tracktest

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Laitat sanoja suuhuni, mutta niinhän trolli tekee. Voit jatkaa tätä ajatustesi tulvaa yksinäsi minun yksinpuheluni päättyy tähän.
  • Mielestäni sillä on merkitystä kirjoittaako analyysia lehden mobiililaitteiden asiantuntija vaiko toimittaja, joka näkee asiat makuasioiden ja mieltymystensä pohjalta. Luotan asiantuntijan analyysiin enemmän, kuin rivitoimittajan joka katsoo asioita…
  • Trollauksesi pääpaino on nimenomaan BMW, saa siitä osansa joskus joku muukin merkki. Tapasi mollata kaikkea mitä kirjoitan tai esitän on helvetin lapsellista.
  • BMW 5-sarjan viihdejärjestelmän analyysi – ehdottomasti alansa huippua! Samuli Herttua Samulin pääpaino Tekniikan Maailmassa on mobiililaitteissa, mutta hän raportoi myös alan messuilta ja avustaa ajoittain myös ajoneuvopuolella. Samuli on toimi…
  • Älkää ruokkiko trollia, se saa siitä vaan lisää intoa trollata!
  • BMW:n iDrive käyttöjärjestelmä on saanut kiitosta koko olemassaolonsa ajan, joten ei tämäkään tulos ole mitenkään yllätyksellinen.
  • Moni uuden tai uudehkon auton kosketusnäyttöön pohjaava tietoviihdejärjestelmä on jopa yllättävän hankalakäyttöinen. Hyviäkin toteutuksia tosin löytyi. Mukana olleista järjestelmistä parhaat pisteet sai BMW:n tuorein iDrive 8. Toiseksi ja kolmann…
  • @Herbert kirjoitti: Ei liity kestävyyteen, mutta kiinnostava olisi lukea TM:stä sellainenkin vertailu, jossa olisi sama moottori eri malleissa. Tässä mainittu Volkkari olisi helppo esimerkki (Polo/Taigo - Golf - Passat). Tai sitten pikkuautosta h…
  • Kestävyyttä voidaan lähestyä myös siitä näkökulmasta, että sähköauto Tesla hylätään katsastuksessa alustan heikkouden takia hylkäysprosentin kiivetessä reilusti yli kymmeneen prosenttiin. Yleisimmin ongelmia on ollut akselistoissa, jousituksessa ja …
  • @Lukija31722 kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @Lukija31722 kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @FARwd kirjoitti: Luulen, että suurin osa sähköauton ostajista…
  • @koreileva kirjoitti: @Herbert kirjoitti: Voi toki tarkastella iskutilavuuden sijaan moottoritehoa. Sillehän auto ainakin teoriassa mitoitetaan ja kun ajotapa pidetään vakiona, tehokkaammassa mallissa jää reserviä enemmän. Toisaalta…
  • @Lukija31722 kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @FARwd kirjoitti: Luulen, että suurin osa sähköauton ostajista ei tiedä kuinka suuri moottori autossa on. Riittäisikö tämä tieto BMW i5 M60 xDriv…
  • @FARwd kirjoitti: Luulen, että suurin osa sähköauton ostajista ei tiedä kuinka suuri moottori autossa on. Riittäisikö tämä tieto BMW i5 M60 xDrive kohdalla 442 kW (hv 601) ja 795 Nm. Ainakin selkeyttää mistä on kyse.
  • Tesla Model S vs BMW i5 vs Mercedes-AMG EQE Review | Which premium electric saloon car is best?
  • Oletko koskaan miettinyt onko vihasi perinnöllistä?
  • Late1969 huutaa tuuleen eikä kukaan kuule! Aika lapsellista huutelua, mutta ei mitään uutta. Älä ruoki trollia.
  • Mikä nyt sitten suoraan liittyy aiheeseen, jos tämä menee pilkuttamiseksi niin keskustelut saa aika erikoisia piirteitä. Olen sanonut usein ettei ole väliä miten keskustelut etenee, antaa keskustelujen elää omaa elämäänsä. Tiukkapipoinen suhtautumin…
  • @Jorma L2 kirjoitti: @Herbert kirjoitti: Korkeaviritteinen moottori on kiinnostava sikäli, että 300 hv ei tarvita. Bemarin 330e ja 530e moottoreita voi kiusata Saksassa kiihdyttämällä nilkka suorana jo 0-200 km/h pääll…
  • @Late1969 kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @koreileva kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @Jorma L2 kirjoitti: @Herbert kirjoitti: …
  • @Antti81 kirjoitti: @Lukija31722 kirjoitti: @Antti81 kirjoitti: Haluaisin että, jokaisessa vertailussa tai koeajossa olisi mukana myös valmistajan ihmisoikeus ja ympäristö asioiden huomioiminen. …
  • @koreileva kirjoitti: @Herbert kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @koreileva kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @Jorma L2 kirjoitti: …
  • @Herbert kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @koreileva kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @Jorma L2 kirjoitti: @Herbert kirjoitti: …
  • @koreileva kirjoitti: @tracktest kirjoitti: @Jorma L2 kirjoitti: @Herbert kirjoitti: Korkeaviritteinen moottori on kiinnostava sikäli, että 300 hv ei tarvita. Jos moottori on mitoitettu …
  • @M880 kirjoitti: @tracktest kirjoitti: Ison käytetyn ostaja saa matkustusmukavuuden lisäksi täyden varustelun, houkuttava ja kokeilunarvoinen vaihtoehto. Raha on käyttöä varten ja siitä nauttiminen ei ole muiden päänsärky. …
  • @Jorma L2 kirjoitti: @Herbert kirjoitti: Korkeaviritteinen moottori on kiinnostava sikäli, että 300 hv ei tarvita. Jos moottori on mitoitettu tuollaiselle teholle ja sillä ajetaan kuten liikenteessä kuuluu eli käytössä in enintään l…
  • Ison käytetyn ostaja saa matkustusmukavuuden lisäksi täyden varustelun, houkuttava ja kokeilunarvoinen vaihtoehto. Raha on käyttöä varten ja siitä nauttiminen ei ole muiden päänsärky.
  • @Herbert kirjoitti: Alemman keskiluokan auto on minulle tiloiltaan ja ominaisuuksiltaan riittävä. Isolla koneella toivon sen olevan myös käyttöä kestävä, joten en koe tarvetta maksaa lisää saadakseni isomman auton tai kalliimman merkin. Ensimmäis…
  • @Tiko kirjoitti: @Herbert kirjoitti: Minä en Bemaria ja Miniä niin tarkasti tunne, että voisin detaljeista keskustella. Todennäköisesti molemmat ovat niin kalliita, ettei Corolla/Golf-linjaan tottuneena nämä ole kiinnostavia vaihtoe…
  • @Herbert kirjoitti: Puolet omistajista ajaa puoli miljoonaa nopeammin kuin 33 vuodessa. Keskiarvo on siksi typerä lähtökohta. Edellisestä autostani luovuin hiukan alle 400 tkm ajamisen jälkeen, nyt mittarissa on 210 tkm. Jos ajaa vu…
  • Volyymimerkkien parissa on aina tämä toisinajattelijoiden joukko, harvoin kansanautojen joukosta löytyy teknistä edelläkävijää ja täydellisesti varusteltua mallia. Premiumeissa ylläpitokulut säilyvät volyymimerkkejä korkeampina, se pitänee paikkansa…
Default Avatar
Jäsen 10.12.2014 alkaen
64 aloitettua keskustelua
4671 viestiä
0 ×   828 ×