Kahdeksannen sukupolven BMW 5-sarja on tunnukseltaan G60.
Tämä käsittää uuden BMW 5-sarjan, joka on kattava tyyliin jokaiselle jotakin. Tämä jatkaa 5-sarjan perinteitä hienolla tavalla. Kysyntää on kaikille käyttövoimille ja tässä mallissa sitä tarjotaan kaikille laatua arvostaville asiakkaille hyvin kattavalla tavalla.
Trollauksesi puree vakitrolleihin kuin veitsi voihin. En lähde teidän täysin älyvapaaseen keskusteluun mukaan, koska kaikki perustuu pelkkään paskanjauhantaan. Tähänkin keskusteluun koitetaan tunkea merkkiä, joka pyörii kaikissa muissa keskusteluissa muutaman trollin voimin.
Et näyttänyt ymmärtävän mitään mitä kerroin siitä miksi sähköauto ei ole minun tarpeisiini sopiva. Eläköön valinnanvapaus.
Päivämäärien mukaan nyt keskustellaan herätyksestä:
"BMW i5 M60 on niin järjettömän hyvä auto, että ylisanat loppuvat kesken. Baijerissa on tuotettu jälleen jotain aivan fantastisen hienoa.
Joitakin henkilöitä pitää "trollata", kun keskusteluun tulee joko suoraan kopioitua juttua tai täysin perustelematonta omaa juttua. Jos haluaa julistaa sanomaa, mutta ei halua kertoa mitään lisää tai seisoa sanojensa takana, miksi kirjoittaa?
Ymmärrän, ettei sähköauto sovi sinulle, mutta miksi sitten ylistät sähköautoa? Ainakin laittamasi linkit sähköautoa siis ylistävät.
Kahdeksannen sukupolven BMW 5-sarja on tunnukseltaan G60.
Tämä käsittää uuden BMW 5-sarjan, joka on kattava tyyliin jokaiselle jotakin. Tämä jatkaa 5-sarjan perinteitä hienolla tavalla. Kysyntää on kaikille käyttövoimille ja tässä mallissa sitä tarjotaan kaikille laatua arvostaville asiakkaille hyvin kattavalla tavalla.
Trollauksesi puree vakitrolleihin kuin veitsi voihin. En lähde teidän täysin älyvapaaseen keskusteluun mukaan, koska kaikki perustuu pelkkään paskanjauhantaan. Tähänkin keskusteluun koitetaan tunkea merkkiä, joka pyörii kaikissa muissa keskusteluissa muutaman trollin voimin.
Et näyttänyt ymmärtävän mitään mitä kerroin siitä miksi sähköauto ei ole minun tarpeisiini sopiva. Eläköön valinnanvapaus.
Päivämäärien mukaan nyt keskustellaan herätyksestä:
"BMW i5 M60 on niin järjettömän hyvä auto, että ylisanat loppuvat kesken. Baijerissa on tuotettu jälleen jotain aivan fantastisen hienoa.
Joitakin henkilöitä pitää "trollata", kun keskusteluun tulee joko suoraan kopioitua juttua tai täysin perustelematonta omaa juttua. Jos haluaa julistaa sanomaa, mutta ei halua kertoa mitään lisää tai seisoa sanojensa takana, miksi kirjoittaa?
Ymmärrän, ettei sähköauto sovi sinulle, mutta miksi sitten ylistät sähköautoa? Ainakin laittamasi linkit sähköautoa siis ylistävät.
Tämä uusi sähköauto on kehujen arvoinen, niin monesta suunnasta kehuja tulee. En ole ainoa joka tätä sanomaa on toistanut. BMW 5-sarja on hyvin todennäköinen vuoden auto 2024. Tämä kattaa siis koko mallisarjan kaikkine käyttövoimineen. En tee mitään kenenkään käskystä, elän omaa elämääni ja nautin siitä.
Tuntuu siltä ettei täällä keskustella enää oikein muista kuin sähköautoista. Kaikkia käyttövoimia valmistetaan edelleen ja hyvä niin. Ne merkit jotka julistavat lopettavansa polttomoottorien valmistuksen tekevät virheen, koska pelkkien sähköautojen valmistus ei ole viisasta. Kysyntään vastataan tarjonnalla, se on bisneksen perusta. Vastakkainasettelu ei ole viisasta, valitkoon kaikki autonsa omien käyttötarpeidensa mukaan. Suoraviivainen ohjeistaminen on turhaa, näillä leveysasteilla auton helppous on monelle se tärkein asia. Käyttövarmuus talvisessa kelissä ilman ongelmia on monelle sittenkin se tärkein juttu.
Ne merkit jotka julistavat lopettavansa polttomoottorien valmistuksen tekevät virheen, koska pelkkien sähköautojen valmistus ei ole viisasta. Kysyntään vastataan tarjonnalla, se on bisneksen perusta.
Eikä polttikset lopu, vaikka niitä ei valmistettaisi yhtään, vaikka tästä päivästä. Ainakaan Suomesta (vrt. autokanta), mutta ei varsinkaan ns. kehittyvissä maissa, joissa ei ole kuin promillen osalla mahdollisuus sähkäriin. Jos bensan/dieselin valmistus loppuisi, niin ne maat pysähtyvät totaalisesti just siihen. No kyllä Suomikin! Voisiko kysyntä todella lopettaa tarjonnan tuossa mielessä?
Vastakkainasettelu ei ole viisasta, valitkoon kaikki autonsa omien käyttötarpeidensa mukaan.
Sinulta nyt kuitenkin menee vähän ohi näistä vastapalloista omiin kommentteihisi, koska on niin helppoa lukea sinun ihan itse aiheuttavan sitä vastakkainasettelua. Kuulostat niin vahvasti siltä, että "kaikki valitkoon autonsa kunhan se on BMW 5-sarjaa".
Suoraviivainen ohjeistaminen on turhaa, näillä leveysasteilla auton helppous on monelle se tärkein asia. Käyttövarmuus talvisessa kelissä ilman ongelmia on monelle sittenkin se tärkein juttu.
....ja se onnistuu vain BMW 5-sarjalla? Niinhän sinun voi taas kerran vähintään rivien välissä todeta ilmaisevan. Oletko sinä ihan aidon vilpittömästi tuota mieltä käyttövarmuudesta ja joskus aiemmin mainitsemastasi turvallisuudesta samalla tavalla? Voitko uskoa, että muita merkkejä ja mallejakin kuin BMW5:n hankkineilla voi olla ihan sama käsitys? Ja että se voi olla ihan tutkittua tietoakin.
@Quu kirjoitti:
Audi on Saksalaisista autoista paras valinta ympärivuotiseenkäyttöön, sähköllä tai ilman.
Laatuautoissa homma menee makuasioihin ja fiiliksen puolelle. Olen ajanut Audilla, MB:llä ja BMW:llä. 5-sarjassa on se hyvää, että auto on turvallinen, laadukas ja rahalla saa juuri sen mitä tarvitsee. Muotoilun puolella ei tule yllätyksiä, koska perinteinen tyyli ei muutu koskaan liikaa.
@Quu kirjoitti:
Audi on Saksalaisista autoista paras valinta ympärivuotiseenkäyttöön, sähköllä tai ilman.
Laatuautoissa homma menee makuasioihin ja fiiliksen puolelle. Olen ajanut Audilla, MB:llä ja BMW:llä. 5-sarjassa on se hyvää, että auto on turvallinen, laadukas ja rahalla saa juuri sen mitä tarvitsee. Muotoilun puolella ei tule yllätyksiä, koska perinteinen tyyli ei muutu koskaan liikaa.
Moni köyhä käsittää laadun sellaiseksi, ettei korjauksiin ja huoltoihin mene paljoa rahaa, kertakirpaisulla saa huoletonta menoa. Yleensä laatuautoissa kuitenkin menee jo huoltoihin monikertaisesti laaduttomiin verrattuna, ellei päästä kuntoa ja poismyyntiarvoa rapistumaan. Pysyvä ulkonäkö on tietysti rahallisesti plussaa, autoa ei tarvitse vaihtaa vuosikymmeniin.
En pysy millään ajatusjuoksusi kyydissä, mutta mitä väliä.
BMW 5-sarjan lyhyt historia – tavoitteena maailman paras sedan.
45 vuoden ajan BMW on tavoitellut täydellistä tasapainoa mukavuuden ja ajettavuuden välimaastossa. Näin ikoninen 5-sarja on kehittynyt vuosien varrella.
@tracktest kirjoitti:
En pysy millään ajatusjuoksusi kyydissä, mutta mitä väliä.
BMW 5-sarjan lyhyt historia – tavoitteena maailman paras sedan.
45 vuoden ajan BMW on tavoitellut täydellistä tasapainoa mukavuuden ja ajettavuuden välimaastossa. Näin ikoninen 5-sarja on kehittynyt vuosien varrella.
Toimittaja on saanut kaiken materiaalin markkinointiosastolta, mutta silti vanhat mallit ovat hienoja. 1990-luvulla muotoilu kääntyi turhaksi ja arkipäiväiseksi, mikä tahansa merkki on tehnyt yhtä hyvää jälkeä.
Jos tuohon saisi kolmosen ja seiskan kehityksen rinnalle, vitonen näyttäisi rahat riittävät -mallilta. Pitää ostaa isompaa, mutta seiskaan ei ole varaa. Nykyisinhän numerovalintoja onkin jo lottoriviin saakka.
@tracktest kirjoitti:
Näyttää siltä että vuodatat kaiken aikaa omia tuntojasi muiden luettavaksi.
Näyttää siltä että vuodatat kaiken aikaa toisten tuntoja muiden luettavaksi. Niiden uudelleenjulkaisu on tarkempaa kuin omien möläytysten. Lukeminen on onneksi vapaaehtoista, puolin ja toisin.
Tässä on kirjautumispäivämääräsi 10.12.2014 alkaen, olet siis mellastanut täällä useilla nimimerkeillä. Onko juolahtanut mieleen miksi sinun pitää vaihtaa nimimerkkiä niin usein. Trollit joutuvat vaihtamaan nimimerkkiä, kun ahdistus lisääntyy. Menetkö nyt sillä tasolla, että nimimerkin vaihto olisi taas ajankohtaista. Tällä nykyisellä nimimerkillä aloitit maltillisesti, mutta nyt kierrokset ovat taas punaisella. Pidä luova tauko saat taas hermosi kuntoon ja käy joka päivä ulkona tuulettamassa päätäsi.
@tracktest kirjoitti:
Tässä on kirjautumispäivämääräsi 10.12.2014 alkaen, olet siis mellastanut täällä useilla nimimerkeillä. Onko juolahtanut mieleen miksi sinun pitää vaihtaa nimimerkkiä niin usein. Trollit joutuvat vaihtamaan nimimerkkiä, kun ahdistus lisääntyy. Menetkö nyt sillä tasolla, että nimimerkin vaihto olisi taas ajankohtaista. Tällä nykyisellä nimimerkillä aloitit maltillisesti, mutta nyt kierrokset ovat taas punaisella. Pidä luova tauko saat taas hermosi kuntoon ja käy joka päivä ulkona tuulettamassa päätäsi.
Nimimerkin vaihto TAAS ajankohtaista? Yhdeksän vuotta on aika paljon. En jaksa muistaa, että minulla olisi ollut muita nimimerkkejä täällä, mutta muistaakseni tämä nykyinen oli käyttämättä jokusen vuoden. Mutta oli miten oli, voitaisiin pysyä asioissa eikä käydä henkilöön kiinni. Ja kirjoitellaan omia juttuja, toisten juttuja lainataan selvästi ja kommentoidaan, mutta ei kopioida tuosta vain toisten iloksi.
@tracktest kirjoitti:
Tässä on kirjautumispäivämääräsi 10.12.2014 alkaen, olet siis mellastanut täällä useilla nimimerkeillä. Onko juolahtanut mieleen miksi sinun pitää vaihtaa nimimerkkiä niin usein. Trollit joutuvat vaihtamaan nimimerkkiä, kun ahdistus lisääntyy. Menetkö nyt sillä tasolla, että nimimerkin vaihto olisi taas ajankohtaista. Tällä nykyisellä nimimerkillä aloitit maltillisesti, mutta nyt kierrokset ovat taas punaisella. Pidä luova tauko saat taas hermosi kuntoon ja käy joka päivä ulkona tuulettamassa päätäsi.
Oletko koskaan miettinyt miksi ajaudut tämän tästä kahnauksiin samoista asioista, mutta eri ihmisten kanssa? Onko niin että kaikki ovat trolleja ja väärässä kun eivät purematta niele kritiikitöntä BMW-propagandaasi, vai voisiko sittenkin olla niin että sinun esitystavassasi voisi olla jotain tarkistettavaa?
Suomen myyntitilastot eivät kerro muuta kuin siitä, että täällä on korkea autovero. Valtio käy autoilijan kukkarolla ahkeraan, autoveron ja ajoneuvoveron muodossa.
Siksihän sinä hankitkin ne enemmän tai vähemmän käytettyinä. Kuten toki moni muukin, koska vero.
Kuinka monessa maassa BMW 5-sarja on 10-kärjessä (edes)?
@tracktest kirjoitti:
Valtio käy autoilijan kukkarolla ahkeraan, autoveron ja ajoneuvoveron muodossa.
Autot, joiden käyttövoimana on yksinomaan sähkö tai vety, on vapautettu autoverosta
1.10.2021 lähtien.
Tiedossa on. Vapaamatkustajille koittaa aina maksun aika. Aikoinaan virkamiehet ja kansanedustajat kehottivat hommaamaan dieselautoja, kehotuksesta useat näin tekivät ja dieselin hinnat lähtivät nousuun. Nyt kehotetaan siirtymään sähköautoihin, ja maksun aika alkaa olla tässäkin käsillä. Suomessa auto ei ole ylellisyystuote vaan monille välttämätön kulkuväline paikasta toiseen.
@tracktest kirjoitti:
Ei teitä montaa ole, kaksi minun laskujeni mukaan. Nimimerkin vaihtajia on sama määrä.
Miten niin kaksi? Kannattaa pitää useampaa nimimerkkiä, niin voi esittää vähän erilaisia mielipiteitä sen mukaan, millä tuulella sattuu olemaan. Sinähän tosin taidat tunnistaa senkin, kun sama jamppa kirjoittaa eri nimimerkeillä. Jatkuva trollailu on kätevää eri nimimerkkien avulla, nääs.
@tracktest kirjoitti:
Ei teitä montaa ole, kaksi minun laskujeni mukaan. Nimimerkin vaihtajia on sama määrä.
Miten niin kaksi? Kannattaa pitää useampaa nimimerkkiä, niin voi esittää vähän erilaisia mielipiteitä sen mukaan, millä tuulella sattuu olemaan. Sinähän tosin taidat tunnistaa senkin, kun sama jamppa kirjoittaa eri nimimerkeillä. Jatkuva trollailu on kätevää eri nimimerkkien avulla, nääs.
Viittaat varmaankin aikaan jolloin täällä oli useita Ajattelijoita xxxx, sitten tuli Auto-m jne.
@tracktest kirjoitti:
Ei teitä montaa ole, kaksi minun laskujeni mukaan. Nimimerkin vaihtajia on sama määrä.
Miten niin kaksi? Kannattaa pitää useampaa nimimerkkiä, niin voi esittää vähän erilaisia mielipiteitä sen mukaan, millä tuulella sattuu olemaan. Sinähän tosin taidat tunnistaa senkin, kun sama jamppa kirjoittaa eri nimimerkeillä. Jatkuva trollailu on kätevää eri nimimerkkien avulla, nääs.
Viittaat varmaankin aikaan jolloin täällä oli useita Ajattelijoita xxxx, sitten tuli Auto-m jne.
@tracktest kirjoitti:
Ei teitä montaa ole, kaksi minun laskujeni mukaan. Nimimerkin vaihtajia on sama määrä.
Miten niin kaksi? Kannattaa pitää useampaa nimimerkkiä, niin voi esittää vähän erilaisia mielipiteitä sen mukaan, millä tuulella sattuu olemaan. Sinähän tosin taidat tunnistaa senkin, kun sama jamppa kirjoittaa eri nimimerkeillä. Jatkuva trollailu on kätevää eri nimimerkkien avulla, nääs.
Viittaat varmaankin aikaan jolloin täällä oli useita Ajattelijoita xxxx, sitten tuli Auto-m jne.
Olethan sinä poiminut tuoreempiakin tapauksia?
Mainituilla nimimerkeillä on nykyisin uusi nimimerkki, joten näin ollen löydät hyvin helposti yhtäläisyysmerkit näihin tuoreempiin tapauksiin.
Päivämäärien mukaan nyt keskustellaan herätyksestä:
"BMW i5 M60 on niin järjettömän hyvä auto, että ylisanat loppuvat kesken. Baijerissa on tuotettu jälleen jotain aivan fantastisen hienoa.
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/0e2dbfda-c13a-41e9-9f6b-1b565fc0057e"
Tuota ennen oli puoli vuotta hiljaisuutta.
Joitakin henkilöitä pitää "trollata", kun keskusteluun tulee joko suoraan kopioitua juttua tai täysin perustelematonta omaa juttua. Jos haluaa julistaa sanomaa, mutta ei halua kertoa mitään lisää tai seisoa sanojensa takana, miksi kirjoittaa?
Ymmärrän, ettei sähköauto sovi sinulle, mutta miksi sitten ylistät sähköautoa? Ainakin laittamasi linkit sähköautoa siis ylistävät.
Tämä uusi sähköauto on kehujen arvoinen, niin monesta suunnasta kehuja tulee. En ole ainoa joka tätä sanomaa on toistanut. BMW 5-sarja on hyvin todennäköinen vuoden auto 2024. Tämä kattaa siis koko mallisarjan kaikkine käyttövoimineen. En tee mitään kenenkään käskystä, elän omaa elämääni ja nautin siitä.
Tuntuu siltä ettei täällä keskustella enää oikein muista kuin sähköautoista. Kaikkia käyttövoimia valmistetaan edelleen ja hyvä niin. Ne merkit jotka julistavat lopettavansa polttomoottorien valmistuksen tekevät virheen, koska pelkkien sähköautojen valmistus ei ole viisasta. Kysyntään vastataan tarjonnalla, se on bisneksen perusta. Vastakkainasettelu ei ole viisasta, valitkoon kaikki autonsa omien käyttötarpeidensa mukaan. Suoraviivainen ohjeistaminen on turhaa, näillä leveysasteilla auton helppous on monelle se tärkein asia. Käyttövarmuus talvisessa kelissä ilman ongelmia on monelle sittenkin se tärkein juttu.
@tracktest kirjoitti:
Eikä polttikset lopu, vaikka niitä ei valmistettaisi yhtään, vaikka tästä päivästä. Ainakaan Suomesta (vrt. autokanta), mutta ei varsinkaan ns. kehittyvissä maissa, joissa ei ole kuin promillen osalla mahdollisuus sähkäriin. Jos bensan/dieselin valmistus loppuisi, niin ne maat pysähtyvät totaalisesti just siihen. No kyllä Suomikin! Voisiko kysyntä todella lopettaa tarjonnan tuossa mielessä?
Sinulta nyt kuitenkin menee vähän ohi näistä vastapalloista omiin kommentteihisi, koska on niin helppoa lukea sinun ihan itse aiheuttavan sitä vastakkainasettelua. Kuulostat niin vahvasti siltä, että "kaikki valitkoon autonsa kunhan se on BMW 5-sarjaa".
....ja se onnistuu vain BMW 5-sarjalla? Niinhän sinun voi taas kerran vähintään rivien välissä todeta ilmaisevan. Oletko sinä ihan aidon vilpittömästi tuota mieltä käyttövarmuudesta ja joskus aiemmin mainitsemastasi turvallisuudesta samalla tavalla? Voitko uskoa, että muita merkkejä ja mallejakin kuin BMW5:n hankkineilla voi olla ihan sama käsitys? Ja että se voi olla ihan tutkittua tietoakin.
Audi on Saksalaisista autoista paras valinta ympärivuotiseenkäyttöön, sähköllä tai ilman.
Laatuautoissa homma menee makuasioihin ja fiiliksen puolelle. Olen ajanut Audilla, MB:llä ja BMW:llä. 5-sarjassa on se hyvää, että auto on turvallinen, laadukas ja rahalla saa juuri sen mitä tarvitsee. Muotoilun puolella ei tule yllätyksiä, koska perinteinen tyyli ei muutu koskaan liikaa.
Moni köyhä käsittää laadun sellaiseksi, ettei korjauksiin ja huoltoihin mene paljoa rahaa, kertakirpaisulla saa huoletonta menoa. Yleensä laatuautoissa kuitenkin menee jo huoltoihin monikertaisesti laaduttomiin verrattuna, ellei päästä kuntoa ja poismyyntiarvoa rapistumaan. Pysyvä ulkonäkö on tietysti rahallisesti plussaa, autoa ei tarvitse vaihtaa vuosikymmeniin.
En pysy millään ajatusjuoksusi kyydissä, mutta mitä väliä.
BMW 5-sarjan lyhyt historia – tavoitteena maailman paras sedan.
45 vuoden ajan BMW on tavoitellut täydellistä tasapainoa mukavuuden ja ajettavuuden välimaastossa. Näin ikoninen 5-sarja on kehittynyt vuosien varrella.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/bmw-5-sarjan-lyhyt-historia-tavoitteena-maailman-paras-sedan/
Huippusuositussa BMW 5-sarjassa on nyt kaikki, mitä voit toivoa autolta – sähköisyys mukaan luettuna.
https://www.talouselama.fi/kumppanisisallot/bmw/huippusuositussa-bmw-5-sarjassa-on-nyt-kaikki-mita-voit-toivoa-autolta-sahkoisyys-mukaan-luettuna/
Toimittaja on saanut kaiken materiaalin markkinointiosastolta, mutta silti vanhat mallit ovat hienoja. 1990-luvulla muotoilu kääntyi turhaksi ja arkipäiväiseksi, mikä tahansa merkki on tehnyt yhtä hyvää jälkeä.
Jos tuohon saisi kolmosen ja seiskan kehityksen rinnalle, vitonen näyttäisi rahat riittävät -mallilta. Pitää ostaa isompaa, mutta seiskaan ei ole varaa. Nykyisinhän numerovalintoja onkin jo lottoriviin saakka.
Näyttää siltä että vuodatat kaiken aikaa omia tuntojasi muiden luettavaksi.
Näyttää siltä että vuodatat kaiken aikaa toisten tuntoja muiden luettavaksi. Niiden uudelleenjulkaisu on tarkempaa kuin omien möläytysten. Lukeminen on onneksi vapaaehtoista, puolin ja toisin.
Tässä on kirjautumispäivämääräsi 10.12.2014 alkaen, olet siis mellastanut täällä useilla nimimerkeillä. Onko juolahtanut mieleen miksi sinun pitää vaihtaa nimimerkkiä niin usein. Trollit joutuvat vaihtamaan nimimerkkiä, kun ahdistus lisääntyy. Menetkö nyt sillä tasolla, että nimimerkin vaihto olisi taas ajankohtaista. Tällä nykyisellä nimimerkillä aloitit maltillisesti, mutta nyt kierrokset ovat taas punaisella. Pidä luova tauko saat taas hermosi kuntoon ja käy joka päivä ulkona tuulettamassa päätäsi.
Nimimerkin vaihto TAAS ajankohtaista? Yhdeksän vuotta on aika paljon. En jaksa muistaa, että minulla olisi ollut muita nimimerkkejä täällä, mutta muistaakseni tämä nykyinen oli käyttämättä jokusen vuoden. Mutta oli miten oli, voitaisiin pysyä asioissa eikä käydä henkilöön kiinni. Ja kirjoitellaan omia juttuja, toisten juttuja lainataan selvästi ja kommentoidaan, mutta ei kopioida tuosta vain toisten iloksi.
Oletko koskaan miettinyt miksi ajaudut tämän tästä kahnauksiin samoista asioista, mutta eri ihmisten kanssa? Onko niin että kaikki ovat trolleja ja väärässä kun eivät purematta niele kritiikitöntä BMW-propagandaasi, vai voisiko sittenkin olla niin että sinun esitystavassasi voisi olla jotain tarkistettavaa?
Ei teitä montaa ole, kaksi minun laskujeni mukaan. Nimimerkin vaihtajia on sama määrä.
Ei se ainakaan Suomen myyntitilastoissa näy 30 joukossa.
Suomen myyntitilastot eivät kerro muuta kuin siitä, että täällä on korkea autovero.
Myyntitilastojen kärjessä ovat ne autot, joihin ostajilla on varaa. Saako toivoa sellaisia, jotka ovat listalla kauempana?
i5 M60 xDrive Veron määrä vuodessa yhteensä 277,03 €
Valtio käy autoilijan kukkarolla ahkeraan, autoveron ja ajoneuvoveron muodossa.
@tracktest kirjoitti:
Siksihän sinä hankitkin ne enemmän tai vähemmän käytettyinä. Kuten toki moni muukin, koska vero.
Kuinka monessa maassa BMW 5-sarja on 10-kärjessä (edes)?
Totta vie, mutta onko se sitten huippusuosittu, no voihan se ollakin omassa sarjassaan, niinkuin i5e:kin suosittu arvatenkin on.
Autot, joiden käyttövoimana on yksinomaan sähkö tai vety, on vapautettu autoverosta
1.10.2021 lähtien.
Tiedossa on. Vapaamatkustajille koittaa aina maksun aika. Aikoinaan virkamiehet ja kansanedustajat kehottivat hommaamaan dieselautoja, kehotuksesta useat näin tekivät ja dieselin hinnat lähtivät nousuun. Nyt kehotetaan siirtymään sähköautoihin, ja maksun aika alkaa olla tässäkin käsillä. Suomessa auto ei ole ylellisyystuote vaan monille välttämätön kulkuväline paikasta toiseen.
Miten niin kaksi? Kannattaa pitää useampaa nimimerkkiä, niin voi esittää vähän erilaisia mielipiteitä sen mukaan, millä tuulella sattuu olemaan. Sinähän tosin taidat tunnistaa senkin, kun sama jamppa kirjoittaa eri nimimerkeillä. Jatkuva trollailu on kätevää eri nimimerkkien avulla, nääs.
Viittaat varmaankin aikaan jolloin täällä oli useita Ajattelijoita xxxx, sitten tuli Auto-m jne.
Olethan sinä poiminut tuoreempiakin tapauksia?
Mainituilla nimimerkeillä on nykyisin uusi nimimerkki, joten näin ollen löydät hyvin helposti yhtäläisyysmerkit näihin tuoreempiin tapauksiin.
BMW fanittaja ottaa liiantosissaan nämä turhanpäiväiset keskustelut.