiä nykyään taisit olla, jos oikein käsitin..?
      
  • "Onko Volvon ruotsalaisuus joillekin punainen vaate?"





    Kyllä on, koska Suomessa ei ole omaa automerkkiä, poislukien joku Talbot Horizon jne., ja lisäksi Suomi on muutenkin autoilun banaanivaltio, aattelepa ite vaikka autoveron tasoa. Ja lisäksi näitä virkaholhouksen tarpeessa olevia provoilijoita ärsyttää se, että Volvo on kolmanneksi myydyin automerkki Suomessa. Ainakin olettaisin asian olevan näin.



    Kohta Tekniikan Maailman sedät varmaan sulkee palstan, kun on niin asiantuntevaa autokeskustelua.



    Itseäni ainakin kiinnostaa muiden autonomistajien käyttökokemukset vikoineen päivineen, eikä mitkään täysin teoreettiset premiumvertailut, koska niistä ei ole mitään hyötyä.



    Varmaan käsitys autoilusta muuttuu, kun on itse joutunut ostamaan sen 55.000 euron premiumin ja maksanut kalliit mahdolliset korjauskulut. Esim. ihkauuden BMW Z4:n saa Saksassa 33.000 eurolla, mutta tämähän ei närästä palstan rahaporukkaa lainkaan.





      
  • "-kyllä, tuolla uudella imprezalla on karistettu kaikki corollat ja golffit kauas taakse. Kehuja on tullut jopa mukavuudesta ja autoa on luonnehdittu luokkaa isomman auton oloiseksi ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan kuin se itseasiassa onkaan." IHMEELLISTÄ! Samaa kerrotaan vaikka Skoda Fabiasta!



    "mitä oleellista tuosta puuttuu? jopa erinomaiset tuplaxsenonit ovat vakiona. Myös tuossa TM-testissä josta ollaan jauhettu, sai legacy muistaakseni kärkipisteet varustelusta." Ainakin puuttuu ajonvakautus! Taisit kertoa vain mitä ei puutu?



    Ihmekkö nuo Volvo-miehet pottuilevat!

      
  • Tuosta hinnanpudotuksesta.. Olen vain selaillut Nettiautoa ja nähnyt liikkeessä Subaruita joissa on hinta tippunut yllättävän paljon melko uusissa autoissa.. liekö vaikuttaa asiaan se etteivät subarut ole niitä ostetuimpia vaikka hyviä olisivatkin :smile: Tuossa varustepolitiikassa tarkoitin lähinnä Imprezaa.. En ole näihin uusiin subaruihin tutustunut ihan niin ajatuksella mutta kaikki vanhemmat subarut, niin legasyt kuin imprezatkin, ovat aika karvahattumalleja.. kts. nettiauto/käytetyt :tongue: Eihän tuo karvahattumallien olemassaolo tee subaruista huonoa, sehän vain kertoo jotain tästä autoverotuksesta



    Oikeassa olit nelikon suhteen.. Pihalla seisoo nelikko.. Oikea nelikko mitä ei edes subaru tarjoa :grin:



      
  • Nasse:




    IHMEELLISTÄ! Samaa kerrotaan vaikka Skoda Fabiasta!

    -joopa joo. Kumpikohan noistakin on se kovempi vehje, jota voi kehua ihan aiheellisesti?!

    joka autoa mainostetaan vaikka millä hehkutuksilla, mutta onko fabiaa jossain mediassa kehuttu erityisen hyväksi ja hauskaksi ajaa?



    Ainakin puuttuu ajonvakautus!

    -niin, PITOAHAN subaruista puuttuukin.

    sinä nyt tarvitsisit varmaan esp:n ottamaan auton hallintaan kun taidot loppuu, vaikka Lancer Evoon..

    ja tottakaihan olet testannut subarujen ääritilanne käytöstä ja vakautta?

    totuus on että kukaan subarumies kenen kanssa olen jutellut asiasta, ei edes kaipaa koko esp:tä.
    toki se olisi hyvä olla, ja on se ilmeisesti tulossakin...en muista nyt miten sen laita oli..


    Taisit kertoa vain mitä ei puutu?

    -kerros nyt sitten mitä oikein puuttuu, mitä vielä pitäisi vielä saada tuohon hintaan?! tee oikein lista.
    vai pitikö vain päästä aukomaan jostain.

    Autohan on edullinen jo sinänsä etuvetokilpailijoihin verrattuna koska on oikea neliveto.


    Ihmekkö nuo Volvo-miehet pottuilevat!

    -ei täällä kukaan pahemmin pottuile, subarusta ei muutenkaan pahemmin ole aiemmin puheltu.
    simppa pottuilee, mutta se johtuu vain siitä että hänen täytyy järjestelmällisesti haukkua tai vähätellä kaikki mahdolliset kilpailijat Ford-konsenin tuotteille.
    ja toisaalta kostaa se kun en nuole volvojen perseitä.

    ja tietysti sinun itkuraivarisi kun huomaat että joku on äärimmäisen tyytyväinen johonkin merkkiin josta et itse piittaa, mutta en välitä.. :wink:

      
  • Jan79:

    Tuosta hinnanpudotuksesta.. Olen vain selaillut Nettiautoa ja nähnyt liikkeessä Subaruita joissa on hinta tippunut yllättävän paljon melko uusissa autoissa.. liekö vaikuttaa asiaan se etteivät subarut ole niitä ostetuimpia vaikka hyviä olisivatkin :smile:

    <

    blockquote>





    -käytettyjen autojen kaupaksi saaminen on ylipäänsä vaikeaa ja vaikeasti myytävän auton kuten subarun hinta on oltava alhainen.





    Tuossa varustepolitiikassa tarkoitin lähinnä Imprezaa.. En ole näihin uusiin subaruihin tutustunut ihan niin ajatuksella mutta kaikki vanhemmat subarut, niin legasyt kuin imprezatkin, ovat aika karvahattumalleja.. kts. nettiauto/käytetyt





    -joo, ainaki legacyn osalta tuo karvalakkius koskee tuota edellistä korimallia, joista osa on ilman juri mitään varusteita, ja osassa on sitten kaikki herkut, parhaimmissa tuplakattoikkunoista nahkaverhoiluihin yms.



    nykyisessä 2004-> mallin legacyissa on jo suht hyvin varusteita ihan vakiona.





    Oikeassa olit nelikon suhteen.. Pihalla seisoo nelikko.. Oikea nelikko mitä ei edes subaru tarjoa :grin:

    -kerro lisää!? nelikot kiehtoo aina :sunglasses:

      
  • Meidän isä on voimakkaampi kuin teidän isä?

    Meidän äiti kuitenkin voittaa molemmat? :xmas:

      
  • petos:

    <

    blockquote>Jan79:

    Tuosta hinnanpudotuksesta.. Olen vain selaillut Nettiautoa ja nähnyt liikkeessä Subaruita joissa on hinta tippunut yllättävän paljon melko uusissa autoissa.. liekö vaikuttaa asiaan se etteivät subarut ole niitä ostetuimpia vaikka hyviä olisivatkin :smile:



    -käytettyjen autojen kaupaksi saaminen on ylipäänsä vaikeaa ja vaikeasti myytävän auton kuten subarun hinta on oltava alhainen.


    Tuossa varustepolitiikassa tarkoitin lähinnä Imprezaa.. En ole näihin uusiin subaruihin tutustunut ihan niin ajatuksella mutta kaikki vanhemmat subarut, niin legasyt kuin imprezatkin, ovat aika karvahattumalleja.. kts. nettiauto/käytetyt


    -joo, ainaki legacyn osalta tuo karvalakkius koskee tuota edellistä korimallia, joista osa on ilman juri mitään varusteita, ja osassa on sitten kaikki herkut, parhaimmissa tuplakattoikkunoista nahkaverhoiluihin yms.

    nykyisessä 2004-> mallin legacyissa on jo suht hyvin varusteita ihan vakiona.


    Oikeassa olit nelikon suhteen.. Pihalla seisoo nelikko.. Oikea nelikko mitä ei edes subaru tarjoa :grin:
    -kerro lisää!? nelikot kiehtoo aina :sunglasses:






    Kyseessä on Lavalla varustettu nelikko nopealla/hidas +100% Lukko.. ja tietysti maavaraa löytyy H-autoja reilummin :kiss:



      
  • ''Jan79



    Kyseessä on Lavalla varustettu nelikko nopealla/hidas +100% Lukko.. ja tietysti maavaraa löytyy H-autoja reilummin :kiss: ''








    -ok. no sillä pääsee vaikka puuhun :smile: ?

      
  • Jan79:

    Onko Bemarissa muka turvallisuutta enemmän kuin halpis-tavisluokan autoissakaan? Ei. Onko Bemarin luotettavuus muka hyvää? Ei. Onko laatu yhtään sen parempi kuin halpis-tavis luokan autoissa? Ei. Onko toimivuus millään tavalla erottuva muista vaikka kuitenkin edustaa omilla teknisillä ratkaisuillaan uusinta teknologiaa?? Ei.
    :lol:




    Jaha, nyt sitten herra 'kaikki autoissa on vain makuasioita.. millään ei ole mitään väliä.. en edes tiedä mistä selitän.. en koskaan loppujen lopuksi sano mitään konkreettista.. kunhan vaan kirjoittelen jotain ja haukun muutamia ihan fiilispohjalta.. yritän esittää puolueetonta.. mutta selitän vaan että ei ole eroja.. joka tietty on peitelty yritys puffata Volvoa.. koska jos Volvossa ja muissa ei ole eroja ja asiat on vain makuasioita niin silloinhan kannattaa ostaa Skoda tai Brilliance jos kerran nekin ovat aivan yhtä hyviä kuin Volvo.. mutta kas kummaa kun juuri taktisesti joihinkin nähden ei ole koskaan mitään eroa kun se on Volvolle sopivaa.. ja halvemmista ei puhuta, kas kun niihin sitten onkin eroa ja vain Volvon ja parempien välillä ei ole mielestäni eroa' eli Jan79 avasi taas sanaisen arkkunsa. Harmi että yrität olla ovela ja iskeä takaisin vaikka ei ole mitään millä takaisin iskeä:



    Onko Bemarissa muka turvallisuutta enemmän kuin halpis-tavisluokan autoissakaan? On, passiivisen ja aktiivisen turvallisuuden yhdistelmä on kärkeä, ja lisäksi niissä on lukemattomia turvallisuutta lisääviä ominaisuuksia (edelläkävijä runflat-renkaissa, aktiivinen ohjaus, jarrutusvoiman mukaan muuttuvapinta-alaiset jarruvalot, hud-näyttö ym. ergonomiaratkaisut, pimeänäkölaite, telematiikka- ym. tietoliikenneratkaisut muissa maissa, puhumattakan erityisen hyvistä pito-ominaisuuksista).



    Onko Bemarin luotettavuus muka hyvää? On, lisäksi ovat hyvin tehtyjä eli ei ala heti nitinät, ja alun alkaen materiaalit erinomaisia samoin kuin työn jälki sekä laitteiden toleranssit. Palvelu varsinkin on erinomaista.



    Onko laatu yhtään sen parempi kuin halpis-tavis luokan autoissa? On selvästi, lisäksi muilta osin siitä löytyy paljon korkealuokkaisia piirteitä paitsi varustelusta niin myös designissa ei vain seurata muita vaan on kyky ja resurssit toimia edelläkävijänä ja tuoda uutta. Varustelumahdollisuudet ja personoinnin valinnat kärkeä.



    Onko toimivuus millään tavalla erottuva muista vaikka kuitenkin edustaa omilla teknisillä ratkaisuillaan uusinta teknologiaa?? Sehän vasta suuri ero onkin, oli sitten kyseessä käytettävyys tai dynamiikka.



    Vastasin tuohon kun kerran sitä haluatte. Sen sijaan että olisitte puhuneet itse aiheesta. Kumma kun piti ottaa Volvo-fanien taas kamalat pultit puolustusreaktiossaan kun mitään kritiikkiä ei kestetä. Täytyi sitten ruveta taas hiekkalaatikkomeininkiin...





    Voi tätä taistelua.. Itse en katsele kulkuani Volvon ratin takaa.. mutta silti tuo Volvon vihaaminen "eräillä" ihmetyttää, tai oikeammin se naurattaa :smile:


    Ei tämä ole mitään taistelua, jotkut Volvofanit vain rähjäävät kun 'uskaltavat kritisoida Volvoa'. Piti alkaa ottaa puheeksi sellaisia oljenkorsia mitä keksivät, sellaisiakin jotka eivät liity puheenaiheeseen mitenkään. Kumma kun et keskustelua muka seuranneena tuota ole huomannut.



    Sehän on hyvä yritys kääntää puhetta riippuvuudesta Fordiin ja siitä kuinka hyvin yhdenmukainen teknologia näissä on käytetty. Ei kestä näköjään Volvo-fanaatikkojen pinna kun Volvon ero Mondeoon on teknisesti muutaman hieman poikkeavan tukivarren suuruinen (ja sekin johtanut Mondeon hyvään ajettavuuteen ja Volvon keskinkertaiseen, Focus taas oikein hyvä ja C30 huono)... Eli ero näiden välillä taitaa siis olla Volvofanien puheiden perusteella jopa pienempi kuin 335i:n ja M3:n välillä! Niissä kun on vissiin kaikki tukivarret ja suuri osa alustan osista erilaiset, voimansiirtolinjat hyvin erilaiset jne...



    Tosiasiassa ihan asiallisesti aiheesta puhuttiin ensin, mutta piti ottaa pultit noista muutamista piikeistä sitten.



    Onko täällä aikuisia???


    Näköjään ei ainakaan monia, pääosin täällä on näitä 'Volvo on paras kuviteltavissa oleva auto' -tyyppejä. Ja 'Volvo on huippumerkki koska on melkein yhtä arvostettu kuin Pirkka'.



    Miksi esim Citroenilla ajavia ei mollata?


    Varmaan siksi että Citroen-fanaatikkoja ei ole täällä selittämässä pehmoisia.



    Onko mielestäsi yhteensattuma että jatkuvasti Volvoista puhuttaessa homma menee aina ihmeelliseksi selittelyksi ja toisten merkkien haukkumiseksi? Miksi näin ei käy minkään muun merkin kohdalla? Niin, Subarun kohdalla näin käy mutta sekin on näiden Volvo-fanaatikkojen typerien selitysten aikaansaamaa (kun eivät keksi miten Volvoa kehuisivat erityiseksi tai harmaasta, tylsästä tavisluokasta erottuvaksi niin puolustusreaktiota tulee siitäkin kun Subarun erityisyydestä ja viehätyksestä puhutaan).



    Niin suosittu auto kuin Volvo on, ei kaikki Volvolla ajavat voi olla väärässä? Jos Volvo olisi niin huono auto kuin joillakin yksittäisillä kirjoittajilla mielikuvanaan on, en usko että Volvo yltäisi moisiin myyntilukuihin!


    Eikö Lada yltänyt ennen Suomessa oikein koviin myyntilukuihin?



    Maailmanlaajuisesti tai edes Euroopassa Volvoa myydään erittäin vähän.



    Ja omalla paikkakunnallani Volvoa ja Bemaria myydään samassa liikkeessä juuri sen takia että ne ovat käyttöominaisuuksiltaan niin erilaiset ja vetävät erilaisia ja erilaisessa elämäntilanteessa olevia puoleensa..


    ...tai siksi että paikkakunta on niin pieni että ei ollut muuta ratkaisua kuin tyytyä siihen edustajaan mikä löytyi.



    Jonkun mielestä Volvon tekniikka ei edusta aivan sitä uusinta uutta.. Kieltämättä Bmw käyttää uudempia teknisiä ratkaisuja mutta se näkyy myös luotettavuudessa..


    Nyt tulee taas kerran täyttä p***aa.



    Etenkin uusimman korimallin 500-sarjalainen on oikea murheen pesiintymä verrattuna vanhempaan sisareensa. Bemarin automaattivaihteisto on heikkoa tekoa dieselmalleihinsa.. lukuisissa 530D malleissa on 6000-7000 euron remontti kun loota ei kestä! Ja tämä ei ole minun keksimää..


    Huh, ei voi muuta sanoa kuin että huh.



    Vaan sitä että uusinta uusin tekniikka niin hienoa kuin se onkin, heikentää Bemarin luotettavuutta ja minun silmissäni myös haluttavuutta!


    Noniin, eli tuolla tavalla sinä selität paremman tekniikankin huonoksi asiaksi. Kieltämättä fanaattisuus kannustaa sinut luovaan tarinointiin.



    Onko Volvon ruotsalaisuus joillekin punainen vaate?


    Tuskin monelle, toisaalta joillekin se kuvitelma että Volvo on 'melkein kotimainen' istuu todella kovassa ja luulevat että se auttaa jotain. Ja monille Saksalaisuus on punainen vaate. Etenkin 'juppi-imago'.



    Tuosta toisten mielestä Volvon huonosta laadusta sen verran että itselläni oli aiemmin pari vuotta uutena ostettu V70.. oli kesä tai talvi, kuuma tai todella kylmä, siinä ei noita joidenkin mainittuja nitinöitä ja natinoita ollut..


    Ei tietenkään! Sehän on paras kuviteltavissa oleva auto!



    auton vuosimalli oli -05, joten en tiedä onko aiemmissa malleissa sellaisia ongelmia ollut mutta olen minäkin ollut 530d taksissa jossa keskikonsoli piti kaupunkiajossa äänekästä natinaa.. en vaan ole niin lapsellinen että yleistäisin sen jokaiseen Bemariin..


    Turhaan oletat että täysin tunnettu asia eli Volvon nitinät ja muutenkin vähemmän laadukas rakenteiden taso olisi yhdessä yksilössä kyydissä istujana koettu juttu. Seli seli. Onneksi uudessa V70:ssä ja S80:ssä ongelma ei ainakaan ole yhtä suuri kuin ennen, on siitä Fordista näköjään apua...



    Entä sitten ruostuminen? Volvo on korikestävyydeltään ihan eri tasoa kuin Bemari! Kiinnostaako se Bemarin ostajaa, en tiedä..


    Itseasiassa ei kiinnosta koska minulla ei ole yhdenkään auton kohdalla ollut mitään ongelmaa ruosteen kanssa (paitsi harrasteautossa yksi korjaus ja pisimpään pitämässäni autossa kromiosassa vähän pintaruostetta). Silti tuo on taas sellaista legendaa tuo Volvon muka parempi korikestävyys että oksat pois. Vähän lyhytnäköistä tuo sinun oletus etteikö Volvot olisi minulle hyvin tuttuja.



    Pointti varmaan kuitenkin tuli jo ilmi.. Joku varmaan vetää herneitä pussillisen nenään lukiessaan tätä mutta tarkoitukseni ei ollut kehua toista ja haukkua toista..


    ...mutta kehuit toista ja haukuit toista kuitenkin.



    Tarkoitin vaan taas kerran sitä että niin erilaisille autoille löytyy aina omat kannattajansa.. eri asia on se kannattaako sen takia riidellä, kuka arvostaa mitäkin.


    Eli taas kerran sanot että asiat on yhdentekeviä ja autoissa ei eroja mutta Volvo on silti parempi. Ei mitään uutta sinulta.



    Ja Subaru sitten onkin sitten erikseen..


    Tottakai, ne merkit jotka haluat pitää huonompana kuin Volvo on aina sitten aivan eri asia, silloin lentääkin ikkunasta ulos seliyksesi siitä että autot ovat samanlaisia ja kaikki on vain makuasioita...

      
  • Joo, valettahan sen täytyy olla, jos jollakin on ollut bemarissa vikaa tai kojelaudasta on kuulunut ylimääräisiä ääniä.



    Jos vaikkapa huyndai tekisi yhtä ruman edustusauton ja urheilu/coupeauton kuin bemarin 6- ja 7-sarjat, niin kyllä olisi haukkujia. Toisaalta harvassa on ne, jotka noita bmw:n malleja on kauniiksi sanoneet.



    Odotellaanpa taas kuoliaaksinaurattajan vastausta!

      
  • mikkot:

    Joo, valettahan sen täytyy olla, jos jollakin on ollut bemarissa vikaa tai kojelaudasta on kuulunut ylimääräisiä ääniä.

    Jos vaikkapa huyndai tekisi yhtä ruman edustusauton ja urheilu/coupeauton kuin bemarin 6- ja 7-sarjat, niin kyllä olisi haukkujia. Toisaalta harvassa on ne, jotka noita bmw:n malleja on kauniiksi sanoneet.

    Odotellaanpa taas kuoliaaksinaurattajan vastausta!




    Monestako Bemarista on omaa kokemusta ?



      
  • Putput:

    Jan79:


    Onko Bemarissa muka turvallisuutta enemmän kuin halpis-tavisluokan autoissakaan? On, passiivisen ja aktiivisen turvallisuuden yhdistelmä on kärkeä, ja lisäksi niissä on lukemattomia turvallisuutta lisääviä ominaisuuksia (edelläkävijä runflat-renkaissa, aktiivinen ohjaus, jarrutusvoiman mukaan muuttuvapinta-alaiset jarruvalot, hud-näyttö ym. ergonomiaratkaisut, pimeänäkölaite, telematiikka- ym. tietoliikenneratkaisut muissa maissa, puhumattakan erityisen hyvistä pito-ominaisuuksista).



    Niin..? Ilman pimeännäkölaitetta, mitä bemarissa on muka parempaa kuin Volvossa? Meistä jokainen voi mennä minkä tahansa automerkin sivuille ja kopioida turvallisuus otsikon alta listan mitä kaikkea autossa on.. Volvossa esim: Luja turvakehikko,Nokkakolarissa patentoitu keularakenne, jossa on useita eri teräslaaduista valmistettuja törmäysvyöhykkeitä auttaa vaimentamaan törmäysvoimia,IDIS-järjestelmä,SIPS (Side Impact Protection System),WHIPS-järjestelmä, Personal Car Communicator (PCC),Bluetooth® hands-free -järjestelmä, Törmaysvaroitin ja jarrutusapu.. jne..

    Hienoa että täällä pidetään Bemarista mutta on se niin iso ongelma myöntää ettei Bemari tarjoa agressiivisen ulkonäön ja alustan lisäksi mitään erikoista Volvoon nähden..

    Eli ei se Bemari sentään mikään edelläkävijä ole.. jos joku haluaa sporttisen sedanin tai farmarin, silloin Bmw on kiehtova vaihtoehto. Volvo ei edes yritä olla mikään urheiluauto mutta tarjoaa samoja varusteita halvemmalal hinnalla.





    No niin..


    Onko Bemarin luotettavuus muka hyvää? On, lisäksi ovat hyvin tehtyjä eli ei ala heti nitinät, ja alun alkaen materiaalit erinomaisia samoin kuin työn jälki sekä laitteiden toleranssit. Palvelu varsinkin on erinomaista.

    Onko laatu yhtään sen parempi kuin halpis-tavis luokan autoissa? On selvästi, lisäksi muilta osin siitä löytyy paljon korkealuokkaisia piirteitä paitsi varustelusta niin myös designissa ei vain seurata muita vaan on kyky ja resurssit toimia edelläkävijänä ja tuoda uutta. Varustelumahdollisuudet ja personoinnin valinnat kärkeä.

    Onko toimivuus millään tavalla erottuva muista vaikka kuitenkin edustaa omilla teknisillä ratkaisuillaan uusinta teknologiaa?? Sehän vasta suuri ero onkin, oli sitten kyseessä käytettävyys tai dynamiikka.

    Vastasin tuohon kun kerran sitä haluatte. Sen sijaan että olisitte puhuneet itse aiheesta. Kumma kun piti ottaa Volvo-fanien taas kamalat pultit puolustusreaktiossaan kun mitään kritiikkiä ei kestetä. Täytyi sitten ruveta taas hiekkalaatikkomeininkiin...


    Voi tätä taistelua.. Itse en katsele kulkuani Volvon ratin takaa.. mutta silti tuo Volvon vihaaminen "eräillä" ihmetyttää, tai oikeammin se naurattaa :smile:

    Ei tämä ole mitään taistelua, jotkut Volvofanit vain rähjäävät kun 'uskaltavat kritisoida Volvoa'. Piti alkaa ottaa puheeksi sellaisia oljenkorsia mitä keksivät, sellaisiakin jotka eivät liity puheenaiheeseen mitenkään. Kumma kun et keskustelua muka seuranneena tuota ole huomannut.

    Sehän on hyvä yritys kääntää puhetta riippuvuudesta Fordiin ja siitä kuinka hyvin yhdenmukainen teknologia näissä on käytetty. Ei kestä näköjään Volvo-fanaatikkojen pinna kun Volvon ero Mondeoon on teknisesti muutaman hieman poikkeavan tukivarren suuruinen (ja sekin johtanut Mondeon hyvään ajettavuuteen ja Volvon keskinkertaiseen, Focus taas oikein hyvä ja C30 huono)... Eli ero näiden välillä taitaa siis olla Volvofanien puheiden perusteella jopa pienempi kuin 335i:n ja M3:n välillä! Niissä kun on vissiin kaikki tukivarret ja suuri osa alustan osista erilaiset, voimansiirtolinjat hyvin erilaiset jne...

    Tosiasiassa ihan asiallisesti aiheesta puhuttiin ensin, mutta piti ottaa pultit noista muutamista piikeistä sitten.

    Onko täällä aikuisia???

    Näköjään ei ainakaan monia, pääosin täällä on näitä 'Volvo on paras kuviteltavissa oleva auto' -tyyppejä. Ja 'Volvo on huippumerkki koska on melkein yhtä arvostettu kuin Pirkka'.

    Miksi esim Citroenilla ajavia ei mollata?

    Varmaan siksi että Citroen-fanaatikkoja ei ole täällä selittämässä pehmoisia.

    Onko mielestäsi yhteensattuma että jatkuvasti Volvoista puhuttaessa homma menee aina ihmeelliseksi selittelyksi ja toisten merkkien haukkumiseksi? Miksi näin ei käy minkään muun merkin kohdalla? Niin, Subarun kohdalla näin käy mutta sekin on näiden Volvo-fanaatikkojen typerien selitysten aikaansaamaa (kun eivät keksi miten Volvoa kehuisivat erityiseksi tai harmaasta, tylsästä tavisluokasta erottuvaksi niin puolustusreaktiota tulee siitäkin kun Subarun erityisyydestä ja viehätyksestä puhutaan).

    Niin suosittu auto kuin Volvo on, ei kaikki Volvolla ajavat voi olla väärässä? Jos Volvo olisi niin huono auto kuin joillakin yksittäisillä kirjoittajilla mielikuvanaan on, en usko että Volvo yltäisi moisiin myyntilukuihin!

    Eikö Lada yltänyt ennen Suomessa oikein koviin myyntilukuihin?

    Maailmanlaajuisesti tai edes Euroopassa Volvoa myydään erittäin vähän.

    Ja omalla paikkakunnallani Volvoa ja Bemaria myydään samassa liikkeessä juuri sen takia että ne ovat käyttöominaisuuksiltaan niin erilaiset ja vetävät erilaisia ja erilaisessa elämäntilanteessa olevia puoleensa..

    ...tai siksi että paikkakunta on niin pieni että ei ollut muuta ratkaisua kuin tyytyä siihen edustajaan mikä löytyi.

    Jonkun mielestä Volvon tekniikka ei edusta aivan sitä uusinta uutta.. Kieltämättä Bmw käyttää uudempia teknisiä ratkaisuja mutta se näkyy myös luotettavuudessa..

    Nyt tulee taas kerran täyttä p***aa.

    Etenkin uusimman korimallin 500-sarjalainen on oikea murheen pesiintymä verrattuna vanhempaan sisareensa. Bemarin automaattivaihteisto on heikkoa tekoa dieselmalleihinsa.. lukuisissa 530D malleissa on 6000-7000 euron remontti kun loota ei kestä! Ja tämä ei ole minun keksimää..

    Huh, ei voi muuta sanoa kuin että huh.

    Vaan sitä että uusinta uusin tekniikka niin hienoa kuin se onkin, heikentää Bemarin luotettavuutta ja minun silmissäni myös haluttavuutta!

    Noniin, eli tuolla tavalla sinä selität paremman tekniikankin huonoksi asiaksi. Kieltämättä fanaattisuus kannustaa sinut luovaan tarinointiin.

    Onko Volvon ruotsalaisuus joillekin punainen vaate?

    Tuskin monelle, toisaalta joillekin se kuvitelma että Volvo on 'melkein kotimainen' istuu todella kovassa ja luulevat että se auttaa jotain. Ja monille Saksalaisuus on punainen vaate. Etenkin 'juppi-imago'.

    Tuosta toisten mielestä Volvon huonosta laadusta sen verran että itselläni oli aiemmin pari vuotta uutena ostettu V70.. oli kesä tai talvi, kuuma tai todella kylmä, siinä ei noita joidenkin mainittuja nitinöitä ja natinoita ollut..

    Ei tietenkään! Sehän on paras kuviteltavissa oleva auto!

    auton vuosimalli oli -05, joten en tiedä onko aiemmissa malleissa sellaisia ongelmia ollut mutta olen minäkin ollut 530d taksissa jossa keskikonsoli piti kaupunkiajossa äänekästä natinaa.. en vaan ole niin lapsellinen että yleistäisin sen jokaiseen Bemariin..

    Turhaan oletat että täysin tunnettu asia eli Volvon nitinät ja muutenkin vähemmän laadukas rakenteiden taso olisi yhdessä yksilössä kyydissä istujana koettu juttu. Seli seli. Onneksi uudessa V70:ssä ja S80:ssä ongelma ei ainakaan ole yhtä suuri kuin ennen, on siitä Fordista näköjään apua...

    Entä sitten ruostuminen? Volvo on korikestävyydeltään ihan eri tasoa kuin Bemari! Kiinnostaako se Bemarin ostajaa, en tiedä..

    Itseasiassa ei kiinnosta koska minulla ei ole yhdenkään auton kohdalla ollut mitään ongelmaa ruosteen kanssa (paitsi harrasteautossa yksi korjaus ja pisimpään pitämässäni autossa kromiosassa vähän pintaruostetta). Silti tuo on taas sellaista legendaa tuo Volvon muka parempi korikestävyys että oksat pois. Vähän lyhytnäköistä tuo sinun oletus etteikö Volvot olisi minulle hyvin tuttuja.

    Pointti varmaan kuitenkin tuli jo ilmi.. Joku varmaan vetää herneitä pussillisen nenään lukiessaan tätä mutta tarkoitukseni ei ollut kehua toista ja haukkua toista..

    ...mutta kehuit toista ja haukuit toista kuitenkin.

    Tarkoitin vaan taas kerran sitä että niin erilaisille autoille löytyy aina omat kannattajansa.. eri asia on se kannattaako sen takia riidellä, kuka arvostaa mitäkin.

    Eli taas kerran sanot että asiat on yhdentekeviä ja autoissa ei eroja mutta Volvo on silti parempi. Ei mitään uutta sinulta.

    Ja Subaru sitten onkin sitten erikseen..

    Tottakai, ne merkit jotka haluat pitää huonompana kuin Volvo on aina sitten aivan eri asia, silloin lentääkin ikkunasta ulos seliyksesi siitä että autot ovat samanlaisia ja kaikki on vain makuasioita...


    Mitenkähän tuo nyt on.. Haluat vastata jokaiseen lauseeseen olemalla joka asiassa vain eri mieltä mutta kuitenkaan osaamatta perustella juuri mitään tai toteamalla ettei vain kiinnosta :lol:

    Ja muuten, ei kannattaisi laittaa sanoja toisen suuhun!! En muistaakseni moittinut Subarua kuten halusit epätoivoisesti antaa ymmärrettävän..



    Että se siitä aikuismaisesta keskustelusta!

      
  • Rölli:

    mikkot:
    Joo, valettahan sen täytyy olla, jos jollakin on ollut bemarissa vikaa tai kojelaudasta on kuulunut ylimääräisiä ääniä.

    Jos vaikkapa huyndai tekisi yhtä ruman edustusauton ja urheilu/coupeauton kuin bemarin 6- ja 7-sarjat, niin kyllä olisi haukkujia. Toisaalta harvassa on ne, jotka noita bmw:n malleja on kauniiksi sanoneet.

    Odotellaanpa taas kuoliaaksinaurattajan vastausta!


    Monestako Bemarista on omaa kokemusta ?






    Kun sattuu tuo huoltamo/ korjaamohomma olemaan tuttua, niin monesta!



    Ja kun on puhuttu noista rumista volvoista, niin kai sitä saa

    muistakin vähemmän kauniista autoista sanoa mielipiteensä.



      
  • mikkot:


    Kun sattuu tuo huoltamo/ korjaamohomma olemaan tuttua, niin monesta!

    Ja kun on puhuttu noista rumista volvoista, niin kai sitä saa
    muistakin vähemmän kauniista autoista sanoa mielipiteensä.




    Eli rasvarin sanaan pitäisi luottaa.

    Sori vaan, minä luotan näissä asioissa mielummin omaan kokemukseen.



    Bemari ei nitise mistään, oman kokemuksen mukaan nitinä tulee sellaisiltä jotka eivät BMW:tä itse omista.



    Rumuus ei vaikuta ajo-ominaisuuksiin tai heikkoon laatuun, minua kiinnostaa hyvät autot ylipäänsä, jos volle olisi hyvä kertoisin sen avoimesti, mutta kun ei viitsi alkaa valehtelemaan ...



      
  • Rölli:

    mikkot:

    Kun sattuu tuo huoltamo/ korjaamohomma olemaan tuttua, niin monesta!

    Ja kun on puhuttu noista rumista volvoista, niin kai sitä saa
    muistakin vähemmän kauniista autoista sanoa mielipiteensä.


    Eli rasvarin sanaan pitäisi luottaa.
    Sori vaan, minä luotan näissä asioissa mielummin omaan kokemukseen.

    Bemari ei nitise mistään, oman kokemuksen mukaan nitinä tulee sellaisiltä jotka eivät BMW:tä itse omista.

    Rumuus ei vaikuta ajo-ominaisuuksiin tai heikkoon laatuun, minua kiinnostaa hyvät autot ylipäänsä, jos volle olisi hyvä kertoisin sen avoimesti, mutta kun ei viitsi alkaa valehtelemaan ...






    Omapa on asiasi. BMW on varmasti vähiten nitiseviä autoja, mutta Suomen korkeat lämpötilanvaihtelut on syy, miksi jopa bemari(ehkä 1/1000 000:sta)saattaa joskus nitistä. Vai olisiko 10 miljardista?



      
  • petos:

    ''Jan79

    Kyseessä on Lavalla varustettu nelikko nopealla/hidas +100% Lukko.. ja tietysti maavaraa löytyy H-autoja reilummin :kiss: ''




    -ok. no sillä pääsee vaikka puuhun :smile: ?






    :smile: Jos ei nyt ihan puuhun niin aika hyvin kuitenkin.. :sunglasses:



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit