Tesla

2555 kommenttia
1646567697086
  • @HybridRules kirjoitti:
    Minä olen ajanut toistasataatuhatta kilometriä Teslalla, enkä ymmärrä, miksi Teslan vakkaria ihmetellään. Se toimii hienosti paitsi, jos kameroiden näkymä on rajoittunut esim. rankan vesisateen tai lumipyryn takia. Kun kamerat eivät näe, kuskin pitää hoitaa nopeuden säätö.

    Mersun distronic tekee ihan samaa, kunnes saa nokkatähden takana olevan tutkan näkemän sulatetuksi.

    Minusta virhe tässä on oikeastaan siinä, että jotkut valmistajat eivät ymmärrä tajuta mahdollisuutta perinteisen vakionopeussäätimen käyttöön silloin kun tunnistimien näkemä on rajoittunut.

    Ymmärrän, että turvallisuussyistä sopeutuva nopeussäädin ei saa muuttua kiinteäksi kuljettajan huomaamatta, mutta ei olisi iso asia liipaista Distronic pois päältä ja ilmoittaa kuljettajalle, että voit käyttää Tempomaattia omalla vastuulla jos haluat.

      2
  • @740 GLE kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:
    Minä olen ajanut toistasataatuhatta kilometriä Teslalla, enkä ymmärrä, miksi Teslan vakkaria ihmetellään. Se toimii hienosti paitsi, jos kameroiden näkymä on rajoittunut esim. rankan vesisateen tai lumipyryn takia. Kun kamerat eivät näe, kuskin pitää hoitaa nopeuden säätö.

    Mersun distronic tekee ihan samaa, kunnes saa nokkatähden takana olevan tutkan näkemän sulatetuksi.

    Minusta virhe tässä on oikeastaan siinä, että jotkut valmistajat eivät ymmärrä tajuta mahdollisuutta perinteisen vakionopeussäätimen käyttöön silloin kun tunnistimien näkemä on rajoittunut.

    Ymmärrän, että turvallisuussyistä sopeutuva nopeussäädin ei saa muuttua kiinteäksi kuljettajan huomaamatta, mutta ei olisi iso asia liipaista Distronic pois päältä ja ilmoittaa kuljettajalle, että voit käyttää Tempomaattia omalla vastuulla jos haluat.

    Minäkin olen joskus miettinyt, että tavallinen vakkari voisi olla huonojen kelien varalta. Toisaalta huonon näkyväisyyden aikana ei vakkarin käyttö välttämättä ole oikea tapa ajaa. Teslahan on jättänyt tutkan pois uusissa autoissa, mutta on viitteitä, että Tesloihin tulee uudelleen tutka, mutta jotenkin erityyppinen kuin aiempi. Teslarati kirjoitti patenttihakemuksesta, joka liittyi tutkaan. Oman kokemuksen mukaan Teslan vakkari on harvoin pois käytöstä. Minusta on kyseenalaista TM:n testeissä yleensäkään tuoda esiin satunnaisia negatiivisia asioita, kun eivät tuo esiin koko totuutta eivätkä toisaalta monia positiivisia puolia.

    Olen muuten testannut Teslan Yoke-rattia ja todennut vilkkujen käytön hankaluudesta kirjoittelut turhaksi valitukseksi. Yokea täytyy käsitellä eri tavalla kuin pyöreää rattia, mutta ei siinä mitään ongelmaa ole. Yoken välityssuhteestakaan en ole ollenkaan varma, että nopeampi ohjaus olisi parempi tai toivottavampi. Ratin pyörittely pitää tehdä erilaisilla otteilla kuin pyöreällä ratilla, mutta ei siinäkään ongelmaa ole. Hyvä puoli Yokessa on selkeä näkymä mittaristoon ja tielle, kun ratin kaari ei ole siinä edessä. Aluksihan uutta S/X autoa ei saanut kuin Yokella, nyt Yoke näyttää maksavan 250,- lisää, jos ottaa sen eikä pyöreää rattia. Eli jossain määrin teslailijatkin ovat vanhoillisia.

      
  • @Jokeri kirjoitti:
    Lukisin mielelläni kattavia vertailuja eri merkkien välillä, ja saisi niissä olla Teslakin mukana mutta jotenkin pl. talvivertailu, ne ovat kutistuneet 4-5 auton minitesteiksi. Nyt enää huippusähkäreiden testiin ei löydetty kuin 3 autoa.

    Ennen kovana kilpailijana pidetty Tuulilasi ei vuosikausiin ole tehnyt kahta kärryä laajempia vertailuja. Rahan niukkuus näkyy kaikessa, mittaukset ovat minimissään ja jos keli ei ole optimaalinen, ne jäävät kokonaan tekemättä kulutusta lukuun ottamatta, koska se on niin halpa rasti.

    Joskus aikoinaan, vähän ihmisen maapallolle ilmaantumisen jälkeen, Tuulilasi saattoi vertailla vaikka kymmentä autoa ihan sujuvasti.

    Toivottavasti sentään TM pystyy yhä vertailemaan edes kolmea tai neljää kerrallaan. Useampihan muodostaa jo jättivertailun. Talvitestit ovat vallan kunnioitettava suoritus.

    Ymmärrän kyllä että nykyautojen mutkikkuus ja opiskeltavien asioiden suuri määrä per malli lisäävät testaajien työtä hurjasti verrattuna vaikkapa 1970-luvun perin yksinkertaiseen kalustoon, joita ajettiin melkein samoin ottein – ja sitten vain ihmeteltiin, miten yhdet vikuroivat enemmän ja toiset vähemmän.

      
  • Teslan saisivat jättää kokonaan pois testeistä. Nythän TM ottaa Teslan mukaan vain, jotta voi pukea teslavastaisuutensa olevinaan testin tuloksiin. Mitattavat tulokset ovat ok, mutta testaajat sitten kirjoittavat omia tarinoitaan ja voivat sanoa, että Tekniikan Maailman testissä sitä tai tätä. Eiväthän he suoranaisesti valehtelekaan, koska voihan subjektiiviseksi mielipiteekseen sanoa mitä vain. Tekniikan Maailman linja on tässä suhteessa hyvin looginen.

      
  • muokattu 10.08.2023 15:11

    @HybridRules kirjoitti:
    Tekniikan Maailman linja on tässä suhteessa hyvin looginen.

    Tietysti, Teslan puutteet on edelleen samat, tietyiltä osin.

      
  • Kauankohan samaa tarinaa pitää jatkaa että joku rupeaa uskomaan? Venäjällä jo ilmeisesti kansa hyvin pitkälti uskoo Putinin höpinöihin?

      3
  • Ei se ole uskon asia. TM tekee sen niin sumeilematta ja kautta linjan, että se lämmittää sellaisten mieltä, jotka lukevat mielellään Teslan tai Muskin vastaisia juttuja ja TM:n lukijakunta edustaa pääosin sellaisia ihmisiä.

      
  • @HybridRules kirjoitti:
    Ei se ole uskon asia. TM tekee sen niin sumeilematta ja kautta linjan, että se lämmittää sellaisten mieltä, jotka lukevat mielellään Teslan tai Muskin vastaisia juttuja ja TM:n lukijakunta edustaa pääosin sellaisia ihmisiä.

    Voi hyvänen aika, et ole tosissasi.
    Tuli tässä mieleen eräs, jolta meni päreet rengastesteistä.

      2
  • @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:
    Ei se ole uskon asia. TM tekee sen niin sumeilematta ja kautta linjan, että se lämmittää sellaisten mieltä, jotka lukevat mielellään Teslan tai Muskin vastaisia juttuja ja TM:n lukijakunta edustaa pääosin sellaisia ihmisiä.

    Voi hyvänen aika, et ole tosissasi.
    Tuli tässä mieleen eräs, jolta meni päreet rengastesteistä.

    Siis se on selvää, että TM ei tee puolueettomia testejä eikä pyri kumoamaan ihmisten luuloja tiedolla vaan komppaa kaikenlaisia Tesla- ja Musk-vastaisia juttuja ilman kritiikkiä tai paremminkin niitä juttuja mielellään levittäen. Tuossa juuri mietiskelin, että syytä tähän on turha arvailla, joten TM:n motiiveista en väitä mitään.

    Lopetin lukemasta TM:n rengastestejä, koska TM ei ole luotettava tietolähde.

    Varmaan kismittää TM:ää, että Tesla ei mainosta lehdissä ollenkaan, ei ainakaan tähän saakka ole mainostanut. Mutta tokkopa se on motiivina.

    Monia muita automerkkejä TM suorastaan mainostaa kirjoitetuissa artikkeleissa, mutta kaikki, mitä TM kirjoittaa Teslasta tai Muskista sisältää aina jotakin negatiivista, jolla TM pyrkii mitätöimään sen, mitä voisi pitää positiivisena.

      
  • Teslaa TM mollaa, muita kiinanautoja taas rakastaa. TM perustelee näkemystään jälkimmäiseen Kysy TMltä osiossaan. HR voisi heittää sinne Teslaihmettelyn.

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    Monia muita automerkkejä TM suorastaan mainostaa kirjoitetuissa artikkeleissa, mutta kaikki, mitä TM kirjoittaa Teslasta tai Muskista sisältää aina jotakin negatiivista, jolla TM pyrkii mitätöimään sen, mitä voisi pitää positiivisena.

    Mistä sinä sen tiedät?

      
  • @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    Monia muita automerkkejä TM suorastaan mainostaa kirjoitetuissa artikkeleissa, mutta kaikki, mitä TM kirjoittaa Teslasta tai Muskista sisältää aina jotakin negatiivista, jolla TM pyrkii mitätöimään sen, mitä voisi pitää positiivisena.

    Mistä sinä sen tiedät?

    Ensinnäkin olen ollut TM:n tilaaja ja toisekseen sekalaisia TM-otsikoita ja jopa klippejä TM:n jutuista putkahtelee sinne sun tänne mediassa. Riittävästi, jotta näkee TM:n linjan pysyneen vankkumattomana.

      
  • muokattu 10.08.2023 19:13

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    Monia muita automerkkejä TM suorastaan mainostaa kirjoitetuissa artikkeleissa, mutta kaikki, mitä TM kirjoittaa Teslasta tai Muskista sisältää aina jotakin negatiivista, jolla TM pyrkii mitätöimään sen, mitä voisi pitää positiivisena.

    Mistä sinä sen tiedät?

    Ensinnäkin olen ollut TM:n tilaaja ja toisekseen sekalaisia TM-otsikoita ja jopa klippejä TM:n jutuista putkahtelee sinne sun tänne mediassa. Riittävästi, jotta näkee TM:n linjan pysyneen vankkumattomana.

    No sen minäkin olen huomannut, teslan arvostelut erimedioissa on aika yhteneviä tm:n testien kanssa.

      
  • @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    Monia muita automerkkejä TM suorastaan mainostaa kirjoitetuissa artikkeleissa, mutta kaikki, mitä TM kirjoittaa Teslasta tai Muskista sisältää aina jotakin negatiivista, jolla TM pyrkii mitätöimään sen, mitä voisi pitää positiivisena.

    Mistä sinä sen tiedät?

    Ensinnäkin olen ollut TM:n tilaaja ja toisekseen sekalaisia TM-otsikoita ja jopa klippejä TM:n jutuista putkahtelee sinne sun tänne mediassa. Riittävästi, jotta näkee TM:n linjan pysyneen vankkumattomana.

    No sen minäkin olen huomannut, teslan arvostelut erimedioissa on aika yhteneviä tm:n testien kanssa.

    Lue myös oheinen juttu ja katso video:

    https://www.teslarati.com/tesla-model-s-plaid-track-pack-nurburgring-record/

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    Monia muita automerkkejä TM suorastaan mainostaa kirjoitetuissa artikkeleissa, mutta kaikki, mitä TM kirjoittaa Teslasta tai Muskista sisältää aina jotakin negatiivista, jolla TM pyrkii mitätöimään sen, mitä voisi pitää positiivisena.

    Mistä sinä sen tiedät?

    Ensinnäkin olen ollut TM:n tilaaja ja toisekseen sekalaisia TM-otsikoita ja jopa klippejä TM:n jutuista putkahtelee sinne sun tänne mediassa. Riittävästi, jotta näkee TM:n linjan pysyneen vankkumattomana.

    No sen minäkin olen huomannut, teslan arvostelut erimedioissa on aika yhteneviä tm:n testien kanssa.

    Lue myös oheinen juttu ja katso video:

    https://www.teslarati.com/tesla-model-s-plaid-track-pack-nurburgring-record/

    Tesla keskittyy autonkäyttäjän kannalta täysin turhaan ja tekee siksi muuten huonoja autoja?

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    Nyt en ymmärrä?

    Siinä se lukee vasemmassa yläkulmassa.

      
  • @Quu kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    Nyt en ymmärrä?

    Siinä se lukee vasemmassa yläkulmassa.

    Sinäkö aiot jatkaa arvoitusten esittämistä

      
  • muokattu 10.08.2023 21:23

    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

      1
  • @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Se on vertailutestien pointti, kuluttaja painottaa omia tarpeitaan ja mieltymyksiä.

    TM
    Valinta kolmikon välillä tapahtuneekin pääasiassa talous- ja tunnesyillä.

      
  • muokattu 11.08.2023 07:45

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Vertailun kakkonen. Mm. Porschet, Mersut ym. jäivät taakse.

      
  • @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Vertailun kakkonen. Mm. Porschet, Mersut ym. jäivät taakse.

    Kuinka monta autoa vertailussa oli?

      
  • Teslan akkuvaihto: https://www.is.fi/autot/art-2000009776893.html

    Vähän jäi ymmärtämättä liikkeen ehdotus ja sen vaikutus latausasemilla.

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Vertailun kakkonen. Mm. Porschet, Mersut ym. jäivät taakse.

    Kuinka monta autoa vertailussa oli?

    Yhdeksän + yksi verrokki bensamoottorinen.

      
  • @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Vertailun kakkonen. Mm. Porschet, Mersut ym. jäivät taakse.

    Kuinka monta autoa vertailussa oli?

    Yhdeksän + yksi verrokki bensamoottorinen.

    Onko se joku vuosien takainen vertailu?

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Vertailun kakkonen. Mm. Porschet, Mersut ym. jäivät taakse.

    Kuinka monta autoa vertailussa oli?

    Yhdeksän + yksi verrokki bensamoottorinen.

    Onko se joku vuosien takainen vertailu?

    Uusimman lehden.

      
  • @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Vertailun kakkonen. Mm. Porschet, Mersut ym. jäivät taakse.

    Kuinka monta autoa vertailussa oli?

    Yhdeksän + yksi verrokki bensamoottorinen.

    Onko se joku vuosien takainen vertailu?

    Uusimman lehden.

    Olisi mielenkiintoista tietää lehden selitys, miksi nyt ovat lipsuneet linjastaan. Onkohan Tesla luvannut ostaa lehdeltä ilmoitustilaa tms? Tosin, kun en ole lukenut juttua, niin olen ihan sinun ilmoituksen varassa siitä, mitä jutussa on sanottu.

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Lukija31722 kirjoitti:

    @HybridRules kirjoitti:

    @Quu kirjoitti:
    Tätä kauheaa teslanvastaista Tekniikan maailma kirjoittaa.

    AJETTAVUUS: Tesla on vertailujoukon urheilullisin. Alustan toiminta on asiallista, mutta ohjaukseen kaipaisi hieman vähemmän vetelyä ja enemmän tuntoa. Voimalinja sen sijaan on erinomaisen raikas, ja voimakkaaseen moottorijarrutukseen kotiutuu heti. Suorituskyvyltään Model S on vaikuttava.

    Niin eihän sitä voi tietää kun ei lue lehteä.

    En ole lukenut, mutta eiköhän tuon vastapainoksi vedetä esiin jotain, minkä vuoksi Model S jää kuitenkin jumboksi tai ainakin melkein pahnan pohjimmaiseksi. Sitähän kirjoitin aikaisemminkin, että TM esittää välillä jotain pientä positiivista ja sitten jotain joka saa lopputulokseksi, etä Tesla on surkea.

    Satuin katsomaan tuon tuossa vieressä olevan linkin videon jostain Model S:n ja Kian rata-ajosta. Jossain kohtaa autossa olevat heput hyvin nopeasti tuumaava, että Model S kiihtyy parhaiten ja saa nopeimman kierros ajan, mutta.... sitten alkaa tulla tuttua TM:ää siitä, millä kaikilla tavoilla Model S onkin oikeastaan niin surkea auto, ettei sellaista oikeastaan olisi pitänyt edes valmistaa. Kia sen sijaan on niin mahtava rata-auto ja muutenkin oiken nappisuoritus eikä maksakaan kovin paljoa jne

    Mitenkäs tuo sinun lainaama testi kaiken kaikkiaan jyvitti Model S:n? Testin viimeinen arvatenkin

    Vertailun kakkonen. Mm. Porschet, Mersut ym. jäivät taakse.

    Kuinka monta autoa vertailussa oli?

    Yhdeksän + yksi verrokki bensamoottorinen.

    Onko se joku vuosien takainen vertailu?

    Uusimman lehden.

    Tosin, kun en ole lukenut juttua, niin olen ihan sinun ilmoituksen varassa siitä, mitä jutussa on sanottu.

    Sähköautot ketjussa kuitenkin kolme minuuttia aikaisemmin pystyit vertailua kommentoimaan.

      2
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit