Pelkällä polttomottorilla varustetut autot ovat tulleet tiensä päähän

2014 kommenttia
1626364656668»
  • Eli Tojo on valmistanut kuudessa vuodessa peräti kymmenen tuhatta vetyautoa, Mersulla on joku toimiva proto ja Kokkolassa on 10 miljoonaa maksanut vetytehdas. Kuulostaa todella merkittävältä touhulta.

    Montakos kymmentä miljardia pelkästään se VW on ilmoittanut käyttävänsä patteriautojen ja niiden akkujen valmistukseen?

      
  • Volkkariyhtiöt käyttää lähivuosina 2024 mennessä 69 miljardia sähköistämiseen ja 2030 mennessä suuniteltu 86 miljardia. Hundaihan nokittaa myös patteriautoihin kovin panoksin vetypuolta unohtamatta.

      
  • Tässä sitä nyt ollaan. Minä yritin kovasti selittää. Sinä et uskonut.

    Todella aiheellinen kysymys.

    Tesla porskuttaa voitosta voittoon – Onko perinteisillä autovalmistajilla edes tulevaisuutta?

    https://tekniikanmaailma.fi/tesla-porskuttaa-voitosta-voittoon-onko-perinteisilla-autovalmistajilla-edes-tulevaisuutta/

      
  • Volgswagen ilmoitti maanantaina lopettavansa bio/maakaasu autojen kehityksen. Volkkari on ollut viimeinen autovalmistaja joka on panostanut kaasukäyttöisiin autoihin. Syynä tähän on liian pienet markkinat ja se tosiasia että kaasulla ei päästä EU:n CO2 päästörajoihin. Lisäksi poliittiset päätökset ei tue kaasunkäyttöä. Nyt julkaistavat autot ovat siis viimeiset uudet joita tulee markkinoille. Tarjkoittaa samalla että kaasuautojen jälleenmyyntiarvo on surkea jo lähitulevaisuudessa koska tämä samalla vetää maton pois kaasun jakeluverkoston rakentamiselta.

    https://www.wheelsjoint.com/volkswagen-says-goodbye-to-natural-gas-cars/

      1
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit