Kenen vika?

452 kommenttia
1356716
  • ritsa:

    Kumppani:

    1. Pirkkalassa ruuhkassa ajellessasi kerroit, ettet näe mitään syytä väistellä sivuun sen takia, että jossakin kaukana edessä on joku törppö, mielestäsi.

    Mitään tällaista en sitten ole sanonutkaan.




    Eikä ole edes vaikeasti löydettävissä tuo. Voin kyllä etsiä.





      
  • Kumppani:

    ritsa:
    Kumppani:

    1. Pirkkalassa ruuhkassa ajellessasi kerroit, ettet näe mitään syytä väistellä sivuun sen takia, että jossakin kaukana edessä on joku törppö, mielestäsi.

    Mitään tällaista en sitten ole sanonutkaan.


    Eikä ole edes vaikeasti löydettävissä tuo. Voin kyllä etsiä.



    No sitähän juuri pyysin.



      
  • "Sinähän nimenomaan et riko mitään lakia ellet sitten mene sellaiseen väliin joka ei lain edellytyksiä täytä."



    Ja mitähän tuollakin tarkoitetaan?



      
  • nikkra:

    "Sinähän nimenomaan et riko mitään lakia ellet sitten mene sellaiseen väliin joka ei lain edellytyksiä täytä."

    Ja mitähän tuollakin tarkoitetaan?


    Moottoritiellä on ajoneuvoa kuljetettava eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla.



    Tienkäyttäjän on noudatettava liikennesääntöjä sekä muutenkin olosuhteiden edellyttämää huolellisuutta ja varovaisuutta vaaran ja vahingon välttämiseksi.



    Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä.



    Ohitettavan on, havaittuaan ohituksen vasemmalta, pysyteltävä niin oikealla kuin se muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista, eikä hän saa lisätä nopeutta.

      
  • "Moottoritiellä on ajoneuvoa kuljetettava eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla."



    Niinhän sen ohitettavani on tehtävä."



    "Tienkäyttäjän on noudatettava liikennesääntöjä sekä muutenkin olosuhteiden edellyttämää huolellisuutta ja varovaisuutta vaaran ja vahingon välttämiseksi."



    Niinhän kaikkien on.



    "Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä. "



    Näin se on, mutta sallittua nopeutta ajava ei estä tarpeettomasti liikennettä.



    "Ohitettavan on, havaittuaan ohituksen vasemmalta, pysyteltävä niin oikealla kuin se muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista, eikä hän saa lisätä nopeutta."



    Tuokin koskee sitä ohitettavaani.

      
  • nikkra:


    "Ohitettavan on, havaittuaan ohituksen vasemmalta, pysyteltävä niin oikealla kuin se muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista, eikä hän saa lisätä nopeutta."

    Tuokin koskee sitä ohitettavaani.




    nikkra:



    "Tätä ketjua lueskellesani sain käsityksen, että ajessani moottoritiellä suurinta sallittua nopeutta, joidenkin mielestä en saisi lähteä ohittamaan hitaammin kulkevia autoja jos takaani on tulossa joku ylinoputta ajava, ja että vielä rikkoisin jotakin lain kohtaa näin tehdessäni."

      
  • nikkra:

    "Moottoritiellä on ajoneuvoa kuljetettava eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla."

    Niinhän sen ohitettavani on tehtävä."

    "Tienkäyttäjän on noudatettava liikennesääntöjä sekä muutenkin olosuhteiden edellyttämää huolellisuutta ja varovaisuutta vaaran ja vahingon välttämiseksi."

    Niinhän kaikkien on.

    "Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä. "

    Näin se on, mutta sallittua nopeutta ajava ei estä tarpeettomasti liikennettä.

    "Ohitettavan on, havaittuaan ohituksen vasemmalta, pysyteltävä niin oikealla kuin se muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista, eikä hän saa lisätä nopeutta."

    Tuokin koskee sitä ohitettavaani.




    Olisiko TeeCee tässä se aiemmin keskustelussa ollut kuljettaja, joka kokee oikeudekseen hidastaa nopeampien menoa koska ajaa suurinta sallittua?

      
  • ritsa:



    Tienkäyttäjän on noudatettava liikennesääntöjä sekä muutenkin olosuhteiden edellyttämää huolellisuutta ja varovaisuutta vaaran ja vahingon välttämiseksi.




    Koskee myös nopeusrajoituksia.



    Ohittamista koskevassa kohdassa kyse on siitä, mistä lasketaan ohituksen alkavan eli milloin ei enää saa lisätä nopeuttaan ja pysyteltävä oikealla. Sinähän olet sanonut ajavasi ylinopeudella, jotta ei tarvitsisi hidastaa rekan perään, vaan voit liittyä tarvittaessa ahtaaseenkin väliin. Joko et piittaa tuosta säännöstä sen enempää kuin nopeusrajoituksestakaan tai sitten tuossa ei ole kyse em. lain mukaisesta ohituksesta.

      
  • Herbert:

    ritsa:


    Tienkäyttäjän on noudatettava liikennesääntöjä sekä muutenkin olosuhteiden edellyttämää huolellisuutta ja varovaisuutta vaaran ja vahingon välttämiseksi.


    Koskee myös nopeusrajoituksia.


    Koskee koskee mutta niin koskee myös tämä; Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä.



    Kuten olen moneen kertaan sanonut, yksi kuljettaja ei voi muiden käyttäytymiseen vaikuttaa, korkeintaan häiritä virtaa.





      
  • ritsa:


    Koskee koskee mutta niin koskee myös tämä; Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä.




    No niin. Minä joustan ja jään rekan perään ajelemaan. Milloin sinä hoidat oman osuutesi kuntoon?

      
  • Herbert:


    Totta, ja varsinkin näin erikoisella juonella. Sinä ja ritsa ette pysty millään tavalla kiistämään sitä, etteikö käsittelyssä olevat asiat olisi negatiivisia ajotapaanne liittyviä piirteitä. Silti väitätte ettei niillä olisi mitään negatiivista vaikutusta muihin.




    Kerrotko missä kohtaa väitin tuollaista?



    Herbert:


    Päinvastoin, perustelette asiaa sujuvuudella ja ties millä tulkinnalla demokratiasta tai rajoitusten väärästä asettamisesta.




    Ja perustelen edelleen, koska se nyt vain on sujuvampaa, kun sovittaa nopeutensa liikennevirtaan, kuin että ei sitä tee.



    Herbert:


    Minäkin ihmettelen tätä showta. Erona meidän välillämme on vain se, että minä järjestän sen keskustelupalstalla, sinun ja ritsan kaltaiset kuljettajat toteuttavat sen käytännön liikenteessä.




    Tai sitten sinusta vain tuntuu siltä.



    Herbert:


    Tiedä sitten, kuinka hurjaa se on, mutta yhtään ainoata syytä tuollaiseen ajotapaan en osaa sanoa. Oletko tullut ajatelleeksi sitä, että kun lähestyt 110-120 km/h rekkaa, (ritsan ilmoitus hänelle tyypillisestä ajonopeudesta talvirajoitetulla moottoritiellä, oletettavasti myös sinun nopeudet menee tuohon haarukkaan), nopeuseronne on 25-35 km/h. Tuossa tilanteessa sekunnin turvaväli, olkoonkin hetkellinen, on mielestäni epämiellyttävän lyhyt. Vaikka rekka ei pysähdykään kuin seinään, on sillä jarrutuksessa melkoinen etumatka sinuun verrattuna.




    No minä en ole vieläkään kellottanut tarkkoja aikoja tai matkoja milloin kaistaa vaihdan, mutta suuruusluokkaa on tosiaan kertomani kaltainen kuivalla kelillä. Jos jostain ihmeen syystä rekka päättää tehdä lukkojarrutuksen juuri sillä hetkellä, kun olen päässyt kaistanvaihto etäisyyteen, niin minulla on edelleen se mahdollisuus vaihtaa sinne viereiselle kaistalle missä sinä siinä vaiheessa olisit eikä minun tarvitse alkaa kilpailla siitä, että kumpi pysähtyy ensin.



    Voisit sinäkin kuitenkin palata todellisuuteen noiden teorioidesi kanssa sillä minä en keksi mitään realististä syytä miksi rekan kuljettaja päättäisi moottoritiellä tehdä lukkojarrutuksen. Toki joka vuosihan löytyy niitä senioreita, jotka päättävät ajaa moottoritietä väärään suuntaan, mutta siinäkin tilanteessa olen ennemmin siellä rekan takana suojassa.



    Herbert:


    Kokeilin myös sinun ja ritsan suosimaa tapaa ajaa sekunnin päähän rekasta ja vasta siten ohittaa. Totesin tilanteen vastenmieliseksi, enkä keksi yhtään syytä, miksi noin pitäisi toimia.




    Otit siis tietoisen riskin vain päästäksesi ihmettelemään asiaa keskustelupalstalle.



    Herbert:


    Voi olla, että olen optimistinen, mutta olen havaitsevinani viitteitä siitä, että sinä ja ritsa alatte viimein ymmärtää tämän kuvion kokonaisuutta. Asian vähättely ja takertuminen lillukanvarsiin, kuten huomion keskittäminen turvavälin ja ohitusetäisyyden eroavaisuuksiin on inhimillinen tapa ilmaista tämä.




    Niin, mikä se kokonaisuus sitten oikein on? Minusta sinä olet tehnyt moottoritiellä ohittamisestakin käsittämättömän vaikeaa ja koet olevasi jokin suurikin uhri.



    Herbert:


    Minulle on samantekevä miten ajatte. Hienoa kuitenkin on, jos nyt tiedätte, mitä siitä seuraa. Osaan minäkin olla itsekäs monissa asioissa, mutta pyrin olemaan perustelematta niitä tilanteita yhteisellä hyvällä.




    Ajamisestani seuraa se, että minun vuokseni vasemmalla kaistalla ajavien ei tarvitse hiljentaa vauhtiaan, mikä tarkoittaa sujuvampaa ja turvallisempaa etenemistä. Sinähän olet toistuvasti kertonut kuinka vasen kaista on täynnä minun ja Ritsan kaltaisia ylinopeuskuskeja.



    Olen myös kertonut, että minua ei ainakaan haittaa pätkääkään vaikka sinä suoritat ohituksen vain suurinta sallittua käyttämällä. Kyse on kuitenkin moottoritiestä millä ohittaminen on helppoa ja turvallista.

      
  • Herbert:

    ritsa:

    Koskee koskee mutta niin koskee myös tämä; Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä.


    No niin. Minä joustan ja jään rekan perään ajelemaan. Milloin sinä hoidat oman osuutesi kuntoon?


    Heti kun rajoitukset saadaan sille tasolle että suurin osa niitä noudattaa, ei ihmiset huvikseen niitä riko.

    Rattijuoppoja ja lippalakkikoheltajia lukuunottamatta, kovin sinulla on synkkä käsitys tavallisesta perheellisestä veronmaksajasta, suomalaisia rehellisempää kansaa saa hakea ja tämä on myös tutkittu asia, Suomessa taitaa tapahtua vähemmän korruptiota kuin missään muussa maassa ja se johtuu suomalaisesta perus rehellisyydestä.



      
  • 1. Pirkkalassa ruuhkassa ajellessasi kerroit, ettet näe mitään syytä väistellä sivuun sen takia, että jossakin kaukana edessä on joku törppö, mielestäsi.



    ritsa:

    Mitään tällaista en sitten ole sanonutkaan.




    Eikä ole edes vaikeasti löydettävissä tuo. Voin kyllä etsiä.



    ritsa:

    No sitähän juuri pyysin.




    Olet oikeassa, ihan noilla sanoilla et sanonutkaan! Ajatussisältö on kyllä ihan sama.



    Kerroit otsikon Kuolemankolarien analysointia Herbertin kanssa alla tarkkaan ottaen näin:



    2.1.13 19:25



    Kumppani: Pitäisikö sinunkin mielestäsi hävetä, kun vedät "kymmenien autojen jonoa perässäsi"?? (em. tilanne, johon viittasin)



    ritsa:

    Kyllä hävettää mutta enempää en voi osaltani tehdä kuin antaa muille ohitustilaa. Tien sivuun en sen takia aja että jonoa vetää kiusanhenki.




    Valitettavasti tuosta vähän taaksepäin ja taisi olla eteenpäinkin, joutuu lukemaan, että osaa yhdistää tämän ketjun tekstit tänään asiayhteydeltään ja tuolloin tammikuun alussa. Tähän niitä ei kannata linkittää. Sinänsä jalo ele sinulta, kuten mainitsin jo tuolloin, mutta muuten aikalailla uppiniskaiselta vaikutat. Tai niin väittäisit itse mielestäni jostakin muusta vastaavassa tilanteessa??



    Eri asia taitaakin olla sitten sillä, mitä sinä tuolla tarkoitit?



    Mutta pääpointtini olisi se, että mietitkö koskaan, miten äkkiväärästi mahdollisesti vedät johtopäätöksiä liikennetilanteista? Ja olisiko mahdollista, että ihan noista esimerkeistä 1. ja 2. voisi joku toinen "ritsa" tehdä yhtä äkkivääriä tilannekatsauksia? Sinun vinkkelistä tilanne näyttää sinänsä ihan reilulta, mutta kaikki ei vain välity sinne taaksepäin? Ja voisiko moni täällä keskusteltavista (tai väiteltävistä!) asioista olla ihan samalla tavalla enempi vähempi väärinkäsityksiä? Heitetään kehiin vielä vahvaa nokitteluliioittelua sun muuta.



    Puutteellisin tiedoin hermoilusta johtuneita "törppöjen" manailua, vaikka itse asiassa ovatkin normitilanteita, joissa otetaan vallitsevat olosuhteet huomioon. Sinua vain sattuu ärsyttämään, kun ei edetä!



    Mietipäs tätä juuri kirjoittamaasi tuossa suhteessa:

    ritsa:

    Pari minuuttia on hieman eri asia kuin parikymmentä sekuntia




    Juujuu, ohitus on aika nopsasti ohi, jos muistat palata, mutta joku sinunlaisesi (mielikuvani perusteella) voisi jo takana tullessasi ottaa hyvinkin herneitä: "mitä se tuossa kuppaa!?". Etenkin Pirkkalassa tilanne kestää yleensä jopa pidempäänkin kuin pari minuuttia, jos siellä on ns. oikeat ruuhkat. Joku näkee vain sinut siellä kärjessä "kuppaamassa", eikä tiedä mitään sinun ajatuksenjuoksustasi ja mikä syy siellä edessä vaikuttaa siihen.



    Minusta vain tuntuu, että välillä myös sinäkin teet muista samanlaisia vähän äkkivääriä johtopäätöksiä. Koska et aina tunne taustatekijöitä, etkä pääse esim. kärkiauton kuskilta kysymään.



    Tuollaisesta näkökulmasta on kyllä keskusteltu aiemminkin jonkun otsikon alla.

      
  • Kumppani:

    1. Pirkkalassa ruuhkassa ajellessasi kerroit, ettet näe mitään syytä väistellä sivuun sen takia, että jossakin kaukana edessä on joku törppö, mielestäsi.

    ritsa:
    Mitään tällaista en sitten ole sanonutkaan.


    Eikä ole edes vaikeasti löydettävissä tuo. Voin kyllä etsiä.

    ritsa:
    No sitähän juuri pyysin.


    Olet oikeassa, ihan noilla sanoilla et sanonutkaan!


    Et siis löytänyt taaskaan mitäänkään.......



    :sleepy:



    höh...



    ai niin, tämä unohtui vielä...

    !!!!!!!!!!!!!!

      
  • ritsa:

    Et siis löytänyt taaskaan mitäänkään




    Ritsa, kyllä sinun luulisi osaavan edes tuon verran keskittyä. Yritä olla ihan kumpaa vaan: subjektiivinen, tai objektiivinen.



    Helpotan tämän verran: Näitä kahta esim. pitäisi verrata



    (Minun versioni tekstistäsi)

    1. Pirkkalassa ruuhkassa ajellessasi kerroit, ettet näe mitään syytä väistellä sivuun sen takia, että jossakin kaukana edessä on joku törppö, mielestäsi.



    (Sinun alkuperäinen)

    2. Tien sivuun en sen takia aja että jonoa vetää kiusanhenki.



    Ja sitten funtsia loput ihan itse, eli kertaamalla, mistä kirjoitettiin 2.1. ja tänään tuossa edellä.

      
  • Kumppani:



    Ja sitten funtsia loput ihan itse.


    Ja sitten funtsit itse loput josta ei pirukaan ota mitään selvää.

      
  • ritsa:

    Heti kun rajoitukset saadaan sille tasolle että suurin osa niitä noudattaa, ei ihmiset huvikseen niitä riko.




    Tarkoitatko nyt

    - nopeusrajoitusvaihtoehtoja, joita Suomesta löytyy

    - vai tienpätkiä, joissa rajoitus on väärä

    - jotakin muuta



    Olisi varmaan hyvä tarkentaa välillä?



    Minusta

    - rajoitusvaihtoehdot on OK

    - juu, on olemassa joku pätkä jossa voisin nostattaa rajoitusnopeuden

    - mutta minun käsitykseni mukaan rajoituksia pääsääntöisesti noudatetaan, enempi kuin ylitetään



    Ja kyllä, niin kauan kuin tolppa ei välähdä, saati maksuun mene mitään, niin ollaan laillisilla rajoilla nopeuden suhteen. Enkä tiedä täällä kirjoittaneista ketään, joka olisi muuta väittänytkään, vaikka kuinka sinäkin yrität vääntää "uskontoja" ties kenenkin ajatuksiin mukaan!

      
  • ritsa:

    Ja sitten funtsit itse loput josta ei pirukaan ota mitä selvää.




    No, sitten ei voi vissiin mitään. Jotenkin arvelinkin näin, ettet jaksa keskittyä, tai jotakin.



    Ei ihme, että TeeCeen todella napakat huomiot menevät sinulta niin pahasti ohi?



    Ainiin, sähän "et lue niitä". Aika rankkaa argumenttia häneltä tuleekin, et hevillä saa vastattua varmaan.



    ritsa:

    Olisi varmaan hyvä ettei tarvitsis dementikoille toistella joka viikko samoja asioita ja hyvä olisi myös että lukija ymmärtäisi suomen kieltä, en mikään erityisen hyvä ole kieliopissa itsekään mutta ymmärrän silti mitä kirjoituksilla ajetaan takaa, sinulla se on pahasti hakusessa.




    Minä en voi mitään sille, jos sinä et tekstejä ymmärrä. Mutta älä tee itsestäsi tyhmempää kuin oletkaan tuollaisilla "harhautusyrityksillä". Ne rupeaa olemaan vaan niin päälleliimattuja sinulla....

      
  • Kumppani:



    Olisi varmaan hyvä tarkentaa välillä?


    Olisi varmaan hyvä ettei tarvitsis dementikoille toistella joka viikko samoja asioita ja hyvä olisi myös että lukija ymmärtäisi suomen kieltä, en mikään erityisen hyvä ole kieliopissa itsekään mutta ymmärrän silti mitä kirjoituksilla ajetaan takaa, sinulla se on pahasti hakusessa.



      
  • Kumppani:

    Mutta älä tee itsestäsi tyhmempää kuin oletkaan tuollaisilla "harhautusyrityksillä". Ne rupeaa olemaan vaan niin päälleliimattuja sinulla....




    Olet tainnut muuten ainakin pariin kertaan närkästyä siitä että ihmisen persoonaa haukutaan, miten yllä oleva kirjoituksesi pitäisi tulkita? Sivistyneen ihmisen käytöstä kenties.

      
  • Oli alunperin: Kuten juuri mainitsin...



    Mutta ritsallakin oli tuossa juuri edellä aluksi kyllä vain näin (ei tuota tekstiä ): :sleepy: :lol:



    Joten vastaan tähän kysymykseen sitten edellä tätä samaa laatikoa muokaten: Sinulle tuollainen sanonta on ehkä vieras? Se tarkoittaa sitä, että kun sinua täytyy pitää luonnollisesti fiksuna, niin voi vain ihmetellä, miksi sinun pitää alkaa sitten tuollaista kirjoittamista harrastamaan (puhumattakaan aiemmista nimittelyistäsi sun muusta). Ts. "olet fiksu, mutta tekeydyt tyhmemmäksi", syystä jota en vain tiedä, enkä keksi.



    Sen tekstisi kun voi tulkita niin monella tapaa. Objektiivisuus siitä on usein kaukana ja välillä asiallisuuskin.

      
  • Kumppani:

    Kuten juuri mainitsin...


    Ei sinua tyhmempää täältä taida löytyä joten ei tarvitse edes yrittää.



    höh...





    :sleepy:





    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    näinkään.................



    Näitä älykkyysmerkkejähän sinä olet jo vuosikausia viljellyt.

      
  • Herbert:



    Minäkin ihmettelen tätä showta. Erona meidän välillämme on vain se, että minä järjestän sen keskustelupalstalla, sinun ja ritsan kaltaiset kuljettajat toteuttavat sen käytännön liikenteessä.




    Katsoitko tätä videota? En saanut siihen vielä vastausta.



    https://www.youtube.com/watch?v=BQMR-70XntQ



    Ei tämä ole mitään showta vaan sitä mitä katselen liikenteessä joka päivä, aivan kuten sinäkin, välillä myönnät sen ja hetken päästä haukut näitä kuljettajia sooloilijoiksi. Sooloilija on sellainen joka poikkeaa joukosta joten sinä olet sellainen.

      
  • Otappa sinä Kumppani fiksuna miehenä kantaa että onko yllä oleva video feikki ja poikkeaako se päivittäisestä liikennekäyttäytymisestä ja kerro kumpi osapuoli on sooloilija. Ja nyt mielellään rehellisiä vastauksia ilman kiertelyä.

      
  • ritsa:

    Otappa sinä Kumppani fiksuna miehenä kantaa että onko yllä oleva video feikki




    Ei



    ritsa:

    ja poikkeaako se päivittäisestä liikennekäyttäytymisestä




    Ei ainakaan tuolla tienpätkällä.



    ritsa:

    ja kerro kumpi osapuoli on sooloilija. Ja nyt mielellään rehellisiä vastauksia ilman kiertelyä.




    Oletan, että tarkoitat "toisella osapuolella" nimimerkkiä Herbert? Tai tarkenna sitten edes.



    Ei hän minusta tuossa paikassa ajaisi tuon kummemmin kuin nuokaan. Varmaan minullakin numerot vilkkuisivat.



    Mitä muuten tarkoitat "sooloilijalla"?

      
  • Kumppani:


    Varmaan minullakin numerot vilkkuisivat.

    Mitä muuten tarkoitat "sooloilijalla"?


    Jos tarkoitat numeroiden vilkkumisella sitä että ajat ylinopeutta, niin sitä on melko hankala uskoa kaiken vaahtoamisesi ja takarivistä huutelujen jälkeen mitä olet ylinopeutta ajavien päälle vuosien saatossa syytänyt.



    Kysy Herbertiltä mitä hän sooloilijalla tarkoittaa, hän ensimmäisenä mainitsi sanan.

      
  • Varmaan minullakin numerot vilkkuisivat.



    ritsa:

    Jos tarkoitat numeroiden vilkkumisella sitä että ajat ylinopeutta, niin sitä on melko hankala uskoa kaiken vaahtoamisesi ja takarivistä huutelujen jälkeen mitä olet ylinopeutta ajavien päälle vuosien saatossa syytänyt.




    Minä olen kyllä huomannut, miten tarkoitushakuisesti sinä ajattelet ja kirjoittelet (minä jopa hyödynnän sitä omiin kirjoittamisiin).



    Siinä on vain se vika, että sinulta on kaiken nimittelelmiseen, panettelemiseen ja vaahtoamiseen keskittymisesi takia jäänyt niin paljon lukematta ja ymmärtämättä ja/tai huomaamatta. Kuten joku muukin nimimerkki ihmettelee, niin noin voi käydä kun ei ole (tarpeeksi) objektiivinen, vaikkapa.



    Mitä muuten tarkoitat "sooloilijalla"?



    ritsa:

    Kysy Herbertiltä mitä hän sooloilijalla tarkoittaa, hän ensimmäisenä mainitsi sanan.




    Hei sinä kysyit, ei Herbert! Jotenkin sain kuvan, että sinulla on sille sanalle ja/tai sen tulkinnalle joku tarkoitusperäkin, mutta ei sitten.

      
  • Kumppani:

    Varmaan minullakin numerot vilkkuisivat.

    ritsa:
    Jos tarkoitat numeroiden vilkkumisella sitä että ajat ylinopeutta, niin sitä on melko hankala uskoa kaiken vaahtoamisesi ja takarivistä huutelujen jälkeen mitä olet ylinopeutta ajavien päälle vuosien saatossa syytänyt.


    Minä olen kyllä huomannut, miten tarkoitushakuisesti sinä ajattelet ja kirjoittelet.


    Älä nyt kiemurtele vaan vastaa kysymykseen, ajatko sinä ylinopeutta kun ne numerot siellä taulussa vilkkuvat?



      
  • ritsa:

    Älä nyt kiemurtele vaan vastaa kysymykseen, ajatko sinä ylinopeutta kun ne numerot siellä taulussa vilkkuvat?




    Välillä vilkkuisi välillä ei. Sou not?



    Jos kuvittelet saavasi aiheesta jotakin "mehukasta", niin osoittaisit sillä vain lisää ja lisää, miten vähän olet täällä kirjoitettua a) lukenut b) ymmärtänyt (valkkaa kumpaa, tai vaikka molemmat).

      
  • Kumppani:

    ritsa:
    Älä nyt kiemurtele vaan vastaa kysymykseen, ajatko sinä ylinopeutta kun ne numerot siellä taulussa vilkkuvat?


    Välillä vilkkuisi välillä ei. Sou not?


    Ei hyvää päivää! Mies mesoaa täällä vuosikausia ylinopeuden vaaroista ja on itse kaahari!



    Just just... älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon. Nyt meni loppukin uskottavuus jutuistasi.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit